abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32513662
quote:
Wiegel tegen Hirsi Ali: niet zo fanatiek
Oud-VVD-leider Hans Wiegel heeft in Trouw gereageerd op kritiek van VVD-Kamerlid Hirsi Ali.

Fanatiek
Die viel hem aan op zijn standpunt dat afschaffen van bijzonder onderwijs 'onliberaal' is. "Niet op de persoon spelen, geen wiggen drijven, niet zo fanatiek, respect voor andersdenkenden en verdraagzaamheid: zo kunnen wij onze Nederlandse samenleving versterken en een toekomst bieden", aldus Wiegel tegen Hirsi Ali in Trouw.

Land van Ooit
Hirsi Ali noemde Wiegel wereldvreemd en'levend in het Land van Ooit'. Hij zou 'reactionair' zijn en geen idee hebben van de integratieproblematiek.
Wat is hij toch mild.
pi_32513952
quote:
Wiegel kapittelt Hirsi Ali in brief

DEN HAAG, 23 NOV. VVD-erelid Hans Wiegel heeft vanochtend per brief geëist dat zijn partijgenote Ayaan Hirsi Ali haar standpunten herziet. Daarmee is het conflict tussen de VVD-coryfee en het Kamerlid geëscaleerd, nadat Hirsi Ali gisteren kritiek op zijn standpunten had geuit.

Wiegel roept zijn partijgenote op haar mening over ,,de vrijheid van onderwijs, de integratie en het omgaan met ons allochtone volksdeel'' te wijzigen. Hij stelt dat Hirsi Ali met haar opstelling ,,geen bruggen slaat, maar wiggen drijft en kloven verbreedt'' en weigert een gesprek met haar als zij haar standpunt niet herziet. ,,Ik hoop dat u - in de beste liberale traditie - wilt kiezen voor verdraagzaamheid en respect voor andersdenkenden. Doet u dat niet, dan leidt dat tot een verscherping van tegenstellingen in ons volk. Doet u dat wel, dan ben ik graag bereid tot een gesprek'', aldus Wiegel.

Hirsi Ali zocht gisteren contact met Wiegel nadat deze boos had gereageerd op een interview met Hirsi Ali in het Jaarboek Parlementaire Geschiedenis 2005. Daarin had zij hem verweten ,,reactionair'' te zijn en de ,,werkelijkheid te ontkennen'' door de vrijheid van onderwijs te blijven verdedigen. Wiegel stuurde Hirsi Ali daarop gisteren al een eerste brief met ,,een welgemeend advies: niet op de persoon spelen, geen wiggen drijven, niet zo fanatiek, respect voor andersdenkenden en verdraagzaamheid: zo kunnen wij onze Nederlandse samenleving versterken en een toekomst bieden''.

Vanmorgen zei Hirsi Ali desgevraagd dat de kwalificatie 'reactionair' ,,te veel op de persoon was, te hard'', maar zij nam inhoudelijk geen afstand van het in het boek gepubliceerde interview. Zij stelde Wiegel gisteren op verzoek van VVD-fractievoorzitter Van Aartsen voor een gesprek te hebben over de kwestie. Wiegel zegt in zijn tweede brief dat het hem niet deert reactionair genoemd te worden, ,,integendeel''. Hij overweegt zich kandidaat te stellen voor het premierschap in 2007.

Ook minister Donner (Justitie, CDA) neemt vandaag in een interview in de Groene Amsterdammer afstand van Hirsi Ali. Hij keert zich tegen haar opvatting dat een liberale islam onmogelijk is.
Ja, mild vind ik het. Hij spreekt haar eerder vermanend toe, alsof hij met een kind te maken heeft dat hij de regels van het spel nog uit moet leggen.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:20:58 #228
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32513961
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:04 schreef Tafkahs het volgende:
zoals?
  • Alcohol 120 (die vreet zo goed als alle formaten.... tegenwoordig zie je steeds meer *mdf, *,mds mini images (van het orgineel) om in combinatie met AntiBlaxx e.e.a. te omzeilen).
    Maar SafeDisk 4 is schijnbaar (?!) een nieuwe protectie die nog niet is meegenomen. Maar een grappenmaker heeft een nieuwe mini progje geschreven om dat te omzeilen. Totdat de iets grotere jongens deze alsnog gaan implementeren (wachten op een nieuwe versie dus).

Vroeger kon je volstaan met het overschrijven van de executable + wat *.dll drivers. Maar tegenwoordig moet je al met micro image bestanden aan de slag. Maar via wat grappen en grollen kom je er echt wel op.

Maar Drugshond law blijft geldig :
    Alles wat ze uitbrengen ligt binnen 2 weken op straat. Je moet alleen de (zoek)sources en forums weten. Maar ik ben al een oude rot in dit wereldje en weet de pot met mosterd wel te vinden.

Het wordt wel steeds lastiger om alles terug te schrijven naar een image file (voorkeur voor Iso-formaat via UltraIso). Omdat je bijna een eigen handleiding moet toevoegen om het spel in een later stadium bespeelbaar te houden. Nu moet je simultaan meer progjes (max = 3) aanroepen om e.e.a. aan de gang te houden.

Maar juist dit stoeiwerk doet me sterk denken aan de C64 tijden van welleer.
    Toen was het nog een progje van 30 kb.... tegenwoordig gaat het al om enkele gigabits (wat je wilt hebben)..
  • pi_32514130
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 18:20 schreef Drugshond het volgende:

[..]

• Alcohol 120 (die vreet zo goed als alle formaten.... tegenwoordig zie je steeds meer *mdf, *,mds mini images (van het orgineel) om in combinatie met AntiBlaxx e.e.a. te omzeilen).
    Maar SafeDisk 4 is schijnbaar (?!) een nieuwe protectie die nog niet is meegenomen. Maar een grappenmaker heeft een nieuwe mini progje geschreven om dat te omzeilen. Totdat de iets grotere jongens deze alsnog gaan implementeren (wachten op een nieuwe versie dus).

Vroeger kon je volstaan met het overschrijven van de executable + wat *.dll drivers. Maar tegenwoordig moet je al met micro image bestanden aan de slag. Maar via wat grappen en grollen kom je er echt wel op.

Maar Drugshond law blijft geldig :
    Alles wat ze uitbrengen ligt binnen 2 weken op straat. Je moet alleen de (zoek)sources en forums weten. Maar ik ben al een oude rot in dit wereldje en weet de pot met mosterd wel te vinden.

Het wordt wel steeds lastiger om alles terug te schrijven naar een image file (voorkeur voor Iso-formaat via UltraIso). Omdat je bijna een eigen handleiding moet toevoegen om het spel in een later stadium bespeelbaar te houden. Nu moet je simultaan meer progjes (max = 3) aanroepen om e.e.a. aan de gang te houden.
  • Ik dacht dat alcohol 120% een brandprogramma was. Daemon is juist zo praktisch omdat je er geen cd of dvd aan hoeft te besteden. Als het allemaal zo moeilijk moet, dan hoeft het voor mij niet. Vooral met Doom 3 of 4 was dat nogal een gekloot. DAn heb je al helemaal geen zin meer om er iets mee te doen.
    Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
    journalist: niet scheel?
    pi_32514175
    Oh, jullie hadden het al over Wiegel gehad .
    pi_32514773
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 18:20 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, mild vind ik het. Hij spreekt haar eerder vermanend toe, alsof hij met een kind te maken heeft dat hij de regels van het spel nog uit moet leggen.
    En terecht, Hirsi Ali lijkt wel een losgeslagen terroriste
      woensdag 23 november 2005 @ 18:46:30 #232
    89730 Drugshond
    pi_32514784
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef Tafkahs het volgende:
    Ik dacht dat alcohol 120% een brandprogramma was.
    Dat is een understatement, voor wat het werkelijk kan.

Hij kan 01-99 virtual disks aanmaken (in elk denkbaar formaat) en met anti-blaxx kun je 5 instellingen (van virtual images bewaren - en opstarten in een grafische commandline modus). Ook kan hij de perfecte image maken van de source (en tegenwoordig is dat in *mdf / *.mds formaat)

Alcohol is verder gegaan waar VirtualClone CD/DVD (3 jr geleden) is gestopt.

Branden doe ik nog steeds met Roxio - in de classic easy CD/DVD creator modus (Heel soms pak ik Nero of Alcohol als brandutil). Wat me op dat moment het beste uitkomt.
    pi_32515050
    Haha DH je bent voor mij nu echt chinees aan het lullen .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_32515113
    quote:
    Brabant wil extra stageplaatsen voor allochtonen

Woensdag 23 november, DEN BOSCH - De Brabantse commissaris van de koningin H. Maij-Weggen heeft de vijf grootste gemeenten in deze provincie gevraagd extra stageplaatsen beschikbaar te stellen voor allochtone jongeren.

Volgens de commissaris blijkt in de praktijk dat zij minder makkelijk een stageplaats vinden dan autochtone jongen. De gemeenten Breda, Tilburg, Eindhoven, Den Bosch en Helmond hebben positief gereageerd op het verzoek, aldus woensdag een woordvoerder van de provincie Noord-Brabant. De extra plaatsen zijn nodig omdat de jongeren anders hun vmbo-, mbo- of hbo-opleiding niet kunnen afmaken. De provincie heeft voor hen al zestien extra plaatsen gereserveerd. De gemeenten gaan bekijken hoeveel ruimte er in de eigen organisatie is om dat voorbeeld te volgen. Na de gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar komen ze met een gezamenlijk plan om het aantal stageplaatsen voor allochtone jongeren substantieel te verhogen.
    Ik kan altijd nog bij vadertje staat terecht. .
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_32515206
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef kLowJow het volgende:
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
      woensdag 23 november 2005 @ 19:03:29 #236
    89730 Drugshond
    pi_32515211
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 18:57 schreef du_ke het volgende:
    Haha DH je bent voor mij nu echt chinees aan het lullen .
    Noem het maar een bier-jargon ... maar dan toegesneden op het bekrompen software wereldje.
    pi_32515344
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[afbeelding]
    pi_32516211
    quote:

Terecht, ze gedraagt zich als een klein kind tegenover Wiegel' standpunten. In plaats van een inhoudelijke discussie te voeren gaat ze 'schelden', je zou bijna denken dat ze een FP poster is
    pi_32516222
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef George-Butters het volgende:
    Respect voor Ali. Dat getong van het achterste gat van Wiegel is nu wel weer mooi genoeg geweest. Alleen jammer dat ze weer de mond gesnoerd krijgt. Typische achterkamertjes politiek oplossing.
    Uh, zíj maakte Wiegel irrelevant door te zeggen dat hij in het Land van Ooit woont.
    pi_32516285
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Uh, zíj maakte Wiegel irrelevant door te zeggen dat hij in het Land van Ooit woont.
    Daar woonde Halsema toch al? .
    pi_32516325
    Alsof Hirsi Ali iets meekrijgt van de buurt waar ze woont...
    pi_32516411
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef RichardQuest het volgende:
    Alsof Hirsi Ali iets meekrijgt van de buurt waar ze woont...
    Denk het wel. Geblindeerde ramen, tralies, grachten om het huis, ophaalbrug, enzovoorts.
    pi_32516450
    Goedemorgen.
    pi_32517016
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef Monidique het volgende:
    Goedemorgen.
    SI!
    pi_32517845
    Pff, marokkanen en geen zelfkritiek?

http://www.moroccotimes.com/Caricature/Caricature.asp
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_32518010
    Marokkanen
      woensdag 23 november 2005 @ 20:42:32 #247
    89730 Drugshond
    pi_32518246
    .... ik kom net deze lul tegen bij de AH

Hij gedroeg zich wel verdacht bij de drankafdeling.
    Het liefst zou ik al die wijntjes en rose's in zijn reet stampen.
    pi_32518337
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:42 schreef Drugshond het volgende:
    [afbeelding]
    Waarom zou je dat willen?
    pi_32518361
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
    Omdat die christenhond voor de oorlog in Irak was.
      woensdag 23 november 2005 @ 20:47:12 #252
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_32518414
    quote:
    [afbeelding]

Oh! Wat doe ik! Terug aan me werk.
    A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
    Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
    pi_32518442
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Omdat die christenhond voor de oorlog in Irak was.
    Who cares, net of hij zich daar mee populair heeft gemaakt. Bovendien zat ie totaal niet aan de knoppen, dus maakt het per definitie niet uit.
    pi_32518468
    Led Zeppelin - Stairway to heaven
    pi_32518480
    quote:
    [afbeelding]
    aha, daar houden gristenhonden zich dus op, bij de albert heijn..
    pi_32518530
    Ik kom ook altijd bij de AH. Enige fijne supermarkt
      woensdag 23 november 2005 @ 20:50:39 #257
    89730 Drugshond
    pi_32518552
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef MrX1982 het volgende:
    Led Zeppelin - Stairway to heaven
    Toch wel een van de meest overschatte bands ooit. In het armoedige rijtje van Metallica en The Eagles passen deze poepdrollen. Prince en Dr. Alban maken nog beter muziek.
    pi_32518583
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef Drugshond het volgende:
    Dat snap ik, maar waarom vind je 'm een lul?

[ Bericht 22% gewijzigd door ExtraWaskracht op 23-11-2005 20:53:39 ]
    pi_32518619
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef pberends het volgende:
    Toch wel een van de meest overschatte bands ooit. In het armoedige rijtje van Metallica en The Eagles passen deze poepdrollen. Prince en Dr. Alban maken nog beter muziek.
    Lieg niet. Dit is muzikaal erfgoed net zoals Paint it black van de Rolling Stones.
    Toen maakte ze nog echte muziek.
    pi_32518680
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Lieg niet. Dit is muzikaal erfgoed net zoals Paint it black van de Rolling Stones.
    Toen maakte ze nog echte muziek.
    Je haalt de slechte bands wel uit het diepst van m'n kont zeg, Rolling Stones nog zo eentje. Op een paar middelmatige hitjes na echt een poepband. Loïs Lane is nog beter.
      woensdag 23 november 2005 @ 20:54:58 #263
    89730 Drugshond
    pi_32518698
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Pffft....
    Led Zeplinn
  • No Quater
  • Whole lotta love
  • Kashmir
  • Immigrant song
  • Dazed and Confused
  • SWTH

En dat noem jij pulp muziek .... tsk tsk tsk.
  • pi_32518706
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
    Je haalt de slechte bands wel uit het diepst van m'n kont zeg, Rolling Stones nog zo eentje. Op een paar middelmatige hitjes na echt een poepband. Loïs Lane is nog beter.
    Over smaak valt niet twisten maar dat Paint it black en Stairways to heaven goed zijn staat vast
    pi_32518732
    Ik heb ze proberen te luisteren, maar als ik er een slappe van krijg is het gewoon slechte muziek.
    pi_32518748
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:54 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Pffft....
    Led Zeplinn
  • No Quater
  • Whole lotta love
  • Kashmir
  • Immigrant song
  • Dazed and Confused
  • SWTH

En dat noem jij pulp muziek .... tsk tsk tsk.
  • Ik luister nog liever Solid fucking Harmonie.
    pi_32518749
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef MrX1982 het volgende:
    Ik kom ook altijd bij de AH. Enige fijne supermarkt
    Mhaw kom er ook bijna alleen maar dat is meer uit praktische overwegingen (3 keer AH op loopafstand andere winkels moet ik op de fiets ). Het vleesaanbod vind ik er erg matig ook van kwaliteit. Hun eigen merk is dan wel weer goed.
      woensdag 23 november 2005 @ 20:56:31 #268
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32518762
    DH:

Wat niet toegestaan is:
  • Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
  •   woensdag 23 november 2005 @ 20:56:51 #269
    89730 Drugshond
    pi_32518771
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar waarom vind je 'm een lul?
    Omdat hij altijd partij kiest voor de minderheid, en feitelijk geen ruggengraad heeft.
    Je moet maar eens opzoeken hoevaak hij zijn mening heeft verandert in de tijds des tijds.
    En elke keer claimt hij gelijk te hebben
    pi_32518788
    quote:
    Die biatch heb ik dit jaar nog in het echt gezien. Ze keek me aan alsof ik fucking Lonsdale kleren aanhad. Maarja, dat doet ze waarschijnlijk met elke blanke.
    pi_32518819
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Omdat hij altijd partij kiest voor de minderheid, en feitelijk geen ruggengraad heeft.
    Je moet maar eens opzoeken hoevaak hij zijn mening heeft verandert in de tijds des tijds.
    En elke keer claimt hij gelijk te hebben
    Dat is het beginsel van een mening he, dat je denkt gelijk te hebben.

Overigens kontedraait hij bij Irak natuurlijk wel, maarja, dat heb je met zo'n voorgelogen oorlog.
      woensdag 23 november 2005 @ 20:58:38 #272
    89730 Drugshond
    pi_32518834
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    DH:

Wat niet toegestaan is:
  • Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
  • Jaaa.. daaag.
    Het ging niet om de inhoud maar om de contextverduidelijking waarin ik de foto plaatste.
    pi_32518934
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef du_ke het volgende:
    Mhaw kom er ook bijna alleen maar dat is meer uit praktische overwegingen (3 keer AH op loopafstand andere winkels moet ik op de fiets ). Het vleesaanbod vind ik er erg matig ook van kwaliteit. Hun eigen merk is dan wel weer goed.
    Ze moeten het helemaal naar Groningen brengen logisch dat het vleesaanbod beperkt is.
      woensdag 23 november 2005 @ 21:01:44 #274
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32518942
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Jaaa.. daaag.
    Het ging niet om de inhoud maar om de contextverduidelijking waarin ik de foto plaatste.
    Je wou zeggen dat je er geen erotische bedoeling mee had??
    pi_32519020
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
    Die biatch heb ik dit jaar nog in het echt gezien. Ze keek me aan alsof ik fucking Lonsdale kleren aanhad. Maarja, dat doet ze waarschijnlijk met elke blanke.
    Was ze knapper dan op tv?

Wat deed je sws op de grachtengordel, op zoek naar de wallen?
    pi_32519049
    quote:
    Geweldig! Femke schoot zowaar uit haar slof. Ik twijfel of het de moeite waard is om te solliciteren bij GL

20 uur is wel uit te houden daar en wie weet kun je er nog wat bereiken ook.
      woensdag 23 november 2005 @ 21:04:55 #277
    89730 Drugshond
    pi_32519064
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    Je wou zeggen dat je er geen erotische bedoeling mee had??
    Neej... en ik ga dit ook niet uitleggen.
    Ik vind die gast een lul... en ik heb gezocht naar een informatief (sexwoordenboek.nl) plaatje zonder erotische bedoelingen.
    Als je dergelijk soort plaatjes zoekt zul je ze op mijn PC niet vinden. Probeer het eens bij SCH, volgens mij heeft die petabytes vol.
    pi_32519080
    Oh ja en brood haal ik ook gewoon bij een echte bakker. Dat is van de AH niet te vreten .
    pi_32519156
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Was ze knapper dan op tv?

Wat deed je sws op de grachtengordel, op zoek naar de wallen?
    Was gewoon in Den Haag. Nee, ze is lelijker dan op tv.
      woensdag 23 november 2005 @ 21:07:56 #280
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32519166
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Neej... en ik ga dit ook niet uitleggen.
    Ik vind die gast een lul... en ik heb gezocht naar een informatief (sexwoordenboek.nl) plaatje zonder erotische bedoelingen.
    Als je dergelijk soort plaatjes zoekt zul je ze op mijn PC niet vinden. Probeer het eens bij SCH, volgens mij heeft die petabytes vol.
    Mjah, ik interpreteerde die regel niet als zijnde contextafhankelijk. Wel pietluttig als dat zo is.. dat wel.
    pi_32519181
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef Tafkahs het volgende:
    Geweldig! Femke schoot zowaar uit haar slof. Ik twijfel of het de moeite waard is om te solliciteren bij GL

20 uur is wel uit te houden daar en wie weet kun je er nog wat bereiken ook.
    Ja Internet is gevaarlijk blijkbaar dacht ze dat iedereen lief zou zijn

Succes met solliciteren. Kom op de fiets, wollen trui, geitenwollen sokken en sandalen. Dan boeit het functioneringsgesprek niet meer
    pi_32519233
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
    Was gewoon in Den Haag. Nee, ze is lelijker dan op tv.
    Belachelijk die beeldmanipulatie van tegenwoordig

Ik heb Paul Rosenmöller weleens gezien op Rotterdam CS.
    pi_32519277
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Belachelijk die beeldmanipulatie van tegenwoordig

Ik heb Paul Rosenmöller weleens gezien op Rotterdam CS.
    Ik op Utrecht CS, ik keek 'm boos aan. Dat was net nadat het ton-zakkenvullen-1-dag-in-de-week-commissie-werk in de media bekend werd.
      woensdag 23 november 2005 @ 21:11:22 #285
    89730 Drugshond
    pi_32519287
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    Mjah, ik interpreteerde die regel niet als zijnde contextafhankelijk. Wel pietluttig als dat zo is.. dat wel.
    Maakt niet uit.... we zoeken wel een ander onderwerp wat we weer belachelijk kunnen maken.
    pi_32519327
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
    Ik op Utrecht CS, ik keek 'm boos aan. Dat was net nadat het ton-zakkenvullen-1-dag-in-de-week-commissie-werk in de media bekend werd.

Hij was vast enorm bang. Sindsdien heeft niemand hem ooit meer op een station gezien
      woensdag 23 november 2005 @ 21:13:30 #287
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32519358
    quote:

[..]

Zoals ik al zei: "Wiegel is een drol."
    Zie ook ondertitel.
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32519403
    quote:
    Nee cencuur betekent gewoon: Alles wat ons niet aanstaat wordt verwijderd.

Dus slechts berichten die Femke of GL ophemelen.
    Dus allemaal ophoepelen, jullie haten Femke en GL.
    Jullie houden van Rita, google haar weblog, ga haar daar bestoken met liefdesverklaringen.

En laat dit web-log weer aan ons naieve anti-rechtse, islam-liefhebbende, linkse, gewelddadige cultuurbarbaren die het vrije woord de kop indrukt.

Nog even, en we kunnen de titel van dit weblog veranderen in Fok of GeenStijl.
    Er komen volgens mij toch geen GL'ers hier meer.
    .
      woensdag 23 november 2005 @ 21:14:56 #289
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32519416
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef kLowJow het volgende:
    Wiegel
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32519438
    quote:
    Er wordt hier zo onderhand meer onzin gepost als op fok. Tijd voor een registratie systeem met Groenlinks lidmaatschap scanner?
    quote:
    Hey gaan jullie is allemaal terug naar fok!
    Hebben wij zo'n slechte naam? . .
      woensdag 23 november 2005 @ 21:16:09 #291
    89730 Drugshond
      woensdag 23 november 2005 @ 21:18:23 #292
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32519525
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:15 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[..]

Waar heb je dit vandaan?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      woensdag 23 november 2005 @ 21:19:09 #293
    89730 Drugshond
    pi_32519581
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:15 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[..]

Ja helaas wel. In veel gevallen ook niet onterecht overigens.
    pi_32519622
    quote:
    Nog even, en we kunnen de titel van dit weblog veranderen in Fok of GeenStijl.
      woensdag 23 november 2005 @ 21:21:24 #296
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32519627
    Thomas Berge als in dé Thomas Berge?
    pi_32519637
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
    Bij Femke.
    pi_32519652
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    Thomas Berge als in dé Thomas Berge?
    Die heeft z'n usernaam inderdaad van hem afgeleid.
      woensdag 23 november 2005 @ 21:23:24 #299
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32519693
    Wiegel
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      woensdag 23 november 2005 @ 21:24:18 #300
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32519719
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die heeft z'n usernaam inderdaad van hem afgeleid.
    Dus toch geen celeb op Fok!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')