geen idee, TF gaat over de OPP, en over die sitequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:42 schreef vlad het volgende:
gave OP![]()
waarom staat de link naar alle vorige delen er steeds bij? die site is maar bijgewerkt tot 400 ofzo![]()
hallo btw enzo![]()
hallo x-en manquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, TF gaat over de OPP, en over die siteEn TF heeft het erg druk geloof ik, zal er ook wat mee te maken hebben.
hoi vlad
beetje druk de laatste tijd, en dan ga ik niet snel in me vrije tijd alle topics weer bijwerken.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, TF gaat over de OPP, en over die siteEn TF heeft het erg druk geloof ik, zal er ook wat mee te maken hebben.
Canada haalt m'n 205 niet ben ik bang voorquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:53 schreef vlad het volgende:
ik wil ook kunnen rondgassen en zuipen met vrienden![]()
Drank en auto rijden isquote:
niks aan man, alleen sturen en gas gevenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Drank en auto rijden is
Als ik al zie hoe jij typ met drank op wil ik niet weten hoe jij dan rijd
DEALquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
niks aan man, alleen sturen en gas geven
stoepjes, bosjes en bushokjes kunnen we hebben![]()
We gaan het gekker maken.quote:
Tegen de tijd dat je daar aankomt is Mukie allang onder gedokenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We gaan het gekker maken.
Jij haalt me op in de 205 rijden we naar amsterdam halen we je jeep op dan halen we Hugster sjoewe en hermandeperman op en rijden dan door naar mukkie. Benzine kosten delen we gewoon.
Zal mukie leuk vinden![]()
ZE weet helemaal niet dat we komen dan DUHUquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar aankomt is Mukie allang onder gedoken![]()
quote:
Doet me eerder aan een andere film denken, iets met White Castlequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doet me eerder aan een andere film denken, iets met White Castle
We gaan niet blowenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) Hugo niet blowen?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) Hugo niet blowen?![]()
2) Dat hebben jullie bij elkaar niet nodig
wanneer komen jullie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We gaan het gekker maken.
Jij haalt me op in de 205 rijden we naar amsterdam halen we je jeep op dan halen we Hugster sjoewe en hermandeperman op en rijden dan door naar mukkie. Benzine kosten delen we gewoon.
Zal mukie leuk vinden![]()
daarvan krijg je zin in OF een burger, OF een joint.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
whihihihiquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, wat is je budget eigenlijk? Glazen bol hier ook kaduuk (kut InterToys)
Weet ik nietquote:
ik vinnut niet erg, als ik weet dat jullie eraan komenquote:
ach de arme jongen wilt ook eens bling blingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
Zo hatelijk als men met audio gaat vragen wat is beter
Zeker als je merken noemt die een assortiment hebben van totale crap tot vrij ok
Je hoort Mark echt wel aankomen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vinnut niet erg, als ik weet dat jullie eraan komen
Whehe, het meest bling is m'n vinyl nogwelquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ach de arme jongen wilt ook eens bling blingen
mooi dan mag ie met de trein komenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hoort Mark echt wel aankomen hoor.
bij mij mn shoesquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, het meest bling is m'n vinyl nogwel
Tijdmachines heten die krengen als je richting Limboland gaatquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
mooi dan mag ie met de trein komen
Jij gaat zo ook naar de hoeren?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Ik begrijp de beste kerel prima nu trouwens
is 200m lopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij gaat zo ook naar de hoeren?
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef BroesWillems het volgende:
karbo ligt er nog steeds uit... :|
enne spook kom je nu hier rellenquote:
vraag me eens of het me boeitquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tijdmachines heten die krengen als je richting Limboland gaat
nee, ik rij auto męnquote:
NEEquote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
vraag me eens of het me boeit
Toe dan! Toe dan!
Dat heb ik dus met steden als a'dam, den haag, rotterdam enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE![]()
Vind het er altijd erg gezellig, maar zou er nooit willen wonen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:12 schreef Mukie het volgende:
pokke druppelspul
Staan je ogen in contact met je mond?
Want als ik die gore druppels drin moet doen, krijg je me toch een vieze smaak in je mond
R'dam te platquote:Op woensdag 23 november 2005 00:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met steden als a'dam, den haag, rotterdam enzo
Mij te druk en te plat
Geen bergen, een heuveltje is geen bergquote:
oe feestquote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe dat dacht ik ook, tot ik het appartement van mn zusje en dr vriend zag
Morgen weer erheen, z'n band speelt in Paradiso
Lekker vroeg Herm.quote:
Juh zeker:quote:
Ik zal rustig doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hoort Mark echt wel aankomen hoor.
Ja maar ja maar dan is het verrassings effect wegquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vinnut niet erg, als ik weet dat jullie eraan komen
Gave bak!quote:Op woensdag 23 november 2005 06:39 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat is der met karboquote:
Het is gestikt afgelopen zaterdag, na +/- 12min gereanimeerd. Maar hij heeft verregaande hersenbeschadigingen in motorische gedeelten van zijn hersenen. Plus dat nog niet alle beschadigingen zichtbaar zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is idd zeer triest.
Wat mankeert dat kind?
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef Mukie het volgende:
Wat is het nut van een gti als je niet kunt schakelen?
Dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is gestikt afgelopen zaterdag, na +/- 12min gereanimeerd. Maar hij heeft verregaande hersenbeschadigingen in motorische gedeelten van zijn hersenen. Plus dat nog niet alle beschadigingen zichtbaar zijn waarschijnlijk.
ik heb het over dat die persoon niet weet hoe je van de 1 naar de 2 binnen een redelijk tempo gaatquote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]wie heeft er een GTI automaat dan?
Nee, dit is zo'n ongeluk wat 1000x goed gaat en zij hebben de pech dat het bij hun net verkeerd gaat. Het is onmogelijk je kinderen 24/7 in de gaten te houden. Hij zat in een stoeltje toen zijn moeder even de deur open deed, de vader stond onder de douche.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
Vooral omdat dit misschien voorkomen had kunnen worden?
Kansloosquote:Op woensdag 23 november 2005 12:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb het over dat die persoon niet weet hoe je van de 1 naar de 2 binnen een redelijk tempo gaat
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n ongeluk wat 1000x goed gaat en zij hebben de pech dat het bij hun net verkeerd gaat. Het is onmogelijk je kinderen 24/7 in de gaten te houden. Hij zat in een stoeltje toen zijn moeder even de deur open deed, de vader stond onder de douche.
Is het ookquote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk.
Ja, maar hij zat aan mijn banden te 'rukken' . Ik heb het zelf gezien, stond erbij.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef Mukie het volgende:
@ ijsmeis: apk is een momentopname en garandeerd niet de veiligheid van een voertuig. Ik kan het weten
ach ja.. hij dacht vast van "dat meisje wil graag riijden, dus keur ik het maar goed"quote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar hij zat aan mijn banden te 'rukken' . Ik heb het zelf gezien, stond erbij.
En ik deed straks hetzelfde en er zat gewoon flinke speling op.
Dus dat kan toch niet!
Nou, ik wil ook wel blijven rijdenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef M5 het volgende:
[..]
ach ja.. hij dacht vast van "dat meisje wil graag riijden, dus keur ik het maar goed"
anderhalve meter van de radiator, met de thermostaat op 25quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef Hugster het volgende:knus
rondom de radiator gaan zitten dan sjoe
![]()
Pssstquote:Op woensdag 23 november 2005 15:58 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik bedoel dat het snel gefixt moet worden, voordat je auto zichzelf in een andere auto boort.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Hugster het volgende:
¤25 boete gekregen voor fietsen zonder licht![]()
Jij woont ook in een of ander gatquote:Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
ik fiets al ruim 3 jaar zonder licht, krijg alleen maar waarschuwingen
Hm... 1 januari sta ik op straat.. tiendaagse rijcursus..quote:Op woensdag 23 november 2005 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Of ik morgen ff naar fucking friesland wou rijden om te gaan chauffeurenze komen nogal wat personeel te kort in het noorden
![]()
![]()
Dat is bijna een smartlapquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
...1 januari sta ik op straat...
Jammer voor jou heb je minimaal 3jaar of aantoonbaar 100.000km rij ervaring nodig, in een auto, achter het stuur, dus niet op een heftruck of fietsquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm... 1 januari sta ik op straat.. tiendaagse rijcursus..
10 januari ben ik beschikbaar
ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou heb je minimaal 3jaar of aantoonbaar 100.000km rij ervaring nodig, in een auto, achter het stuur, dus niet op een heftruck of fiets
Dan maar ergens anders pallets sorteren ehquote:Op woensdag 23 november 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoedenNou ja, je zult ook wel een representatief uiterlijk moeten hebben, dus dan was ik ook al afgevallen
we krijgen ze gesorteerd aangeleverdquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan maar ergens anders pallets sorteren eh
Het watje wist niet hoe ie moest rukkenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar hij zat aan mijn banden te 'rukken' . Ik heb het zelf gezien, stond erbij.
En ik deed straks hetzelfde en er zat gewoon flinke speling op.
Dus dat kan toch niet!
handschoentjes uit, muts af, trui uit en jas ook, t-shirt aan en kort broekquote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
anderhalve meter van de radiator, met de thermostaat op 25
ga ff ergens anders op sjoewe in een korte broek geilen wil jequote:Op woensdag 23 november 2005 17:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
handschoentjes uit, muts af, trui uit en jas ook, t-shirt aan en kort broek![]()
hij lijkt wel van Legoquote:Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef M5 het volgende:
vandaag op dit schip rond geredenautootjes eraf rijden
[afbeelding]
[afbeelding]
die 100.000km doe je toch binnen een jaarquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou heb je minimaal 3jaar of aantoonbaar 100.000km rij ervaring nodig, in een auto, achter het stuur, dus niet op een heftruck of fiets
inderdaad, en als je dat niet doet volgt er als waarschuwing een foto van mij in korte broek, heb je van je leven nooit meer een positieve gedachte als je een korte broek zietquote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga ff ergens anders op sjoewe in een korte broek geilen wil je![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
die 100.000km doe je toch binnen een jaar![]()
Wat voor een auto's waren het dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef M5 het volgende:
vandaag op dit schip rond geredenautootjes eraf rijden
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij rijden ze gewoon met pendelbusjes heen en weer naar de bootquote:Op woensdag 23 november 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor een auto's waren het dan?
En wat ik me dan afvraag he. Je rijd die wagens van die boot af. Maar moet je dan dat pest eind terug lopen naar die boot of hoe gaat dat?
En je moet ook wel erg strak kunnen inparkeren of niet?
Dat gaat toch met personenbusjes?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor een auto's waren het dan?
En wat ik me dan afvraag he. Je rijd die wagens van die boot af. Maar moet je dan dat pest eind terug lopen naar die boot of hoe gaat dat?
En je moet ook wel erg strak kunnen inparkeren of niet?
Lukte mij in 16 maanden. Vond ik ook al snel zat moet ik zeggen. Was precies op tijd trouwens om meteen te mogen beginnen met chauffeurenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
die 100.000km doe je toch binnen een jaar![]()
ik heb wel eens op TV gezien dat ze echt bloed hard rijden met die bakkenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:37 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dat gaat toch met personenbusjes?
En schade is toch goedkoper dan langzaamrijden?
ja maar ik denk niet dat die per duizenden binnen gaan komenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef Virus.NL het volgende:
Wel gaaf als er snel een jappeboot met wrxen en evo's gelost moet worden![]()
mijn allereerste rit was ook gelijk voor een directeur van een groot bedrijf, man man man wat was ik zenuwachtigquote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lukte mij in 16 maanden. Vond ik ook al snel zat moet ik zeggen. Was precies op tijd trouwens om meteen te mogen beginnen met chauffeuren
Om 17.30u door Barcelona rijden met de gloednieuwe vrachtwagen van mijn vader vond ik ook niet zo geweldigquote:Op woensdag 23 november 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn allereerste rit was ook gelijk voor een directeur van een groot bedrijf, man man man wat was ik zenuwachtig![]()
iddquote:
barbaarquote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef M5 het volgende:
[..]
idden snel , 0-100 km/h in 6.8 sec. 't koppel van 320 nm heb je al bij 1600 tpm, en blijft 320 nm tot 4000 tpm.
![]()
. kun je leuke dingen mee doen.
en de grom/brul van de vijf cylinder. mooiste zijn de knallen in de uitlaat bij gas los
goed kunnen parkeren is wel een vereiste, en bij deze terminal is het leuke dat het stuur vrijwel bij 95% van de auto's rechts zit (UK markt).quote:Op woensdag 23 november 2005 18:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb wel eens op TV gezien dat ze echt bloed hard rijden met die bakken![]()
Zou niks voor mij zijn want ik ben slecht in inparkeren![]()
niet mijn autoquote:Op woensdag 23 november 2005 19:17 schreef vlad het volgende:
[..]
barbaarstrepen trekken met nieuwe auto's
en vast met koude motor
![]()
je kan altijd in vlissingen komen werkenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom hebben ze dat niet in Harlingen
ik vind 12 kilometer fietsen elke dag al een pokke-end.. laat staan 350quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
je kan altijd in vlissingen komen werken. je moet minimaal 2 jaar je rijbewijs hebben, verklaring van goedgedrag kunnen overleggen en een rij test doen.
2x schade rijden is exit, maar als je te hard of asociaal rijdt mag je ook vrij rap vertrekken
nee hoor, in het begin hebben ze liever dat je rustig aan doet. hard rijden is er niet bij. zoals ik zei, 50/60 km/h max op de hoofdbanen (bepaalde rij stroken) de rest langzamer. op schepen/treinen is het maar iets van 16 km/h (10 mijl op te teller). je moet gewoon vlot met parkeren zijn. 1x steken bij inparkeren is een soort ongeschreven maximum. liefst gewoon in 1x goed het vak in (je krijgt wel aanwijzingen die op moet volgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef ook_gek het volgende:
maar ik neem aan dat je toch aardig door moet gassen als je net begint. Als je die wagen naar het eind van de parkeerplaats moet rijden moet dat wel snel zijn neem ik aan![]()
dan verhuisje toch gezellig naar het warmere zuiden!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind 12 kilometer fietsen elke dag al een pokke-end.. laat staan 350en ik heb geen rijbewijs
Ja, leuk, een Friese nationalist in Zeelandquote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef M5 het volgende:
[..]
dan verhuisje toch gezellig naar het warmere zuiden!
alsof ik dat ziequote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil ook zo'n bijbaanquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pssst!
Ik zei net al dat het gemaakt is! Het was niet zo heel veel werk
!
Jaloersquote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
webcamquote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
alsof ik dat zie
Hij moet genieten van de warmte die ie nu heeft ja![]()
LIEF DOEN TEGEN MUKIE!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
webcam
daarvoor hoeft ie niet in zijn korte broek te gaan zitten
geef nou maar toe miss sickmind![]()
Ik ben je bitch nietquote:
pleuris eind rijdenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
LIEF DOEN TEGEN MUKIE!!!
Want we mogen langs komen![]()
Hoe langer het rijden is hoe meer we kapot kunnen rijden op de terug weg omdat we dronken zijnquote:
ik een sick mind?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
webcam
daarvoor hoeft ie niet in zijn korte broek te gaan zitten
geef nou maar toe miss sickmind![]()
quote:
ow gaat het daarom alleen maarquote:Want we mogen langs komen![]()
mompelt iets over joy forever enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
verdedig het maar niet, ik weet het, jij weet het, iedereen weet het.
Maar welk een lieve hoorquote:
En jij bent leuk als je boos bentquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij bent leuk als je boos bent![]()
[kinderstemmetje]quote:
Dan ga je toch via Cornjum?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
Ik ga niet
Amsterdam --60km--> Scheveningen --60km--> Amsterdam/Maarssen/Utrecht/Ijsselstein --min. 200 km--> limbabwe --200km-->Ijselstein/Utrecht/Maarssen/Amsterdam --60km--> Scheveningen --60km --> Amsterdam.
Ben leipe harry niet, kankerkachel.
bij mij in de garage of ook gratis bij Hugo en bij herban in de tuin van zijn ouders nog ff terrein rijdenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
Hier voor de deur gratis parkeren en vlakbij het station
Oh ik begrijp het al. Jij wilt niet de rit en de dag van je leven mee maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
Ik ga niet
Amsterdam --60km--> Scheveningen --60km--> Amsterdam/Maarssen/Utrecht/Ijsselstein --min. 200 km--> limbabwe --200km-->Ijselstein/Utrecht/Maarssen/Amsterdam --60km--> Scheveningen --60km --> Amsterdam.
Ben leipe harry niet, kankerkachel.
nee nee ze moeten ALTIJD lief tegen je doenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
[..]!
[..]
ow gaat het daarom alleen maar
ja inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het al. Jij wilt niet de rit en de dag van je leven mee maken.
Want op zeker dat het een rit en een avond gaat worden om NIET te vergeten
Maar goed jij wilt liever saai achter je pc blijven zitten
mooi kut dan, maar wel lekker betaald krijgenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik bijna bij mn client, bellen ze van kantoor, rit geanuleerd![]()
moet je ff ook_gek ophalen, en dan naar Mukie gaan.. is mark ook weer tevreden.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik bijna bij mn client, bellen ze van kantoor, rit geanuleerd![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi kut dan, maar wel lekker betaald krijgen![]()
Mijn allereerste rit was voor de directeur van Brussaard zelfquote:Op woensdag 23 november 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn allereerste rit was ook gelijk voor een directeur van een groot bedrijf, man man man wat was ik zenuwachtig![]()
De ergste van allemaalquote:Op woensdag 23 november 2005 20:53 schreef BoJo het volgende:
Vanochtend: Sinteeerklaaaaaaaaaaaas wie kent hem niet sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte piet![]()
WTF !!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef PeuRac het volgende:
Morgen 2 rittenwaarbij ik zeker weet dat het bij eentje erg leuk wordt, onderweg lopen we anderhalf tot 2u vertraging op bij z'n minnares welke ik zo kort mogelijk moet proberent te maken door zo hard mogelijk naar huis te rijden
(radardetctor aan boord
)
Omdat ik dan echt weiger om te gaan rijden, ga ik wel rondje lopen met een peuk ofsoquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom neuken ze dan niet op de achterbank, en dat je daarna zn minares weer thuis brengt?
Als jij denkt dat je om je heen kunt kijken heb je het mis hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
lijkt mij dus het enige voordeel van een chauffeur (nou ja, naast dat je leuk om je heen kunt kijken)
kunnen neuken tijdnes het rijden
Ik zge juist dat een voordeel van een chauffeur hebben is, dat je om je heen kunt kijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je om je heen kunt kijken heb je het mis hoorer rijden zoveel idioten op de weg dat je je handen er vol aan hebt.
@Hugo, er zijn er meer die buiten de deur neuken hoor, hoe meer ze verdienen, hoe groter de kans![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zge juist dat een voordeel van een chauffeur hebben is, dat je om je heen kunt kijken
EN ik kan het weten, ik heb een chauffeur
En een Seat Arosa als directiewagen
1: nee, de achterbank van een arosa is nog te klein om op te rukkenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]neuk jij ook op de achterbank dan?
![]()
quote:Roekoeroekoe
Ik ben een Boogschutter uit 1981 en woon in Zandvoort.
Ben 1.60 heb bruinen ogen lang bruin haar.
Ik ben een gezellig spontaan meisje. Leen nooit je auto aan mij uit want
je weet niet of je banden nog heel zijn en krijg je ze met sliks terug.
Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
Ik ben opzoek naar een gezellig en spontanen jongen.Een bmw Porsche
donkervoort en een landrover zijn goed.
Ik voel me aangetrokken tot:
Je moet serieus goed gekleed zijn en lekker ruiken.Je moet van auto´s houden.En mag niet te lang haar hebben.
Ik knap af op:
Opel´s en kia
jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
hm.. ze kan heel lelijk zijn, en dta verbloemen door een brakke pic, maar t kan ook een ongelofelijk lekker ding zijn met een paupertelefoon
over 1 ding is geen twijfel: ze heeft en grote kin..
Eeuh, daar kun je alle kanten mee op jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
tsja..wat moet je ervan zeggen![]()
ik reageer toch niet, internet datenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
hypotetische situatie:
Bojo krijgt realtie met deze dame, en dan ziet ze deze conversatie en haar foto in de SC, waar ze zich beoordeeld ziet door haar paartner zn virtuele vriendjes
daar gaat je relatie
Ach, Sandra en ik zijn elkaar ook tegen gekomen op ene chatquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik reageer toch niet, internet daten![]()
jajaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik reageer toch niet, internet daten![]()
en een serrequote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
deze heeft wel dikke tieten![]()
pleur de rest van de info er ook eens bij.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
deze heeft wel dikke tieten![]()
ben ik allang voorbij man, weet ik veel welke dat wasquote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pleur de rest van de info er ook eens bij.
waarom? denk je dat zij al op een kind zit te wachten?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pleur de rest van de info er ook eens bij.
ik heb al op de 360 gespeeld. MEGA mooi. Maar ik ga hem lekker niet kopenquote:
scherpquote:Op woensdag 23 november 2005 22:29 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom? denk je dat zij al op een kind zit te wachten?![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb al op de 360 gespeeld. MEGA mooi. Maar ik ga hem lekker niet kopen
Precies dat laatste is belangrijk bij mijquote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wellicht laat volgend jaar als ie betaalbaarder word en er meer leuke games op te verkrijgen zijn (en te chippen)
ja dat was ook erg belangrijk bij je huidige (ex) Xboxquote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat laatste is belangrijk bij mij
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-313980543127255601&q=top+gear
Wat blijft het een geil geluidje he
zal wel te veel drugs gebruikt hebben. En ja daar krijg je gaten van in je hersenenquote:
dat dacht ik ook directquote:
was net wakkerquote:Op donderdag 24 november 2005 09:27 schreef lipje het volgende:
moet je wel goedzoeken. Vierkante gaten, niet zwarte gaten
wat staat er op de planning dan joh?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:35 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij ga ik door werken tot diep in de nacht vandaag
Dan praat ik over door werken tot uurtje of 4 vannacht of later
en waar werk je ook alweer?quote:Op donderdag 24 november 2005 10:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat staat er op de planning dan joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |