Calling calling the Toyota freaks.
Effe een vraagje. Ik heb paar jaar gelee een tijdje een Corolla GTTI Twin Cammert gehad, zo'n 1985er, dus nog een echte met vierkante gaten. De kasten roesten toen voor, de ramen vielen eruit, dempers gaar, dus allemaal normale punten, alleen roest specifiek. kVond meesterlijke auto. Standaard gelaste veerpootbrugjes en lekker spruitstuk, en 1 op 1 naaimachine hoge toeren blok. Toen kwam de C20XE weer terug en is de Corolla weer weggedaan, ik zit veel snelweg vandaar.
Dikke pret. Anyway, een maat van mij vond dat zo leuk, die kreeg jaar erna de kriebels en belde die garage op waar ik de mijne weer aan had "teruggegeven"
Blijft toch jeuken, en heeft er nu een op het oog, dus een met vierkante gaten weer met 4A-GT blok (zeg ik dat goed ?). Behalve de punten net genoemd, dus let op roest, wat zijn de verdere punten waar we op moeten letten ? Ik bel morgen ook ff een Toyota dealer op met een museumpje van die oudere Toyota's dus die geeft ook nog wat punten.
Iemand nog specifieke tips die ik mee kan nemen als we ff langs gaan bij dat ding ? Standaard punten weet ik allemaal wel, dus dempertest, koppakkingstest, koppelingstest etc etc.
tGaat dus weer om een 85er Corolla GTTi met de vierkante gaten. Zoeen:
![]()
Alleen dat was echt een tiptoppie. Nog tijdje met die man gepraat toen, die was trots, was ook een hele mooie alles standaard, super. Maar waar op te letten bij aankoop als extra punten ?
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation