Het is gestikt afgelopen zaterdag, na +/- 12min gereanimeerd. Maar hij heeft verregaande hersenbeschadigingen in motorische gedeelten van zijn hersenen. Plus dat nog niet alle beschadigingen zichtbaar zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is idd zeer triest.
Wat mankeert dat kind?
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef Mukie het volgende:
Wat is het nut van een gti als je niet kunt schakelen?
Dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is gestikt afgelopen zaterdag, na +/- 12min gereanimeerd. Maar hij heeft verregaande hersenbeschadigingen in motorische gedeelten van zijn hersenen. Plus dat nog niet alle beschadigingen zichtbaar zijn waarschijnlijk.
ik heb het over dat die persoon niet weet hoe je van de 1 naar de 2 binnen een redelijk tempo gaatquote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]wie heeft er een GTI automaat dan?
Nee, dit is zo'n ongeluk wat 1000x goed gaat en zij hebben de pech dat het bij hun net verkeerd gaat. Het is onmogelijk je kinderen 24/7 in de gaten te houden. Hij zat in een stoeltje toen zijn moeder even de deur open deed, de vader stond onder de douche.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
Vooral omdat dit misschien voorkomen had kunnen worden?
Kansloosquote:Op woensdag 23 november 2005 12:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb het over dat die persoon niet weet hoe je van de 1 naar de 2 binnen een redelijk tempo gaat
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n ongeluk wat 1000x goed gaat en zij hebben de pech dat het bij hun net verkeerd gaat. Het is onmogelijk je kinderen 24/7 in de gaten te houden. Hij zat in een stoeltje toen zijn moeder even de deur open deed, de vader stond onder de douche.
Is het ookquote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk.
Ja, maar hij zat aan mijn banden te 'rukken' . Ik heb het zelf gezien, stond erbij.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef Mukie het volgende:
@ ijsmeis: apk is een momentopname en garandeerd niet de veiligheid van een voertuig. Ik kan het weten
ach ja.. hij dacht vast van "dat meisje wil graag riijden, dus keur ik het maar goed"quote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar hij zat aan mijn banden te 'rukken' . Ik heb het zelf gezien, stond erbij.
En ik deed straks hetzelfde en er zat gewoon flinke speling op.
Dus dat kan toch niet!
Nou, ik wil ook wel blijven rijdenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef M5 het volgende:
[..]
ach ja.. hij dacht vast van "dat meisje wil graag riijden, dus keur ik het maar goed"
anderhalve meter van de radiator, met de thermostaat op 25quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef Hugster het volgende:knus
rondom de radiator gaan zitten dan sjoe
![]()
Pssstquote:Op woensdag 23 november 2005 15:58 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik bedoel dat het snel gefixt moet worden, voordat je auto zichzelf in een andere auto boort.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Hugster het volgende:
¤25 boete gekregen voor fietsen zonder licht![]()
Jij woont ook in een of ander gatquote:Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
ik fiets al ruim 3 jaar zonder licht, krijg alleen maar waarschuwingen
Hm... 1 januari sta ik op straat.. tiendaagse rijcursus..quote:Op woensdag 23 november 2005 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Of ik morgen ff naar fucking friesland wou rijden om te gaan chauffeurenze komen nogal wat personeel te kort in het noorden
![]()
![]()
Dat is bijna een smartlapquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
...1 januari sta ik op straat...
Jammer voor jou heb je minimaal 3jaar of aantoonbaar 100.000km rij ervaring nodig, in een auto, achter het stuur, dus niet op een heftruck of fietsquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm... 1 januari sta ik op straat.. tiendaagse rijcursus..
10 januari ben ik beschikbaar
ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou heb je minimaal 3jaar of aantoonbaar 100.000km rij ervaring nodig, in een auto, achter het stuur, dus niet op een heftruck of fiets
Dan maar ergens anders pallets sorteren ehquote:Op woensdag 23 november 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoedenNou ja, je zult ook wel een representatief uiterlijk moeten hebben, dus dan was ik ook al afgevallen
we krijgen ze gesorteerd aangeleverdquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan maar ergens anders pallets sorteren eh
Het watje wist niet hoe ie moest rukkenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar hij zat aan mijn banden te 'rukken' . Ik heb het zelf gezien, stond erbij.
En ik deed straks hetzelfde en er zat gewoon flinke speling op.
Dus dat kan toch niet!
handschoentjes uit, muts af, trui uit en jas ook, t-shirt aan en kort broekquote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
anderhalve meter van de radiator, met de thermostaat op 25
ga ff ergens anders op sjoewe in een korte broek geilen wil jequote:Op woensdag 23 november 2005 17:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
handschoentjes uit, muts af, trui uit en jas ook, t-shirt aan en kort broek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |