Maar welk een lieve hoorquote:
En jij bent leuk als je boos bentquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij bent leuk als je boos bent![]()
[kinderstemmetje]quote:
Dan ga je toch via Cornjum?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
Ik ga niet
Amsterdam --60km--> Scheveningen --60km--> Amsterdam/Maarssen/Utrecht/Ijsselstein --min. 200 km--> limbabwe --200km-->Ijselstein/Utrecht/Maarssen/Amsterdam --60km--> Scheveningen --60km --> Amsterdam.
Ben leipe harry niet, kankerkachel.
bij mij in de garage of ook gratis bij Hugo en bij herban in de tuin van zijn ouders nog ff terrein rijdenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
Hier voor de deur gratis parkeren en vlakbij het station
Oh ik begrijp het al. Jij wilt niet de rit en de dag van je leven mee maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
Ik ga niet
Amsterdam --60km--> Scheveningen --60km--> Amsterdam/Maarssen/Utrecht/Ijsselstein --min. 200 km--> limbabwe --200km-->Ijselstein/Utrecht/Maarssen/Amsterdam --60km--> Scheveningen --60km --> Amsterdam.
Ben leipe harry niet, kankerkachel.
nee nee ze moeten ALTIJD lief tegen je doenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
[..]!
[..]
ow gaat het daarom alleen maar
ja inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het al. Jij wilt niet de rit en de dag van je leven mee maken.
Want op zeker dat het een rit en een avond gaat worden om NIET te vergeten
Maar goed jij wilt liever saai achter je pc blijven zitten
mooi kut dan, maar wel lekker betaald krijgenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik bijna bij mn client, bellen ze van kantoor, rit geanuleerd![]()
moet je ff ook_gek ophalen, en dan naar Mukie gaan.. is mark ook weer tevreden.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik bijna bij mn client, bellen ze van kantoor, rit geanuleerd![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi kut dan, maar wel lekker betaald krijgen![]()
Mijn allereerste rit was voor de directeur van Brussaard zelfquote:Op woensdag 23 november 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn allereerste rit was ook gelijk voor een directeur van een groot bedrijf, man man man wat was ik zenuwachtig![]()
De ergste van allemaalquote:Op woensdag 23 november 2005 20:53 schreef BoJo het volgende:
Vanochtend: Sinteeerklaaaaaaaaaaaas wie kent hem niet sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte piet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |