hij lijkt wel van Legoquote:Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef M5 het volgende:
vandaag op dit schip rond geredenautootjes eraf rijden
[afbeelding]
[afbeelding]
die 100.000km doe je toch binnen een jaarquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou heb je minimaal 3jaar of aantoonbaar 100.000km rij ervaring nodig, in een auto, achter het stuur, dus niet op een heftruck of fiets
inderdaad, en als je dat niet doet volgt er als waarschuwing een foto van mij in korte broek, heb je van je leven nooit meer een positieve gedachte als je een korte broek zietquote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga ff ergens anders op sjoewe in een korte broek geilen wil je![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
die 100.000km doe je toch binnen een jaar![]()
Wat voor een auto's waren het dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef M5 het volgende:
vandaag op dit schip rond geredenautootjes eraf rijden
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij rijden ze gewoon met pendelbusjes heen en weer naar de bootquote:Op woensdag 23 november 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor een auto's waren het dan?
En wat ik me dan afvraag he. Je rijd die wagens van die boot af. Maar moet je dan dat pest eind terug lopen naar die boot of hoe gaat dat?
En je moet ook wel erg strak kunnen inparkeren of niet?
Dat gaat toch met personenbusjes?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor een auto's waren het dan?
En wat ik me dan afvraag he. Je rijd die wagens van die boot af. Maar moet je dan dat pest eind terug lopen naar die boot of hoe gaat dat?
En je moet ook wel erg strak kunnen inparkeren of niet?
Lukte mij in 16 maanden. Vond ik ook al snel zat moet ik zeggen. Was precies op tijd trouwens om meteen te mogen beginnen met chauffeurenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:25 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
die 100.000km doe je toch binnen een jaar![]()
ik heb wel eens op TV gezien dat ze echt bloed hard rijden met die bakkenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:37 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dat gaat toch met personenbusjes?
En schade is toch goedkoper dan langzaamrijden?
ja maar ik denk niet dat die per duizenden binnen gaan komenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef Virus.NL het volgende:
Wel gaaf als er snel een jappeboot met wrxen en evo's gelost moet worden![]()
mijn allereerste rit was ook gelijk voor een directeur van een groot bedrijf, man man man wat was ik zenuwachtigquote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lukte mij in 16 maanden. Vond ik ook al snel zat moet ik zeggen. Was precies op tijd trouwens om meteen te mogen beginnen met chauffeuren
Om 17.30u door Barcelona rijden met de gloednieuwe vrachtwagen van mijn vader vond ik ook niet zo geweldigquote:Op woensdag 23 november 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn allereerste rit was ook gelijk voor een directeur van een groot bedrijf, man man man wat was ik zenuwachtig![]()
iddquote:
barbaarquote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef M5 het volgende:
[..]
idden snel , 0-100 km/h in 6.8 sec. 't koppel van 320 nm heb je al bij 1600 tpm, en blijft 320 nm tot 4000 tpm.
![]()
. kun je leuke dingen mee doen.
en de grom/brul van de vijf cylinder. mooiste zijn de knallen in de uitlaat bij gas los
goed kunnen parkeren is wel een vereiste, en bij deze terminal is het leuke dat het stuur vrijwel bij 95% van de auto's rechts zit (UK markt).quote:Op woensdag 23 november 2005 18:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb wel eens op TV gezien dat ze echt bloed hard rijden met die bakken![]()
Zou niks voor mij zijn want ik ben slecht in inparkeren![]()
niet mijn autoquote:Op woensdag 23 november 2005 19:17 schreef vlad het volgende:
[..]
barbaarstrepen trekken met nieuwe auto's
en vast met koude motor
![]()
je kan altijd in vlissingen komen werkenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom hebben ze dat niet in Harlingen
ik vind 12 kilometer fietsen elke dag al een pokke-end.. laat staan 350quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
je kan altijd in vlissingen komen werken. je moet minimaal 2 jaar je rijbewijs hebben, verklaring van goedgedrag kunnen overleggen en een rij test doen.
2x schade rijden is exit, maar als je te hard of asociaal rijdt mag je ook vrij rap vertrekken
nee hoor, in het begin hebben ze liever dat je rustig aan doet. hard rijden is er niet bij. zoals ik zei, 50/60 km/h max op de hoofdbanen (bepaalde rij stroken) de rest langzamer. op schepen/treinen is het maar iets van 16 km/h (10 mijl op te teller). je moet gewoon vlot met parkeren zijn. 1x steken bij inparkeren is een soort ongeschreven maximum. liefst gewoon in 1x goed het vak in (je krijgt wel aanwijzingen die op moet volgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef ook_gek het volgende:
maar ik neem aan dat je toch aardig door moet gassen als je net begint. Als je die wagen naar het eind van de parkeerplaats moet rijden moet dat wel snel zijn neem ik aan![]()
dan verhuisje toch gezellig naar het warmere zuiden!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind 12 kilometer fietsen elke dag al een pokke-end.. laat staan 350en ik heb geen rijbewijs
Ja, leuk, een Friese nationalist in Zeelandquote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef M5 het volgende:
[..]
dan verhuisje toch gezellig naar het warmere zuiden!
alsof ik dat ziequote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil ook zo'n bijbaanquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pssst!
Ik zei net al dat het gemaakt is! Het was niet zo heel veel werk
!
Jaloersquote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
webcamquote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
alsof ik dat zie
Hij moet genieten van de warmte die ie nu heeft ja![]()
LIEF DOEN TEGEN MUKIE!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
webcam
daarvoor hoeft ie niet in zijn korte broek te gaan zitten
geef nou maar toe miss sickmind![]()
Ik ben je bitch nietquote:
pleuris eind rijdenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
LIEF DOEN TEGEN MUKIE!!!
Want we mogen langs komen![]()
Hoe langer het rijden is hoe meer we kapot kunnen rijden op de terug weg omdat we dronken zijnquote:
ik een sick mind?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
webcam
daarvoor hoeft ie niet in zijn korte broek te gaan zitten
geef nou maar toe miss sickmind![]()
quote:
ow gaat het daarom alleen maarquote:Want we mogen langs komen![]()
mompelt iets over joy forever enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
verdedig het maar niet, ik weet het, jij weet het, iedereen weet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |