Dank uquote:
quote:
Hoewel altijd high, kon hij toch niet vliegenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:21 schreef brother52 het volgende:
Hij is al weer 17 jaar gestopt
Jij kunt hem dan voor de zekerheid toch ook kopiëren naar jouw Photobucket-album, Diaan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Enne Pos: plaatje niet verwijderen uit Photobucket he??
Hij zong ooit bij een boyband, ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
is dat niet een jongetje uit een van die boybands?
Hee dat is wel slim van je... zal ik even doen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij kunt hem dan voor de zekerheid toch ook kopiëren naar jouw Photobucket-album, Diaan?
Of werkt dat niet?
Ik ben soms zó slim joh, ik sta er zelf weleens van te kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hee dat is wel slim van je... zal ik even doen...gedaan inmiddels
Nee joh!quote:Jamie Cullum of komt die niet uit een boyband![]()
Ook goed dat je dat van jezelf durft te zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ben soms zó slim joh, ik sta er zelf weleens van te kijken.![]()
[..]
Tja... ik heb de boybands nooit gevolgd. Ik weet alleen dat Robbie Williams uit een boyband komt. Of is het Robbie in zn jonge jaren? bij nadere bestudering: echt niequote:Nee joh!
Nee joh, die is veel ruiger, en heeft een donkerder uiterlijk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:46 schreef dartfanaat het volgende:
Is toch niet Robbie Williams?
Brother ga je schamenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef brother52 het volgende:
Of is het iemand die op Justin Timber leek?
Moet ik wel in dezelfde tijd denken (begin/midden '90)?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, die is veel ruiger, en heeft een donkerder uiterlijk!
Ik ben al op zoek naar een hoekje waar ik kan gaan zittenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een hoekje waar ik kan gaan zitten![]()
Ja, toen was het opeens een eitje, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:50 schreef dartfanaat het volgende:
Justin Timberlake
(met dank aan Tokay voor de hint)
Ja, goed! Jij was het eerst!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef brother52 het volgende:
Of is het iemand die op Justin Timber leek?
Brother en Sooty hadden hem al eerder geraden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, toen was het opeens een eitje, natuurlijk.
Maar dan andersom.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef dolle_hond het volgende:
james maynard?
Peaceman had hem ook gewetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
het wordt er alleen maar vreemder op... plaatje voor TH denk ik.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dan andersom.![]()
Maynard James Keenan.
Tja dat zal ook wel.. maar d_h wist hem ook. Ik heb er nog nooit van gehoord....quote:
Hij zingt in 2 van de meest interessante bands van de laatste jaren (imo). En ik vind hem 1 van de betere zangers van dit moment.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat zal ook wel.. maar d_h wist hem ook. Ik heb er nog nooit van gehoord....
Is van de Novib of hoe dat ook heet tegenwoordig volgens mij, kaartje hangt bij mij op het toiletquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
dat is toch melk.....
in zo'n melk-promotie campagne, dacht ik
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
das michael stipe
Ik heb het idee dat het niets voor mij is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij zingt in 2 van de meest interessante bands van de laatste jaren (imo). En ik vind hem 1 van de betere zangers van dit moment.
Ik denk het ook. Volgens mij vind jij het iets te hard.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niets voor mij is.
hmmquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is van de Novib of hoe dat ook heet tegenwoordig volgens mij, kaartje hangt bij mij op het toilet![]()
Ow die is laatst ook een keer geweest, maar hoe hij heette ben ik vergeten.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef brother52 het volgende:
Over leuke jongens gesproken.
[afbeelding]
quote:
go be ashamedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die is laatst ook een keer geweest, maar hoe hij heette ben ik vergeten.....
Spongebob. Vind je hem niet ontzettend irritant... ik wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hmm
bij ons hangt alleen :
[afbeelding]
de movie was best leuk, echt waar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spongebob. Vind je hem niet ontzettend irritant... ik wel...
Ik heb van alles op het toilet hangen... concertkaarjtes, kaarjtes van het vliegtuig, treinreis, gewone kaartjes....
hey wycccccccciequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ruben van de Meer & Horace Cohen (geweldige naam overigens)
hij kan/kon zo sterk zingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
[..]
dat ik hem vergeten ben of omdat ik zn naam niet weet...... maar okay![]()
![]()
![]()
Horace Cohen en Ruben van der Meer... oftewel De Stadswachten ook leuke jongens en zaterdag nog over gehad he Brother?quote:
Echt? Ik heb een versie hier die het niet doet, maar het lijkt me niets... Die filmpjes op tv... echt irritant.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de movie was best leuk, echt waar.
normaal vind ik m ook niet veel.
Klopt. En ik weet ook weer hoe dat plaatsje heet waarvan we niet op de naam konden komen. Oostmahorn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Horace Cohen en Ruben van der Meer... oftewel De Stadswachten ook leuke jongens en zaterdag nog over gehad he Brother?
quote:
Kom je mee aan op een moment dat ik naar bed wil, omdat ik er morgen weer om kwart voor 7 uit moet en nog in bed Harry Potter 6 wil lezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ben je mijn naam aan het zingen?
Ik heb al een tijd geen plaatje meer gepost. Ik ga nu gelijk op zoek naar een heleboel plaatjes van leuke jongens
Heb je hem al bijna uit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom je mee aan op een moment dat ik naar bed wil, omdat ik er morgen weer om kwart voor 7 uit moet en nog in bed Harry Potter 6 wil lezen![]()
Sorry.... maar misschien vind jij die jongens helemaal niet leuk....kun je meer Harry Potter lezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom je mee aan op een moment dat ik naar bed wil, omdat ik er morgen weer om kwart voor 7 uit moet en nog in bed Harry Potter 6 wil lezen![]()
Ach het schiet niet echt op nu met Fok! erbij... en korte nachten en een rondlopend kind. Ben pas bij pagina 34.... maar hopelijk gaat het deze week wat sneller, al betwijfel ik het...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je hem al bijna uit?
Dan kan Peaceman de engelse versie kopen, zodat ik die weer kan lenen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.... maar misschien vind jij die jongens helemaal niet leuk....kun je meer Harry Potter lezen
[afbeelding]
Je kunt het boek ook kopen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je hem al bijna uit?
Dan kan Peaceman de engelse versie kopen, zodat ik die weer kan lenen![]()
Hmm, dan moet ik binnenkort maar weer eens richting boekhandel. Ik ben weer aan iets nieuws toe om te lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het schiet niet echt op nu met Fok! erbij... en korte nachten en een rondlopend kind. Ben pas bij pagina 34.... maar hopelijk gaat het deze week wat sneller, al betwijfel ik het...
Dan moet Peaceman hem nog eerst krijgen en lezen, dan kun jij die weer lenen.
Haha, het is Edward Norton zelf! Zoals B-52 al zei.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee is deze niet uit American History X.. de tegenspeler van Edward Norton?
Ja, dat kan ook, maar dan wil ik al die anderen ook hebben. Dat wordt dan een beetje teveel van het goede in 1 keer.quote:
Ik denk dat Peaceman het boek wel binnen nu en eind december krijgt...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik binnenkort maar weer eens richting boekhandel. Ik ben weer aan iets nieuws toe om te lezen.
Dat is eigenlijk een beetje te laatquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat Peaceman het boek wel binnen nu en eind december krijgt...![]()
Ach Sint en Kerst komt eraan en dan ben je ook nog een keer jarig. Dan vraag je aan 6 mensen een deel en dan heb je ze allemaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar dan wil ik al die anderen ook hebben. Dat wordt dan een beetje teveel van het goede in 1 keer.
Tja bekend maar niet weten wat de naam is.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef wyccie het volgende:
Feestdagen zijn goed voor de economie
[afbeelding]
Dat zal dan bij mijn verjaardag zijn. Dan moet ik wel goet onthouden van wie ik welk boek vraag, anders zit ik straks met een deel2, 3 delen 3 en 2x deel 5quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach Sint en Kerst komt eraan en dan ben je ook nog een keer jarig. Dan vraag je aan 6 mensen een deel en dan heb je ze allemaal![]()
Hij speelt toch in die ziekenhuiscomedy waarvan ik de naam niet meer weet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef wyccie het volgende:
Feestdagen zijn goed voor de economie
[afbeelding]
Gelukkig kun je meestal binnen 2 weken ruilen met een bonnetjequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zal dan bij mijn verjaardag zijn. Dan moet ik wel goet onthouden van wie ik welk boek vraag, anders zit ik straks met een deel2, 3 delen 3 en 2x deel 5
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij speelt toch in die ziekenhuiscomedy waarvan ik de naam niet meer weet?
Wat ook belangrijk is dat je ze allemaal hebt van dezelfde uitgever en uitvoering... er zijn verschillende versies in het Engels toch Wyccie? Peaceman had er drie van 1 uitgever en die bleek deel 4 en 5 niet meer uitgegeven te hebben en toen moest hij alsnog andere uitvoering kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zal dan bij mijn verjaardag zijn. Dan moet ik wel goet onthouden van wie ik welk boek vraag, anders zit ik straks met een deel2, 3 delen 3 en 2x deel 5
Dan kan ik ze dus mooi gaan ruilen tegen boeken van King, Crichton en Clanceyquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig kun je meestal binnen 2 weken ruilen met een bonnetje![]()
Nee, zelfs dat weet ik niet, ik weet wel dat hij een opgezette hond in zijn woonkamer heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar weet je dan wel hoe hij heet?![]()
Oh da's wel lullig zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ook belangrijk is dat je ze allemaal hebt van dezelfde uitgever en versie... er zijn verschillende versies in het Engels toch Wyccie? Peaceman had er drie van 1 uitgever en die bleek deel 4 en 5 niet meer uitgegeven te hebben en toen moest hij alsnog andere versie kopen.
Dan kan ik ze dus beter zelf gaan kopen. Dat zal dan nog wel even duren, prio 1 is straks nieuwe versterkers en speakers.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ook belangrijk is dat je ze allemaal hebt van dezelfde uitgever en uitvoering... er zijn verschillende versies in het Engels toch Wyccie? Peaceman had er drie van 1 uitgever en die bleek deel 4 en 5 niet meer uitgegeven te hebben en toen moest hij alsnog andere uitvoering kopen.
Ja echt wel, wil je de serie mooi hetzelfde hebben.... niet dus...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh da's wel lullig zeg!
Bij de Engelse heb je inderdaad verschillende uitvoeringen. Kinderversies en volwassenen. De laatste hebben dan zo'n sombere, enge kaftI
k heb de vrolijke kinderkaften van Bloombury. En zelfs die hebben ze ook nog in verschillende groottes!
Trusten Diaan en tot morgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt wel, wil je de serie mooi hetzelfde hebben.... niet dus...
Wat betreft de Nederlandse versie is het een stuk makkelijkermet al dat gepraat over HP ga ik nu maar mn bed in met het boek.
Welterusten voor straks
En die zou ik moeten kennenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef brother52 het volgende:
Maar dan andersom.![]()
Maynard James Keenan.
Ja, en anders moet je je diep gaan schamen.quote:
Nou; verlicht mijn troebele geest dan maar 's...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef brother52 het volgende:
Ja, en anders moet je je diep gaan schamen.![]()
De zanger van Tool en A perfect Circlequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou; verlicht mijn troebele geest dan maar 's...
Hmmm....Tool vind ik net zo goed als The Deftones; ook helemaal niks...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:19 schreef brother52 het volgende:
De zanger van Tool en A perfect Circle
Tja, kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....Tool vind ik net zo goed als The Deftones; ook helemaal niks...
Van harte Bullpit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef Bullpit het volgende:
Hoi allemaal ik ben jarig, ik probeer het maar op deze manier , m'n familie is het vergeten![]()
Ben jij een kloon van Conflict ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef Bullpit het volgende:
Hoi allemaal ik ben jarig, ik probeer het maar op deze manier , m'n familie is het vergeten![]()
Bedankt Brother, kunnen we toch nog een feestje bouwenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van harte Bullpit.
Tijd voor een borrel dus.
[afbeelding]
Van harte Bullpit. en nog vele jarenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef Bullpit het volgende:
was ik maar een kloon, dan was het niet zo triestquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Conflict ?
Jij woonde toch in Goirle ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Bullpit het volgende:
was ik maar een kloon, dan was het niet zo triest![]()
Goirle? ik woon in Zeewolde , dat is al triest genoeg tochquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Goirle ?
Dan moet je aan triestigheid toch wel gewend zijn, zou je zo denken...
Ai; mijn innige deelneming...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef Bullpit het volgende:
Goirle? ik woon in Zeewolde , dat is al triest genoeg toch
jaaa, het is errug hier in Zeewolde, maar het is gewoon een kutdag , als je niks hoort op je verjaardagquote:
Dat wist ik welquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
De zanger van Tool en A perfect Circle
Och arme Bullpit!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef Bullpit het volgende:
Ha, onverwachts toch geraden!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef Neleos het volgende:
Zach Braff
Garden State. Daar ken ik hem ook van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, onverwachts toch geraden!![]()
Van de serie Scrubs, en regisseur van en hoofdrolspeler in Garden State. Waarschijnlijk één van Andy's favo films (omdat Natalie daar in speelt)
Kun je nagaan; dat had Beethoven dus élke verjaardag...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:38 schreef Bullpit het volgende:
jaaa, het is errug hier in Zeewolde, maar het is gewoon een kutdag , als je niks hoort op je verjaardag
Tsss, Beethoven werd pas op latere leeftijd doofquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je nagaan; dat had Beethoven dus élke verjaardag...
quote:
Tuurlijk; verpest m'n flauwe grappen maar weer 's...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef Neleos het volgende:
Tsss, Beethoven werd pas op latere leeftijd doof![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:50 schreef Bullpit het volgende:
[..]
![]()
tnx Wyccie, Ik wou dat ik het hele verhaal kon vertellen , maar daar is hier niet de plaats voor.
Jaja... Maar verder vind ik het een geweldige grap hoor, dat welquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tuurlijk; verpest m'n flauwe grappen maar weer 's...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tuurlijk; verpest m'n flauwe grappen maar weer 's...![]()
thanks Tokay, heeft iemand anders wel eens op z'n verjaardag gehoord dat z'n zus binnenkort doodgaat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef Tokay het volgende:
Op de valreep (ik heb tv gekeken!) gauw nog een felicitatie!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
thanks Tokay, heeft iemand anders wel eens op z'n verjaardag gehoord dat z'n zus binnenkort doodgaat?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
thanks Tokay, heeft iemand anders wel eens op z'n verjaardag gehoord dat z'n zus binnenkort doodgaat?
Geeft niet. Het lucht soms gewoon op om het iemand te laten weten! Dan valt er een last van je af.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:04 schreef Bullpit het volgende:
Ik moet dit helemaal niet posten, en helelemaal niet in dit forum , maar ik moest het ergens kwijt
Zit daar nu maar niet over in; als jij je hart wilt luchten, moet je dat gewoon doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:04 schreef Bullpit het volgende:
Ik moet dit helemaal niet posten, en helelemaal niet in dit forum, maar ik moest het ergens kwijt
Sterkte en hou je haaks!!! (ben er even stil van......)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Hou je taai en nogmaals sterkte!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef Bullpit het volgende:
ja het is klote , en ik ben er nog helemaal niet klaar mee, maar ik zoek wel een forum om daar over te praten , en dit moet weer gewoon plaatjes raden worden. bedankt voor alle gelukswensen besten raadjeplaajemensen
Daar kan ik me helaas alles bij voorstellen!!! Dat dit je goed doetquote:Op woensdag 23 november 2005 00:52 schreef Bullpit het volgende:
Heel erg bedank Tokay en andere beste plaatjesraders
Dit doet me echt goed weet je.
Wat een dotje, nietwaar Z?quote:
Geen van de users heeft ook maar één poging gedaan haar naam te raden.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:29 schreef Z het volgende:
Hoe kan zij nou ondergesneeuwd raken?
Krijg nou wat, het is goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:08 schreef dartfanaat het volgende:
Olivia de Havilland
quote:Oscar-winning screen legend Olivia de Havilland will be honored with an Academy Tribute on June 15, 2006, presented by the Academy of Motion Picture Arts and Sciences.
Niet verwacht, Tokayquote:
ik ken alleen haar zusquote:Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen van de users heeft ook maar één poging gedaan haar naam te raden.
En tong was verontwaardigd dat ik niet met hints kwam (terwijl er niemand reageerde!)...
Ik heb het maar laten gaan.
Tot ik haar vanmorgen weer tegenkwam in mijn Photobucket-albumpje.
Et voilà!
Ja, klopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:35 schreef Z het volgende:
Is het Rene Russo?
Dat niet, maar hij heeft behoorlijk wat praktijkervaring met het weer opgedaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een weerman?
Meneer had last van depressies?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij heeft behoorlijk wat praktijkervaring met het weer opgedaan.![]()
Nee, wel dezelfde generatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Jan de Hartog ?
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer had last van depressies?
Ah, een openlucht-dichterquote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef pyl het volgende:
[..]Hij vertoefde veel in de buitenlucht.
Ook niet. Deze meneer had juist "ruzie" met de Vijftigers.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef tong80 het volgende:
Jan Hanlo ?
Juist. Zijn beroemdste gedicht speelde zich af in de buitenlucht. Het besloeg een heel boek.quote:
Slauerhoff?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Juist. Zijn beroemdste gedicht speelde zich af in de buitenlucht. Het besloeg een heel boek.
Dat is natuurlijk een juiste observatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij is deze meneer wel iets jonger dan Paaltjens en Slauerhoff...
Willem? Die schreef wel de Bergrede, ja (althans zijn variant), maar een schrijver en dichter zou ik die politicus niet noemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef peaceman het volgende:
Aantjes?
Kut ja, die bedoel ikquote:
quote:
Zullen we het puntje delen?quote:
Lief van je, maar nee hoor... hijs voor jouquote:
Die zie ik jou ook nog wel een keer maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:53 schreef pyl het volgende:
Van de Voetreis naar Rome, bijvoorbeeld.
Pyl en tomtom....quote:Op woensdag 23 november 2005 16:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die zie ik jou ook nog wel een keer maken.
Mét routebeschrijving.
Héhé........quote:
Jezus, Pyl....quote:Op woensdag 23 november 2005 17:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Héhe'........![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook mét navigatiesysteem (nota bene met mannenstem om elk risico uit te sluiten) er nog weleens in slaag om fout te rijden.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Héhé........![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook mét navigatiesysteem (nota bene met mannenstem om elk risico uit te sluiten) er nog weleens in slaag om fout te rijden.![]()
Ik denk dat meneer daarop niet zonder meer 'neen' zou zeggen. Hij stond bekend om zijn wat afwijkende gevoel voor humor.quote:
Is het een dichter of deed ie wat nuttigs voor de kost?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer daarop niet zonder meer 'neen' zou zeggen. Hij stond bekend om zijn wat afwijkende gevoel voor humor.
Okay Tong!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef tong80 het volgende:
Of is het Cees Buddingh ?
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef peaceman het volgende:
Is het een dichter en deed ie wat nuttigs voor de kost?
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef pyl het volgende:
Bij wijze van toegift:
PLUK DE DAG
Vanochtend, na het ontbijt,
ontdekte ik, door mijn verstrooidheid,
dat het deksel van een middelgroot potje marmite
(het 4 oz net formaat)
precies past op een klein potje heinz sandwich spread
natuurlijk heb ik toen meteen geprobeerd
of het sandwich spread-dekseltje
ook op het marmite-potje paste
En jawel hoor: het paste eveneens
Och ja! Zo leuk!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef pyl het volgende:
Bij wijze van toegift:
PLUK DE DAG
Vanochtend, na het ontbijt,
ontdekte ik, door mijn verstrooidheid,
dat het deksel van een middelgroot potje marmite
(het 4 oz net formaat)
precies past op een klein potje heinz sandwich spread
natuurlijk heb ik toen meteen geprobeerd
of het sandwich spread-dekseltje
ook op het marmite-potje paste
En jawel hoor: het paste eveneens
![]()
Watch out for the ALIENSquote:
Virtueel sinterklaas vierenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[[url= url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-santa.gif ]afbeelding[/url]]
Even het volgende... ik heb net in een ander topic gelezen dat ze daar samen sinterklaas gaan vieren... met lootjes trekken, cadeautjes en evt. surprise. En allemaal virtueel. Is het misschien een leuk idee dat wij dat ook hier gaan doen?? Er is een site www.lootjestrekken.nl daaar kunnen de lootjes getrokken worden. Ik wil wel een en ander coördineren indien er genoeg belangstelling is. We moeten dan een avond/tijdstip afspreken wanneer de meeste kunnen en dan rond Sinterklaas natuurlijk.
Yep... lootjes trekken en dan voor die persoon een cadeautje uitkiezen, bijv. plaatje van iets waarvan je denkt dat diegene graag wil hebben... bijv. ik geef jou nu eenquote:
Ehm, die is geregisseerd door Spielberg. Wat heeft die film met jouw meneer te maken?quote:
Dat is wel een leuk ideee....quote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef brother52 het volgende:
Doen we dan ook met rijmsels erbij?
Speelde inderdaad een rolletje.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, die is geregisseerd door Spielberg. Wat heeft die film met jouw meneer te maken?
Speelde hij daarin een rol(letje)?
Sh*t, waarom weet ik het niet...?
Je doet dus mee?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind t een raar idee
Je bent anders al goed bezigquote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef dartfanaat het volgende:
Leuk idee!!! , maarre......die rijmelarij, is toch echt niets voor mij
Maar daar houdt het wel mee op......quote:
Je hoeft er ook niets mee... het is meer het posten van plaatjes van cadeautjes voor degene wiens lootje je hebt gekregen....quote:Op woensdag 23 november 2005 20:29 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan, ik doe niet mee
met Sinterklaas in RJPvD.
Ik vind het een beetje een vreemd idee,
en kan er eigenlijk niet zoveel mee...
Franse regisseur? Hé, dat is nieuw.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Oh mijn plaatje van de ze Franse regisseur diet er niet meer toe ?
Jawel, maar ik weet hem niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Oh mijn plaatje van de ze Franse regisseur diet er niet meer toe ?
Klopt, ik zat gewoon te suffen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Dat is de jonge versie idd Tokay
Dacht dat ik wel genoeg hints had gegeven.
ik ook, maar er staan (nog) geen foto's in. Hooguit wat tekstquote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een fotoboek
nog karig aangekleed maar ik heb m wel![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef dolle_hond het volgende:
milovovich toch
We doen gewoon meeste stemmen gelden, als een meerderheid niet wil... dan doen we het gewoon niet.. is prima...quote:
Ik ook, ergens bij mijn ouders thuis.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een fotoboek
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een fotoboek
Oh, wacht, zij speelt toch in the fifth element?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een soort samentrekking van haar naam, is dat!
Ze heet Milla Jovovich.
waarom moeten we wachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, wacht, zij speelt toch in the fifth element?
quote:
de trein vanavond wel... heb een kwartier zitten blauwbekken op het perron...quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
de trein vanavond wel... heb een kwartier zitten blauwbekken op het perron...![]()
![]()
Maar je weet toch dat onderzoek heeft uitgewezen dat de trein niet op tijd rijdt, maar op rails.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
de trein vanavond wel... heb een kwartier zitten blauwbekken op het perron...![]()
![]()
Vandaar, stond ik op de verkeerde plek te wachten.quote:
Ja, dat is zij.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef brother52 het volgende:
Oh, wacht, zij speelt toch in the fifth element?
Tja dat had ikg ezien, maar had toen al mn berichtje gepost.quote:
De kachel aanzetten wil ook wel eens helpen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat had ikg ezien, maar had toen al mn berichtje gepost.
Ik ga nu douchen, wnat ik krijg het maar niet warm.... misschien helpt dat.
Of de verwarmingquote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
De kachel aanzetten wil ook wel eens helpen.
Een kachel is toch ook verwarming?quote:
Is ook zoquote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een kachel is toch ook verwarming?
sorry, ben een klein beetje melig..na een op z'n zachtst gezegd mindere dagquote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Duh...die heb ik natuurlijk wel aan... maar helpt niet
![]()
![]()
Iemand bij zo'n foto "veelzijdig" noemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De naam van deze veelzijdige tante, graag.
Op zúlke hakken gebukt staan in een minirokje, en dan nog nèt geen inkijk hebben, weet jij wel hoe moeilijk dat is??quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
Iemand bij zo'n foto "veelzijdig" noemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |