Sterkte en hou je haaks!!! (ben er even stil van......)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
thanks Tokay, heeft iemand anders wel eens op z'n verjaardag gehoord dat z'n zus binnenkort doodgaat?
Hou je taai en nogmaals sterkte!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef Bullpit het volgende:
ja het is klote , en ik ben er nog helemaal niet klaar mee, maar ik zoek wel een forum om daar over te praten , en dit moet weer gewoon plaatjes raden worden. bedankt voor alle gelukswensen besten raadjeplaajemensen
Daar kan ik me helaas alles bij voorstellen!!! Dat dit je goed doetquote:Op woensdag 23 november 2005 00:52 schreef Bullpit het volgende:
Heel erg bedank Tokay en andere beste plaatjesraders
Dit doet me echt goed weet je.
Wat een dotje, nietwaar Z?quote:
Geen van de users heeft ook maar één poging gedaan haar naam te raden.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:29 schreef Z het volgende:
Hoe kan zij nou ondergesneeuwd raken?
Krijg nou wat, het is goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:08 schreef dartfanaat het volgende:
Olivia de Havilland
quote:Oscar-winning screen legend Olivia de Havilland will be honored with an Academy Tribute on June 15, 2006, presented by the Academy of Motion Picture Arts and Sciences.
Niet verwacht, Tokayquote:
ik ken alleen haar zusquote:Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen van de users heeft ook maar één poging gedaan haar naam te raden.
En tong was verontwaardigd dat ik niet met hints kwam (terwijl er niemand reageerde!)...
Ik heb het maar laten gaan.
Tot ik haar vanmorgen weer tegenkwam in mijn Photobucket-albumpje.
Et voilà!
Ja, klopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:35 schreef Z het volgende:
Is het Rene Russo?
Dat niet, maar hij heeft behoorlijk wat praktijkervaring met het weer opgedaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een weerman?
Meneer had last van depressies?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij heeft behoorlijk wat praktijkervaring met het weer opgedaan.![]()
Nee, wel dezelfde generatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Jan de Hartog ?
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer had last van depressies?
Ah, een openlucht-dichterquote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef pyl het volgende:
[..]Hij vertoefde veel in de buitenlucht.
Ook niet. Deze meneer had juist "ruzie" met de Vijftigers.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef tong80 het volgende:
Jan Hanlo ?
Juist. Zijn beroemdste gedicht speelde zich af in de buitenlucht. Het besloeg een heel boek.quote:
Slauerhoff?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Juist. Zijn beroemdste gedicht speelde zich af in de buitenlucht. Het besloeg een heel boek.
Dat is natuurlijk een juiste observatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij is deze meneer wel iets jonger dan Paaltjens en Slauerhoff...
Willem? Die schreef wel de Bergrede, ja (althans zijn variant), maar een schrijver en dichter zou ik die politicus niet noemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef peaceman het volgende:
Aantjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |