Dat wist ik welquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
De zanger van Tool en A perfect Circle
Och arme Bullpit!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef Bullpit het volgende:
Hoi allemaal ik ben jarig, ik probeer het maar op deze manier , m'n familie is het vergeten![]()
Ha, onverwachts toch geraden!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef Neleos het volgende:
Zach Braff
Garden State. Daar ken ik hem ook van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, onverwachts toch geraden!![]()
Van de serie Scrubs, en regisseur van en hoofdrolspeler in Garden State. Waarschijnlijk één van Andy's favo films (omdat Natalie daar in speelt)
Kun je nagaan; dat had Beethoven dus élke verjaardag...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:38 schreef Bullpit het volgende:
jaaa, het is errug hier in Zeewolde, maar het is gewoon een kutdag , als je niks hoort op je verjaardag
Tsss, Beethoven werd pas op latere leeftijd doofquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je nagaan; dat had Beethoven dus élke verjaardag...
quote:
Tuurlijk; verpest m'n flauwe grappen maar weer 's...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef Neleos het volgende:
Tsss, Beethoven werd pas op latere leeftijd doof![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:50 schreef Bullpit het volgende:
[..]
![]()
tnx Wyccie, Ik wou dat ik het hele verhaal kon vertellen , maar daar is hier niet de plaats voor.
Jaja... Maar verder vind ik het een geweldige grap hoor, dat welquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tuurlijk; verpest m'n flauwe grappen maar weer 's...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tuurlijk; verpest m'n flauwe grappen maar weer 's...![]()
thanks Tokay, heeft iemand anders wel eens op z'n verjaardag gehoord dat z'n zus binnenkort doodgaat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef Tokay het volgende:
Op de valreep (ik heb tv gekeken!) gauw nog een felicitatie!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
thanks Tokay, heeft iemand anders wel eens op z'n verjaardag gehoord dat z'n zus binnenkort doodgaat?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
thanks Tokay, heeft iemand anders wel eens op z'n verjaardag gehoord dat z'n zus binnenkort doodgaat?
Geeft niet. Het lucht soms gewoon op om het iemand te laten weten! Dan valt er een last van je af.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:04 schreef Bullpit het volgende:
Ik moet dit helemaal niet posten, en helelemaal niet in dit forum , maar ik moest het ergens kwijt
Zit daar nu maar niet over in; als jij je hart wilt luchten, moet je dat gewoon doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:04 schreef Bullpit het volgende:
Ik moet dit helemaal niet posten, en helelemaal niet in dit forum, maar ik moest het ergens kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |