Tja dat zal ook wel.. maar d_h wist hem ook. Ik heb er nog nooit van gehoord....quote:
Hij zingt in 2 van de meest interessante bands van de laatste jaren (imo). En ik vind hem 1 van de betere zangers van dit moment.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat zal ook wel.. maar d_h wist hem ook. Ik heb er nog nooit van gehoord....
Is van de Novib of hoe dat ook heet tegenwoordig volgens mij, kaartje hangt bij mij op het toiletquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
dat is toch melk.....
in zo'n melk-promotie campagne, dacht ik
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
das michael stipe
Ik heb het idee dat het niets voor mij is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij zingt in 2 van de meest interessante bands van de laatste jaren (imo). En ik vind hem 1 van de betere zangers van dit moment.
Ik denk het ook. Volgens mij vind jij het iets te hard.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niets voor mij is.
hmmquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is van de Novib of hoe dat ook heet tegenwoordig volgens mij, kaartje hangt bij mij op het toilet![]()
Ow die is laatst ook een keer geweest, maar hoe hij heette ben ik vergeten.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef brother52 het volgende:
Over leuke jongens gesproken.
[afbeelding]
quote:
go be ashamedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die is laatst ook een keer geweest, maar hoe hij heette ben ik vergeten.....
Spongebob. Vind je hem niet ontzettend irritant... ik wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hmm
bij ons hangt alleen :
[afbeelding]
de movie was best leuk, echt waar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spongebob. Vind je hem niet ontzettend irritant... ik wel...
Ik heb van alles op het toilet hangen... concertkaarjtes, kaarjtes van het vliegtuig, treinreis, gewone kaartjes....
hey wycccccccciequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ruben van de Meer & Horace Cohen (geweldige naam overigens)
hij kan/kon zo sterk zingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
[..]
dat ik hem vergeten ben of omdat ik zn naam niet weet...... maar okay![]()
![]()
![]()
Horace Cohen en Ruben van der Meer... oftewel De Stadswachten ook leuke jongens en zaterdag nog over gehad he Brother?quote:
Echt? Ik heb een versie hier die het niet doet, maar het lijkt me niets... Die filmpjes op tv... echt irritant.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de movie was best leuk, echt waar.
normaal vind ik m ook niet veel.
Klopt. En ik weet ook weer hoe dat plaatsje heet waarvan we niet op de naam konden komen. Oostmahorn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Horace Cohen en Ruben van der Meer... oftewel De Stadswachten ook leuke jongens en zaterdag nog over gehad he Brother?
quote:
Kom je mee aan op een moment dat ik naar bed wil, omdat ik er morgen weer om kwart voor 7 uit moet en nog in bed Harry Potter 6 wil lezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ben je mijn naam aan het zingen?
Ik heb al een tijd geen plaatje meer gepost. Ik ga nu gelijk op zoek naar een heleboel plaatjes van leuke jongens
Heb je hem al bijna uit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom je mee aan op een moment dat ik naar bed wil, omdat ik er morgen weer om kwart voor 7 uit moet en nog in bed Harry Potter 6 wil lezen![]()
Sorry.... maar misschien vind jij die jongens helemaal niet leuk....kun je meer Harry Potter lezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom je mee aan op een moment dat ik naar bed wil, omdat ik er morgen weer om kwart voor 7 uit moet en nog in bed Harry Potter 6 wil lezen![]()
Ach het schiet niet echt op nu met Fok! erbij... en korte nachten en een rondlopend kind. Ben pas bij pagina 34.... maar hopelijk gaat het deze week wat sneller, al betwijfel ik het...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je hem al bijna uit?
Dan kan Peaceman de engelse versie kopen, zodat ik die weer kan lenen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.... maar misschien vind jij die jongens helemaal niet leuk....kun je meer Harry Potter lezen
[afbeelding]
Je kunt het boek ook kopen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je hem al bijna uit?
Dan kan Peaceman de engelse versie kopen, zodat ik die weer kan lenen![]()
Hmm, dan moet ik binnenkort maar weer eens richting boekhandel. Ik ben weer aan iets nieuws toe om te lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het schiet niet echt op nu met Fok! erbij... en korte nachten en een rondlopend kind. Ben pas bij pagina 34.... maar hopelijk gaat het deze week wat sneller, al betwijfel ik het...
Dan moet Peaceman hem nog eerst krijgen en lezen, dan kun jij die weer lenen.
Haha, het is Edward Norton zelf! Zoals B-52 al zei.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee is deze niet uit American History X.. de tegenspeler van Edward Norton?
Ja, dat kan ook, maar dan wil ik al die anderen ook hebben. Dat wordt dan een beetje teveel van het goede in 1 keer.quote:
Ik denk dat Peaceman het boek wel binnen nu en eind december krijgt...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik binnenkort maar weer eens richting boekhandel. Ik ben weer aan iets nieuws toe om te lezen.
Dat is eigenlijk een beetje te laatquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat Peaceman het boek wel binnen nu en eind december krijgt...![]()
Ach Sint en Kerst komt eraan en dan ben je ook nog een keer jarig. Dan vraag je aan 6 mensen een deel en dan heb je ze allemaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar dan wil ik al die anderen ook hebben. Dat wordt dan een beetje teveel van het goede in 1 keer.
Tja bekend maar niet weten wat de naam is.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef wyccie het volgende:
Feestdagen zijn goed voor de economie
[afbeelding]
Dat zal dan bij mijn verjaardag zijn. Dan moet ik wel goet onthouden van wie ik welk boek vraag, anders zit ik straks met een deel2, 3 delen 3 en 2x deel 5quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach Sint en Kerst komt eraan en dan ben je ook nog een keer jarig. Dan vraag je aan 6 mensen een deel en dan heb je ze allemaal![]()
Hij speelt toch in die ziekenhuiscomedy waarvan ik de naam niet meer weet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef wyccie het volgende:
Feestdagen zijn goed voor de economie
[afbeelding]
Gelukkig kun je meestal binnen 2 weken ruilen met een bonnetjequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zal dan bij mijn verjaardag zijn. Dan moet ik wel goet onthouden van wie ik welk boek vraag, anders zit ik straks met een deel2, 3 delen 3 en 2x deel 5
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij speelt toch in die ziekenhuiscomedy waarvan ik de naam niet meer weet?
Wat ook belangrijk is dat je ze allemaal hebt van dezelfde uitgever en uitvoering... er zijn verschillende versies in het Engels toch Wyccie? Peaceman had er drie van 1 uitgever en die bleek deel 4 en 5 niet meer uitgegeven te hebben en toen moest hij alsnog andere uitvoering kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zal dan bij mijn verjaardag zijn. Dan moet ik wel goet onthouden van wie ik welk boek vraag, anders zit ik straks met een deel2, 3 delen 3 en 2x deel 5
Dan kan ik ze dus mooi gaan ruilen tegen boeken van King, Crichton en Clanceyquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig kun je meestal binnen 2 weken ruilen met een bonnetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |