Watch out for the ALIENSquote:
Virtueel sinterklaas vierenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[[url= url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-santa.gif ]afbeelding[/url]]
Even het volgende... ik heb net in een ander topic gelezen dat ze daar samen sinterklaas gaan vieren... met lootjes trekken, cadeautjes en evt. surprise. En allemaal virtueel. Is het misschien een leuk idee dat wij dat ook hier gaan doen?? Er is een site www.lootjestrekken.nl daaar kunnen de lootjes getrokken worden. Ik wil wel een en ander coördineren indien er genoeg belangstelling is. We moeten dan een avond/tijdstip afspreken wanneer de meeste kunnen en dan rond Sinterklaas natuurlijk.
Yep... lootjes trekken en dan voor die persoon een cadeautje uitkiezen, bijv. plaatje van iets waarvan je denkt dat diegene graag wil hebben... bijv. ik geef jou nu eenquote:
Ehm, die is geregisseerd door Spielberg. Wat heeft die film met jouw meneer te maken?quote:
Dat is wel een leuk ideee....quote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef brother52 het volgende:
Doen we dan ook met rijmsels erbij?
Speelde inderdaad een rolletje.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, die is geregisseerd door Spielberg. Wat heeft die film met jouw meneer te maken?
Speelde hij daarin een rol(letje)?
Sh*t, waarom weet ik het niet...?
Je doet dus mee?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind t een raar idee
Je bent anders al goed bezigquote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef dartfanaat het volgende:
Leuk idee!!! , maarre......die rijmelarij, is toch echt niets voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |