BB-Vip en alvast toeleven naar BB6quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:34 schreef F4iTH het volgende:
Nog 1 maandje![]()
![]()
![]()
En wat doen we daarna?![]()
Mooie cap btw!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB-Vip en alvast toeleven naar BB6
Heel de dag al stotterend ja... Versatel ligt er helemaal uit. Alleen garnier doet het goed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
En de regie is weer eens naar de afhaalchinees.
En de xs4all streams zijn kut.Goed bezig.
Ze zijn al zeker een kwartier weg... dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd wat Joost en Rob met de envelop moeten... Geheime missie?
Ik las hier net dat er een envelop in de dbk zou liggen...quote:
Dat is lekker dan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel de dag al stotterend ja... Versatel ligt er helemaal uit. Alleen garnier doet het goed.
ben ook benieuwd zal de schoonmaakploeg van vandaag op hun flikker krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zijn al zeker een kwartier weg... dus ik ben benieuwd.
Ja, dat is een groot nadeel ja. Maar beter iets dan niets. Welke stream is het snelste? Normaal gebruik ik Verstatelstream... maar die ligt er heel vaak uit vandaag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is lekker dan.
Die garnierdngen zijn ook altijd de eerste backup hier, maar die lopen altijd flink achter, dus eigenlijk gebruik ik ze liever niet. Dan heb ik alles al gelezen voor ik het zelf zie.
Dan wachten we afquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las hier net dat er een envelop in de dbk zou liggen...
Daarna XS4all, maar die ligt er ook uit. Hier ook garnier nu.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat is een groot nadeel ja. Maar beter iets dan niets. Welke stream is het snelste? Normaal gebruik ik Verstatelstream... maar die ligt er heel vaak uit vandaag.
Die tweede is zonder twijfel de meest boeiende.quote:
Ik denk normaal gesproken die van je eigen provider, dat is bij mij xs4all.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:45 schreef Foreverblue het volgende:
<..>Welke stream is het snelste?<..>
Versatel streams doen het weer bij mij nu... beter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk normaal gesproken die van je eigen provider, dat is bij mij xs4all.
Dat hoor ik al een week, als het niet langer isquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef farceman het volgende:
Vanavond kan het wel eens gebeuren tussen roel en dido.....!
Terwijl ze morgen weer vroeg opmoeten? Denk het niet. Misschien morgenavond, omdat ze dan misschien de laatste avond samen in het huis zijn. Al denk ik nog niet dat het dan gebeurt. Misschien het gefriemel wat er tot nu toe geweest is, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef farceman het volgende:
Ze gaan een avondje echt slapenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef farceman het volgende:
Zeker een half uur nu.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang zitten ze nu al in die dbk?
Nee Dido is ongesteld. Dan wil ze nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef farceman het volgende:
Er is toch ook al het een en ander gebeurd. Dido heeft haar 'ontlading' in ieder geval al gehad een paar nachten geleden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hoor ik al een week, als het niet langer is
zeker al 30 minutenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Om 18:17 ongeveer werden ze naar de dbk geroepen! Reken maar uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Klef en Befquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ook toevallig. Klef en Bef komen uit de slaapkamer en meteen is de regie ook weer wakker.
Ze lag toen heel zwaar en onregelmatig te hijgen jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is toch ook al het een en ander gebeurd. Dido heeft haar 'ontlading' in ieder geval al gehad een paar nachten geleden.
Die had in zijn eentje meer lef dan dit hele stel kippen bij elkaar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:03 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben het nu over mijn held Ed, die niet weg ging.
Hilarisch was dat!![]()
![]()
Ze deed er 3 minuten, 4 keer opnieuw beginnen, 2 onderbrekingen en 3 keer corrigeren over om te vragen: "Wat zouden jullie doen?"quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:04 schreef F4iTH het volgende:
Lieske kwam voor de verandering weer eens niet uit haar woorden
Maar deze roepen stoer: Fok the Roels!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die had in zijn eentje meer lef dan dit hele stel kippen bij elkaar.
als je het leest is het grappig:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:06 schreef Pinball het volgende:
Ze deed er 3 minuten, 4 keer opnieuw beginnen, 2 onderbrekingen en 3 keer corrigeren over om te vragen: "Wat zouden jullie doen?"
Gelukkig zat haar kloon naast haar om haar te helpen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:08 schreef Pinball het volgende:
Nee.. Nathalie zoekt een woord: "Niet entree, maar exe..".![]()
Het ergste is: Het klopt ook nog gewoon wat er staat.quote:
nee dat levert niet genoeg geld op!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:19 schreef F4iTH het volgende:
Ze hebben wel gelijk, Joost en Rob zijn de enigen die niet op de bank zitten donderdag.
Misschien moeten ze samen een 2de aanwijzen die eruit moet
Of ze moeten een leuke avond voorbereiden voor morgen ofzo...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:19 schreef F4iTH het volgende:
Ze hebben wel gelijk, Joost en Rob zijn de enigen die niet op de bank zitten donderdag.
Dat zei tafkar daarstraks al tegen Josti. Fondue en Josti als stand-up comedian.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze moeten een leuke avond voorbereiden voor morgen ofzo...
Waar blijven de caps??quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Roel onder de docuhe samen met een topless Dido
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Roel onder de docuhe samen met een topless Dido
Inmiddels is het beeld al weer weg uit de douchequote:
Ahhh....Dido met d'r errretjesquote:
Aangezien mevrouw ongesteld is blijft het hopelijk hierbijquote:
ow nee tochquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:23 schreef frizti het volgende:
en Josti als stand-up comedian.
neuh, er gebeurd weer geen ene reet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:27 schreef teamlead het volgende:
is het de moeite waard om de streams aan te zetten?
zeer waarschijnlijk, is iedere x zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze moeten een leuke avond voorbereiden voor morgen ofzo...
nah.. dan maar de uitzendingquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:27 schreef frizti het volgende:
[..]
neuh, er gebeurd weer geen ene reet.
daarnet las ik dat ze instructies had gekregen van Rob om Chantal & Ingrid morgen af te luisterenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef F4iTH het volgende:
Chantal muil houden trut.
Ze begint weer hoor.
Probeert nu Nathalie ook te bewerken.
Al meer dan een uur.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Rob en nog iemand (dacht Joost) schijnen nog steeds in de DBK te zijn
ze zijn al anderhalf uur weg. Volgens Dido zitten ze niet meer in de DBK.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Rob en nog iemand (dacht Joost) schijnen nog steeds in de DBK te zijn
Nee want dan is dat bellen en smsen helemaal oplichterijquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:19 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee want dan is dat bellen en smsen helemaal oplichterij
We zullen zien maar ik denk het niet zal wel weer met een flinke knuffel eindigenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:36 schreef farceman het volgende:
Krijg gelijk denk ik.....dat het vanavond wel eens kan gebeuren met dido....
Volgens de uitzending van vandaag mocht Dido 2 biertjes achterlaten voor Roel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
Roel gaat zometeen het biertje, dat nu in 3 minuten koud ligt te worden in de vriezer, opdrinken in de jacuzzie
nou.. dat zal dan wel weer genieten wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
Ze laten niks los maar er gaat morgen iets leuks gebeuren
Dido mag 2 biertjes achterlaten voor Roel, hoe schattig:(quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens de uitzending van vandaag mocht Dido 2 biertjes achterlaten voor Roel.
Maar volgens mij zit bb de boel te flessen, en is het een foutje van Dido geweest.
Ik vrees dat het voor ons net zo saai zal zijn als de afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.. dat zal dan wel weer genieten worden
Ik zit zelf NIET te kijken, maar gisteren was de opdracht toch duidelijk, dat ze ALLE ALCOHOL moest verwijderenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
Maar volgens mij zit bb de boel te flessen, en is het een foutje van Dido geweest.
het is geen beste weekquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
Er zijn idd al een paar leuke 'laatste woensdagavonden voor een exit' geweestquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
Ja daarom... dus zit bb nu stiekem de opdracht aan te passenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit zelf NIET te kijken, maar gisteren was de opdracht toch duidelijk, dat ze ALLE ALCOHOL moest verwijderen
Rob is er dol op geheimzinnig te doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Sassefras het volgende:
rob en joost laten niets los over waarom ze 2 uur in de dagboekkamer waren?
dat is voor mummie de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja daarom... dus zit bb nu stiekem de opdracht aan te passen
niks speciaals hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Sassefras het volgende:
rob en joost laten niets los over waarom ze 2 uur in de dagboekkamer waren?
Sjankwal gunt niemand een geheime opdracht, dus probeert ze die te verneuken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:56 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Chantal het laatste Bierflesje nog steeds ergens verstopt?
Waar is ze mee bezig denkt ze?
er gebeurt nu ietsquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel gezellig he dit, regenworm...
Dat iedereeen de uitzending zit te bekijken, en wij niet![]()
![]()
![]()
Hopelijk gebeurt er iets extreem spectaculairs nu
Ze weet dat het een opdracht van Dido/Rob is en ze mag hen allebei niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Sjankwal gunt niemand een geheime opdracht, dus probeert ze die te verneuken.
Het waren toch Rob en Joost die de flesjes verstopt hadden???quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Sjankwal gunt niemand een geheime opdracht, dus probeert ze die te verneuken.
Chantal heeft vannacht een flesje onder haar kussen verstopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het waren toch Rob en Joost die de flesjes verstopt hadden???![]()
En nu is Chantal een **** en Rob en Joost niet? Terwijl die óók bier verstopt hebben...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Chantal heeft vannacht een flesje onder haar kussen verstopt.
Je hebt gelijk. Ze kunnen alle drie doodvallen wat mij betreft. Als je al vermoedt dat het een geheime opdracht betreft en je gaat dwarsliggen mag je van mij stikken hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En nu is Chantal een **** en Rob en Joost niet? Terwijl die óók bier verstopt hebben...
Dat geld van Roel is in het bezit van BB sinds de mislukte opdracht van Sjankwal/Ingrid en Rob.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef MrObjective het volgende:
Dido moest dus een sok van Roel pakken. Zal wel met zijn 10.000 te maken hebben.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef MrObjective het volgende:
Dido moest dus een sok van Roel pakken. Zal wel met zijn 10.000 te maken hebben.
Lijkt mij wel want hij rookt de joint erg voorzichtig net zoals hij dat deed met de geheime opdracht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:09 schreef Sassefras het volgende:
is dat een joint??
Waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:09 schreef farceman het volgende:
Roel rookt een joint!
Hij rookt de peuk in de pool zonder Dido.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:12 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij is dat echt geen joint, en die gaat hij dan gewoon in het badje roken?? lijkt me sterk..
Die trut zei krijg ik weer een opdracht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:14 schreef Sassefras het volgende:
dido dagboekkamer
Dat het haar geen reet kan roesten wie en of men dat biertje op drinktquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef F4iTH het volgende:
Wat zat Lieske nou stiekem te kakelen tegen Ingrid?
Mooi, hij is dus klaar om het huis te verlaten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef farceman het volgende:
Roel heeft een goede dag : Verkering met Dido, een jointje en dadelijk klapt ie oook nog over dido heen! en heeft hij zijn biertje ook al op?
ja dat deden ze toch ook!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef melke het volgende:
Niemand wilde met hem mee. Volgens mij zijn het gewoon de voorgerollede sigaretten die Lieske maakt. Heb Roel niet naar de dagboekkamer zien gaan en niets zien krijgen.
Als hij echt aan het blowen was zouden ze er ook wel een camera op zetten denk ik
ik zet de finale straks ook aan, ben wel benieuwd wat ze van de Nixen hebben gemaakt..quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net ff de filmpjes van de Nix-factor zitten kijken... Die Pimp Paulusma is echt geweldig
Waarom zou hij er 2 opsteken? Wat schiet hij daarmee op? Volgens mij slaat jullie fantasie weer op holquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef farceman het volgende:
Hij stak er ook twee aan; een normale peuk en een joint dat zie je gewoon..
klopt moest er erg omquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef melke het volgende:
[..]
Dat het haar geen reet kan roesten wie en of men dat biertje op drinkt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net ff de filmpjes van de Nix-factor zitten kijken... Die Pimp Paulusma is echt geweldig
Die ene meid is niet veel, maar die Anton heeft wel een aanstekelijk deuntje meegekregen en Pimp Paulusma Roels...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik zet de finale straks ook aan, ben wel benieuwd wat ze van de Nixen hebben gemaakt..
Zo kan je het ook zeggen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:17 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Mooi, hij is dus klaar om het huis te verlaten.
Dat dacht ik ook al, vooralom we gisteren te horen kregen dat ze alle drank moest laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe kan Chantal in de badkamer en bij t groepje zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
Regie is vandaag hopeloos.
Roel in de pool regie laat niks zien.
Lieske en Chantal in de badkamer regie laat niks zien.
4x josti,ingrid,rob![]()
![]()
Het zou best kunnen dat we ons vergissen maar Roel zat erg verdacht te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef Sassefras het volgende:
Talpa:
20:10de Bubbel-flip
Terwijl de Bewoners binnen een potje kaarten en Joost zijn ‘Jostiflip’ weer aan het richten is, zoekt Roel de Jacuzzi in de Tuin op om even lekker te bubbelen.
Staat niets over een joint..
waarschijnlijk een stomme vraag maar wat is Jostiflip?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef Sassefras het volgende:
Talpa:
20:10de Bubbel-flip
Terwijl de Bewoners binnen een potje kaarten en Joost zijn ‘Jostiflip’ weer aan het richten is, zoekt Roel de Jacuzzi in de Tuin op om even lekker te bubbelen.
Staat niets over een joint..
Chantal zateerst in de badkamer en liep daarna de huiskamer en ging weer terug naar de badkamer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe kan Chantal in de badkamer en bij t groepje zitten.
maar je heb al verander![]()
Goede vraag!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef Wup het volgende:
[..]
waarschijnlijk een stomme vraag maar wat is Jostiflip?
Is nu al te laat die peuk is nu al opgerookt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef farceman het volgende:
Regie: laat eens beelden uit bubbelbad komen
tsss... die heeft hij vast van lieske gejat:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:27 schreef Lienekien het volgende:
"Jullie zoeken achter elke muis een olifant." (Rob)
De regisseur die er nu zit kunnen ze beter naar huis sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:29 schreef farceman het volgende:
Kan toch niet regie? 4 keer de josti's !
En toen zijn uitleg: "Er staat nooit een olifant achter een muis. Want een olifant is bang voor een muis."quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef Wup het volgende:
[..]
tsss... die heeft hij vast van lieske gejat:)
Precies!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef newcleus het volgende:
Roel heeft een joint en een peuk aangestoken.![]()
De tweede als camouflage, mocht iemand in de buurt komen.
De eerste heeft hij gekregen van Big Brother.
Die heeft Dido gisteren in de DBK geregeld, namens Roel.
(kijk morgen maar naar de uitzending)
Denk ik.![]()
Toch ?!![]()
Echt !!![]()
Het zou best kunnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef newcleus het volgende:
Roel heeft een joint en een peuk aangestoken.![]()
De tweede als camouflage, mocht iemand in de buurt komen.
De eerste heeft hij gekregen van Big Brother.
Die heeft Dido gisteren in de DBK geregeld, namens Roel.
(kijk morgen maar naar de uitzending)
Denk ik.![]()
Toch ?!![]()
Echt !!![]()
subtiele Chantal belediging:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:32 schreef Lienekien het volgende:
En toen zijn uitleg: "Er staat nooit een olifant achter een muis. Want een olifant is bang voor een muis."
![]()
De hele regieruimte staat blauwquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef farceman het volgende:
Weet nu zeker dat het een joint is, want de hele BB crew is zo te merken ook stoned!
in SHO is er 1 maar daar loopt het niet echt storm dus misschien is er in Film, Tv & radio ook een?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Weet hier iemand of er ergens een Nix-factor topic is op Fok? Ik zoek mezelf wezeloos....
Kan dat niet het geld van roel zijn dat bb nu teruggeeft?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef regenworm het volgende:
het geld wat dido heeft gekregen gaat nu in haar knuffel
Daarom heeft ze van de week er alvast een gaatje ingemaakt
Josti-flip:quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Goede vraag!!![]()
Ik weet het ook ff niet...
zucht....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef bunnyma het volgende:
Josti-flip:
Neem een chipsbus met plastic dekseltje , richt op iemand, knijp hard in de bus en dekseltje schiet weg.
Uitvinding van Joost.
Dus zet ik gelijk de streams aan....gesprekje tussen Dido en Ing op twee streams, 1 stream op de gang waar niemand is en 1 op de lege keuken....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Hallo waar zit iedereen er gebeuren NU leuken dingen in het huis.
Dat had ik dus gemist, dat zij het in die knuffel deed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef regenworm het volgende:
het geld wat dido heeft gekregen gaat nu in haar knuffel
Daarom heeft ze van de week er alvast een gaatje ingemaakt
Iemand een goed alternatief? Zonder registratie en net zo makkelijk als filedump?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kutzooi...weer mijn plaatje weg, klotefiledump.
Ajax te kijken. Championsleaguequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Hallo waar zit iedereen er gebeuren NU leuken dingen in het huis.
http://freehosting.hostrave.com/free-image-hosting/quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iemand een goed alternatief? Zonder registratie en net zo makkelijk als filedump?
Dankje!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://freehosting.hostrave.com/free-image-hosting/
Ze deed het onder de dekens het vullen van haar knuffel en ze is erg zenuwachtigquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat had ik dus gemist, dat zij het in die knuffel deed.
Ze deed het trouwens wel geraffineerd. Eeerst beginnen over haar gesprek in de DBK, dan zogenaamd haar was gaan doen.
volgens mij niet, heb laatst ook al gezocht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Weet hier iemand of er ergens een Nix-factor topic is op Fok? Ik zoek mezelf wezeloos....
Dido moest van BB aan de anderen vertellen dat ze niet mochten fluisteren en geen tentjes mochten bouwen. Dat sloeg op dingen die zij en Roel hadden uitgehaald.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef Anitra het volgende:
regenworm waar schaamt Dido zich voor?
Ik werd ook nerveus van haar zoals die plasticzak ritselde in de waskamer. Ik zat ook op het puntje van mijn stoel om te kijken of er niemand binnen kwam.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze deed het onder de dekens het vullen van haar knuffel en ze is erg zenuwachtig
Thanks dat was net even dat stukje wat ik gemist had!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dido moest van BB aan de anderen vertellen dat ze niet mochten fluisteren en geen tentjes mochten bouwen. Dat sloeg op dingen die zij en Roel hadden uitgehaald.
Ik weet niet of dat echt moest het kan ook zijn dat dit een afleidingsmanoeuvre was om haar lange gesprek in de DBK goed te praten.
Nu fluistert ze in bed "Wat een gek spel"
Het is wel gehaald... de 2 flesjes bier waren een cadeautje voor Roel.... (was in de 19.30 uitzending...)quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Hoe verneuk ik een concept deel zoveel.
Dido's geheime opdracht (alcohol leegschudden) is niet gehaalld, maar toch geld krijgen.
Welke gek schrijft het draaiboek eigenlijk? Dit is nog slechter dan GTST.
Yes, Dido heeft geld gekregen in de DBK.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Bocaj het volgende:
Is dat geld voor die alcoholopdracht die Dido had?
Wel toch? Die twee flesjes moesten volgens mij bewaard blijven namelijk...dat hoorde bij de opdracht!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Dido's geheime opdracht (alcohol leegschudden) is niet gehaalld, maar toch geld krijgen.
En zeker ook verstopt in de sok van roel zoals in de 19.30 uitzendig te zien was een het eind in de dbk....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Yes, Dido heeft geld gekregen in de DBK.
En dit heeft ze via een omweg verstopt in haar knuffel.
Daarom maakte ze van de week al een gaatje in het beestje.
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij niet, heb laatst ook al gezocht.
Ik vind Anton echt cool
De opdracht is waarschijnlijk veranderd omdat zij die twee flesjes was vergeten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Volgens mij ook, die 2 flesjes achterlaten was opzet.... Roel mocht ze opdrinken als hij dat wilde...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Wel toch? Die twee flesjes moesten volgens mij bewaard blijven namelijk...dat hoorde bij de opdracht!
Nee in haar knuffelquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En zeker ook verstopt in de sok van roel zoals in de 19.30 uitzendig te zien was een het eind in de dbk....
Is dat die lijpe Rus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij niet, heb laatst ook al gezocht.
Ik vind Anton echt cool
Was in de uitzending van gisteren anders.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is wel gehaald... de 2 flesjes bier waren een cadeautje voor Roel.... (was in de 19.30 uitzending...)
Wat moest ze dan met die sok van roel in de dbk? (zullen we morgen wel zien dan...)quote:
Is gekoppeld aan deze opdracht, heeft denk ik ermee te maken dat het Roel zijn geld is die hij later terugkrijgtquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat moest ze dan met die sok van roel in de dbk? (zullen we morgen wel zien dan...)
Eigenlijk denk ik dat ook ivm die sok van Roel.... maarja.. waarom krijgt ze dan geen geld voor haar alcoholopdracht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het geld wat Dido heeft gekregen is bedoeld voor Roel en dat ie dat later weer terugkrijgt, ze heeft het tijdelijk verstopt in haar tijger
Niet elke missie heeft geld als beloningquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat ook ivm die sok van Roel.... maarja.. waarom krijgt ze dan geen geld voor haar alcoholopdracht?
Als dat een teken aan de wand is dat hij donderdag vertrekt: Primaquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is gekoppeld aan deze opdracht, heeft denk ik ermee te maken dat het Roel zijn geld is die hij later terugkrijgt
We zullen moeten wachten tot morgen 19.30...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet elke missie heeft geld als beloninganders was dat wel verteld door de voice-over denk ik
Die alchohol opdracht heeft met de weekopdracht te maken dat de bewoners niet kunnen drinken en dus optijd op kunnen staan (gok ik) dus ik kan niets anders concluderen dat de alc.opdracht losstaat van het geld van Roel
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Gelukkig,nog één maand... want ik trek 't niet meer
eensquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef bunnyma het volgende:
Als dat een teken aan de wand is dat hij donderdag vertrekt: Prima![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef bunnyma het volgende:
Daar komt ons hondje!
Mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef frizti het volgende:
Als dat geld voor Roel is, betekent dat misschien wel Roel donderdag exit.
Zoiets...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:19 schreef farceman het volgende:
waar ligt het geld nu? Onder Roel zijn matras?
Wie zegt dat het niet gehaald is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
0 - 0quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
Is er al een tussenstand van de wedstrijd? Ik begreep tenminste dat Ajax speelt?
Knuffel van Didoquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:19 schreef farceman het volgende:
waar ligt het geld nu? Onder Roel zijn matras?
pas op die sprint zo ineens harderquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:
Als ze ook nog effe geluid goed zetten op stream 1![]()
geloof er geen reet van.... (dat ze het niet uitzenden...)quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef bunnyma het volgende:
Ze maakt zich nu dus drukker over wat ze allemaal in Roel's oren heeft gefluisterd.
Ze heeft wel te horen gekregen dat het niet wordt uitgezonden.
ÉÉN ding weet ik zeker Dido heeft geld gekregen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Wie zegt dat Dido het geld van Roel heeft gekregen?
Daarbij was Roel dus ook NIET aan het blowen. Al die speculaties hier! Tjonge jonge jonge...
Wat, "Ik hou van jou, oh sorry"?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef bunnyma het volgende:
Ze maakt zich nu dus drukker over wat ze allemaal in Roel's oren heeft gefluisterd.
Ze heeft wel te horen gekregen dat het niet wordt uitgezonden.
ze zenden meer niet uit dan welquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
geloof er geen reet van.... (dat ze het niet uitzenden...)
Dat is opzekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
ÉÉN weet ik zeker Dido heeft geld gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |