Hij rookt de peuk in de pool zonder Dido.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:12 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij is dat echt geen joint, en die gaat hij dan gewoon in het badje roken?? lijkt me sterk..
Die trut zei krijg ik weer een opdracht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:14 schreef Sassefras het volgende:
dido dagboekkamer
Dat het haar geen reet kan roesten wie en of men dat biertje op drinktquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef F4iTH het volgende:
Wat zat Lieske nou stiekem te kakelen tegen Ingrid?
Mooi, hij is dus klaar om het huis te verlaten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef farceman het volgende:
Roel heeft een goede dag : Verkering met Dido, een jointje en dadelijk klapt ie oook nog over dido heen! en heeft hij zijn biertje ook al op?
ja dat deden ze toch ook!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef melke het volgende:
Niemand wilde met hem mee. Volgens mij zijn het gewoon de voorgerollede sigaretten die Lieske maakt. Heb Roel niet naar de dagboekkamer zien gaan en niets zien krijgen.
Als hij echt aan het blowen was zouden ze er ook wel een camera op zetten denk ik
ik zet de finale straks ook aan, ben wel benieuwd wat ze van de Nixen hebben gemaakt..quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net ff de filmpjes van de Nix-factor zitten kijken... Die Pimp Paulusma is echt geweldig
Waarom zou hij er 2 opsteken? Wat schiet hij daarmee op? Volgens mij slaat jullie fantasie weer op holquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef farceman het volgende:
Hij stak er ook twee aan; een normale peuk en een joint dat zie je gewoon..
klopt moest er erg omquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef melke het volgende:
[..]
Dat het haar geen reet kan roesten wie en of men dat biertje op drinkt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net ff de filmpjes van de Nix-factor zitten kijken... Die Pimp Paulusma is echt geweldig
Die ene meid is niet veel, maar die Anton heeft wel een aanstekelijk deuntje meegekregen en Pimp Paulusma Roels...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik zet de finale straks ook aan, ben wel benieuwd wat ze van de Nixen hebben gemaakt..
Zo kan je het ook zeggen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:17 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Mooi, hij is dus klaar om het huis te verlaten.
Dat dacht ik ook al, vooralom we gisteren te horen kregen dat ze alle drank moest laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens de uitzending van vandaag mocht Dido 2 biertjes achterlaten voor Roel.
Maar volgens mij zit bb de boel te flessen, en is het een foutje van Dido geweest.
Wou net vragen hoe kan Chantal in de badkamer en bij t groepje zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
Regie is vandaag hopeloos.
Roel in de pool regie laat niks zien.
Lieske en Chantal in de badkamer regie laat niks zien.
4x josti,ingrid,rob![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |