We zullen zien maar ik denk het niet zal wel weer met een flinke knuffel eindigenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:36 schreef farceman het volgende:
Krijg gelijk denk ik.....dat het vanavond wel eens kan gebeuren met dido....
Volgens de uitzending van vandaag mocht Dido 2 biertjes achterlaten voor Roel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
Roel gaat zometeen het biertje, dat nu in 3 minuten koud ligt te worden in de vriezer, opdrinken in de jacuzzie
nou.. dat zal dan wel weer genieten wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
Ze laten niks los maar er gaat morgen iets leuks gebeuren
Dido mag 2 biertjes achterlaten voor Roel, hoe schattig:(quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens de uitzending van vandaag mocht Dido 2 biertjes achterlaten voor Roel.
Maar volgens mij zit bb de boel te flessen, en is het een foutje van Dido geweest.
Ik vrees dat het voor ons net zo saai zal zijn als de afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.. dat zal dan wel weer genieten worden
Ik zit zelf NIET te kijken, maar gisteren was de opdracht toch duidelijk, dat ze ALLE ALCOHOL moest verwijderenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
Maar volgens mij zit bb de boel te flessen, en is het een foutje van Dido geweest.
het is geen beste weekquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
Er zijn idd al een paar leuke 'laatste woensdagavonden voor een exit' geweestquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
Ja daarom... dus zit bb nu stiekem de opdracht aan te passenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit zelf NIET te kijken, maar gisteren was de opdracht toch duidelijk, dat ze ALLE ALCOHOL moest verwijderen
Rob is er dol op geheimzinnig te doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Sassefras het volgende:
rob en joost laten niets los over waarom ze 2 uur in de dagboekkamer waren?
dat is voor mummie de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja daarom... dus zit bb nu stiekem de opdracht aan te passen
niks speciaals hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Sassefras het volgende:
rob en joost laten niets los over waarom ze 2 uur in de dagboekkamer waren?
Sjankwal gunt niemand een geheime opdracht, dus probeert ze die te verneuken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:56 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Chantal het laatste Bierflesje nog steeds ergens verstopt?
Waar is ze mee bezig denkt ze?
er gebeurt nu ietsquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel gezellig he dit, regenworm...
Dat iedereeen de uitzending zit te bekijken, en wij niet![]()
![]()
![]()
Hopelijk gebeurt er iets extreem spectaculairs nu
Ze weet dat het een opdracht van Dido/Rob is en ze mag hen allebei niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Sjankwal gunt niemand een geheime opdracht, dus probeert ze die te verneuken.
Het waren toch Rob en Joost die de flesjes verstopt hadden???quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Sjankwal gunt niemand een geheime opdracht, dus probeert ze die te verneuken.
Chantal heeft vannacht een flesje onder haar kussen verstopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het waren toch Rob en Joost die de flesjes verstopt hadden???![]()
En nu is Chantal een **** en Rob en Joost niet? Terwijl die óók bier verstopt hebben...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Chantal heeft vannacht een flesje onder haar kussen verstopt.
Je hebt gelijk. Ze kunnen alle drie doodvallen wat mij betreft. Als je al vermoedt dat het een geheime opdracht betreft en je gaat dwarsliggen mag je van mij stikken hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En nu is Chantal een **** en Rob en Joost niet? Terwijl die óók bier verstopt hebben...
Dat geld van Roel is in het bezit van BB sinds de mislukte opdracht van Sjankwal/Ingrid en Rob.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef MrObjective het volgende:
Dido moest dus een sok van Roel pakken. Zal wel met zijn 10.000 te maken hebben.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef MrObjective het volgende:
Dido moest dus een sok van Roel pakken. Zal wel met zijn 10.000 te maken hebben.
Lijkt mij wel want hij rookt de joint erg voorzichtig net zoals hij dat deed met de geheime opdracht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:09 schreef Sassefras het volgende:
is dat een joint??
Waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:09 schreef farceman het volgende:
Roel rookt een joint!
Hij rookt de peuk in de pool zonder Dido.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:12 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij is dat echt geen joint, en die gaat hij dan gewoon in het badje roken?? lijkt me sterk..
Die trut zei krijg ik weer een opdracht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:14 schreef Sassefras het volgende:
dido dagboekkamer
Dat het haar geen reet kan roesten wie en of men dat biertje op drinktquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef F4iTH het volgende:
Wat zat Lieske nou stiekem te kakelen tegen Ingrid?
Mooi, hij is dus klaar om het huis te verlaten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef farceman het volgende:
Roel heeft een goede dag : Verkering met Dido, een jointje en dadelijk klapt ie oook nog over dido heen! en heeft hij zijn biertje ook al op?
ja dat deden ze toch ook!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef melke het volgende:
Niemand wilde met hem mee. Volgens mij zijn het gewoon de voorgerollede sigaretten die Lieske maakt. Heb Roel niet naar de dagboekkamer zien gaan en niets zien krijgen.
Als hij echt aan het blowen was zouden ze er ook wel een camera op zetten denk ik
ik zet de finale straks ook aan, ben wel benieuwd wat ze van de Nixen hebben gemaakt..quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net ff de filmpjes van de Nix-factor zitten kijken... Die Pimp Paulusma is echt geweldig
Waarom zou hij er 2 opsteken? Wat schiet hij daarmee op? Volgens mij slaat jullie fantasie weer op holquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef farceman het volgende:
Hij stak er ook twee aan; een normale peuk en een joint dat zie je gewoon..
klopt moest er erg omquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef melke het volgende:
[..]
Dat het haar geen reet kan roesten wie en of men dat biertje op drinkt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net ff de filmpjes van de Nix-factor zitten kijken... Die Pimp Paulusma is echt geweldig
Die ene meid is niet veel, maar die Anton heeft wel een aanstekelijk deuntje meegekregen en Pimp Paulusma Roels...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik zet de finale straks ook aan, ben wel benieuwd wat ze van de Nixen hebben gemaakt..
Zo kan je het ook zeggen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:17 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Mooi, hij is dus klaar om het huis te verlaten.
Dat dacht ik ook al, vooralom we gisteren te horen kregen dat ze alle drank moest laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe kan Chantal in de badkamer en bij t groepje zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
Regie is vandaag hopeloos.
Roel in de pool regie laat niks zien.
Lieske en Chantal in de badkamer regie laat niks zien.
4x josti,ingrid,rob![]()
![]()
Het zou best kunnen dat we ons vergissen maar Roel zat erg verdacht te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef Sassefras het volgende:
Talpa:
20:10de Bubbel-flip
Terwijl de Bewoners binnen een potje kaarten en Joost zijn ‘Jostiflip’ weer aan het richten is, zoekt Roel de Jacuzzi in de Tuin op om even lekker te bubbelen.
Staat niets over een joint..
waarschijnlijk een stomme vraag maar wat is Jostiflip?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef Sassefras het volgende:
Talpa:
20:10de Bubbel-flip
Terwijl de Bewoners binnen een potje kaarten en Joost zijn ‘Jostiflip’ weer aan het richten is, zoekt Roel de Jacuzzi in de Tuin op om even lekker te bubbelen.
Staat niets over een joint..
Chantal zateerst in de badkamer en liep daarna de huiskamer en ging weer terug naar de badkamer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe kan Chantal in de badkamer en bij t groepje zitten.
maar je heb al verander![]()
Goede vraag!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef Wup het volgende:
[..]
waarschijnlijk een stomme vraag maar wat is Jostiflip?
Is nu al te laat die peuk is nu al opgerookt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef farceman het volgende:
Regie: laat eens beelden uit bubbelbad komen
tsss... die heeft hij vast van lieske gejat:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:27 schreef Lienekien het volgende:
"Jullie zoeken achter elke muis een olifant." (Rob)
De regisseur die er nu zit kunnen ze beter naar huis sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:29 schreef farceman het volgende:
Kan toch niet regie? 4 keer de josti's !
En toen zijn uitleg: "Er staat nooit een olifant achter een muis. Want een olifant is bang voor een muis."quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef Wup het volgende:
[..]
tsss... die heeft hij vast van lieske gejat:)
Precies!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef newcleus het volgende:
Roel heeft een joint en een peuk aangestoken.![]()
De tweede als camouflage, mocht iemand in de buurt komen.
De eerste heeft hij gekregen van Big Brother.
Die heeft Dido gisteren in de DBK geregeld, namens Roel.
(kijk morgen maar naar de uitzending)
Denk ik.![]()
Toch ?!![]()
Echt !!![]()
Het zou best kunnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef newcleus het volgende:
Roel heeft een joint en een peuk aangestoken.![]()
De tweede als camouflage, mocht iemand in de buurt komen.
De eerste heeft hij gekregen van Big Brother.
Die heeft Dido gisteren in de DBK geregeld, namens Roel.
(kijk morgen maar naar de uitzending)
Denk ik.![]()
Toch ?!![]()
Echt !!![]()
subtiele Chantal belediging:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:32 schreef Lienekien het volgende:
En toen zijn uitleg: "Er staat nooit een olifant achter een muis. Want een olifant is bang voor een muis."
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |