BB-Vip en alvast toeleven naar BB6quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:34 schreef F4iTH het volgende:
Nog 1 maandje![]()
![]()
![]()
En wat doen we daarna?![]()
Mooie cap btw!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB-Vip en alvast toeleven naar BB6
Heel de dag al stotterend ja... Versatel ligt er helemaal uit. Alleen garnier doet het goed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
En de regie is weer eens naar de afhaalchinees.
En de xs4all streams zijn kut.Goed bezig.
Ze zijn al zeker een kwartier weg... dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd wat Joost en Rob met de envelop moeten... Geheime missie?
Ik las hier net dat er een envelop in de dbk zou liggen...quote:
Dat is lekker dan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel de dag al stotterend ja... Versatel ligt er helemaal uit. Alleen garnier doet het goed.
ben ook benieuwd zal de schoonmaakploeg van vandaag op hun flikker krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zijn al zeker een kwartier weg... dus ik ben benieuwd.
Ja, dat is een groot nadeel ja. Maar beter iets dan niets. Welke stream is het snelste? Normaal gebruik ik Verstatelstream... maar die ligt er heel vaak uit vandaag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is lekker dan.
Die garnierdngen zijn ook altijd de eerste backup hier, maar die lopen altijd flink achter, dus eigenlijk gebruik ik ze liever niet. Dan heb ik alles al gelezen voor ik het zelf zie.
Dan wachten we afquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las hier net dat er een envelop in de dbk zou liggen...
Daarna XS4all, maar die ligt er ook uit. Hier ook garnier nu.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat is een groot nadeel ja. Maar beter iets dan niets. Welke stream is het snelste? Normaal gebruik ik Verstatelstream... maar die ligt er heel vaak uit vandaag.
Die tweede is zonder twijfel de meest boeiende.quote:
Ik denk normaal gesproken die van je eigen provider, dat is bij mij xs4all.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:45 schreef Foreverblue het volgende:
<..>Welke stream is het snelste?<..>
Versatel streams doen het weer bij mij nu... beter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk normaal gesproken die van je eigen provider, dat is bij mij xs4all.
Dat hoor ik al een week, als het niet langer isquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef farceman het volgende:
Vanavond kan het wel eens gebeuren tussen roel en dido.....!
Terwijl ze morgen weer vroeg opmoeten? Denk het niet. Misschien morgenavond, omdat ze dan misschien de laatste avond samen in het huis zijn. Al denk ik nog niet dat het dan gebeurt. Misschien het gefriemel wat er tot nu toe geweest is, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef farceman het volgende:
Ze gaan een avondje echt slapenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef farceman het volgende:
Zeker een half uur nu.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang zitten ze nu al in die dbk?
Nee Dido is ongesteld. Dan wil ze nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef farceman het volgende:
Er is toch ook al het een en ander gebeurd. Dido heeft haar 'ontlading' in ieder geval al gehad een paar nachten geleden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hoor ik al een week, als het niet langer is
zeker al 30 minutenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Om 18:17 ongeveer werden ze naar de dbk geroepen! Reken maar uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Klef en Befquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ook toevallig. Klef en Bef komen uit de slaapkamer en meteen is de regie ook weer wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |