Thanks dat was net even dat stukje wat ik gemist had!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dido moest van BB aan de anderen vertellen dat ze niet mochten fluisteren en geen tentjes mochten bouwen. Dat sloeg op dingen die zij en Roel hadden uitgehaald.
Ik weet niet of dat echt moest het kan ook zijn dat dit een afleidingsmanoeuvre was om haar lange gesprek in de DBK goed te praten.
Nu fluistert ze in bed "Wat een gek spel"
Het is wel gehaald... de 2 flesjes bier waren een cadeautje voor Roel.... (was in de 19.30 uitzending...)quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Hoe verneuk ik een concept deel zoveel.
Dido's geheime opdracht (alcohol leegschudden) is niet gehaalld, maar toch geld krijgen.
Welke gek schrijft het draaiboek eigenlijk? Dit is nog slechter dan GTST.
Yes, Dido heeft geld gekregen in de DBK.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Bocaj het volgende:
Is dat geld voor die alcoholopdracht die Dido had?
Wel toch? Die twee flesjes moesten volgens mij bewaard blijven namelijk...dat hoorde bij de opdracht!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Dido's geheime opdracht (alcohol leegschudden) is niet gehaalld, maar toch geld krijgen.
En zeker ook verstopt in de sok van roel zoals in de 19.30 uitzendig te zien was een het eind in de dbk....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Yes, Dido heeft geld gekregen in de DBK.
En dit heeft ze via een omweg verstopt in haar knuffel.
Daarom maakte ze van de week al een gaatje in het beestje.
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij niet, heb laatst ook al gezocht.
Ik vind Anton echt cool
De opdracht is waarschijnlijk veranderd omdat zij die twee flesjes was vergeten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Volgens mij ook, die 2 flesjes achterlaten was opzet.... Roel mocht ze opdrinken als hij dat wilde...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Wel toch? Die twee flesjes moesten volgens mij bewaard blijven namelijk...dat hoorde bij de opdracht!
Nee in haar knuffelquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En zeker ook verstopt in de sok van roel zoals in de 19.30 uitzendig te zien was een het eind in de dbk....
Is dat die lijpe Rus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij niet, heb laatst ook al gezocht.
Ik vind Anton echt cool
Was in de uitzending van gisteren anders.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is wel gehaald... de 2 flesjes bier waren een cadeautje voor Roel.... (was in de 19.30 uitzending...)
Wat moest ze dan met die sok van roel in de dbk? (zullen we morgen wel zien dan...)quote:
Is gekoppeld aan deze opdracht, heeft denk ik ermee te maken dat het Roel zijn geld is die hij later terugkrijgtquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat moest ze dan met die sok van roel in de dbk? (zullen we morgen wel zien dan...)
Eigenlijk denk ik dat ook ivm die sok van Roel.... maarja.. waarom krijgt ze dan geen geld voor haar alcoholopdracht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het geld wat Dido heeft gekregen is bedoeld voor Roel en dat ie dat later weer terugkrijgt, ze heeft het tijdelijk verstopt in haar tijger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |