De hele regieruimte staat blauwquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef farceman het volgende:
Weet nu zeker dat het een joint is, want de hele BB crew is zo te merken ook stoned!
in SHO is er 1 maar daar loopt het niet echt storm dus misschien is er in Film, Tv & radio ook een?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Weet hier iemand of er ergens een Nix-factor topic is op Fok? Ik zoek mezelf wezeloos....
Kan dat niet het geld van roel zijn dat bb nu teruggeeft?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef regenworm het volgende:
het geld wat dido heeft gekregen gaat nu in haar knuffel
Daarom heeft ze van de week er alvast een gaatje ingemaakt
Josti-flip:quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Goede vraag!!![]()
Ik weet het ook ff niet...
zucht....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef bunnyma het volgende:
Josti-flip:
Neem een chipsbus met plastic dekseltje , richt op iemand, knijp hard in de bus en dekseltje schiet weg.
Uitvinding van Joost.
Dus zet ik gelijk de streams aan....gesprekje tussen Dido en Ing op twee streams, 1 stream op de gang waar niemand is en 1 op de lege keuken....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Hallo waar zit iedereen er gebeuren NU leuken dingen in het huis.
Dat had ik dus gemist, dat zij het in die knuffel deed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef regenworm het volgende:
het geld wat dido heeft gekregen gaat nu in haar knuffel
Daarom heeft ze van de week er alvast een gaatje ingemaakt
Iemand een goed alternatief? Zonder registratie en net zo makkelijk als filedump?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kutzooi...weer mijn plaatje weg, klotefiledump.
Ajax te kijken. Championsleaguequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Hallo waar zit iedereen er gebeuren NU leuken dingen in het huis.
http://freehosting.hostrave.com/free-image-hosting/quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iemand een goed alternatief? Zonder registratie en net zo makkelijk als filedump?
Dankje!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://freehosting.hostrave.com/free-image-hosting/
Ze deed het onder de dekens het vullen van haar knuffel en ze is erg zenuwachtigquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat had ik dus gemist, dat zij het in die knuffel deed.
Ze deed het trouwens wel geraffineerd. Eeerst beginnen over haar gesprek in de DBK, dan zogenaamd haar was gaan doen.
volgens mij niet, heb laatst ook al gezocht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Weet hier iemand of er ergens een Nix-factor topic is op Fok? Ik zoek mezelf wezeloos....
Dido moest van BB aan de anderen vertellen dat ze niet mochten fluisteren en geen tentjes mochten bouwen. Dat sloeg op dingen die zij en Roel hadden uitgehaald.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef Anitra het volgende:
regenworm waar schaamt Dido zich voor?
Ik werd ook nerveus van haar zoals die plasticzak ritselde in de waskamer. Ik zat ook op het puntje van mijn stoel om te kijken of er niemand binnen kwam.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze deed het onder de dekens het vullen van haar knuffel en ze is erg zenuwachtig
Thanks dat was net even dat stukje wat ik gemist had!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dido moest van BB aan de anderen vertellen dat ze niet mochten fluisteren en geen tentjes mochten bouwen. Dat sloeg op dingen die zij en Roel hadden uitgehaald.
Ik weet niet of dat echt moest het kan ook zijn dat dit een afleidingsmanoeuvre was om haar lange gesprek in de DBK goed te praten.
Nu fluistert ze in bed "Wat een gek spel"
Het is wel gehaald... de 2 flesjes bier waren een cadeautje voor Roel.... (was in de 19.30 uitzending...)quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Hoe verneuk ik een concept deel zoveel.
Dido's geheime opdracht (alcohol leegschudden) is niet gehaalld, maar toch geld krijgen.
Welke gek schrijft het draaiboek eigenlijk? Dit is nog slechter dan GTST.
Yes, Dido heeft geld gekregen in de DBK.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Bocaj het volgende:
Is dat geld voor die alcoholopdracht die Dido had?
Wel toch? Die twee flesjes moesten volgens mij bewaard blijven namelijk...dat hoorde bij de opdracht!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Dido's geheime opdracht (alcohol leegschudden) is niet gehaalld, maar toch geld krijgen.
En zeker ook verstopt in de sok van roel zoals in de 19.30 uitzendig te zien was een het eind in de dbk....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Yes, Dido heeft geld gekregen in de DBK.
En dit heeft ze via een omweg verstopt in haar knuffel.
Daarom maakte ze van de week al een gaatje in het beestje.
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij niet, heb laatst ook al gezocht.
Ik vind Anton echt cool
De opdracht is waarschijnlijk veranderd omdat zij die twee flesjes was vergeten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |