Volgens mij ook, die 2 flesjes achterlaten was opzet.... Roel mocht ze opdrinken als hij dat wilde...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Wel toch? Die twee flesjes moesten volgens mij bewaard blijven namelijk...dat hoorde bij de opdracht!
Nee in haar knuffelquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En zeker ook verstopt in de sok van roel zoals in de 19.30 uitzendig te zien was een het eind in de dbk....
Is dat die lijpe Rus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij niet, heb laatst ook al gezocht.
Ik vind Anton echt cool
Was in de uitzending van gisteren anders.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is wel gehaald... de 2 flesjes bier waren een cadeautje voor Roel.... (was in de 19.30 uitzending...)
Wat moest ze dan met die sok van roel in de dbk? (zullen we morgen wel zien dan...)quote:
Is gekoppeld aan deze opdracht, heeft denk ik ermee te maken dat het Roel zijn geld is die hij later terugkrijgtquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat moest ze dan met die sok van roel in de dbk? (zullen we morgen wel zien dan...)
Eigenlijk denk ik dat ook ivm die sok van Roel.... maarja.. waarom krijgt ze dan geen geld voor haar alcoholopdracht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het geld wat Dido heeft gekregen is bedoeld voor Roel en dat ie dat later weer terugkrijgt, ze heeft het tijdelijk verstopt in haar tijger
Niet elke missie heeft geld als beloningquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat ook ivm die sok van Roel.... maarja.. waarom krijgt ze dan geen geld voor haar alcoholopdracht?
Als dat een teken aan de wand is dat hij donderdag vertrekt: Primaquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is gekoppeld aan deze opdracht, heeft denk ik ermee te maken dat het Roel zijn geld is die hij later terugkrijgt
We zullen moeten wachten tot morgen 19.30...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet elke missie heeft geld als beloninganders was dat wel verteld door de voice-over denk ik
Die alchohol opdracht heeft met de weekopdracht te maken dat de bewoners niet kunnen drinken en dus optijd op kunnen staan (gok ik) dus ik kan niets anders concluderen dat de alc.opdracht losstaat van het geld van Roel
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Gelukkig,nog één maand... want ik trek 't niet meer
eensquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef bunnyma het volgende:
Als dat een teken aan de wand is dat hij donderdag vertrekt: Prima![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef bunnyma het volgende:
Daar komt ons hondje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |