Quotes van hitlers zijn vaak ook over de top. Hilarisch is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Deze is zo over de top dat het hilarisch wordt, zeker nu hij veilig wordt opgesloten in een inrichting.
Maar ik haal 'm wel weer weg, als ik een aardige vervanger heb.
Ooh, en quotes van Hitler passen niet in de sig, hij was nogal lang van stof.
Dat kan. Een gemiste kans imo, maar als jij je zo wil opstellen: ga je gang.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
AHHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De grap van het jaar, sorry sizzler maar hier ga ik dus duidelijk niet in mee![]()
edit: ik vergeet zelfs hier nog een reaktie te gevenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Je deed toch niks verkeerd? In ieder geval, ik zag niks slaapachtigs in je voorspelling.
hij begint op de vroege ochtend over de rentepolitiek van de ECB! Op heterdaad betrapt!quote:'tuurlijk. Vind ik ook! Waarom eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef sizzler het volgende:
Mensen zijn zo geïndoctrineerd door de moslimberichten dat alles wat allochtoons lijkt als Marokkaan wordt bestempeld: Uitspraak Hoge Raad in zaak- Murat D.
quote:Ok, het was een Turk. Maar het blijft een Marokkanen-streek.
Of een gemiste kans van AHA? Zoals jij zegt, de vorm niet waar? Bovendien heb ik talloze discussies van haar gezien, en ik irriteerde mij mateloos aan haar doordrammigheid. Ze heeft altijd gelijk, ook zonder argumenten, ze heeft altijd gelijk. Stel je zou haar een tegenargument opwerpen. Dan blijft ze nog bij haar standpunt, zonder op het tegenargument in te gaan. Bovendien kan ze goed plakplaatjes plakken op personen. Of dat nu Cohen is of Wiegel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat kan. Een gemiste kans imo, maar als jij je zo wil opstellen: ga je gang.
Ik denk dat dat bijna de gemiddelde FP uitspraak is geworden, de arme hardwerkende fp-mods hebben het maar drukquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
Té triest voor woorden gewoon.
het was anders wel aangekondigdquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
[..]
hij begint op de vroege ochtend over de rentepolitiek van de ECB! Op heterdaad betrapt!
Kondig jij je posts aan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het was anders wel van te voren aangekondigd
je laatste doemvoorspellingen volgen he, dan weet je hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kondig jij je posts aan?![]()
Maar goed, ik kijk net in de spiegel en ik zie eruit als een woesteling, ik ga proberen daar wat aan te doen![]()
![]()
Foto?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Maar goed, ik kijk net in de spiegel en ik zie eruit als een woesteling, ik ga proberen daar wat aan te doen![]()
Ah, ik heb geen digitale foto's van mijzelf, ik ga sowieso niet graag op de foto. Maar als je wilt weten hoe ik eruit zie, zoek wat foto's op van Oscar Wilde, en dan die waar hij nog wat langer haar heeft. Ik heb vele vrienden en familieleden, inclusief moeder en zus, voor de gek gehouden met foto's van hem. Echt bizarquote:
Wiegel is overbodig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hé Ayaan. Er zijn grenzen.
Beetje Wiegel aanvallen.
Ga Submission II opnemen
Stiekum denk ik wel eens dat mensen die wel graag op de foto gaan iets mankeren. Wat denken jullie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen digitale foto's van mijzelf, ik ga sowieso niet graag op de foto.
quote:Maar als je wilt weten hoe ik eruit zie, zoek wat foto's op van Oscar Wilde, en dan die waar hij nog wat langer haar heeft. Ik heb vele vrienden en familieleden, inclusief moeder en zus, voor de gek gehouden met foto's van hem. Echt bizar![]()
yep, hij is alleen goed in omtrekkende bewegingen maken volgen gedragsbioloog Tijs Goldschmidt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij is een drol met een grote bek, aan de rechterkant van het politieke spectrum.
Veel lawaai en nog nooit iets in zijn leven gepresteerd.
Met zulke leden is het ook niet vreemd dat Femke wat rechtser wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef Drugshond het volgende:
Groen links
[afbeelding]
- Nee ik kan niet werken , omdat ik Kanker heb -
[afbeelding]
- Nee ik heb helemaal niets met treinen. En ik moet zo op (buitenlandse) cursus. -
quote:* Op 30 december zal Talpa ´Topkijkers´ uitzenden, eerder aangekondigd als ´Jack het Jaar uit´. Dit programma zal dus niet op Oudjaarsavond worden uitgezonden, maar 1 dag eerder.
Zou ie z'n jihadopleiding van de belasting hebben afgetrokken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef Drugshond het volgende:
Groen links
[afbeelding]
- Nee ik kan niet werken , omdat ik Kanker heb -
[afbeelding]
- Nee ik heb helemaal niets met treinen. En ik moet zo op (buitenlandse) cursus. -
Jezus en dan nog gaat er ongeveer 9 miljard Euro naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
Minister Brinkhorst zei pas dat 90% van de landbouwsubsidies al afgebouwd waren in de jaren 90. Waarom die laatste 10% dan niet zou je zeggen.
Morgen moet ik mijn eindscriptie inleveren dus ben ik wat later doorgegaan, alleen was ik vergeten dat de bouwvakkers vanmorgen om 7 uur voor de deur stonden ivm een verbouwing.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Pracissor het volgende:
Sizzler hoe lang sliep jij, gezien je laatste post lag ik even laat in bed als jij. Alleen ik ben nu net wakker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |