Quotes van hitlers zijn vaak ook over de top. Hilarisch is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Deze is zo over de top dat het hilarisch wordt, zeker nu hij veilig wordt opgesloten in een inrichting.
Maar ik haal 'm wel weer weg, als ik een aardige vervanger heb.
Ooh, en quotes van Hitler passen niet in de sig, hij was nogal lang van stof.
Dat kan. Een gemiste kans imo, maar als jij je zo wil opstellen: ga je gang.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
AHHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De grap van het jaar, sorry sizzler maar hier ga ik dus duidelijk niet in mee![]()
edit: ik vergeet zelfs hier nog een reaktie te gevenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Je deed toch niks verkeerd? In ieder geval, ik zag niks slaapachtigs in je voorspelling.
hij begint op de vroege ochtend over de rentepolitiek van de ECB! Op heterdaad betrapt!quote:'tuurlijk. Vind ik ook! Waarom eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef sizzler het volgende:
Mensen zijn zo geïndoctrineerd door de moslimberichten dat alles wat allochtoons lijkt als Marokkaan wordt bestempeld: Uitspraak Hoge Raad in zaak- Murat D.
quote:Ok, het was een Turk. Maar het blijft een Marokkanen-streek.
Of een gemiste kans van AHA? Zoals jij zegt, de vorm niet waar? Bovendien heb ik talloze discussies van haar gezien, en ik irriteerde mij mateloos aan haar doordrammigheid. Ze heeft altijd gelijk, ook zonder argumenten, ze heeft altijd gelijk. Stel je zou haar een tegenargument opwerpen. Dan blijft ze nog bij haar standpunt, zonder op het tegenargument in te gaan. Bovendien kan ze goed plakplaatjes plakken op personen. Of dat nu Cohen is of Wiegel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat kan. Een gemiste kans imo, maar als jij je zo wil opstellen: ga je gang.
Ik denk dat dat bijna de gemiddelde FP uitspraak is geworden, de arme hardwerkende fp-mods hebben het maar drukquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
Té triest voor woorden gewoon.
het was anders wel aangekondigdquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
[..]
hij begint op de vroege ochtend over de rentepolitiek van de ECB! Op heterdaad betrapt!
Kondig jij je posts aan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het was anders wel van te voren aangekondigd
je laatste doemvoorspellingen volgen he, dan weet je hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kondig jij je posts aan?![]()
Maar goed, ik kijk net in de spiegel en ik zie eruit als een woesteling, ik ga proberen daar wat aan te doen![]()
![]()
Foto?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Maar goed, ik kijk net in de spiegel en ik zie eruit als een woesteling, ik ga proberen daar wat aan te doen![]()
Ah, ik heb geen digitale foto's van mijzelf, ik ga sowieso niet graag op de foto. Maar als je wilt weten hoe ik eruit zie, zoek wat foto's op van Oscar Wilde, en dan die waar hij nog wat langer haar heeft. Ik heb vele vrienden en familieleden, inclusief moeder en zus, voor de gek gehouden met foto's van hem. Echt bizarquote:
Wiegel is overbodig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hé Ayaan. Er zijn grenzen.
Beetje Wiegel aanvallen.
Ga Submission II opnemen
Stiekum denk ik wel eens dat mensen die wel graag op de foto gaan iets mankeren. Wat denken jullie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen digitale foto's van mijzelf, ik ga sowieso niet graag op de foto.
quote:Maar als je wilt weten hoe ik eruit zie, zoek wat foto's op van Oscar Wilde, en dan die waar hij nog wat langer haar heeft. Ik heb vele vrienden en familieleden, inclusief moeder en zus, voor de gek gehouden met foto's van hem. Echt bizar![]()
yep, hij is alleen goed in omtrekkende bewegingen maken volgen gedragsbioloog Tijs Goldschmidt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij is een drol met een grote bek, aan de rechterkant van het politieke spectrum.
Veel lawaai en nog nooit iets in zijn leven gepresteerd.
Met zulke leden is het ook niet vreemd dat Femke wat rechtser wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef Drugshond het volgende:
Groen links
[afbeelding]
- Nee ik kan niet werken , omdat ik Kanker heb -
[afbeelding]
- Nee ik heb helemaal niets met treinen. En ik moet zo op (buitenlandse) cursus. -
quote:* Op 30 december zal Talpa ´Topkijkers´ uitzenden, eerder aangekondigd als ´Jack het Jaar uit´. Dit programma zal dus niet op Oudjaarsavond worden uitgezonden, maar 1 dag eerder.
Zou ie z'n jihadopleiding van de belasting hebben afgetrokken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef Drugshond het volgende:
Groen links
[afbeelding]
- Nee ik kan niet werken , omdat ik Kanker heb -
[afbeelding]
- Nee ik heb helemaal niets met treinen. En ik moet zo op (buitenlandse) cursus. -
Jezus en dan nog gaat er ongeveer 9 miljard Euro naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
Minister Brinkhorst zei pas dat 90% van de landbouwsubsidies al afgebouwd waren in de jaren 90. Waarom die laatste 10% dan niet zou je zeggen.
Morgen moet ik mijn eindscriptie inleveren dus ben ik wat later doorgegaan, alleen was ik vergeten dat de bouwvakkers vanmorgen om 7 uur voor de deur stonden ivm een verbouwing.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Pracissor het volgende:
Sizzler hoe lang sliep jij, gezien je laatste post lag ik even laat in bed als jij. Alleen ik ben nu net wakker...
quote:
Volgens mij is het hier vergeven van langharig werkschuw tuigquote:Alleen ik ben nu net wakker...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Morgen moet ik mijn eindscriptie inleveren dus ben ik wat later doorgegaan, alleen was ik vergeten dat de bouwvakkers vanmorgen om 7 uur voor de deur stonden ivm een verbouwing.
Veel koffie en energydrink doen wonderen overigens.
Een incident! Echt waar!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef sigme het volgende:
Volgens mij is het hier vergeven van langharig werkschuw tuig
The relevance of an irrelevant differentiation strategy on servicesquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
The relevance of an irrelevant differentiation strategy on services
quote:Samenvatting
Volgens de traditionele marketingtheorieën gaat het er bij het positioneren van een merk om te differentiëren op producteigenschappen die relevant zijn voor de waardering van de consument. Zij schrijven een “sustainable competitive advantage” voor waarbij de concurrentie wordt aangegaan door -beter dan de concurrent- de behoefte van de consument te bevredigen. Door de toenemende concurrentie en een meer dynamische markt worden bedrijven echter gedwongen om op een slimmere manier met de positionering van hun merk om te gaan. Een relatief nieuw fenomeen hierin is het toevoegen van “triviale eigenschappen” als onderdeel van een differentiatiestrategie. Dat zijn eigenschappen die niet relevant zijn voor de werking van een product, maar als differentiatie door consumenten wel positief gewaardeerd worden. Een voorbeeld hiervan is het gebruik van ganzenveren voor de vulling van een dekbed in plaats van eendenveren. Voor de kwaliteit van het dekbed maakt het niet uit, maar door te adverteren met het feit dat een dekbeddenproducent ganzenveren gebruikt, wekt hij de indruk dat zijn bedden een voordeel hebben ten opzichte van dekbedden met eendenveren.
Alhoewel merken in hun marketingstrategie de laatste jaren regelmatig gebruikmaken van niet-relevante eigenschappen om een product te differentiëren, beginnen marketingonderzoekers pas recentelijk de werking en beperkingen van zulke strategieën te begrijpen. Tegelijkertijd is de huidige kennis over de invloed van triviale eigenschappen op de koopintentie voornamelijk opgedaan aan de hand van onderzoek naar tastbare producten. Omdat er wezenlijke verschillen zijn tussen tastbare producten en diensten is dit onderzoek gericht op het onderzoeken van het effect van triviale eigenschappen op diensten.
Het inzicht in de werking van triviale eigenschappen op de productkeuze is de laatste jaren aangevuld en genuanceerd voor wat tastbare producten betreft. Van invloed van de productkeuze blijkt niet alleen bepaald door het soort triviale eigenschap (productgerelateerd of in de vorm van een irrelevante sales promotion), maar ook is van invloed of het product een hoge of een lage brand equity bezit. Een andere invloed bestaat uit irrelevante preferentie-argumenten van andere consumenten en het aantal merken in de keuze-omgeving met een triviale eigenschap. Tot slot speelt de brand equity van de overige merken met een triviale eigenschap in de keuze-omgeving een rol. Centraal in dit onderzoek staat de vraag in hoeverre deze bevindingen bij tastbare producten ook toepasbaar zijn op diensten.
'tuurlijk. 't Kan de beste gebeuren. Ofzo...quote:
Ik ben ooit langdurig langharig werkschuw geweest. In deze tijd van het jaar zag ik soms heel lang geen daglicht. Op zaterdag wél even opletten, toen sloten de winkels nog om 17u, dus dan moest ik de wekker gezet hebben of het weekend overleven op Chineesquote:Verpest echt je hele dag, dalijk van 3 tot 5 college. Dan eten kopen en koken, et voila, dag is weg.
Ritme is alles. Maar 7 uur is nog steeds uitslapen voor sommigen..quote:Ook het opstaan morgen om 7 uur zal nu wel erg problematisch worden.![]()
Klinkt best interessant, ik had één of ander droog en gortig verhaal verwacht.quote:
Economie kan ook leuk zijn hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef Pracissor het volgende:
Klinkt best interessant, ik had één of ander droog en gortig verhaal verwacht.
Merci.quote:Maar ik ga, succes met het finaliseren.![]()
En je transformatie naar beeldschone prinses wordt mooi uitgebeeld door je avatar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef sigme het volgende:
[..]
'tuurlijk. 't Kan de beste gebeuren. Ofzo...
[..]
Ik ben ooit langdurig langharig werkschuw geweest. In deze tijd van het jaar zag ik soms heel lang geen daglicht. Op zaterdag wél even opletten, toen sloten de winkels nog om 17u, dus dan moest ik de wekker gezet hebben of het weekend overleven op Chinees
[..]
Ritme is alles. Maar 7 uur is nog steeds uitslapen voor sommigen..
Dat kon die beter aan Hess overlaten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
Quotes van hitlers zijn vaak ook over de top. Hilarisch is nog maar de vraag.
quote:Op vrijdag 10 september 1934 21:00 sprak Rudolf Hess het volgende:
"Der Partei ist Hitler. Hitler, aber, ist Deutschland wie Deutschland Hitler ist! Sieg Heil! Sieg Heil! Sieg Heil!"
En jij zegt tegen mij dat over het ontwerpen van productiesystemen al zoveel bekend is....quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat kon die beter aan Hess overlaten.
[..]
![]()
Inderdaad, maar toch is je lichaam er niet echt blij mee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ritme is alles. Maar 7 uur is nog steeds uitslapen voor sommigen..
Het was een vraag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En jij zegt tegen mij dat over het ontwerpen van productiesystemen al zoveel bekend is....
Marketing, dat is pas een platgewalst bedrijfskundig onderwerp.
zo heb je dat op elk vlak natuurlijk. Het oplossen van 1 probleem levert vaak meer vragen op dan antwoorden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het was een vraag.![]()
En dit onderwerp staat nog in de kinderschoenen. Het effect van TA's op diensten is nog niet eerder onderzocht en ik heb duidelijke verschillen ontdekt in vergelijking met producten. Misschien dat ik er zelfs een wetenschappelijk artikel van kan maken.
Erg getransformeerd ben ik niet hoor, hooguit heb ik mijn doelen wat verlegd. In de put zat ik nooit, en tot mijn grote spijt zijn krullen niet erg geschikt om mooi te verpunken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
En je transformatie naar beeldschone prinses wordt mooi uitgebeeld door je avatar.
Zo zie je maar weer, zelfs als je heeeelll diep in de put zit, je bent een links langharig werkschuw bleke punker, je kan opklimmen tot iemand die haar(?) assets toont op het Fok forum.
Studeer ze! Maak wat van je leven, je bent maar één keer jongquote:maar toedels![]()
Is dit mime voor "niemand luistert naar je gebabbel maar je hebt leuke assets"?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:56 schreef George-Butters het volgende:
Poep nieuws
Ik word niet uitgenodigd voor een gesprek op de Hanze
en de vacature op de NHL wordt intern opgevuld
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dit mime voor "niemand luistert naar je gebabbel maar je hebt leuke ass"?
..
![]()
Billetjes.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dit mime voor "niemand luistert naar je gebabbel maar je hebt leuke assets"?
..
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)eisische_visser.htmlquote:Zwaardvis doodt Maleisische visser
KUALA LUMPUR - Een Maleisische visser is overleden, nadat een zwaardvis uit de zee was gevlogen en zijn rechteroog had doorboord.
De dertig centimeter lange vis miste de pupil van Adnan Walid, maar de bek drong wel door tot zijn hersenen, meldde de krant The Malay Mail dinsdag. De 39-jarige visser uit het noordwesten van Maleisië wist de bek nog uit zijn oog te trekken, maar een punt bleef achter. Hij overleed maandag in het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |