abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32475028
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Deze is zo over de top dat het hilarisch wordt, zeker nu hij veilig wordt opgesloten in een inrichting.
Maar ik haal 'm wel weer weg, als ik een aardige vervanger heb.
Ooh, en quotes van Hitler passen niet in de sig, hij was nogal lang van stof.
Quotes van hitlers zijn vaak ook over de top. Hilarisch is nog maar de vraag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32475052
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

AHHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De grap van het jaar, sorry sizzler maar hier ga ik dus duidelijk niet in mee
Dat kan. Een gemiste kans imo, maar als jij je zo wil opstellen: ga je gang.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32475063
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Goeiemorgen! Je deed toch niks verkeerd? In ieder geval, ik zag niks slaapachtigs in je voorspelling.
edit: ik vergeet zelfs hier nog een reaktie te geven
Voorspellingen moet je zo formuleren dat ze niet te weerleggen zijn. Geen vaste termijnen geven dus, anders ga je net zoals die jehovah's de mist in met de ondergang van de wereld, en das niet zo handig.
quote:
'tuurlijk. Vind ik ook! Waarom eigenlijk?
hij begint op de vroege ochtend over de rentepolitiek van de ECB! Op heterdaad betrapt!
pi_32475069
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef sizzler het volgende:
Mensen zijn zo geïndoctrineerd door de moslimberichten dat alles wat allochtoons lijkt als Marokkaan wordt bestempeld: Uitspraak Hoge Raad in zaak- Murat D.
quote:
Ok, het was een Turk. Maar het blijft een Marokkanen-streek.

Té triest voor woorden gewoon.
pi_32475110
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:07 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat kan. Een gemiste kans imo, maar als jij je zo wil opstellen: ga je gang.
Of een gemiste kans van AHA? Zoals jij zegt, de vorm niet waar? Bovendien heb ik talloze discussies van haar gezien, en ik irriteerde mij mateloos aan haar doordrammigheid. Ze heeft altijd gelijk, ook zonder argumenten, ze heeft altijd gelijk. Stel je zou haar een tegenargument opwerpen. Dan blijft ze nog bij haar standpunt, zonder op het tegenargument in te gaan. Bovendien kan ze goed plakplaatjes plakken op personen. Of dat nu Cohen is of Wiegel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32475130
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]

Té triest voor woorden gewoon.
Ik denk dat dat bijna de gemiddelde FP uitspraak is geworden, de arme hardwerkende fp-mods hebben het maar druk
Allah Al Watan Al Malik
pi_32475142
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[..]

hij begint op de vroege ochtend over de rentepolitiek van de ECB! Op heterdaad betrapt!
het was anders wel aangekondigd
pi_32475170
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of een gemiste kans van AHA?
Beide
pi_32475204
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:12 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

het was anders wel van te voren aangekondigd
Kondig jij je posts aan?

Maar goed, ik kijk net in de spiegel en ik zie eruit als een woesteling, ik ga proberen daar wat aan te doen
pi_32475260
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Kondig jij je posts aan?

Maar goed, ik kijk net in de spiegel en ik zie eruit als een woesteling, ik ga proberen daar wat aan te doen
je laatste doemvoorspellingen volgen he, dan weet je het
pi_32475600
Hé Ayaan. Er zijn grenzen.

Beetje Wiegel aanvallen.
Ga Submission II opnemen
pi_32476402
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Foto?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:12:03 #163
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32476407
Groen links

- Nee ik kan niet werken , omdat ik Kanker heb -

- Nee ik heb helemaal niets met treinen. En ik moet zo op (buitenlandse) cursus. -
pi_32476756
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Foto?
Ah, ik heb geen digitale foto's van mijzelf, ik ga sowieso niet graag op de foto. Maar als je wilt weten hoe ik eruit zie, zoek wat foto's op van Oscar Wilde, en dan die waar hij nog wat langer haar heeft. Ik heb vele vrienden en familieleden, inclusief moeder en zus, voor de gek gehouden met foto's van hem. Echt bizar
pi_32476827
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hé Ayaan. Er zijn grenzen.

Beetje Wiegel aanvallen.
Ga Submission II opnemen
Wiegel is overbodig.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32476831
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ah, ik heb geen digitale foto's van mijzelf, ik ga sowieso niet graag op de foto.
Stiekum denk ik wel eens dat mensen die wel graag op de foto gaan iets mankeren. Wat denken jullie?
quote:
Maar als je wilt weten hoe ik eruit zie, zoek wat foto's op van Oscar Wilde, en dan die waar hij nog wat langer haar heeft. Ik heb vele vrienden en familieleden, inclusief moeder en zus, voor de gek gehouden met foto's van hem. Echt bizar
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:33:27 #167
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32476888
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hij is een drol met een grote bek, aan de rechterkant van het politieke spectrum.
Veel lawaai en nog nooit iets in zijn leven gepresteerd.
yep, hij is alleen goed in omtrekkende bewegingen maken volgen gedragsbioloog Tijs Goldschmidt.

Misschien mag hij meedoen in die nieuwe film van Hirsi Ali-Banali
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32477459
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef Drugshond het volgende:
Groen links
[afbeelding]
[afbeelding]
- Nee ik heb helemaal niets met treinen. En ik moet zo op (buitenlandse) cursus. -
Met zulke leden is het ook niet vreemd dat Femke wat rechtser wordt.
pi_32477552
Geen poepspijkers op oudejaarsavond:
quote:
* Op 30 december zal Talpa ´Topkijkers´ uitzenden, eerder aangekondigd als ´Jack het Jaar uit´. Dit programma zal dus niet op Oudjaarsavond worden uitgezonden, maar 1 dag eerder.
pi_32477733
Minister Brinkhorst zei pas dat 90% van de landbouwsubsidies al afgebouwd waren in de jaren 90. Waarom die laatste 10% dan niet zou je zeggen .
pi_32477750
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef Drugshond het volgende:
Groen links
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ie z'n jihadopleiding van de belasting hebben afgetrokken?
pi_32478288
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
Minister Brinkhorst zei pas dat 90% van de landbouwsubsidies al afgebouwd waren in de jaren 90. Waarom die laatste 10% dan niet zou je zeggen .
Jezus en dan nog gaat er ongeveer 9 miljard Euro naar Frankrijk.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:39:59 #173
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32478392

Sizzler hoe lang sliep jij, gezien je laatste post lag ik even laat in bed als jij. Alleen ik ben nu net wakker...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32478459
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Pracissor het volgende:

Sizzler hoe lang sliep jij, gezien je laatste post lag ik even laat in bed als jij. Alleen ik ben nu net wakker...
Morgen moet ik mijn eindscriptie inleveren dus ben ik wat later doorgegaan, alleen was ik vergeten dat de bouwvakkers vanmorgen om 7 uur voor de deur stonden ivm een verbouwing.

Veel koffie en energydrink doen wonderen overigens.
pi_32478480
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Pracissor het volgende:
quote:
Alleen ik ben nu net wakker...
Volgens mij is het hier vergeven van langharig werkschuw tuig
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:44:38 #176
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32478505
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Morgen moet ik mijn eindscriptie inleveren dus ben ik wat later doorgegaan, alleen was ik vergeten dat de bouwvakkers vanmorgen om 7 uur voor de deur stonden ivm een verbouwing.

Veel koffie en energydrink doen wonderen overigens.

hehe, what's the subject btw?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:47:10 #177
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32478557
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef sigme het volgende:

Volgens mij is het hier vergeven van langharig werkschuw tuig
Een incident! Echt waar!

Verpest echt je hele dag, dalijk van 3 tot 5 college. Dan eten kopen en koken, et voila, dag is weg.

Ook het opstaan morgen om 7 uur zal nu wel erg problematisch worden.
pi_32478649
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

hehe, what's the subject btw?
The relevance of an irrelevant differentiation strategy on services

(Marketing)
pi_32478669
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:51 schreef sizzler het volgende:

[..]

The relevance of an irrelevant differentiation strategy on services
quote:
Samenvatting

Volgens de traditionele marketingtheorieën gaat het er bij het positioneren van een merk om te differentiëren op producteigenschappen die relevant zijn voor de waardering van de consument. Zij schrijven een “sustainable competitive advantage” voor waarbij de concurrentie wordt aangegaan door -beter dan de concurrent- de behoefte van de consument te bevredigen. Door de toenemende concurrentie en een meer dynamische markt worden bedrijven echter gedwongen om op een slimmere manier met de positionering van hun merk om te gaan. Een relatief nieuw fenomeen hierin is het toevoegen van “triviale eigenschappen” als onderdeel van een differentiatiestrategie. Dat zijn eigenschappen die niet relevant zijn voor de werking van een product, maar als differentiatie door consumenten wel positief gewaardeerd worden. Een voorbeeld hiervan is het gebruik van ganzenveren voor de vulling van een dekbed in plaats van eendenveren. Voor de kwaliteit van het dekbed maakt het niet uit, maar door te adverteren met het feit dat een dekbeddenproducent ganzenveren gebruikt, wekt hij de indruk dat zijn bedden een voordeel hebben ten opzichte van dekbedden met eendenveren.

Alhoewel merken in hun marketingstrategie de laatste jaren regelmatig gebruikmaken van niet-relevante eigenschappen om een product te differentiëren, beginnen marketingonderzoekers pas recentelijk de werking en beperkingen van zulke strategieën te begrijpen. Tegelijkertijd is de huidige kennis over de invloed van triviale eigenschappen op de koopintentie voornamelijk opgedaan aan de hand van onderzoek naar tastbare producten. Omdat er wezenlijke verschillen zijn tussen tastbare producten en diensten is dit onderzoek gericht op het onderzoeken van het effect van triviale eigenschappen op diensten.

Het inzicht in de werking van triviale eigenschappen op de productkeuze is de laatste jaren aangevuld en genuanceerd voor wat tastbare producten betreft. Van invloed van de productkeuze blijkt niet alleen bepaald door het soort triviale eigenschap (productgerelateerd of in de vorm van een irrelevante sales promotion), maar ook is van invloed of het product een hoge of een lage brand equity bezit. Een andere invloed bestaat uit irrelevante preferentie-argumenten van andere consumenten en het aantal merken in de keuze-omgeving met een triviale eigenschap. Tot slot speelt de brand equity van de overige merken met een triviale eigenschap in de keuze-omgeving een rol. Centraal in dit onderzoek staat de vraag in hoeverre deze bevindingen bij tastbare producten ook toepasbaar zijn op diensten.
pi_32478687
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Een incident! Echt waar!
'tuurlijk. 't Kan de beste gebeuren. Ofzo...
quote:
Verpest echt je hele dag, dalijk van 3 tot 5 college. Dan eten kopen en koken, et voila, dag is weg.
Ik ben ooit langdurig langharig werkschuw geweest. In deze tijd van het jaar zag ik soms heel lang geen daglicht. Op zaterdag wél even opletten, toen sloten de winkels nog om 17u, dus dan moest ik de wekker gezet hebben of het weekend overleven op Chinees
quote:
Ook het opstaan morgen om 7 uur zal nu wel erg problematisch worden.
Ritme is alles. Maar 7 uur is nog steeds uitslapen voor sommigen..
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:55:08 #181
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32478735
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:52 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]
Klinkt best interessant, ik had één of ander droog en gortig verhaal verwacht.

Maar ik ga, succes met het finaliseren.
pi_32478780
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef Pracissor het volgende:

Klinkt best interessant, ik had één of ander droog en gortig verhaal verwacht.
Economie kan ook leuk zijn hoor.
quote:
Maar ik ga, succes met het finaliseren.
Merci.

dinsdag 22 november 2005 @ 14:00:31 #183
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32478860
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef sigme het volgende:

[..]

'tuurlijk. 't Kan de beste gebeuren. Ofzo...
[..]

Ik ben ooit langdurig langharig werkschuw geweest.
In deze tijd van het jaar zag ik soms heel lang geen daglicht. Op zaterdag wél even opletten, toen sloten de winkels nog om 17u, dus dan moest ik de wekker gezet hebben of het weekend overleven op Chinees
[..]

En je transformatie naar beeldschone prinses wordt mooi uitgebeeld door je avatar.

Zo zie je maar weer, zelfs als je heeeelll diep in de put zit, je bent een links langharig werkschuw bleke punker, je kan opklimmen tot iemand die haar(?) assets toont op het Fok forum.

maar toedels
pi_32478987
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
Quotes van hitlers zijn vaak ook over de top. Hilarisch is nog maar de vraag.
Dat kon die beter aan Hess overlaten.
quote:
Op vrijdag 10 september 1934 21:00 sprak Rudolf Hess het volgende:

"Der Partei ist Hitler. Hitler, aber, ist Deutschland wie Deutschland Hitler ist! Sieg Heil! Sieg Heil! Sieg Heil!"
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:06:12 #185
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32478994
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:52 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]
En jij zegt tegen mij dat over het ontwerpen van productiesystemen al zoveel bekend is....

Marketing, dat is pas een platgewalst bedrijfskundig onderwerp.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:10:09 #186
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32479085
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Dat kon die beter aan Hess overlaten.
[..]

Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:11:09 #187
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32479105
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef sigme het volgende:

[..]
Inderdaad, maar toch is je lichaam er niet echt blij mee.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32479116
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:

[..]

En jij zegt tegen mij dat over het ontwerpen van productiesystemen al zoveel bekend is....

Marketing, dat is pas een platgewalst bedrijfskundig onderwerp.
Het was een vraag.

En dit onderwerp staat nog in de kinderschoenen. Het effect van TA's op diensten is nog niet eerder onderzocht en ik heb duidelijke verschillen ontdekt in vergelijking met producten. Misschien dat ik er zelfs een wetenschappelijk artikel van kan maken.
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:13:05 #189
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32479149
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

Het was een vraag.

En dit onderwerp staat nog in de kinderschoenen. Het effect van TA's op diensten is nog niet eerder onderzocht en ik heb duidelijke verschillen ontdekt in vergelijking met producten. Misschien dat ik er zelfs een wetenschappelijk artikel van kan maken.
zo heb je dat op elk vlak natuurlijk. Het oplossen van 1 probleem levert vaak meer vragen op dan antwoorden.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32479630
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:00 schreef Pracissor het volgende:

[..]

En je transformatie naar beeldschone prinses wordt mooi uitgebeeld door je avatar.

Zo zie je maar weer, zelfs als je heeeelll diep in de put zit, je bent een links langharig werkschuw bleke punker, je kan opklimmen tot iemand die haar(?) assets toont op het Fok forum.
Erg getransformeerd ben ik niet hoor, hooguit heb ik mijn doelen wat verlegd. In de put zat ik nooit, en tot mijn grote spijt zijn krullen niet erg geschikt om mooi te verpunken.

Destijds was ik meer geïnteresseerd in bier en zette ik mijn assets daarvoor in, tegenwoordig kan ik zelf mijn bier betalen en zoeken mijn assets andere nuttige toepassingen
quote:
maar toedels
Studeer ze! Maak wat van je leven, je bent maar één keer jong
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:43:43 #192
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32479886
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:33 schreef sigme het volgende:
blablabla
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32480144
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:43 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Is dit mime voor "niemand luistert naar je gebabbel maar je hebt leuke assets"?

..

dinsdag 22 november 2005 @ 14:56:46 #194
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32480218
Poep nieuws

Ik word niet uitgenodigd voor een gesprek op de Hanze
en de vacature op de NHL wordt intern opgevuld
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32480342
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:56 schreef George-Butters het volgende:
Poep nieuws

Ik word niet uitgenodigd voor een gesprek op de Hanze
en de vacature op de NHL wordt intern opgevuld

De Hanzehogeschool is stom trouwens. Disclaimer: tenzij ze je alsnog aannemen, dan hebben ze er in ieder geval weer één niet-uitgebluste leraar bij, dat zou een verbetering zijn.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:09:35 #196
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32480502
Ik kom er wel overheen hoor. Het is alleen even balen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:10:46 #197
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32480538
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32480601
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Is dit mime voor "niemand luistert naar je gebabbel maar je hebt leuke ass"?

..

dinsdag 22 november 2005 @ 15:30:04 #199
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32481038
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Is dit mime voor "niemand luistert naar je gebabbel maar je hebt leuke assets"?

..

Billetjes.
Say your prayers
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:33:40 #200
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32481139
quote:
Zwaardvis doodt Maleisische visser
KUALA LUMPUR - Een Maleisische visser is overleden, nadat een zwaardvis uit de zee was gevlogen en zijn rechteroog had doorboord.

De dertig centimeter lange vis miste de pupil van Adnan Walid, maar de bek drong wel door tot zijn hersenen, meldde de krant The Malay Mail dinsdag. De 39-jarige visser uit het noordwesten van Maleisië wist de bek nog uit zijn oog te trekken, maar een punt bleef achter. Hij overleed maandag in het ziekenhuis.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eisische_visser.html
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')