maar die is toch ook "zielig"quote:Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb nattelie nog niet zien "werken"!
hihi..... valt me ineens op dat WAAR de streams ook over gaan, jij altijd wel er voor zorgt de naam LIESKE een keer te noemen!quote:Op maandag 21 november 2005 11:50 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft het maar druk mee.
Nu weer de lunch klaar maken wat er wel erg lekker uitziet.
En straks weer het schoonmaken van het huis.
Dat het zo'n troep is de schuld van Rob hij doet nu te weinig.
Was in OPDRACHT van BB, dat smeren.quote:Op maandag 21 november 2005 11:52 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/broodvoorwerk.jpg]afbeelding][/URL]
Lieske is echt op dreef vandaag, Broodjes voor die nietsnutten....
Moet ik morgen nog maar zien of dat gebeurt als Lieske aan het werk is...
Valt nogal mee hoor.quote:Op maandag 21 november 2005 11:52 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihi..... valt me ineens op dat WAAR de streams ook over gaan, jij altijd wel er voor zorgt de naam LIESKE een keer te noemen!
quote:Op maandag 21 november 2005 11:55 schreef Kleintje het volgende:
Ze zijn met etenswaren bezig. Ik vind het niet kunnen dat Joost in dezelfde ruimte er zo bij zit.
Ow trouwens....
wat vind ik nou op het internet... KIJK HIER
http://www.t-connectit.nl/KFP.html
quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Was in OPDRACHT van BB, dat smeren.
Waar zie jij dat staan?quote:Beste Bewoners,
De nieuwe Weekopdracht staat voor de deur. Dit wordt de week van de arbeid en dat betekent: handen uit de mouwen voor het piepers jassen.
Om de opdracht haalbaar te maken, heeft Big Brother het onderstaande productie-schema vastgesteld.
Jullie gaan aan de slag zoals mensen met een baan dat gewend zijn.
Big Brother laat de wekker afgaan. Dan snel wassen, aankleden en ontbijten en thee en koffie en een pakje brood klaar maken om mee te nemen.
Netjes op tijd naar de fabriek (op te laat komen staat een sanctie) en daar de volle werkdag uitdienen. Dus koffie en thee drinken en tussen de middag schaften aan de schafttafel in de fabriek. Alleen voor WC-bezoek mag in de thee en koffie-pauze en tijdens het schaften de fabriek worden verlaten. (Bij tussentijds verlaten: een sanctie!!!)
Dit zijn de werktijden:
De wekker gaat om 06.00 uur ’s morgens.
Om 07.00 ontbijt, thee en koffie klaarmaken, lunchtrommeltje vullen. Vergeet niets, want je mag niets tussentijd ophalen.
Om 07.30 uur gaat de fabriekssirene. Dat betekent dat je dan al in de fabriek aanwezig moet zijn, omdat er op dat moment meteen gewerkt moet worden.
Van 9.30 tot 9.45 uur is er koffie/thee pauze.
Van 11.45 tot 12.15 uur is er schafttijd.
Van 14.15 tot 14.30 uur is er theepauze.
Om 16.30 uur klinkt de sirene weer en mogen jullie ‘naar huis’.
Er wordt in ploegen gewerkt:
Door Big Brother vastgesteld zien de ploegen er verplicht zo uit:
Maandag-ploeg: Chantal, Rob, Dido, Ingrid en Joost.
Dinsdag-ploeg: Roel, Lieske, Chantal, Joost en Ingrid.
Woensdag-ploeg: Rob, Joost, Roel, Lieske en Dido.
Donderdag:
Alle Bewoners moeten de geschilde aardappelen keurig in de daarvoor bestemde zakken doen. De zakken komen nog en de daarbij behorende instructies ook.
Joost heeft pech. Door het uitvallen van Nathalie moet hij meer diensten draaien. Mocht Nathalie snel beter zijn, dan mag zij op eigen verzoek een dienst van Joost overnemen.
Deze ploegendiensten voor de fabriek betekenen niet dat de anderen, die geen dienst hebben, lekker thuis op de bank kunnen zitten.
Intgendeel:
Wie niet aan het werk is moet de hele huishouding doen. Wat wordt onder de gehele huishouding verstaan. In ieder geval er voor zorgen dat het eten op tafel staat wanneer de werkers moe uit de fabriek komen.
Maar… gezien de staat waarin het Huis verkeert, moeten de thuisblijvers ook de handen flink uit de mouwen steken. Naast de gewone huishoudelijke taken zoals stofzuigen, ramen lappen en de Tuin en de Zitkamer spic en span op orde brengen, moet ook het volgende lijstje worden afgewerkt:
Maandag moeten alle Slaapkamers een grote beurt krijgen. Soppen, stoffen, boenen, bedden verschonen enz. Ook moeten de bedden weer worden opgemaakt zoals jullie ze bij binnenkomst aantroffen. De dekbedden moeten natuurlijk worden gelucht.
Dinsdag wordt de Keuken grondig schoongemaakt. Alle kasten en laden moeten worden leeggehaald. Daarna moeten ze worden gesopt en weer overzichtelijk worden ingericht. Ook de ovens, de koelkasten en de rest van de apparaten dienen te worden gereinigd.
Woensdag: de Badkamer en de WC krijgen een meer dan grondige beurt. Jongens, het moet nu echt weer fris worden in Huis!
Ja, ja, er moet hard worden gewerkt. Want voor het jassen van 1200 kilo piepers is echte daadkracht nodig en tempo.
Vandaag...
Vandaag begint de Weekopdracht met het sjouwen van de zakken aardappelen uit de Tuin naar de aardappelfabriek in de Multifunctionele Kamer. Dan kunnen jullie daar alvast een kijkje nemen. Neem de thermosflessen en de broodtrommeltjes mee naar binnen, want die hebben jullie morgen nodig.
In de Big Brother-fabriek staat alles klaar. Zeep om de handen te desinfecteren, laarzen en werkkleding, gereedschap enz.
Bedenk: geen flauwekul, want jullie zijn wel met voedsel bezig en nota bene dat wat nog steeds volksvoedsel nummer één kan worden genoemd, al is het maar in de vorm van de door jullie zo geliefde patat.
Dus ga netjes om met de aardappelen, schil ze netjes en doe er geen vieze dingen mee.
De aardappelen moet en bovendien echt geschild worden. Dus geen rare hompen snijden of vierkantjes van snijden. Big Brother controleert de schillen!!!! En de aardappelen!!!!!
Wanneer de Weekopdracht niet wordt gehaald komt er een uiterst karig Noodrantsoen. Waar nog bij komt:
Er is maar een half uur per dag warm water.
De jacuzzi gaat weer dicht.
Het Washok gaat zeer beperkt open.
Staken of boycotten van de Weekopdracht betekent automatisch dat er een Noodrantsoen komt.
Aanvullende regels:
Tijdens werkuren mogen de Bewoners met huishoudelijke taken niet in de fabriek komen.
Er mag niet worden geknoeid met de aardappel (het is voedsel!).
Roken in de fabriek is alleen toegestaan tijdens de pauzes en de schafttijd.
Het is om hygienische redenen verplicht om de fabriekskleding te dragen en de handen goed schoon te houden.
Er mag niet aan de schafttafel worden geschild.
De schillen moeten in de daarvoor bestemde bakken worden verzameld.
De aardappelen moeten in de daarvoor bestemde bakken met water worden verzameld.
Schillen en aardappelen worden na werktijd opgehaald.
De Weekopdracht is gehaald wanneer aanstaande donderdag alle aardappelen netjes geschild zijn en in zakken zijn gedaan.
Succes.
Big Brother
Beetje bijblijven!quote:Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef Sonique het volgende:
Waar zie jij dat staan?
Ze was de DBK ingeroepen en toen is het haar verteld.quote:
Volgens mij had ze het gevraagd...quote:Op maandag 21 november 2005 12:00 schreef Inca het volgende:
Lieske werd naar de DBK geroepen daar werd het haar verteld dat ze broodjes mocht smeren voor de werkploeg
Of het nou helemaal de bedoeling is dat er een lunch bezorgd wordt? Ik denk dat er gedurende de dag er geen contact mag zijn tussen de groepen.quote:Netjes op tijd naar de fabriek (op te laat komen staat een sanctie) en daar de volle werkdag uitdienen. Dus koffie en thee drinken en tussen de middag schaften aan de schafttafel in de fabriek. Alleen voor WC-bezoek mag in de thee en koffie-pauze en tijdens het schaften de fabriek worden verlaten. (Bij tussentijds verlaten: een sanctie!!!)
Lies moest broodjes maken van BB (werd naar DBK geroepen) en later riep BB dat ze de broodjes naar de fabriek mocht brengenquote:Op maandag 21 november 2005 12:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het gevraagd...
Lieske tegen de werkers toen die zeiden dat ze niet daar mocht komen "Nee, dat mag van BB, ik heb het gevraagd"
Keej, had dat even gemist...quote:Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lies moest broodjes maken van BB (werd naar DBK geroepen) en later riep BB dat ze de broodjes naar de fabriek mocht brengen![]()
WHAAAAAAAAAHAHAHA! En was dat roel nou met deze opmerking: "geld voor de kindertjes verdienen"?quote:Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "We gaan het halen gewoon"
We?
Roel zei dat hij Dido al miste... toen zei Chantal: "je bent een watje geworden" (of iets in die trand)quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAHAHAHA! En was dat roel nou met deze opmerking: "geld voor de kindertjes verdienen"?
Dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op maandag 21 november 2005 12:10 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/chaningridplee.jpg]afbeelding][/URL]
Rob zit te schijten... en het stinkt
Eigenlijk moet je bij binnenkomst een nieuw werkpak aantrekken.quote:Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef kissa het volgende:
Het lijkt me niet zo verstandig om in werkkleding over de grond te gaan liggen rollebollen![]()
afknippen is beterquote:Op maandag 21 november 2005 12:15 schreef Giggio het volgende:
Kan iemand NatteLie d'r stembanden in de kreuk leggen??
Dat houdt hij niet volquote:Op maandag 21 november 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Joost gaat de komende 2 uur niet praten, zegt ie
Dido gaat in haar pauze 2 minuten door zei zequote:Op maandag 21 november 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Er zal nu wel een sanctie volgen.
Sinds hij met dido omgaat is het een eitje geworden.quote:Op maandag 21 november 2005 12:18 schreef Springsteen27 het volgende:
Roel is echt zo'n loser...
quote:Op maandag 21 november 2005 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
"Ook vogelgriep geconstateerd in Big Brother huis"
[afbeelding]
Ik vermaak me anders prima nuquote:Op maandag 21 november 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al kunnen we wel concluderen dat de streams tot en met woensdag weinig aan zullen zijn, zoals bijna bij iedere weekopdracht
quote:Op maandag 21 november 2005 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
"Ook vogelgriep geconstateerd in Big Brother huis"
[afbeelding]
Of hij heeft mij gehoord, ik riep het al eerder...quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
Hoeft Rob zijn muts niet op?
edit: Hij heeft me gehoord
met een schilmachine is het zo gebeurdquote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
1200 kg heb je toch zo geschild ?
Als ze dit tempo aanhouden zijn ze morgen al klaar denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
met een schilmachine is het zo gebeurd
LOL!quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Net echt een huwelijk:
[afbeelding]
Moet ze dan in haar glamour outfit gaan poetsen?quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Kleintje het volgende:
Blijft Lieske echt de hele dag in dat gare 'jazzballet tenue' rondlopen?
Dit geloof je gewoon nietquote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
LOL!
JAAAAA hij zit gelukkig weer!
Ow jah? Volgens mij heb jij een selectief gehoor?quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Roel merkt op dat het oude dekbed van Tanja een tweepersoonsdekbed is. Hij zegt meteen dat hij dat dekbed wel wil hebben. Kan hij er lekker met Dido onder slapen.
Dat is vandaag haar werkkleding.quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Kleintje het volgende:
Blijft Lieske echt de hele dag in dat gare 'jazzballet tenue' rondlopen?
Roel somde tegen Lieske op wat ie al gedaan heeft en wat er nog moet gebeuren....quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat zei Roel dan wel?
Die rent zich ook al de hele morgen rotquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is al helemaal buiten adem trouwens.
Wie had het daarover danquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Roel somde tegen Lieske op wat ie al gedaan heeft en wat er nog moet gebeuren....
Het ging ook over het dekbed van Tanja. Hij somde later ook op wat hij allemaal gedaan heeft, maar daar had ik het niet over.quote:Op maandag 21 november 2005 12:35 schreef Springsteen27 het volgende:
Oh, dacht dat het over het dekbed ging...
Die Roel....... hij kletst zoveel dat het hier een babbelonische spraakverwarring teweeg brengtquote:Op maandag 21 november 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie had het daarover danIk had het over het tweepersoons dekbed van Tanja, die Roel wel wilde hebben op zijn bed.
EN handen niet gewassen volgens mij!quote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef Springsteen27 het volgende:
Dat bedoel ik...allemaal klagen op Joost, maar zelf hebben de drie dames stuk voor stuk al een regel overtreden...
Dido --> te laat van de wc af...
Juich niet te vroegquote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Kreeg op andere site zeeeeeeeeeeer heugelijk nieuws (Zal scanman helemaal wel blij mee zijn)
De kroeg waar Natte Lie komt ergert zich bont en blauw aan haar en gaat deze week niet op haar stemmen....
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Niet alleen Scanman hoor. Ongeveer 90% van fok denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Kreeg op andere site zeeeeeeeeeeer heugelijk nieuws (Zal scanman helemaal wel blij mee zijn)
De kroeg waar Natte Lie komt ergert zich bont en blauw aan haar en gaat deze week niet op haar stemmen....
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juich niet te vroeger zitten wel 6 mensen op de bank dus kans is groot dat het ook iemand anders kan worden
Inderdaad, wat heb ik een schijthekel aan die domme gans!quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet alleen Scanman hoor. Ongeveer 90% van fok denk ik.
Ze werkt veel te hardquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is al helemaal buiten adem trouwens.
Dat hoeft ook niet, maar kom op, het kan toch wel iets beter dan dit.quote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef melke het volgende:
[..]
Moet ze dan in haar glamour outfit gaan poetsen?
Alle beetjes helpen, is wel een kroeg waar ze zelf tapt en die schijten haar nu kompleet uit. De nemo-actie werd haar al niet in dank afgenomen, en nu verknalt ze het per seconde.quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juich niet te vroeger zitten wel 6 mensen op de bank dus kans is groot dat het ook iemand anders kan worden
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebrachtquote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.
Van mij geen klagenquote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar kom op, het kan toch wel iets beter dan dit.
Of de tovermachine van Hummy wordt aangezet.quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebracht
quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Denk ik niet. Hummie tovert niet met eindaantallen. Ze manipuleert tussenstanden en tv beelden, maar verder niet denk ik. Daar is al voldoende mee te doen trouwens. Helemaal met tv beelden.quote:Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Of de tovermachine van Hummy wordt aangezet.
Donderdags bij de live-uitzending zijn er wel vaker poll's "verkracht". En Ruud een beetje kennende zal ook wel een opmerking maken, dat je wel schillen kan met een gekneusde enkel...quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.
Ik zit deze week om 19:25 voor de TV wil wel eens zien wat voor een spelletje gespeeld gaat worden.quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.
Natuurlijk kan dat ook wel. Er staan stoelen in die werkkamer, dus niets wat Nathalie weerhoudt om mee te werken. Dat gaat haar zeker weten punten kostenquote:Op maandag 21 november 2005 12:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Donderdags bij de live-uitzending zijn er wel vaker poll's "verkracht". En Ruud een beetje kennende zal ook wel een opmerking maken, dat je wel schillen kan met een gekneusde enkel...
Kijk je normaal dan niet naar de reguliere uitzendingen?quote:Op maandag 21 november 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit deze week om 19:25 voor de TV wil wel eens zien wat voor een spelletje gespeeld gaat worden.
Ben benieuwd maar ik vrees het ergste.
Vanavond wordt ze in ieder geval in beeld gebracht dat ze sorry zeggend haar eigen knuffel bevuilt, en op haar eigen bed gaat rondspringen met vieze voetenquote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebracht
Ik krijg toch het gevoel dat er met de einduitslag wordt geknoeid.quote:Op maandag 21 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Hummie tovert niet met eindaantallen. Ze manipuleert tussenstanden en tv beelden, maar verder niet denk ik. Daar is al voldoende mee te doen trouwens. Helemaal met tv beelden.
Dat was wel een zeer belachelijke actie ja. Ik mag toch hopen dat de kijkers niet in die stemmentrekkende actie trappenquote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanavond wordt ze in ieder geval in beeld gebracht dat ze sorry zeggend haar eigen knuffel bevuild, en op haar eigen bed gaat rondspringen met vieze voeten
Niet echt sympathie oproepend, lijkt me.
Eerder de herinnering oproepend aan wat ze heeft gedaan
Nee, omdat alles zou gemanipuleerd in beeld wordt gebracht.quote:Op maandag 21 november 2005 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk je normaal dan niet naar de reguliere uitzendingen?
Jij hebt wel veel vertrouwen in deze loosers.quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk wel dat ze de weekopdracht met gemak halen
Het zal meer hangen om het feit of ze optijd weer terug zijn na een pauze etc. en ook de huishoudelijke dingen, verder denk ik dat ze morgenavond al klaar zijn met schillen
Deze opdracht is logischerwijs dan ook wat simpeler dan de bonenopdracht omdat het hierbij om geld voor een goed doel gaat!quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Het zal meer hangen om het feit of ze optijd weer terug zijn na een pauze etc. en ook de huishoudelijke dingen, verder denk ik dat ze morgenavond al klaar zijn met schillen
Als je eens ziet hoe hard Rob aan het schillen is, dat wil je niet wetenquote:Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef frizti het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel vertrouwen in deze loosers.
Tuurlijk buigt mummie het wel weer recht, die blijft volharden in hoe verneuk ik een concept.quote:Op maandag 21 november 2005 12:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je eens ziet hoe hard Rob aan het schillen is, dat wil je niet weten
En anders laat mevr. van der Tonnekreek de boel wel slagen, het is immers voor een goed doel dus zal wel loslopen, ze zien heus wat foutjes door de vingers
Dat heb je dan goed mis. Chantal zei net nog dat ze precies goed ging (10kg per uur) en dat het eind van de dag ook geen 10 minuten eerder moet zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ach, afgelopen donderdag kwam het toch aardig in de buurtquote:Op maandag 21 november 2005 12:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Tuurlijk buigt mummie het wel weer recht, die blijft volharden in hoe verneuk ik een concept.
Hoezo de hardste Big Brother ooit? Nog niks van gemerkt.
Ik weet het nietquote:Op maandag 21 november 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed mis. Chantal zei net nog dat ze precies goed ging (10kg per uur) en dat het eind van de dag ook geen 10 minuten eerder moet zijn.
Ik moet er zelf in ieder geval niet aan denken. 8 uur lang aardappels schillenquote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien heb je wel gelijk, het is iig bij mij meer een voorgevoel denk ik
![]()
Het is een beetje de vraag wat meer gaat spelen: routine of spierpijn en blaren.quote:Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er zelf in ieder geval niet aan denken. 8 uur lang aardappels schillen
Je krijgt ook nog last van je armen denk ik.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Daar komt Nathalie weer, het meisje dat haar been op 4 plaatsen gebroken heeft ofzo..
Wel vreemd dat ze nu wel op die poot kan staanquote:Op maandag 21 november 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil ook wat doen en gaat dekbedden strijken
Bij Lieske was je nèt wat objectiever.quote:Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Daar komt Nathalie weer, het meisje dat haar been op 4 plaatsen gebroken heeft ofzo..
Ik denk dat er bij jou niks verkeerd gaat hoor Bunnyma, Roel en huishouden, dat gaat niet samen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:06 schreef bunnyma het volgende:
Roel heeft nog nooit iemand een dekbed zien strijken![]()
Wat doe ik verkeerd in het huishouden?
Dat is waar, maar een enkel verzwikt of kniebanden zwaar gekneusd lijkt me wel wat anders. En ik meen me te herinneren dat Lieske wel meteen al meer wilde doen en dat ze haar juist moesten afremmen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij Lieske was je nèt wat objectiever.
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het ook belachelijk. Straks gaat ze ook nog sokken en slipjes strijkenquote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij jou niks verkeerd gaat hoor Bunnyma, Roel en huishouden, dat gaat niet samen.
dat gevoel ken ik...quote:Op maandag 21 november 2005 12:58 schreef bunnyma het volgende:
Oooh, ik erger me aan iedere zin die uit Rob's mond komt.![]()
Ze kan best op haar been staan, ze doet alleen zielig.quote:Op maandag 21 november 2005 13:07 schreef Inca het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze nu wel op die poot kan staan
Ik snap ook niet waarom ze niet op een stoel kan zitten en aardappels schillen. Ze doet echt alsof die poot op 4 plaatsen gebroken is.quote:Op maandag 21 november 2005 13:07 schreef Inca het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze nu wel op die poot kan staan
Ligt vaak ook aan het materiaal, ik doe het ook nooitquote:Op maandag 21 november 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het ook belachelijk.
Volgens mij was het allemaal gebroken.quote:Op maandag 21 november 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een enkel verzwikt of kniebanden zwaar gekneusd lijkt me wel wat anders. En ik meen me te herinneren dat Lieske wel meteen al meer wilde doen en dat ze haar juist moesten afremmen.
Oh jammerquote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij jou niks verkeerd gaat hoor Bunnyma, Roel en huishouden, dat gaat niet samen.
als de handjes net zo snel gingen als het bekkie ging het nog wel...quote:Op maandag 21 november 2005 13:12 schreef jessie het volgende:
Die Nathalie heeft ook wel een tempo zeg![]()
![]()
Waar haal je dat nou zo snel vandaan?quote:Op maandag 21 november 2005 13:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij was het allemaal gebroken.
Maar 1 verzoek van je is iig wèl uitgekomen:
scanman01 in [BB SC #456] Lieske is weer boven haar theewater
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
Knap gevonden inderdaadquote:Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou zo snel vandaan?
Rechter CTRL+SHIFT even indrukkenquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef bunnyma het volgende:
Wat moest ik ook alweer veranderen als ik ipv : iets anders krijgt?
Nederlands veranderen in ????
Onzin, dat is nu net slim van Naat zo hersteld ze tenminste eerder en is ze niet zo eigewijs als Lies.quote:Op maandag 21 november 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een enkel verzwikt of kniebanden zwaar gekneusd lijkt me wel wat anders. En ik meen me te herinneren dat Lieske wel meteen al meer wilde doen en dat ze haar juist moesten afremmen.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Verenigde Statenquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef bunnyma het volgende:
Wat moest ik ook alweer veranderen als ik ipv : iets anders krijgt?
Nederlands veranderen in ????
Yesss, een wonder!!!quote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rechter CTRL+SHIFT even indrukken
Inderdaad, als ze iets te doen wil hebben gaat ze toch lekker schillen ipv overbodige dingen te doen als dekbedovertrekken strijken?quote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef Cherryman het volgende:
Dit gaat een staartje krijgen.... Nathalie gaat dit stemmen kosten zowel in- als buitenhuis.
Een beetje sociaal persoon had gezegd: Ik zit de hele dag.. kan verder niets doen.. dus laat mij maar de hele dag schillen !!!
Daar komen de bewoners nog wel achter.. en anders wijst Hummie ze er wel even subtiel op !!!
Dat is dus onzin. Je voet helemaal ontzien is bij een verzwikking helemaal niet de beste manier.quote:Op maandag 21 november 2005 13:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Onzin, dat is nu net slim van Naat zo hersteld ze tenminste eerder en is ze niet zo eigewijs als Lies.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Yesss, een wonder!!!
Bedankt Kazan![]()
Dat ze haar nekje breekt lekker rustigquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop dat Joost vandaag nog die grote bal tegen nathalie d'r poten pleurt![]()
Dat was precies wat ze vanmorgen deed (het mocht niet van BB) en toen werd er hier weer beweerd dat dat puur voor de kijkers wasquote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef Cherryman het volgende:
Dit gaat een staartje krijgen.... Nathalie gaat dit stemmen kosten zowel in- als buitenhuis.
Een beetje sociaal persoon had gezegd: Ik zit de hele dag.. kan verder niets doen.. dus laat mij maar de hele dag schillen !!!
Daar komen de bewoners nog wel achter.. en anders wijst Hummie ze er wel even subtiel op !!!
En wederom meen je het weer beter te weten dan de fysio van BBquote:Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus onzin. Je voet helemaal ontzien is bij een verzwikking helemaal niet de beste manier.
Je kan dat euvel eventueel oplossen door alle andere T-bord indelingen te wissen behalve VSquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Had ik ook al geprobeerd. Waarom verandert Word dat in Ned.?
Kunnen we al een tussenstand krijgen?quote:Op maandag 21 november 2005 13:24 schreef Falco het volgende:
Niet vergeten he!
Vandaag is de laatste dag om in het BB-tournament te stemmen. Check: [Tournament] Wie is de leukste Big Brother Bewoner? - FINALE!
Mee eens maar ga dat aan BB vertellen en wijt het niet aan Naatquote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Toen vroeg ze om halve dagen!!!!
Ze kan ook de hele dag zitten daar. En je kan ook even staan om je been te strekken! Het is onzin dat ze maar halve dagen hoeft te helpen!
Hoiquote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Goh, het is ze dus nog wel gelukt om aan het werk te gaan?
quote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan dat euvel eventueel oplossen door alle andere T-bord indelingen te wissen behalve VS
Komt nog wel. Ben nog steeds ziek, dus ik blijf niet zo lang.quote:Op maandag 21 november 2005 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Ja ze werken loeihard (iig in de fabriek) en Roel is nu ook wat actiever
PS: Moet ik je trouwens nog helpen met je avatar?
Natuurlijk mag datquote:Op maandag 21 november 2005 13:32 schreef Day het volgende:
[..]
Komt nog wel. Ben nog steeds ziek, dus ik blijf niet zo lang.
Mag dat?
Ik meen toch echt dat er geen fysio aanwezig is geweest bij Nathalie. Er hoefde van BB niet eens een dokter of wat dan ook bij te komen, had ik gehoord. Ik heb zelf mijn enkel ook al meerdere keren verzwikt en moest toen even kalm aan gaan doen, maar zeker niet de voet 100% ontzien. Ze wordt nota bene nog regelmatig gedragen door bewonersquote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef pullup het volgende:
[..]
En wederom meen je het weer beter te weten dan de fysio van BB
Hij verweert zich mondig nog goed vind ik... laat zich niet opnaaien. Maar leuk is het voor hem niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef bunnyma het volgende:
Wordt Joost nu een beetje kwaad op de anderen die hem als pispaal neerzetten.?
Maar ik merk wel wat onderdrukte spanning en ergenis bij hem.quote:Op maandag 21 november 2005 13:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij verweert zich mondig nog goed vind ik... laat zich niet opnaaien. Maar leuk is het voor hem niet natuurlijk.
BB zal haar wel zielig strijkend in beeld brengen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
En ze niest even lekker over de kussensloop heen... Hoppaa....
Kwam ik toevallig tegen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Waar haal je dat nou zo snel vandaan?
Ik denk niet dat hummie op eigen houtje dat ei als ongevaarlijk beoordeelde hoor ik zou dat niet durven. en het ene zwikken is het andere niet dus ik kan me voorstellen dat Naat het advies gewoon opvolgtquote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen toch echt dat er geen fysio aanwezig is geweest bij Nathalie. Er hoefde van BB niet eens een dokter of wat dan ook bij te komen, had ik gehoord. Ik heb zelf mijn enkel ook al meerdere keren verzwikt en moest toen even kalm aan gaan doen, maar zeker niet de voet 100% ontzien. Ze wordt nota bene nog regelmatig gedragen door bewoners
Lijkt me niet verstandig als ze Nathalie willen matsen, want dan gaan alle kijkers ook meteen reageren dat ze dan ook wel kan aardappels schillen. Logisch ook.quote:Op maandag 21 november 2005 13:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
BB zal haar wel zielig strijkend in beeld brengen.
Ik wel. Verder nog iemand die ze niet ziet??quote:Op maandag 21 november 2005 13:41 schreef Day het volgende:
Trouwens Scan, ik zie je caps niet?
De regie is een beetje gekleurd.quote:Op maandag 21 november 2005 13:41 schreef jessie het volgende:
Ja leuk ook de streams de hele tijd op Nathalie
Nee, heeft geen zinquote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef jessie het volgende:
Volgens Tanjalies stond toch al vast dat Lieske er dit keer uit zou gaan?
Denken jullie dat bellen echt zin heeft dan?
Tanjalies heeft dat een week of 5 geleden gezegd ja. Toen had BB een draaiboek klaar, waarin ze ook mensen als 'overbodig' betitelen en die er dus wel uitmogen. Dat kan inmiddels al lang weer veranderd zijn. We zullen het zien donderdag.quote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef jessie het volgende:
Volgens Tanjalies stond toch al vast dat Lieske er dit keer uit zou gaan?
Denken jullie dat bellen echt zin heeft dan?
Ik zie ze luid en duidelijk!quote:Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Verder nog iemand die ze niet ziet??
Moet je vooral blijven roepen... dan bellen ze idd niet. Dan kan echt iedereen eruit vliegen.quote:
Nee, het is een eenvoudige gedachtengang ... als het Hummie duidelijk wordt dat een van de bewoners het dusdanig verpest heeft dat niemand meer voor haar wil stemmen, krijgt BB geen sms-inkomsten meer vanwege haar, waarom dan een populaire tiepje, welke meer sms-stemmen binnehaalt eruit gooien (nog meer bewoners een 'walk-over' geven lukt niet meer), als duidelijk is dat niemand nog voor natte Lie zal stemmen, zelfs haar eigen achterban niet meer ...quote:Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Of de tovermachine van Hummy wordt aangezet.
De enige reden zou kunnen zijn commerciële niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 13:47 schreef Day het volgende:
Wat zou er dan voor reden moeten zijn om Lieske eruit te halen?
Ik heb ook geen flauw idee, maar BB schijnt dus 5 weken geleden het idee te hebben gehad dat er voor Menno en Lieske geen plaats meer was in het programma. Menno is al weg en Lieske is wekenlang behoorlijk genegeerd op tv. Vorige week begonnen ze zelfs met belachelijke negatieve teksten bij haar tv momenten te plaatsen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:47 schreef Day het volgende:
Nou bijvoorbeeld dat ze niks toevoegd aan BB en dat ze echt oorverdovend saaie verhalen heeftquote:Op maandag 21 november 2005 13:47 schreef Day het volgende:
En dat is met de rest véél beter natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld dat ze niks toevoegd aan BB en dat ze echt oorverdovend saaie verhalen heeft
Maar gelukkig jankt ze niet zo vaak als Jeanette deed, voor de rest lijken ze wel op elkaarquote:Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld dat ze niks toevoegd aan BB en dat ze echt oorverdovend saaie verhalen heeft
IEDEREEN OP LIESKE STEMMENquote:Op maandag 21 november 2005 13:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je vooral blijven roepen... dan bellen ze idd niet. Dan kan echt iedereen eruit vliegen.
Ik denk nog altijd dat de einstand wel degelijk eerlijk is. Zoiets gaan faken zou belachelijk en risicovol zijn, dus dat doen ze vast niet. TV beelden manipuleren en tussenstanden daarentegen wel.
En dat is dus al fout. Ze trekt veel kijkers, aangezien ze op een aantal polls toch heel hoog staat. Verder is ze een lekkere meid, dus ook dat is al een reden om haar erin te houden. Trekt ook kijkers. Nathalie en Ingrid zijn vele malen meer overbodig en commercieel niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
De enige reden zou kunnen zijn commerciële niet aantrekkelijk.
Nou bij dido/roel is er tenminste een verhaallijn en wat voor eentje, echt wel interesssant allemaal. Houd ook hele huis en tv uitzendingen bezigquote:Op maandag 21 november 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is met de rest véél beter natuurlijk![]()
Laten we lekker hele avonden naar Dido en Roel gaan luisteren. Of naar dat walgelijke gezeik van Nathalie en Joost. Heel leuk allemaal![]()
En dat zou de reden kunnen zijn dat ze van BB niet mag winnen. Ze willen niet weer een soortgelijke winnares.quote:Op maandag 21 november 2005 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar gelukkig jankt ze niet zo vaak als Jeanette deed, voor de rest lijken ze wel op elkaar
Dat jij het een lekkere meid vind, betekend niet per definitie dat het ook een lekkere meid isquote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is dus al fout. Ze trekt veel kijkers, aangezien ze op een aantal polls toch heel hoog staat. Verder is ze een lekkere meid, dus ook dat is al een reden om haar erin te houden. Trekt ook kijkers. Nathalie en Ingrid zijn vele malen meer overbodig en commercieel niet aantrekkelijk.
Hier zitten ze anders alleen maar verschrikkelijk te walgen als die twee weer eens bij elkaar zijn. En Dido verpest ook nog eens de kansen van Roel om te winnen. Ze maakt hem soft... en dat is dodelijk voor BB.quote:Op maandag 21 november 2005 13:54 schreef farceman het volgende:
[..]
Nou bij dido/roel is er tenminste een verhaallijn en wat voor eentje, echt wel interesssant allemaal. Houd ook hele huis en tv uitzendingen bezig
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.quote:Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef farceman het volgende:
[..]
[POLL] Mooiste vrouw en Mooiste man lijstjes...quote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat jij het een lekkere meid vind, betekend niet per definitie dat het ook een lekkere meid is
Ik dacht als of ik Hummy was.quote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is dus al fout. Ze trekt veel kijkers, aangezien ze op een aantal polls toch heel hoog staat. Verder is ze een lekkere meid, dus ook dat is al een reden om haar erin te houden. Trekt ook kijkers. Nathalie en Ingrid zijn vele malen meer overbodig en commercieel niet aantrekkelijk.
dat doet hij toch echt zelf hoorquote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Hier zitten ze anders alleen maar verschrikkelijk te walgen als die twee weer eens bij elkaar zijn. En Dido verpest ook nog eens de kansen van Roel om te winnen. Ze maakt hem soft... en dat is dodelijk voor BB.
Allemaal jalouzie, weet zeker dat er genoeg mensen die de relatie super leuk en interessant vinden en benieuwd zijn hoe die ontwikkelt of misschien weer minder gaat.quote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier zitten ze anders alleen maar verschrikkelijk te walgen als die twee weer eens bij elkaar zijn. En Dido verpest ook nog eens de kansen van Roel om te winnen. Ze maakt hem soft... en dat is dodelijk voor BB.
dit betwijfel ikquote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef farceman het volgende:
Allemaal jalouzie, weet zeker dat er genoeg mensen die de relatie super leuk en interessant vinden en benieuwd zijn hoe die ontwikkelt of misschien weer minder gaat.
Het is echt een beetje een soap/sprookje
Het is gewoon een lekkere meid maar smaken verschillen en dat moet je respecterenquote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat jij het een lekkere meid vind, betekend niet per definitie dat het ook een lekkere meid is
Daarom denk ik ook dat deze opdracht best te halen isquote:Op maandag 21 november 2005 13:57 schreef Inca het volgende:
Ze gaan wel lekker snel met die aardappels schillen
Ik ook. Het kan hier volgens mij de meesten ook niet maar een klein beetje schelen.quote:
Ohh, je hebt het over de buitenkantquote:Op maandag 21 november 2005 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[POLL] Mooiste vrouw en Mooiste man lijstjes...
I rest my case.
Dacht jij dat ik met 'lekkere meid' de binnenkant bedoelde?quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh, je hebt het over de buitenkant![]()
Roel had met twee vingers in zijn neus BB5 kunnen winnen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij heeft net zo veel zakken aardappelen geschild als de anderen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:58 schreef MrObjective het volgende:
Ingrid geeft Josti ff goed op z'n donder...
GA DOOR JOOST, ALS JE ZIT TE LULLEN... DOORGAAN!!!!
Ja maar dat gaat tenminste ergens over; gevoelens verliefdheid .quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Het kan hier volgens mij de meesten ook niet maar een klein beetje schelen.
Het gaat erom dat het grootste deel háar de lekkerste meid in het huis vindt en dat trekt wel degelijk kijkers. Dat niet iedereen dat vindt is natuurlijk geen discussie. Logisch.quote:Op maandag 21 november 2005 14:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekkere meid maar smaken verschillen en dat moet je respecteren
Ik respecteer ieders mening, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens hoef te zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 14:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekkere meid maar smaken verschillen en dat moet je respecteren
Nou, doe mij die complottheorieen dan maarquote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat tenminste ergens over; gevoelens verliefdheid .
En niet zoals alle ander gesprekken over koetjes en kalfjes, zoals make-up,'t weer of die eindeloze complottentheorie over geheime opdrachten en nominatie's
los van het feit dat ze alleen maar 20 uur per dag op bed liggen te lummelenquote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef farceman het volgende:
Ja maar dat gaat tenminste ergens over; gevoelens verliefdheid .
En niet zoals alle ander gesprekken over koetjes en kalfjes, zoals make-up,'t weer of die eindeloze complottentheorie over geheime opdrachten en nominatie's
Dat zou kunnen hoewel ik me dat niet voor kan stellen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Allemaal jalouzie, weet zeker dat er genoeg mensen die de relatie super leuk en interessant vinden en benieuwd zijn hoe die ontwikkelt of misschien weer minder gaat.
Het is leuk als het ze soms samen zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ze loopt zich idd altijd gigantisch bij dido in te likkenquote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens hoef te zijn.
Ik vind Lieske een jong meisje dat nog heel veel moet leren, en erg overgevoelig is voor wat andere mensen over haar denken.
Ik heb geen hekel aan haar, ze heeft heus een heel lief karakter, maar ik irriteer me soms aan haar drang naar bevestiging, vooral naar die Dido toe.
Wie zegt dat dan? Ik zeg alleen dat het grootste deel haar wél een lekkere meid vindt en dát is belangrijk om te weten voor Hummie en aanhang.quote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens hoef te zijn.
Ik hoor nu dat de jas van Ingrid kapot is.quote:Op maandag 21 november 2005 14:01 schreef bunnyma het volgende:
Nu werd er door BB gezegd: "Let op de kledingsvoorschriften"
Iedereen roept Joost, maar ik zie toch duidelijk dat Ingrid alles open heeft hangen.
Dat is wat de anti-Lieske mensen steeds maar weer roepen ja. Het blijkt niet mogelijk te zijn dat ze Dido gewoon graag mag... en Nathalie ook. Er is er maar één die zich gigantisch bij Dido loopt in te likken en dat is Naat. Die zal het maar zeer zelden met haar oneens zijn en zou nooit een confrontatie met Dido aandurven.quote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ze loopt zich idd altijd gigantisch bij dido in te likken
het is geloof ik echt allemaal goedkope troep wat daar het huis ingaat, alles gaat kapotquote:Op maandag 21 november 2005 14:08 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoor nu dat de jas van Ingrid kapot is.
nou nee hoor, Lieske ligt ook aan haar voetenquote:Op maandag 21 november 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Dat is wat de anti-Lieske mensen steeds maar weer roepen ja. Het blijkt niet mogelijk te zijn dat ze Dido gewoon graag mag... en Nathalie ook. Er is er maar één die zich gigantisch bij Dido loopt in te likken en dat is Naat. Die zal het maar zeer zelden met haar oneens zijn en zou nooit een confrontatie met Dido aandurven.
Ja kan wel zijn , maar ga dan eens heel droog na wat voor leuks de rest te melden heeft...quote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is leuk als het ze soms samen zijn.
Maar die twee zitten 24/7 op en aan elkaar lippen.
En dat gaat snel irriteren en dan zijn ze zo weggestemd
Ik denk dat Lieske voornamelijk bij de internetkijkers populair is ...quote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was geen persoonlijke aanval tegen jouw.quote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een jong meisje dat nog heel veel moet leren, en erg overgevoelig is voor wat andere mensen over haar denken.
Ik heb geen hekel aan haar, ze heeft heus een heel lief karakter, maar ik irriteer me soms aan haar drang naar bevestiging, vooral naar die Dido toe.
Ongetwijfeld. Ze knippen ook juist de leuke stukjes van Lieske weg. Aan de ene kant omdat ze niet willen dat ze té populair wordt en aan de andere kant omdat ze dan geen ruimte meer hebben voor een nietszeggend moment van de heilige Joost.quote:Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske voornamelijk bij de internetkijkers populair is ...
Voor de reguliere uitzending is ze volgens mij eerder een probleemgeval, omdat allemaal van die typische 'leukigheidjes' betreffende Lieske zich niet in een paar TV-scenes van hooguit 2 minuten laten uitleggen ....
Misschien waren de borsten van Ingrid te groot en te hard.quote:Op maandag 21 november 2005 14:09 schreef Wup het volgende:
[..]
het is geloof ik echt allemaal goedkope troep wat daar het huis ingaat, alles gaat kapot
Ze loopt niet achter dido aan.quote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ze loopt zich idd altijd gigantisch bij dido in te likken
Dat zie ik totaal anders. Maar het schijnt als je erg laat blijken dat je iemand leuk vindt, dat je dan meteen aan iemands voeten ligt.quote:Op maandag 21 november 2005 14:10 schreef Wup het volgende:
[..]
nou nee hoor, Lieske ligt ook aan haar voeten
haha, en ze hadden model Dido besteld:)quote:Op maandag 21 november 2005 14:15 schreef bunnyma het volgende:
Misschien waren de borsten van Ingrid te groot en te hard.![]()
Regenworm, het is echt zinloos. Dat is wel duidelijk. Het is meteen 'inlikken' als je laat merken dat je iemand leuk vindt.quote:Op maandag 21 november 2005 14:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze loopt niet achter dido aan.
Lieske is een sociale meid en houdt ervan om met iedereen te praten.
Ze heeft ook geen moeite om met Nath te praten terwijl ze wel door is genomineerd.
Dat is wat anders dan die zeikdoos Dido.
Volgens mij ben je in de war met Roel,quote:Op maandag 21 november 2005 14:10 schreef Wup het volgende:
[..]
nou nee hoor, Lieske ligt ook aan haar voeten
quote:Op maandag 21 november 2005 14:16 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, en ze hadden model Dido besteld:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |