Volgens mij was het allemaal gebroken.quote:Op maandag 21 november 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een enkel verzwikt of kniebanden zwaar gekneusd lijkt me wel wat anders. En ik meen me te herinneren dat Lieske wel meteen al meer wilde doen en dat ze haar juist moesten afremmen.
Oh jammerquote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij jou niks verkeerd gaat hoor Bunnyma, Roel en huishouden, dat gaat niet samen.
als de handjes net zo snel gingen als het bekkie ging het nog wel...quote:Op maandag 21 november 2005 13:12 schreef jessie het volgende:
Die Nathalie heeft ook wel een tempo zeg![]()
![]()
Waar haal je dat nou zo snel vandaan?quote:Op maandag 21 november 2005 13:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij was het allemaal gebroken.
Maar 1 verzoek van je is iig wèl uitgekomen:
scanman01 in [BB SC #456] Lieske is weer boven haar theewater
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
Knap gevonden inderdaadquote:Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou zo snel vandaan?
Rechter CTRL+SHIFT even indrukkenquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef bunnyma het volgende:
Wat moest ik ook alweer veranderen als ik ipv : iets anders krijgt?
Nederlands veranderen in ????
Onzin, dat is nu net slim van Naat zo hersteld ze tenminste eerder en is ze niet zo eigewijs als Lies.quote:Op maandag 21 november 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een enkel verzwikt of kniebanden zwaar gekneusd lijkt me wel wat anders. En ik meen me te herinneren dat Lieske wel meteen al meer wilde doen en dat ze haar juist moesten afremmen.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Kreeg op andere site zeeeeeeeeeeer heugelijk nieuws (Zal scanman helemaal wel blij mee zijn)
De kroeg waar Natte Lie komt ergert zich bont en blauw aan haar en gaat deze week niet op haar stemmen....
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Verenigde Statenquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef bunnyma het volgende:
Wat moest ik ook alweer veranderen als ik ipv : iets anders krijgt?
Nederlands veranderen in ????
Yesss, een wonder!!!quote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rechter CTRL+SHIFT even indrukken
Inderdaad, als ze iets te doen wil hebben gaat ze toch lekker schillen ipv overbodige dingen te doen als dekbedovertrekken strijken?quote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef Cherryman het volgende:
Dit gaat een staartje krijgen.... Nathalie gaat dit stemmen kosten zowel in- als buitenhuis.
Een beetje sociaal persoon had gezegd: Ik zit de hele dag.. kan verder niets doen.. dus laat mij maar de hele dag schillen !!!
Daar komen de bewoners nog wel achter.. en anders wijst Hummie ze er wel even subtiel op !!!
Dat is dus onzin. Je voet helemaal ontzien is bij een verzwikking helemaal niet de beste manier.quote:Op maandag 21 november 2005 13:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Onzin, dat is nu net slim van Naat zo hersteld ze tenminste eerder en is ze niet zo eigewijs als Lies.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Yesss, een wonder!!!
Bedankt Kazan![]()
Dat ze haar nekje breekt lekker rustigquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop dat Joost vandaag nog die grote bal tegen nathalie d'r poten pleurt![]()
Dat was precies wat ze vanmorgen deed (het mocht niet van BB) en toen werd er hier weer beweerd dat dat puur voor de kijkers wasquote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef Cherryman het volgende:
Dit gaat een staartje krijgen.... Nathalie gaat dit stemmen kosten zowel in- als buitenhuis.
Een beetje sociaal persoon had gezegd: Ik zit de hele dag.. kan verder niets doen.. dus laat mij maar de hele dag schillen !!!
Daar komen de bewoners nog wel achter.. en anders wijst Hummie ze er wel even subtiel op !!!
En wederom meen je het weer beter te weten dan de fysio van BBquote:Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus onzin. Je voet helemaal ontzien is bij een verzwikking helemaal niet de beste manier.
Je kan dat euvel eventueel oplossen door alle andere T-bord indelingen te wissen behalve VSquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Had ik ook al geprobeerd. Waarom verandert Word dat in Ned.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |