Wie had het daarover danquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Roel somde tegen Lieske op wat ie al gedaan heeft en wat er nog moet gebeuren....
Het ging ook over het dekbed van Tanja. Hij somde later ook op wat hij allemaal gedaan heeft, maar daar had ik het niet over.quote:Op maandag 21 november 2005 12:35 schreef Springsteen27 het volgende:
Oh, dacht dat het over het dekbed ging...
Die Roel....... hij kletst zoveel dat het hier een babbelonische spraakverwarring teweeg brengtquote:Op maandag 21 november 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie had het daarover danIk had het over het tweepersoons dekbed van Tanja, die Roel wel wilde hebben op zijn bed.
EN handen niet gewassen volgens mij!quote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef Springsteen27 het volgende:
Dat bedoel ik...allemaal klagen op Joost, maar zelf hebben de drie dames stuk voor stuk al een regel overtreden...
Dido --> te laat van de wc af...
Juich niet te vroegquote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Kreeg op andere site zeeeeeeeeeeer heugelijk nieuws (Zal scanman helemaal wel blij mee zijn)
De kroeg waar Natte Lie komt ergert zich bont en blauw aan haar en gaat deze week niet op haar stemmen....
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Niet alleen Scanman hoor. Ongeveer 90% van fok denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Kreeg op andere site zeeeeeeeeeeer heugelijk nieuws (Zal scanman helemaal wel blij mee zijn)
De kroeg waar Natte Lie komt ergert zich bont en blauw aan haar en gaat deze week niet op haar stemmen....
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juich niet te vroeger zitten wel 6 mensen op de bank dus kans is groot dat het ook iemand anders kan worden
Inderdaad, wat heb ik een schijthekel aan die domme gans!quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet alleen Scanman hoor. Ongeveer 90% van fok denk ik.
Ze werkt veel te hardquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is al helemaal buiten adem trouwens.
Dat hoeft ook niet, maar kom op, het kan toch wel iets beter dan dit.quote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef melke het volgende:
[..]
Moet ze dan in haar glamour outfit gaan poetsen?
Alle beetjes helpen, is wel een kroeg waar ze zelf tapt en die schijten haar nu kompleet uit. De nemo-actie werd haar al niet in dank afgenomen, en nu verknalt ze het per seconde.quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juich niet te vroeger zitten wel 6 mensen op de bank dus kans is groot dat het ook iemand anders kan worden
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebrachtquote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.
Van mij geen klagenquote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar kom op, het kan toch wel iets beter dan dit.
Of de tovermachine van Hummy wordt aangezet.quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebracht
quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Denk ik niet. Hummie tovert niet met eindaantallen. Ze manipuleert tussenstanden en tv beelden, maar verder niet denk ik. Daar is al voldoende mee te doen trouwens. Helemaal met tv beelden.quote:Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Of de tovermachine van Hummy wordt aangezet.
Donderdags bij de live-uitzending zijn er wel vaker poll's "verkracht". En Ruud een beetje kennende zal ook wel een opmerking maken, dat je wel schillen kan met een gekneusde enkel...quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.
Ik zit deze week om 19:25 voor de TV wil wel eens zien wat voor een spelletje gespeeld gaat worden.quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.
Natuurlijk kan dat ook wel. Er staan stoelen in die werkkamer, dus niets wat Nathalie weerhoudt om mee te werken. Dat gaat haar zeker weten punten kostenquote:Op maandag 21 november 2005 12:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Donderdags bij de live-uitzending zijn er wel vaker poll's "verkracht". En Ruud een beetje kennende zal ook wel een opmerking maken, dat je wel schillen kan met een gekneusde enkel...
Kijk je normaal dan niet naar de reguliere uitzendingen?quote:Op maandag 21 november 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit deze week om 19:25 voor de TV wil wel eens zien wat voor een spelletje gespeeld gaat worden.
Ben benieuwd maar ik vrees het ergste.
Vanavond wordt ze in ieder geval in beeld gebracht dat ze sorry zeggend haar eigen knuffel bevuilt, en op haar eigen bed gaat rondspringen met vieze voetenquote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebracht
Ik krijg toch het gevoel dat er met de einduitslag wordt geknoeid.quote:Op maandag 21 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Hummie tovert niet met eindaantallen. Ze manipuleert tussenstanden en tv beelden, maar verder niet denk ik. Daar is al voldoende mee te doen trouwens. Helemaal met tv beelden.
Dat was wel een zeer belachelijke actie ja. Ik mag toch hopen dat de kijkers niet in die stemmentrekkende actie trappenquote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanavond wordt ze in ieder geval in beeld gebracht dat ze sorry zeggend haar eigen knuffel bevuild, en op haar eigen bed gaat rondspringen met vieze voeten
Niet echt sympathie oproepend, lijkt me.
Eerder de herinnering oproepend aan wat ze heeft gedaan
Nee, omdat alles zou gemanipuleerd in beeld wordt gebracht.quote:Op maandag 21 november 2005 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk je normaal dan niet naar de reguliere uitzendingen?
Jij hebt wel veel vertrouwen in deze loosers.quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk wel dat ze de weekopdracht met gemak halen
Het zal meer hangen om het feit of ze optijd weer terug zijn na een pauze etc. en ook de huishoudelijke dingen, verder denk ik dat ze morgenavond al klaar zijn met schillen
Deze opdracht is logischerwijs dan ook wat simpeler dan de bonenopdracht omdat het hierbij om geld voor een goed doel gaat!quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Het zal meer hangen om het feit of ze optijd weer terug zijn na een pauze etc. en ook de huishoudelijke dingen, verder denk ik dat ze morgenavond al klaar zijn met schillen
Als je eens ziet hoe hard Rob aan het schillen is, dat wil je niet wetenquote:Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef frizti het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel vertrouwen in deze loosers.
Tuurlijk buigt mummie het wel weer recht, die blijft volharden in hoe verneuk ik een concept.quote:Op maandag 21 november 2005 12:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je eens ziet hoe hard Rob aan het schillen is, dat wil je niet weten
En anders laat mevr. van der Tonnekreek de boel wel slagen, het is immers voor een goed doel dus zal wel loslopen, ze zien heus wat foutjes door de vingers
Dat heb je dan goed mis. Chantal zei net nog dat ze precies goed ging (10kg per uur) en dat het eind van de dag ook geen 10 minuten eerder moet zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ach, afgelopen donderdag kwam het toch aardig in de buurtquote:Op maandag 21 november 2005 12:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Tuurlijk buigt mummie het wel weer recht, die blijft volharden in hoe verneuk ik een concept.
Hoezo de hardste Big Brother ooit? Nog niks van gemerkt.
Ik weet het nietquote:Op maandag 21 november 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed mis. Chantal zei net nog dat ze precies goed ging (10kg per uur) en dat het eind van de dag ook geen 10 minuten eerder moet zijn.
Ik moet er zelf in ieder geval niet aan denken. 8 uur lang aardappels schillenquote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien heb je wel gelijk, het is iig bij mij meer een voorgevoel denk ik
![]()
Het is een beetje de vraag wat meer gaat spelen: routine of spierpijn en blaren.quote:Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er zelf in ieder geval niet aan denken. 8 uur lang aardappels schillen
Je krijgt ook nog last van je armen denk ik.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Daar komt Nathalie weer, het meisje dat haar been op 4 plaatsen gebroken heeft ofzo..
Wel vreemd dat ze nu wel op die poot kan staanquote:Op maandag 21 november 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil ook wat doen en gaat dekbedden strijken
Bij Lieske was je nèt wat objectiever.quote:Op maandag 21 november 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Daar komt Nathalie weer, het meisje dat haar been op 4 plaatsen gebroken heeft ofzo..
Ik denk dat er bij jou niks verkeerd gaat hoor Bunnyma, Roel en huishouden, dat gaat niet samen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:06 schreef bunnyma het volgende:
Roel heeft nog nooit iemand een dekbed zien strijken![]()
Wat doe ik verkeerd in het huishouden?
Dat is waar, maar een enkel verzwikt of kniebanden zwaar gekneusd lijkt me wel wat anders. En ik meen me te herinneren dat Lieske wel meteen al meer wilde doen en dat ze haar juist moesten afremmen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij Lieske was je nèt wat objectiever.
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het ook belachelijk. Straks gaat ze ook nog sokken en slipjes strijkenquote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij jou niks verkeerd gaat hoor Bunnyma, Roel en huishouden, dat gaat niet samen.
dat gevoel ken ik...quote:Op maandag 21 november 2005 12:58 schreef bunnyma het volgende:
Oooh, ik erger me aan iedere zin die uit Rob's mond komt.![]()
Ze kan best op haar been staan, ze doet alleen zielig.quote:Op maandag 21 november 2005 13:07 schreef Inca het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze nu wel op die poot kan staan
Ik snap ook niet waarom ze niet op een stoel kan zitten en aardappels schillen. Ze doet echt alsof die poot op 4 plaatsen gebroken is.quote:Op maandag 21 november 2005 13:07 schreef Inca het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze nu wel op die poot kan staan
Ligt vaak ook aan het materiaal, ik doe het ook nooitquote:Op maandag 21 november 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het ook belachelijk.
Volgens mij was het allemaal gebroken.quote:Op maandag 21 november 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een enkel verzwikt of kniebanden zwaar gekneusd lijkt me wel wat anders. En ik meen me te herinneren dat Lieske wel meteen al meer wilde doen en dat ze haar juist moesten afremmen.
Oh jammerquote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij jou niks verkeerd gaat hoor Bunnyma, Roel en huishouden, dat gaat niet samen.
als de handjes net zo snel gingen als het bekkie ging het nog wel...quote:Op maandag 21 november 2005 13:12 schreef jessie het volgende:
Die Nathalie heeft ook wel een tempo zeg![]()
![]()
Waar haal je dat nou zo snel vandaan?quote:Op maandag 21 november 2005 13:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij was het allemaal gebroken.
Maar 1 verzoek van je is iig wèl uitgekomen:
scanman01 in [BB SC #456] Lieske is weer boven haar theewater
Roel en Nathalie nemen Lieske nu zelfs wat in de zeik. Ik zougraag willen zien hoe Nathalie had gereageerd als zij haar kniebanden zwaar gekneusd had en dus niet meer kon meehuppelen met Dido en de andere meiden
Knap gevonden inderdaadquote:Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou zo snel vandaan?
Rechter CTRL+SHIFT even indrukkenquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef bunnyma het volgende:
Wat moest ik ook alweer veranderen als ik ipv : iets anders krijgt?
Nederlands veranderen in ????
Onzin, dat is nu net slim van Naat zo hersteld ze tenminste eerder en is ze niet zo eigewijs als Lies.quote:Op maandag 21 november 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een enkel verzwikt of kniebanden zwaar gekneusd lijkt me wel wat anders. En ik meen me te herinneren dat Lieske wel meteen al meer wilde doen en dat ze haar juist moesten afremmen.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Verenigde Statenquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef bunnyma het volgende:
Wat moest ik ook alweer veranderen als ik ipv : iets anders krijgt?
Nederlands veranderen in ????
Yesss, een wonder!!!quote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rechter CTRL+SHIFT even indrukken
Inderdaad, als ze iets te doen wil hebben gaat ze toch lekker schillen ipv overbodige dingen te doen als dekbedovertrekken strijken?quote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef Cherryman het volgende:
Dit gaat een staartje krijgen.... Nathalie gaat dit stemmen kosten zowel in- als buitenhuis.
Een beetje sociaal persoon had gezegd: Ik zit de hele dag.. kan verder niets doen.. dus laat mij maar de hele dag schillen !!!
Daar komen de bewoners nog wel achter.. en anders wijst Hummie ze er wel even subtiel op !!!
Dat is dus onzin. Je voet helemaal ontzien is bij een verzwikking helemaal niet de beste manier.quote:Op maandag 21 november 2005 13:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Onzin, dat is nu net slim van Naat zo hersteld ze tenminste eerder en is ze niet zo eigewijs als Lies.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Yesss, een wonder!!!
Bedankt Kazan![]()
Dat ze haar nekje breekt lekker rustigquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop dat Joost vandaag nog die grote bal tegen nathalie d'r poten pleurt![]()
Dat was precies wat ze vanmorgen deed (het mocht niet van BB) en toen werd er hier weer beweerd dat dat puur voor de kijkers wasquote:Op maandag 21 november 2005 13:19 schreef Cherryman het volgende:
Dit gaat een staartje krijgen.... Nathalie gaat dit stemmen kosten zowel in- als buitenhuis.
Een beetje sociaal persoon had gezegd: Ik zit de hele dag.. kan verder niets doen.. dus laat mij maar de hele dag schillen !!!
Daar komen de bewoners nog wel achter.. en anders wijst Hummie ze er wel even subtiel op !!!
En wederom meen je het weer beter te weten dan de fysio van BBquote:Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus onzin. Je voet helemaal ontzien is bij een verzwikking helemaal niet de beste manier.
Je kan dat euvel eventueel oplossen door alle andere T-bord indelingen te wissen behalve VSquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Had ik ook al geprobeerd. Waarom verandert Word dat in Ned.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |