Ik zit deze week om 19:25 voor de TV wil wel eens zien wat voor een spelletje gespeeld gaat worden.quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.
Natuurlijk kan dat ook wel. Er staan stoelen in die werkkamer, dus niets wat Nathalie weerhoudt om mee te werken. Dat gaat haar zeker weten punten kostenquote:Op maandag 21 november 2005 12:45 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Donderdags bij de live-uitzending zijn er wel vaker poll's "verkracht". En Ruud een beetje kennende zal ook wel een opmerking maken, dat je wel schillen kan met een gekneusde enkel...
Kijk je normaal dan niet naar de reguliere uitzendingen?quote:Op maandag 21 november 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit deze week om 19:25 voor de TV wil wel eens zien wat voor een spelletje gespeeld gaat worden.
Ben benieuwd maar ik vrees het ergste.
Vanavond wordt ze in ieder geval in beeld gebracht dat ze sorry zeggend haar eigen knuffel bevuilt, en op haar eigen bed gaat rondspringen met vieze voetenquote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebracht
Ik krijg toch het gevoel dat er met de einduitslag wordt geknoeid.quote:Op maandag 21 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Hummie tovert niet met eindaantallen. Ze manipuleert tussenstanden en tv beelden, maar verder niet denk ik. Daar is al voldoende mee te doen trouwens. Helemaal met tv beelden.
Dat was wel een zeer belachelijke actie ja. Ik mag toch hopen dat de kijkers niet in die stemmentrekkende actie trappenquote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanavond wordt ze in ieder geval in beeld gebracht dat ze sorry zeggend haar eigen knuffel bevuild, en op haar eigen bed gaat rondspringen met vieze voeten
Niet echt sympathie oproepend, lijkt me.
Eerder de herinnering oproepend aan wat ze heeft gedaan
Nee, omdat alles zou gemanipuleerd in beeld wordt gebracht.quote:Op maandag 21 november 2005 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk je normaal dan niet naar de reguliere uitzendingen?
Jij hebt wel veel vertrouwen in deze loosers.quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk wel dat ze de weekopdracht met gemak halen
Het zal meer hangen om het feit of ze optijd weer terug zijn na een pauze etc. en ook de huishoudelijke dingen, verder denk ik dat ze morgenavond al klaar zijn met schillen
Deze opdracht is logischerwijs dan ook wat simpeler dan de bonenopdracht omdat het hierbij om geld voor een goed doel gaat!quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Het zal meer hangen om het feit of ze optijd weer terug zijn na een pauze etc. en ook de huishoudelijke dingen, verder denk ik dat ze morgenavond al klaar zijn met schillen
Als je eens ziet hoe hard Rob aan het schillen is, dat wil je niet wetenquote:Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef frizti het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel vertrouwen in deze loosers.
Tuurlijk buigt mummie het wel weer recht, die blijft volharden in hoe verneuk ik een concept.quote:Op maandag 21 november 2005 12:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je eens ziet hoe hard Rob aan het schillen is, dat wil je niet weten
En anders laat mevr. van der Tonnekreek de boel wel slagen, het is immers voor een goed doel dus zal wel loslopen, ze zien heus wat foutjes door de vingers
Dat heb je dan goed mis. Chantal zei net nog dat ze precies goed ging (10kg per uur) en dat het eind van de dag ook geen 10 minuten eerder moet zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ach, afgelopen donderdag kwam het toch aardig in de buurtquote:Op maandag 21 november 2005 12:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Tuurlijk buigt mummie het wel weer recht, die blijft volharden in hoe verneuk ik een concept.
Hoezo de hardste Big Brother ooit? Nog niks van gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |