Wie had het daarover danquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Roel somde tegen Lieske op wat ie al gedaan heeft en wat er nog moet gebeuren....
Het ging ook over het dekbed van Tanja. Hij somde later ook op wat hij allemaal gedaan heeft, maar daar had ik het niet over.quote:Op maandag 21 november 2005 12:35 schreef Springsteen27 het volgende:
Oh, dacht dat het over het dekbed ging...
Die Roel....... hij kletst zoveel dat het hier een babbelonische spraakverwarring teweeg brengtquote:Op maandag 21 november 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie had het daarover danIk had het over het tweepersoons dekbed van Tanja, die Roel wel wilde hebben op zijn bed.
EN handen niet gewassen volgens mij!quote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef Springsteen27 het volgende:
Dat bedoel ik...allemaal klagen op Joost, maar zelf hebben de drie dames stuk voor stuk al een regel overtreden...
Dido --> te laat van de wc af...
Juich niet te vroegquote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Kreeg op andere site zeeeeeeeeeeer heugelijk nieuws (Zal scanman helemaal wel blij mee zijn)
De kroeg waar Natte Lie komt ergert zich bont en blauw aan haar en gaat deze week niet op haar stemmen....
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Niet alleen Scanman hoor. Ongeveer 90% van fok denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Kreeg op andere site zeeeeeeeeeeer heugelijk nieuws (Zal scanman helemaal wel blij mee zijn)
De kroeg waar Natte Lie komt ergert zich bont en blauw aan haar en gaat deze week niet op haar stemmen....
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juich niet te vroeger zitten wel 6 mensen op de bank dus kans is groot dat het ook iemand anders kan worden
Inderdaad, wat heb ik een schijthekel aan die domme gans!quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet alleen Scanman hoor. Ongeveer 90% van fok denk ik.
Ze werkt veel te hardquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is al helemaal buiten adem trouwens.
Dat hoeft ook niet, maar kom op, het kan toch wel iets beter dan dit.quote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef melke het volgende:
[..]
Moet ze dan in haar glamour outfit gaan poetsen?
Alle beetjes helpen, is wel een kroeg waar ze zelf tapt en die schijten haar nu kompleet uit. De nemo-actie werd haar al niet in dank afgenomen, en nu verknalt ze het per seconde.quote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juich niet te vroeger zitten wel 6 mensen op de bank dus kans is groot dat het ook iemand anders kan worden
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebrachtquote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.
Van mij geen klagenquote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar kom op, het kan toch wel iets beter dan dit.
Of de tovermachine van Hummy wordt aangezet.quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er nauwelijks voor Nathalie gebeld wordt, dan kan het niet anders dan dat zij eruit vliegt. Zo simpel is het wel natuurlijk.
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ze deze week in beeld word gebracht
quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef MrObjective het volgende:
Denk ik niet. Hummie tovert niet met eindaantallen. Ze manipuleert tussenstanden en tv beelden, maar verder niet denk ik. Daar is al voldoende mee te doen trouwens. Helemaal met tv beelden.quote:Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Of de tovermachine van Hummy wordt aangezet.
Donderdags bij de live-uitzending zijn er wel vaker poll's "verkracht". En Ruud een beetje kennende zal ook wel een opmerking maken, dat je wel schillen kan met een gekneusde enkel...quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat heel belangrijk worden inderdaad. We moeten haar verzwikte enkel nog krijgen, dus als ze dat wat 'zielig' in beeld gaan brengen (met de stem die zegt dat het Nathalie nu wel héél erg tegen zit) dan gaat het verkeerd denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |