Daar ben ik het helemaal niet mee eens.quote:Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld dat ze niks toevoegd aan BB en dat ze echt oorverdovend saaie verhalen heeft
[POLL] Mooiste vrouw en Mooiste man lijstjes...quote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat jij het een lekkere meid vind, betekend niet per definitie dat het ook een lekkere meid is
Ik dacht als of ik Hummy was.quote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is dus al fout. Ze trekt veel kijkers, aangezien ze op een aantal polls toch heel hoog staat. Verder is ze een lekkere meid, dus ook dat is al een reden om haar erin te houden. Trekt ook kijkers. Nathalie en Ingrid zijn vele malen meer overbodig en commercieel niet aantrekkelijk.
dat doet hij toch echt zelf hoorquote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Hier zitten ze anders alleen maar verschrikkelijk te walgen als die twee weer eens bij elkaar zijn. En Dido verpest ook nog eens de kansen van Roel om te winnen. Ze maakt hem soft... en dat is dodelijk voor BB.
Allemaal jalouzie, weet zeker dat er genoeg mensen die de relatie super leuk en interessant vinden en benieuwd zijn hoe die ontwikkelt of misschien weer minder gaat.quote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier zitten ze anders alleen maar verschrikkelijk te walgen als die twee weer eens bij elkaar zijn. En Dido verpest ook nog eens de kansen van Roel om te winnen. Ze maakt hem soft... en dat is dodelijk voor BB.
dit betwijfel ikquote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef farceman het volgende:
Allemaal jalouzie, weet zeker dat er genoeg mensen die de relatie super leuk en interessant vinden en benieuwd zijn hoe die ontwikkelt of misschien weer minder gaat.
Het is echt een beetje een soap/sprookje
Het is gewoon een lekkere meid maar smaken verschillen en dat moet je respecterenquote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat jij het een lekkere meid vind, betekend niet per definitie dat het ook een lekkere meid is
Daarom denk ik ook dat deze opdracht best te halen isquote:Op maandag 21 november 2005 13:57 schreef Inca het volgende:
Ze gaan wel lekker snel met die aardappels schillen
Ik ook. Het kan hier volgens mij de meesten ook niet maar een klein beetje schelen.quote:
Ohh, je hebt het over de buitenkantquote:Op maandag 21 november 2005 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[POLL] Mooiste vrouw en Mooiste man lijstjes...
I rest my case.
Dacht jij dat ik met 'lekkere meid' de binnenkant bedoelde?quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh, je hebt het over de buitenkant![]()
Roel had met twee vingers in zijn neus BB5 kunnen winnen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij heeft net zo veel zakken aardappelen geschild als de anderen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:58 schreef MrObjective het volgende:
Ingrid geeft Josti ff goed op z'n donder...
GA DOOR JOOST, ALS JE ZIT TE LULLEN... DOORGAAN!!!!
Ja maar dat gaat tenminste ergens over; gevoelens verliefdheid .quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Het kan hier volgens mij de meesten ook niet maar een klein beetje schelen.
Het gaat erom dat het grootste deel háar de lekkerste meid in het huis vindt en dat trekt wel degelijk kijkers. Dat niet iedereen dat vindt is natuurlijk geen discussie. Logisch.quote:Op maandag 21 november 2005 14:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekkere meid maar smaken verschillen en dat moet je respecteren
Ik respecteer ieders mening, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens hoef te zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 14:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekkere meid maar smaken verschillen en dat moet je respecteren
Nou, doe mij die complottheorieen dan maarquote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat tenminste ergens over; gevoelens verliefdheid .
En niet zoals alle ander gesprekken over koetjes en kalfjes, zoals make-up,'t weer of die eindeloze complottentheorie over geheime opdrachten en nominatie's
los van het feit dat ze alleen maar 20 uur per dag op bed liggen te lummelenquote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef farceman het volgende:
Ja maar dat gaat tenminste ergens over; gevoelens verliefdheid .
En niet zoals alle ander gesprekken over koetjes en kalfjes, zoals make-up,'t weer of die eindeloze complottentheorie over geheime opdrachten en nominatie's
Dat zou kunnen hoewel ik me dat niet voor kan stellen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Allemaal jalouzie, weet zeker dat er genoeg mensen die de relatie super leuk en interessant vinden en benieuwd zijn hoe die ontwikkelt of misschien weer minder gaat.
Het is leuk als het ze soms samen zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ze loopt zich idd altijd gigantisch bij dido in te likkenquote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens hoef te zijn.
Ik vind Lieske een jong meisje dat nog heel veel moet leren, en erg overgevoelig is voor wat andere mensen over haar denken.
Ik heb geen hekel aan haar, ze heeft heus een heel lief karakter, maar ik irriteer me soms aan haar drang naar bevestiging, vooral naar die Dido toe.
Wie zegt dat dan? Ik zeg alleen dat het grootste deel haar wél een lekkere meid vindt en dát is belangrijk om te weten voor Hummie en aanhang.quote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens hoef te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |