Kunnen we al een tussenstand krijgen?quote:Op maandag 21 november 2005 13:24 schreef Falco het volgende:
Niet vergeten he!
Vandaag is de laatste dag om in het BB-tournament te stemmen. Check: [Tournament] Wie is de leukste Big Brother Bewoner? - FINALE!
Mee eens maar ga dat aan BB vertellen en wijt het niet aan Naatquote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Toen vroeg ze om halve dagen!!!!
Ze kan ook de hele dag zitten daar. En je kan ook even staan om je been te strekken! Het is onzin dat ze maar halve dagen hoeft te helpen!
Hoiquote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Goh, het is ze dus nog wel gelukt om aan het werk te gaan?
quote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan dat euvel eventueel oplossen door alle andere T-bord indelingen te wissen behalve VS
Komt nog wel. Ben nog steeds ziek, dus ik blijf niet zo lang.quote:Op maandag 21 november 2005 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Ja ze werken loeihard (iig in de fabriek) en Roel is nu ook wat actiever
PS: Moet ik je trouwens nog helpen met je avatar?
Natuurlijk mag datquote:Op maandag 21 november 2005 13:32 schreef Day het volgende:
[..]
Komt nog wel. Ben nog steeds ziek, dus ik blijf niet zo lang.
Mag dat?
Ik meen toch echt dat er geen fysio aanwezig is geweest bij Nathalie. Er hoefde van BB niet eens een dokter of wat dan ook bij te komen, had ik gehoord. Ik heb zelf mijn enkel ook al meerdere keren verzwikt en moest toen even kalm aan gaan doen, maar zeker niet de voet 100% ontzien. Ze wordt nota bene nog regelmatig gedragen door bewonersquote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef pullup het volgende:
[..]
En wederom meen je het weer beter te weten dan de fysio van BB
Hij verweert zich mondig nog goed vind ik... laat zich niet opnaaien. Maar leuk is het voor hem niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef bunnyma het volgende:
Wordt Joost nu een beetje kwaad op de anderen die hem als pispaal neerzetten.?
Maar ik merk wel wat onderdrukte spanning en ergenis bij hem.quote:Op maandag 21 november 2005 13:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij verweert zich mondig nog goed vind ik... laat zich niet opnaaien. Maar leuk is het voor hem niet natuurlijk.
BB zal haar wel zielig strijkend in beeld brengen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
En ze niest even lekker over de kussensloop heen... Hoppaa....
Kwam ik toevallig tegen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Waar haal je dat nou zo snel vandaan?
Ik denk niet dat hummie op eigen houtje dat ei als ongevaarlijk beoordeelde hoor ik zou dat niet durven. en het ene zwikken is het andere niet dus ik kan me voorstellen dat Naat het advies gewoon opvolgtquote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen toch echt dat er geen fysio aanwezig is geweest bij Nathalie. Er hoefde van BB niet eens een dokter of wat dan ook bij te komen, had ik gehoord. Ik heb zelf mijn enkel ook al meerdere keren verzwikt en moest toen even kalm aan gaan doen, maar zeker niet de voet 100% ontzien. Ze wordt nota bene nog regelmatig gedragen door bewoners
Lijkt me niet verstandig als ze Nathalie willen matsen, want dan gaan alle kijkers ook meteen reageren dat ze dan ook wel kan aardappels schillen. Logisch ook.quote:Op maandag 21 november 2005 13:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
BB zal haar wel zielig strijkend in beeld brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |