abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32420246
Het feit dat SBS niet moeilijk doet over het omleggen van een musje voor een infantiel programma, daar is inmiddels wel genoeg over gezegd en geschreven.

Er blijkt echter nog iets anders aan de hand te zijn: "Medewerkers van Domino Day hebben tijdens de recordpoging wellicht gesjoemeld". In De Telegraaf valt vanmorgen te lezen dat kijkers grote twijfels hebben over de geldigheid van het record.

Bij het bouwen van de derde zogenaamde 'Builders Challenge' in de show, op het moment dat nog 500.000 steentjes moesten vallen, schijnt één van de bouwers met een balk de steentjes die bleven staan een zetje te hebben gegeven.

Oké, het was leuk geweest wanneer die twee studenten erin waren geslaagd om die muizen naar binnen te loodsen, maar wanneer het record alsnog wordt afgekeurd is het eigenlijk nog leuker.

Vogels doodschieten en kijkers besodemieteren, het past goed in het beeld dat ik van SBS had:

"een zender van niks"

Goed, wie een filmpje heeft waarin het balk-incident zit, graag even op de weblog plempen...
  zondag 20 november 2005 @ 11:22:53 #2
132191 -jos-
Money=Power
pi_32420356
Nou kom maar op met dat filmpje anders geloof ik het toch niet en je bedoeld toch niet die Builders Challenge dat die vrouw die de balk moest vasthouden de balk misschien een beetje bewoog, die steentjes tellen namelijk zowiezo niet mee
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 20 november 2005 @ 11:23:31 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_32420366
zou wel bij sbs passen ja
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 20 november 2005 @ 11:23:54 #4
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32420371
[insert leedvermaak]

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32420372
Er werd aan het begin al gezegd dat de stenen van de bouwerschallenge NIET meetellen omdat er tijdens het vallen van de stenen geen energie toegevoegd mag worden. De challenges zijn dus extra.

Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb.
Don't hurry, be crappy!
  zondag 20 november 2005 @ 11:25:31 #6
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_32420392
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef -jos- het volgende:
Nou kom maar op met dat filmpje anders geloof ik het toch niet en je bedoeld toch niet die Builders Challenge dat die vrouw die de balk moest vasthouden de balk misschien een beetje bewoog, die steentjes tellen namelijk zowiezo niet mee
Je kon heel duidelijk zien dat ze die balk gewoon tegen de zijkant stootte toen de laatste 10 (ongeveer) steentjes bleven staan. De steentjes op de balk zelf tellen niet mee, maar de steentjes aan de andere kant van de balk wel.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_32420474
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:23 schreef RiDo78 het volgende:
Er werd aan het begin al gezegd dat de stenen van de bouwerschallenge NIET meetellen omdat er tijdens het vallen van de stenen geen energie toegevoegd mag worden. De challenges zijn dus extra.

Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb.
Hij schijnt dus stenen omgegooid te hebben, die niet bij de builders challenge hoorde.
pi_32420522
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:25 schreef mstx het volgende:

[..]

Je kon heel duidelijk zien dat ze die balk gewoon tegen de zijkant stootte toen de laatste 10 (ongeveer) steentjes bleven staan. De steentjes op de balk zelf tellen niet mee, maar de steentjes aan de andere kant van de balk wel.
Ja dus de steentje die tijdens het lopen neergezet worden tellen niet mee, maar wat er achter staat wel? Dus het telt wel gewoon dan.
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 20 november 2005 @ 11:35:23 #10
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_32420546
De laatste paar steentjes op de balk bleven staan, toen bewoog ze de balk even om ze te laten vallen. Het viel me ook al op.
pi_32420551
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:35 schreef sleepflower het volgende:
De laatste paar steentjes op de balk bleven staan, toen bewoog ze de balk even om ze te laten vallen. Het viel me ook al op.
pi_32420564
Leek me duidelijk. Die muts met die balk in d'r handen roste nog even die balk tegen de stelling aan, 1 steen bleef er staan, de volgende vielen wel weer om. Dat kon al niet kloppen natuurlijk.
pi_32420656
Lekker belangrijk, ik kijk vooral omdat ik de kunstwerken mooi vind, het aantal zal me worst wezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_32420658
Natuurlijk blijft dat record staan.
Want dacht je dan dat SBS het vrijwillig intrekt?
pi_32420740
tvp
pi_32420937
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef -jos- het volgende:
die aan de andere kant tellen wel mee

ik hoop dat hier iemand het fragment heeft
pi_32420942
Ze bleven 2 seconde staan ...en opeens vielen ze weer omdat ze die balk tegen die rand aan duwde.
Volkomen onterecht dat deze recordpoging is geslaagd, want het was niet gelukt als ze die zet niet had gegeven.
En voor de mensen die het niet doorhadden, ga je diep schamen want het was overduidelijk te zien.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 20 november 2005 @ 11:59:57 #18
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32420981
Wie gaat het Guinness Book of Records mailen. Zij zijn de enige die het in kunnen trekken.

(ik heb het niet gezien, dus voel mij ook niet geroepen, maar ik hou wel van een rel )
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32421028
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef Knarf het volgende:

(ik heb het niet gezien, dus voel mij ook niet geroepen, maar ik hou wel van een rel )
jah mijn idee
pi_32421340
Ik heb het net 1 minuut geleden even gekeken in slow-motion.
Ik had het opgenomen

Het is inderdaad gewoon niet in 1 keer omgevallen.
Het kwam tot 3kwart, toen stopte de steentjes. Ze kantelde de balk (er viel zelfs nog een steentje aan het begin van de balk, dus ze kantelde echt duidelijk!) en toen viel de rest zo'n halve seconde later om.

Damn Dit was de eerste keer dat ik het zag (ik was er bij de live-uitzending niet) maar het is wel duidelijk hoor.
pi_32421551
Als dit officiëel wordt, is de mus gewroken.
  zondag 20 november 2005 @ 12:32:02 #22
102466 cappp
Ondertitel
pi_32421654
....... ....

God straft meteen
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_32421850
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:18 schreef Bot13 het volgende:
Ik had het opgenomen

Het kwam tot 3kwart, toen stopte de steentjes. Ze kantelde de balk (er viel zelfs nog een steentje aan het begin van de balk, dus ze kantelde echt duidelijk!) en toen viel de rest zo'n halve seconde later om.

Damn Dit was de eerste keer dat ik het zag (ik was er bij de live-uitzending niet) maar het is wel duidelijk hoor.
Dan is het geen probleem het wordt pas een probleem als ze werkelijk de steentjes die niet deel uitmaakten van de 'builders challenge' aan zou hebben getikt.
  zondag 20 november 2005 @ 12:40:39 #24
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32421851
Ah men! Wordt er nou nog steeds zo'n stampei gemaakt over die kutmus?????

Please moderator, slotje erop!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_32421900
Haha, ik dacht precies hetzelfde bij die balk
Ergens naar het midden bleef volgens mij ook een steentje staan waarna de rest van de stenen wel weer omvielen
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32421921
Wat mij opvalt is dat mensen die het allemaal maar infantiel en onzinnig vinden zich er meer mee bezig houden dan degene die wil gekeken heeft. Ga lekker over iets anders ouwehoeren als het je niet interesseert zou ik zeggen, zeker als weblogger.
pi_32421988
quote:
Ik had het opgenomen

post het fragment dan ff hier
pi_32421989
quote:
Ik had het opgenomen
Mail het naar het Guinness World Records Revenge of the mus
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32422001
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef gelly het volgende:
Wat mij opvalt is dat mensen die het allemaal maar infantiel en onzinnig vinden zich er meer mee bezig houden dan degene die wil gekeken heeft. Ga lekker over iets anders ouwehoeren als het je niet interesseert zou ik zeggen, zeker als weblogger.
maar nu interesseert het me opeens wel
pi_32422008
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:40 schreef Demophon het volgende:

Ik neem aan dat je 'stampij' bedoelt en nee, dit gaat niet over een mus.
Begrijpend lezen blijft blijkbaar een moeilijke aangelegenheid.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_32422015
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:45 schreef Mannee het volgende:
post het fragment dan ff hier
pi_32422068
Muhahahahahahah.
Sukkels, die domino-bouwers.
Uber kansloos record.
  zondag 20 november 2005 @ 13:07:01 #33
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32422419
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'stampij' bedoelt en nee, dit gaat niet over een mus.
Begrijpend lezen blijft blijkbaar een moeilijke aangelegenheid.
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:15 schreef Mannee het volgende:
Het feit dat SBS niet moeilijk doet over het omleggen van een musje voor een infantiel programma, daar is inmiddels wel genoeg over gezegd en geschreven.

[...]

Oké, het was leuk geweest wanneer die twee studenten erin waren geslaagd om die muizen naar binnen te loodsen, maar wanneer het record alsnog wordt afgekeurd is het eigenlijk nog leuker.

Vogels doodschieten en kijkers besodemieteren, het past goed in het beeld dat ik van SBS had:

"een zender van niks"
Ach nee, je hebt helemaal gelijk! Met dat neerbuigende toontje van degene die de topic had geplaatst ging het stiekem helemaal niet over die stomme mus. Nee hoor, er is helemaal geen 'schadenfreude' om de recordpoging daarom te zien mislukken. Hoe had ik dat toch tussen de regels door kunnen lezen?!

Slotje!!!!!!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_32422776
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:07 schreef Demophon het volgende:

[..]

[..]

Ach nee, je hebt helemaal gelijk! Met dat neerbuigende toontje van degene die de topic had geplaatst ging het stiekem helemaal niet over die stomme mus. Nee hoor, er is helemaal geen 'schadenfreude' om de recordpoging daarom te zien mislukken. Hoe had ik dat toch tussen de regels door kunnen lezen?!

Slotje!!!!!!
Stel je niet zo aan zeg.
pi_32423098
We willen een link naar het filmpje
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  Lieve Belg zondag 20 november 2005 @ 13:45:32 #36
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_32423490
quote:

[..]

[..]

Slotje!!!!!!
Roepen om een slotje is helemaal niet nodig, wil je de moderators wijzen op een topic dat niet past in een forum, gebruik dan een TopicReport (die gele driehoek bovenaan).
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_32424970
Achja, waar het hart vol van is....
  zondag 20 november 2005 @ 14:41:37 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32425094
ik vraag me af of een mus die de steentjes had omgeduwd, inplaats van een ruknerd, wel geldig zou zijn geweest?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 20 november 2005 @ 15:13:47 #39
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32425958
Mijn bewondering voor al die medewerkers van Domino Day; het was prachtig spektakel om te zien! En, al die moeite en geduld dat ze er in hebben gestoken, hulde! Leuk dat SBS daar aandacht aan wilt besteden en niet alleen aan die domme voetbalprogramma's
pi_32426380
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:13 schreef Demophon het volgende:
Mijn bewondering voor al die medewerkers van Domino Day; het was prachtig spektakel om te zien! En, al die moeite en geduld dat ze er in hebben gestoken, hulde! Leuk dat SBS daar aandacht aan wilt besteden en niet alleen aan die domme voetbalprogramma's
pi_32426394
Volgensmij telt het record gewoon. Het klopt dat de steentjes op én na de balk niet meetellen, dit omdat er energie door de bouwers is toegevoegd. Alleen het vlak van de 150.000 steentjes zaten niet in de lijn die de bouwers er aan toe gevoegd hebben, die lijn heeft er namelijk alleen voor gezorgd dat een brug open ging. Die brug hielt weer een andere lijn tegen die wel aan de 150.000 steentjes gekoppeld zaten.

De gele steentjes tellen allemaal wel mee, alleen de rode steentjes (waar dus energie aan is toegevoegd door de bouwers + de steentjes die daarna kwamen) tellen niet mee. Dat zijn er maar een stuk of 50.
pi_32426490
quote:

[..]

[..]

Slotje!!!!!!
stel je niet aan zeg. natuurlijk doe ik mede om die mus neerbuigend over dat dominogedoe.
pi_32426498
En ook zonder die extra 150.000 hadden ze het nog gehaald, ze zaten namelijk 163.079 steentjes boven het oude record.

Wat een drukte, en dat door die kutmus
pi_32426527
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef MrBadGuy het volgende:
die lijn heeft er namelijk alleen voor gezorgd dat een brug open ging. Die brug hielt weer een andere lijn tegen die wel aan de 150.000 steentjes gekoppeld zaten.
zonder dat duwtje was dat dan toch niet gelukt?
pi_32426617
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:40 schreef Demophon het volgende:

Bek houden aap.

De Wraak van de Mus.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 20 november 2005 @ 15:39:35 #46
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32426630
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:34 schreef Mannee het volgende:

[..]

stel je niet aan zeg. natuurlijk doe ik mede om die mus neerbuigend over dat dominogedoe.
  zondag 20 november 2005 @ 15:39:36 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32426631
ik vraag me af of de mus op een metalen staaf geprikt is met een sokkel eronder?
pi_32426672
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:35 schreef Mannee het volgende:

[..]

zonder dat duwtje was dat dan toch niet gelukt?
Volgensmij mag zo'n veiligheidsmeganisme wel geopend worden, er mag alleen niet voor gezorgt worden dat er extra kracht wordt toegevoegd (dus er bijvoorbeeld een steen tussen zetten). Als dat niet zo zou zijn dan zouden alle bruggen die open zijn gegaan ook niet tellen (want daarvoor zijn extra steentjes toegevoegd), en dan zouden de eerste 50.000 ook niet meetellen, en de 100.000 van vorig jaar (die ook op deze manier gingen) ook niet.
pi_32426691
Maar zeker weten doe ik het niet, dit is wat ik begrepen heb uit de uitleg van de dominotaris
pi_32426694
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:41 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Volgensmij mag zo'n veiligheidsmeganisme wel geopend worden, er mag alleen niet voor gezorgt worden dat er extra kracht wordt toegevoegd (dus er bijvoorbeeld een steen tussen zetten). Als dat niet zo zou zijn dan zouden alle bruggen die open zijn gegaan ook niet tellen (want daarvoor zijn extra steentjes toegevoegd), en dan zouden de eerste 50.000 ook niet meetellen, en de 100.000 van vorig jaar (die ook op deze manier gingen) ook niet.
dus dat tikkie met die balk mag dan wel?
pi_32426740
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:41 schreef Mannee het volgende:

[..]

denk het wel, eigenlijk zouden ze die brug zelfs met de hand mogen openen, maar bel voor de zekerheid mr Domino even op
  zondag 20 november 2005 @ 15:44:47 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_32426775
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:41 schreef Mannee het volgende:

[..]

Tuurlijk. Stel dat je op een willekeurige plek zo'n hefboompje had neergezet en die vlak voordat de vallende steentjes er aan kwamen open had gezet, dan was het record toch gewoon geldig?

Nu is hetzelfde gebeurt, alleen hebben ze het voor de sier met steentjes gedaan die niet meetelden voor het record. Simpel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_32426802
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tuurlijk. Stel dat je op een willekeurige plek zo'n hefboompje had neergezet en die vlak voordat de vallende steentjes er aan kwamen open had gezet, dan was het record toch gewoon geldig?

Nu is hetzelfde gebeurt, alleen hebben ze het voor de sier met steentjes gedaan die niet meetelden voor het record. Simpel.
dat dacht ik dus ook
pi_32426857
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

maar met die steentjes lukte het niet dus gaven ze een tik met die balk. dat is toch hetzelfde als een duwtje met je vinger en dat mag m.i. niet
  zondag 20 november 2005 @ 15:48:32 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_32426892
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Mannee het volgende:

[..]

maar met die steentjes lukte het niet dus gaven ze een tik met die balk. dat is toch hetzelfde als een duwtje met je vinger en dat mag m.i. niet
Niet als die steentje meetelden met het record nee. Maar ze telden dus niet mee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_32426895
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Mannee het volgende:

[..]

die stenen telden sowieso al niet mee, dus dat maakt niks uit.
pi_32427089
nou dan zijn we hier klaar mee
pi_32427175
Dus een heleboel rijtjes neerzetten, de eerste omgooien, en als de eerste rij helemaal gevallen is het volgende rijtje omtikken was dus ook goed geweest
pi_32427272
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Brentmeister het volgende:
Dus een heleboel rijtjes neerzetten, de eerste omgooien, en als de eerste rij helemaal gevallen is het volgende rijtje omtikken was dus ook goed geweest
kennelijk. schiet mij ook maar in een condoom
pi_32427295
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Brentmeister het volgende:
Goed waarvoor? Niet voor het record iig.
pi_32427444
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Goed waarvoor? Niet voor het record iig.
Nee dat bedoel ik natuurlijk. Niet dus. Dan begrijp ik niet waarom dat balkje aantikken wel mag omdat "die stenen toch niet meetellen"
pi_32427639
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik natuurlijk. Niet dus. Dan begrijp ik niet waarom dat balkje aantikken wel mag omdat "die stenen toch niet meetellen"
Nog een keer dan: Alle stenen die dankzij het omduwen van de eerste steen omvallen tellen mee voor het record. Voor het record mag na het omdrukken van de eerste steen geen energie toegevoegd worden door andere stenen om te drukken, of nieuwe stenen neer te zetten. De stenen waarbij dat wel gebeurd (op de balk, en de paar stenen na de balk) tellen niet mee.

Wel mag je een veiligheidmaganisme openen (met de hand, met andere stenen, noem maar op), maar je mag dan de stenen bij de veiligheidsmaganisme niet omgooien, verschuiven, of wat dan ook. En dat is nu ook niet gebeurd. Snap ie?
pi_32427927
Maganisme?

zondag 20 november 2005 @ 16:29:08 #64
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32427996
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Maganisme?

Soort kruising tussen magie en magnetisme?
  zondag 20 november 2005 @ 16:29:12 #65
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_32427999
Jammer dat die muizen niet binnen gekomen zijn....

dan hadden we nu ookal een condoleanceregistrer voor dominomuizen .
pi_32428081
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Maganisme?

meganisme
  zondag 20 november 2005 @ 16:48:14 #67
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32428478
Okay, even ter conclusie: Die gasten van Domino Day hebben er hard voor gewerkt, het was leuk om te zien en uiteindelijk is het record geldig. En die 'kutmus' heeft het gelukkig niet kunnen verpesten!
pi_32428565
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok
pi_32429545
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:32 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

meganisme
  zondag 20 november 2005 @ 17:33:00 #70
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32429633
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:32 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

meganisme
meganisme -> veganisme

Zo klopt het weer, dit is een bestaand woord
  zondag 20 november 2005 @ 17:36:23 #71
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32429730
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:48 schreef Demophon het volgende:
Okay, even ter conclusie: Die gasten van Domino Day hebben er hard voor gewerkt, het was leuk om te zien en uiteindelijk is het record geldig. En die 'kutmus' heeft het gelukkig niet kunnen verpesten!
Jaaaa hoor. Het leven van een dier moet natuurlijk boven een onzinnig record gaan.
Era Vulgaris
pi_32429794
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:36 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Jaaaa hoor. Het leven van een dier moet natuurlijk boven een onzinnig record gaan.
Wat is het record onafgebroken mussen neerschieten?
pi_32429809
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef Demophon het volgende:

[..]

meganisme -> veganisme

Zo klopt het weer, dit is een bestaand woord
Is veiligheidsveganisme dan het preventief voorkomen van besmetting door onreine dierlijke produkten?

zondag 20 november 2005 @ 17:38:49 #74
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32429816
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:36 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

En waarom niet?
pi_32429836
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Is veiligheidsveganisme dan het preventief voorkomen van besmetting door onreine dierlijke produkten?

het afschieten van een mus zal er wel niet onder vallen
pi_32429925
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:39 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

het afschieten van een mus zal er wel niet onder vallen
Ah! Maar misschien juist wel! Dus zonder mus was er ook geen record geweest!
De mus heeft zijn leven opgeofferd.
Of zou het een zelfmoordaanslag zijn geweest?
  zondag 20 november 2005 @ 17:50:14 #77
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32430135
quote:

[..]

Touché, die is goed!
pi_32435541
quote:

[..]

Veiligheidsvaginisme? Ik snap er niks meer van
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zondag 20 november 2005 @ 21:07:58 #79
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32435687
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Veiligheidsvaginisme? Ik snap er niks meer van
Hihi, lees de thread

Het was trouwens veiligheidsveganisme niet -vaginisme
  maandag 21 november 2005 @ 05:28:34 #80
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32444708
Daar staat-ie !

Wie van ons had kunnen bevroeden dat de wraak van de mus zo zoet zou zijn.
Met één vleugeltipje hield-ie een steentje overeind.
Jawohl Herr Kaloin!
  maandag 21 november 2005 @ 05:35:22 #81
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32444724
Dus omdat die geile vagina met die paal in d'r handen stond te frotten is het record ongeldig?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32444947
quote:
Op maandag 21 november 2005 05:35 schreef Dagonet het volgende:
Dus omdat die geile vagina met die paal in d'r handen stond te frotten is het record ongeldig?
jah
pi_32444964
quote:
Op maandag 21 november 2005 05:35 schreef Dagonet het volgende:
correct
pi_32444982
quote:
Op maandag 21 november 2005 07:21 schreef Mannee het volgende:
kom tie vals vals vals

http://213.239.201.80/multimedia/dominoday.wmv
wat doet die kerel op 't laatst bij die vrouw? Ziet er maar raar uit allemaal.
  maandag 21 november 2005 @ 07:29:11 #86
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_32445013
wat een honden
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 21 november 2005 @ 07:32:43 #87
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32445026
hopen dat t afgekeurd word
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_32445067
het omleggen van een musje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32446425
quote:
Op maandag 21 november 2005 07:41 schreef milagro het volgende:
het omleggen van een musje kutmusje
pi_32447025
het is al eerder gezegd in dit topic.. de stenen die om zouden vallen bij de challenges telden sowieso niet mee voor het record.. tijdens het bouwen van die challenges liep er een lijn mee die evenveel stenen had als de challenge, dus het aantal stenen is altijd wel omgevallen.. dit is relschopperij om niks.
pi_32447458
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:05 schreef Demophon het volgende:

[..]
kutmusje
Zie je wel dat het om vaginisme gaat
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 21 november 2005 @ 11:04:13 #92
135217 Bruine_Anjer
* marks the spot
pi_32447612
ik snap niet waarom men niet gewoon 5 miljoen stenen met een robotje in een lange slang plaatst en zodoende het record verbreekt.

lekker saai maar wel lekker leuk
rrrr, ubergeil
  maandag 21 november 2005 @ 11:06:06 #93
109065 sungaMsunitraM
pi_32447645
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef Bruine_Anjer het volgende:
ik snap niet waarom men niet gewoon 5 miljoen stenen met een robotje in een lange slang plaatst en zodoende het record verbreekt.

lekker saai maar wel lekker leuk
Precies, dat moet iemand eens een keertje doen.
En dan niet 4,5 miljoen maar meteen 20 miljoen ofzo
pi_32447750
Ik snap dat ook niet hoor... Ze bewoog dus duidelijk die balk omhoog. Had ze dit niet gedaan waren de stenen blijven staan..

Ongeldig dus
  maandag 21 november 2005 @ 11:10:57 #95
135217 Bruine_Anjer
* marks the spot
pi_32447763
al die lui die zo'n grote bek hadden na dat musje moeten dat dus doen.
tenminste als ze het oprecht meenden want een beetje moeite mag je best doen voor musjes, niet dan?
rrrr, ubergeil
pi_32447779
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:57 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Zie je wel dat het om vaginisme gaat
Scherp, ik legde die link niet
  maandag 21 november 2005 @ 11:31:31 #97
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32448210
[KNE]-Mod
  maandag 21 november 2005 @ 12:04:33 #98
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_32448977
Wat een ophef toch om een stomme huismus, waar niemand ooit naar omgekeken heeft voor dit incident. Hoewel ik het liever gezien had dat dit op een andere manier was opgelost. Het zegt wel iets over de huidige mentaliteit dat er meer ophef is over een simpele mus dan voor de mishandelingen, verkrachtingen en moorden van de laatste tijd. Nu is er weer het lijkje van een 9-jarig meisje uit de waal gevist. En daar word nagenoeg geen aandacht aan besteed. Misschien is de dood van simpele huismus belangrijker dan weer kind dat wordt vermoordt.

Eenieder die dit een infantiel spelletje vind weet overduidelijk niet waarover hij/zij het heeft. Ga jij maar eens 8 weken lang 8 uur per dag op je knieën zitten om van die steentjes neer te zetten. Dan weet je hoe infantiel het juist niet is. Ik heb i.i.g. zeer veel respect voor die bouwers.

Feit blijft dat het record staat, zelfs als je deze 'fraude' niet meetelt. Door deze 'fraude' werd het mogelijk om 150.000 steentjes om te gooien. Als deze steentjes niet meetelt dan kom je nog op ruim 4.405.000 steentjes. Nog steeds een nieuw record.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  maandag 21 november 2005 @ 12:06:08 #99
109065 sungaMsunitraM
pi_32449007
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef AvispaCS het volgende:
Wat een ophef toch om een stomme huismus, waar niemand ooit naar omgekeken heeft voor dit incident.
He ja, ga er nog eens ff serieus op in
pi_32449183
SBS6 is natuurlijk de VVD-zender bij uitstek.
  maandag 21 november 2005 @ 12:14:47 #101
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32449199
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:13 schreef thabit het volgende:
Ik zit inderdaad elke dag weer in spanning voor Hart van Nederland.
[KNE]-Mod
  maandag 21 november 2005 @ 12:18:23 #102
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_32449292
Iemand nog iets vernomen van dat muisje?

Zal ook wel weer dood geschoten zijn of nog erger in een muizenval in het mom dat die domino-steentjes moest wippen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_32450600
Wat ik zelf nog het meest schokkend vind, is niet zozeer het feit dat dat musje is gedood, maar dat er dus blijkbaar iemand met een wapen op zak rondliep.
  maandag 21 november 2005 @ 13:18:30 #104
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32450782
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef thabit het volgende:
Wat ik zelf nog het meest schokkend vind, is niet zozeer het feit dat dat musje is gedood, maar dat er dus blijkbaar iemand met een wapen op zak rondliep.
Een gespecialiseerd bedrijf is met een luchtbuks gekomen...
[KNE]-Mod
  maandag 21 november 2005 @ 13:22:33 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32450900
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef thabit het volgende:
pi_32459551
quote:
jahoor, het gaat weer over politiek
  maandag 21 november 2005 @ 19:40:03 #107
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32460367
Goh, de tweede topic over die mus en de topic loopt nog steeds!
Blijkbaar zit het veel mensen hoog....
  maandag 21 november 2005 @ 19:42:18 #108
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32460448
quote:
Waarom is een pulp-zender per definitie een VVD-zender bij uitstek?
pi_32460555
VVD -> vrije markt -> commerciele tv -> pulp.
Al zal een VVD'er SBS6 als kwaliteitstelevisie beschouwen: het trekt immers veel kijkers en dat is in het liberalisme de enige juiste en onbetwistbare maatstaaf voor kwaliteit.
pi_32460717
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:45 schreef thabit het volgende:
Al zal een VVD'er SBS6 als kwaliteitstelevisie beschouwen: het trekt immers veel kijkers en dat is in het liberalisme de enige juiste en onbetwistbare maatstaaf voor kwaliteit.
VVD -> vrije markt -> commerciele tv -> Discovery/NGC
SP -> socialisme -> staats tv -> Onderweg naar morgen/Slikken en Spuiten

Wat je zegt slaat dus nergens op, en hou nu aub op met het zeuren over rechts/liberalisme in topcis die er niet voor bedoeld zijn.
pi_32461911
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:15 schreef Mannee het volgende:
[afbeelding]Het feit dat SBS niet moeilijk doet over het omleggen van een musje voor een infantiel programma, daar is inmiddels wel genoeg over gezegd en geschreven.
[...]
Gedoe om dat musje sloeg ook nergens op. We hebben genoeg musjes in Nederland dus eentje meer of minder maakt ook niet uit. Bovendien slachten we jaarlijks miljoenen kippen voor nog veel infantielere doeleinden.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 21 november 2005 @ 20:39:07 #112
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32462125
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:45 schreef thabit het volgende:
Ik maak voor 1 keer een opmerking hierover en daarna niet meer, want MrBadGuy heeft gelijk: dit is de topic er niet voor.

Mijn opmerking is dat jij echt een totaal verkeerd beeld hebt wat liberalisme is. Als we jouw redeneertrant dus zouden doortrekken dan..... zou volgens jou "democratie" dus pulp moeten zijn?!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Demophon op 21-11-2005 20:52:12 ]
  maandag 21 november 2005 @ 21:06:47 #113
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_32462893
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:31 schreef sizzler het volgende:
Gedoe om dat musje sloeg ook nergens op. We hebben genoeg musjes in Nederland dus eentje meer of minder maakt ook niet uit. Bovendien slachten we jaarlijks miljoenen kippen voor nog veel infantielere doeleinden.
Sinds wanneer is het mensen vrij om de wet te interpreteren naar eigen believen? De mus is gewoon een beschermde vogel, dat is zwart op wit vastgelegd en de reden daarvoor is beslist niet dat 'we genoeg musjes hebben in Nederland'. Het is ook niet aan SBS6, de organisator of de ongediertebestrijder om te bepalen of een mus, die door nalatigheid van de organisatie naar binnen is gevlogen, mag worden gedood.
pi_32463550
het is toch Bush zn schuld?
pi_32464867
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het mensen vrij om de wet te interpreteren naar eigen believen? De mus is gewoon een beschermde vogel, dat is zwart op wit vastgelegd en de reden daarvoor is beslist niet dat 'we genoeg musjes hebben in Nederland'.
De flora en faunawet is bedoeld om soorten te beschermen, niet individuele planten of dieren. Er geldt wel een soort omgangsnorm die op alle dieren van toepassing is, maar dat betekent niet dat een mus heilig is en onder geen beding mag worden afgeknald. Stel je voor zeg. Een mus die honderden manuren werk, een recordpoging en een televisieuitzending waar 2.5 miljoen mensen naar kijken kan verpesten zou je niet mogen afknallen? Wat een onzin. Dan zou de verhouding wel heel erg scheef liggen.
pi_32474769
De mus had ook op een andere manier verwijderd kunnen worden, met een slaapmiddeltje ofzo. Waarom dat nou weer op zo'n lompe manier moet snap ik niet.
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:05:18 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32475001
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:53 schreef thabit het volgende:
De mus had ook op een andere manier verwijderd kunnen worden, met een slaapmiddeltje ofzo. Waarom dat nou weer op zo'n lompe manier moet snap ik niet.
ze hebben hem eerrst proberen te verjagen en levend te vangen. dit lukte niet dus hebben ze hem doodgeschoten. een slaapmiddeltje? hoe? dit is een beestje dat doodgaat aan een bukskogeltje...
pi_32475087
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze hebben hem eerrst proberen te verjagen en levend te vangen. dit lukte niet dus hebben ze hem doodgeschoten. een slaapmiddeltje? hoe? dit is een beestje dat doodgaat aan een bukskogeltje...
In zijn richting spuiten, moet lukken toch?
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:02:57 #119
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_32477527
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef sizzler het volgende:
De flora en faunawet is bedoeld om soorten te beschermen, niet individuele planten of dieren. Er geldt wel een soort omgangsnorm die op alle dieren van toepassing is, maar dat betekent niet dat een mus heilig is en onder geen beding mag worden afgeknald. Stel je voor zeg. Een mus die honderden manuren werk, een recordpoging en een televisieuitzending waar 2.5 miljoen mensen naar kijken kan verpesten zou je niet mogen afknallen? Wat een onzin. Dan zou de verhouding wel heel erg scheef liggen.
Als je een soort wilt beschermen zonder daarbij aandacht te besteden aan het individuele dier behorende tot de soort, dan bescherm je in feite niets. Vandaar dat er voor het doden van een dier dat tot een beschermde soort behoort een vergunning benodigd is. Die vergunning had men niet waaruit je dus de conclusie kunt trekken dat de betreffende mus illegaal is gedood.
pi_32477642
Al dat gemekker om die kutmus en schijtstenen, wees blij dat die bullshit is afgelopen!
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:16:33 #121
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32477828
is t nu echt ongeldig verklaard dan
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_32497966
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:02 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Als je een soort wilt beschermen zonder daarbij aandacht te besteden aan het individuele dier behorende tot de soort, dan bescherm je in feite niets.
Het gaat erom dat je geen dingen doet die het natuurlijke leefklimaat kan verstoren. Geen jacht, beperkingen voor het kappen van bossen etc. Nu vliegt er een mus in zo'n sporthal. Dat heeft niets met de natuurlijke leefomgeving te maken want alles wat je er doet vindt binnen plaats. Het is niet systematisch, het heeft geen invloed op de muspopulatie (1 mus op de 500.000 - 1.000.000 ?) en staat in geen verhouding met de schade die het dier aan kan richten.
pi_32499417
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:53 schreef thabit het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, we schieten een slaappijltje op hem af, dan klapt hij namelijk helemaal niet uit elkaar of zo

oh en het record staat gewoon
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 23 november 2005 @ 07:32:08 #124
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32499441
Who cares. D-DAy
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32499933
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:02 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Als je een soort wilt beschermen zonder daarbij aandacht te besteden aan het individuele dier behorende tot de soort, dan bescherm je in feite niets. Vandaar dat er voor het doden van een dier dat tot een beschermde soort behoort een vergunning benodigd is. Die vergunning had men niet waaruit je dus de conclusie kunt trekken dat de betreffende mus illegaal is gedood.
En hoe zit het dan met al die musjes. fazanten salamandertjes etc etc etc die ik elke dag doodrijd in mn auto als ik weer eens op weg ben naar een klant in een of andere verafgelegen dorp/gehucht ?

Moet ik daar ook elke keer een vergunning voor aanvragen ?
Ik weet tenslotte dat ik weer de kans loop iets aan te rijden als ik me op het platteland bevind.

Gisteren nog een konijntje achter mn einddemper verwijdert en een mus een een goudvinkje uit mn grill gepeutert....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')