denk het wel, eigenlijk zouden ze die brug zelfs met de hand mogen openen, maar bel voor de zekerheid mr Domino even opquote:Op zondag 20 november 2005 15:41 schreef Mannee het volgende:
[..]
dus dat tikkie met die balk mag dan wel?
Tuurlijk. Stel dat je op een willekeurige plek zo'n hefboompje had neergezet en die vlak voordat de vallende steentjes er aan kwamen open had gezet, dan was het record toch gewoon geldig?quote:Op zondag 20 november 2005 15:41 schreef Mannee het volgende:
[..]
dus dat tikkie met die balk mag dan wel?
dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stel dat je op een willekeurige plek zo'n hefboompje had neergezet en die vlak voordat de vallende steentjes er aan kwamen open had gezet, dan was het record toch gewoon geldig?
Nu is hetzelfde gebeurt, alleen hebben ze het voor de sier met steentjes gedaan die niet meetelden voor het record. Simpel.
maar met die steentjes lukte het niet dus gaven ze een tik met die balk. dat is toch hetzelfde als een duwtje met je vinger en dat mag m.i. nietquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stel dat je op een willekeurige plek zo'n hefboompje had neergezet en die vlak voordat de vallende steentjes er aan kwamen open had gezet, dan was het record toch gewoon geldig?
Nu is hetzelfde gebeurt, alleen hebben ze het voor de sier met steentjes gedaan die niet meetelden voor het record. Simpel.
Niet als die steentje meetelden met het record nee. Maar ze telden dus niet mee.quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Mannee het volgende:
[..]
maar met die steentjes lukte het niet dus gaven ze een tik met die balk. dat is toch hetzelfde als een duwtje met je vinger en dat mag m.i. niet
die stenen telden sowieso al niet mee, dus dat maakt niks uit.quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Mannee het volgende:
[..]
maar met die steentjes lukte het niet dus gaven ze een tik met die balk. dat is toch hetzelfde als een duwtje met je vinger en dat mag m.i. niet
kennelijk. schiet mij ook maar in een condoomquote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Brentmeister het volgende:
Dus een heleboel rijtjes neerzetten, de eerste omgooien, en als de eerste rij helemaal gevallen is het volgende rijtje omtikken was dus ook goed geweest
Goed waarvoor? Niet voor het record iig.quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Brentmeister het volgende:
Dus een heleboel rijtjes neerzetten, de eerste omgooien, en als de eerste rij helemaal gevallen is het volgende rijtje omtikken was dus ook goed geweest
Nee dat bedoel ik natuurlijk. Niet dus. Dan begrijp ik niet waarom dat balkje aantikken wel mag omdat "die stenen toch niet meetellen"quote:Op zondag 20 november 2005 16:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Goed waarvoor? Niet voor het record iig.
Nog een keer dan: Alle stenen die dankzij het omduwen van de eerste steen omvallen tellen mee voor het record. Voor het record mag na het omdrukken van de eerste steen geen energie toegevoegd worden door andere stenen om te drukken, of nieuwe stenen neer te zetten. De stenen waarbij dat wel gebeurd (op de balk, en de paar stenen na de balk) tellen niet mee.quote:Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik natuurlijk. Niet dus. Dan begrijp ik niet waarom dat balkje aantikken wel mag omdat "die stenen toch niet meetellen"![]()
quote:
Okquote:Op zondag 20 november 2005 16:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
meganisme -> veganismequote:
Jaaaa hoor. Het leven van een dier moet natuurlijk boven een onzinnig record gaan.quote:Op zondag 20 november 2005 16:48 schreef Demophon het volgende:
Okay, even ter conclusie: Die gasten van Domino Day hebben er hard voor gewerkt, het was leuk om te zien en uiteindelijk is het record geldig. En die 'kutmus' heeft het gelukkig niet kunnen verpesten!![]()
Wat is het record onafgebroken mussen neerschieten?quote:Op zondag 20 november 2005 17:36 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Jaaaa hoor. Het leven van een dier moet natuurlijk boven een onzinnig record gaan.
Is veiligheidsveganisme dan het preventief voorkomen van besmetting door onreine dierlijke produkten?quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef Demophon het volgende:
[..]
meganisme -> veganisme
Zo klopt het weer, dit is een bestaand woord![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 17:36 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Jaaaa hoor. Het leven van een dier moet natuurlijk boven een onzinnig record gaan.
het afschieten van een mus zal er wel niet onder vallenquote:Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is veiligheidsveganisme dan het preventief voorkomen van besmetting door onreine dierlijke produkten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |