Daar zijn ze mede op geselecteerdquote:Op zondag 20 november 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
wat kennen die lui veel & rare liedjes
Lief tongetje heb jij angelquote:
Of gewoon op FOK! in de Digitale Cornerquote:Op zondag 20 november 2005 01:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk anders op www.helpmij.nl Daar in het forum kan je zoeken staat je vraag er niet bij, dan kan je hem ff stellen in een nieuw topic.
duss.... kinderen of toch maar uit elkaar??quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Het kan niet om na 3 maanden al zulke dingen te zeggen."
Volgens mij vergeet Roel dat 3 maanden in het huis bijna gelijk staat aan 3 jaar buiten het huis.
Kim nasibamischijf en Georgie toch ook?quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
In welke BB's is er nog meer gezoend? Ik kan me nl alleen Bart en Sabine herinneren iig
Hmm..dat weet ik niet meer precies, kan het me iig niet herinneren maar je zou best gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kim nasibamischijf en Georgie toch ook?
En zodra ze buiten zijn is het gewoon weer 3 maandenquote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Het kan niet om na 3 maanden al zulke dingen te zeggen."
Volgens mij vergeet Roel dat 3 maanden in het huis bijna gelijk staat aan 3 jaar buiten het huis.
Ok dan, omdat jij het bent.quote:
No Problemquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
thx pinball en zapp, ik had al gegoogled maar daar vond ik niks, ik ga kijken
Daarom Roel nu dus ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Als je geil bent moet je nooit zeggen dat je van iemand houdt. Alles wat een man zegt als hij geil is, moet met een korreltje zout worden genomen.
Dat niet, maar dan is het wel opeens heel anders ja. Maar de ervaring blijft.quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
En zodra ze buiten zijn is het gewoon weer 3 maanden
Ik was wel Georgie fanquote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
He gadver, die zelf ingenomen Georgie. Ook zo'n eng mannetje.
Nou! En die Fewwwdi danquote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
Ja, maar dat duurde zo kort dat je het miste als je met je ogen knipperde.quote:Op zondag 20 november 2005 01:36 schreef regenworm het volgende:
Dit schiet niet op in de slaapkamer.
Ze zijn nu al langer aan het vrijen dan roel het met linda deed
Scan sta je beetje aan ons kant of niet? Daar gaat onze betrouwbaarheid.quote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Als je geil bent moet je nooit zeggen dat je van iemand houdt. Alles wat een man zegt als hij geil is, moet met een korreltje zout worden genomen.
quote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal TOP hier in de topics vannacht trouwens
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
Dus hét moment om het te zeggen. Kan je later altijd terugkrabbelen met 'Ja maar ik was geil, dus daar hoorde wat zout bij.'quote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
eensquote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal TOP hier in de topics vannacht trouwens
Ik help juist. Als een man een vrouw ten huwelijk vraagt in een geile bui, kan hij er tenminste nog onderuit door te zeggen dat je niets serieus moet nemen als een man geil isquote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Scan sta je beetje aan ons kant of niet? Daar gaat onze betrouwbaarheid.
En daar gaat Robs plan!quote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Rob houd dingen achter voor Ingrid stond op de Dildo
Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten van mij mogen ze gaan slapen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurde zo kort dat je het miste als je met je ogen knipperde.
Komt wel op een leuk moment...quote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Eensch! vrolijk sfeertje!quote:
waar zie jij ruzie... ik wil ut ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:40 schreef ruby het volgende:
Ah...komen er ruzies?
Rob ik er klaar voor.![]()
quote:
HAHAHAHA elke zaterdag hetzelfde. De Aalsmeerse jeugdsoos loopt weer uit.quote:
Zekerquote:
Ik hoopte even tussen een bitch fight tussen Rob en Ingrid.quote:
Petssssssss... voor je kop....quote:
Is dat niet gewoon Rob z'n prothese?quote:Op zondag 20 november 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kwamen ze aan die dildo dan???? Ik zat op de Dido/Roel streams dus heb het gemist.
Rob wil ingrid maar dat gaat hem niet lukkenquote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zouden er wat drank in moeten gooien, zo komt er nooit ruzie.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerZonder FOK geen BB (althans, ik vind dat FOK onlosmakelijk verbonden is met BB)
quote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoopte even tussen een bitch fight tussen Rob en Ingrid.![]()
Over de schutting gegooidquote:Op zondag 20 november 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kwamen ze aan die dildo dan???? Ik zat op de Dido/Roel streams dus heb het gemist.
hmz die fout maak ik hier nog steeds... beetje traag ikquote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
Petssssssss... voor je kop....
Zo... hebben we nu ruzie?
Nou.. hij kan zijn benen wel vèr uit elkaar.quote:
Die laat zich door niks tegenhouden, dat blijkt nu wel.quote:
Behoorlijk!quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef ks_choice het volgende:
Rob is trouwens opeens niet zo dronken meer.
Valt hij daarmee niet een beetje door de mand bij anderen?
Idd, maar denk dat de rest a) te dom is en bij sommige b) te dronkenquote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef ks_choice het volgende:
Rob is trouwens opeens niet zo dronken meer.
Valt hij daarmee niet een beetje door de mand bij anderen?
quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef melke het volgende:
Je kunt best makkelijk paniek zaaien daar in dat huis zeg. Bal naar binnen gooien met de tekst: Roel, Dido had een geheime missie om je te verleiden. Als dat lukt krijgt ze jouw 10.000 euro
Ruzie!
Jij kan het weten, als FOK!'s bekendste nachtbraker.quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is hier 's nachts altijd een stuk leuker dan overdag.
Dat geldt voor heel FOK! overigens.
Maar dat is wel het leuke van BB5.quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is zoals hij bij Dido is
Als er geen Dido was, was hij allang met kop en schouders winnaar van BB5
Als ze dat uitzenden heeft hij denk ik zijn eigen ruiten ingegooitquote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die laat zich door niks tegenhouden, dat blijkt nu wel.
Damn, wat 'ie zostraks tegen Dido en Roel bekende heeft er wel ingehakt hier. Ik háat die man nu echt.
Ja gek eigenlijk maar tis wel zo, soms is het overdag ook wel redelijk maar 's nachts is het op de een of andere manier leuker (alhoewel de alcohol ook meespeelt bij vele users natuurlijk)quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is hier 's nachts altijd een stuk leuker dan overdag.
Dat geldt voor heel FOK! overigens.
quote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ah... ik ga die eensch van je stelen, die is leuk
Ik kijk niet langer dan een paar seconden, voel me er altijd ietwat ongemakkelijk bij...quote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Horen jullie dat kreunen ook, of zie/hoor ik spoken?
Nou, die was ook zo benauwend claimerig tegenover "Kimmibimmiebamischijf".quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
Rob denkt ook... ik ben toch niet genomineerd... kan wel ff wat wagen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef melke het volgende:
[..]
Als ze dat uitzenden heeft hij denk ik zijn eigen ruiten ingegooit
quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kijk niet langer dan een paar seconden, voel me er altijd ietwat ongemakkelijk bij...
alleen lieske op dit momentquote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef ks_choice het volgende:
Owjeee. ze gaan slapen. Kans weer verkeken voor de lovebirds
Ja en niet zuinig ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
wat zei ie ??quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die laat zich door niks tegenhouden, dat blijkt nu wel.
Damn, wat 'ie zostraks tegen Dido en Roel bekende heeft er wel ingehakt hier. Ik háat die man nu echt.
Dacht ik ook ja.quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Dido is echt behoorlijk aan het zuchten.
Volgens mij ook jaquote:Op zondag 20 november 2005 01:47 schreef melke het volgende:
Dido word 'n vinger geholpen
Stond dat er écht?quote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Dido kreunt nu wel erg hardquote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kijk niet langer dan een paar seconden, voel me er altijd ietwat ongemakkelijk bij...
quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja gek eigenlijk maar tis wel zo, soms is het overdag ook wel redelijk maar 's nachts is het op de een of andere manier leuker (alhoewel de alcohol ook meespeelt bij vele users natuurlijk)
quote:Op zondag 20 november 2005 01:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het dekbed is dan nog wakker want dat gaat nog steeds op en neer
Jep dat zei ik een tijd geleden ook al, doodzonde van die jongenquote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is zoals hij bij Dido is
Als er geen Dido was, was hij allang met kop en schouders winnaar van BB5
Maar ik denk niet dat er wat gebeurt, alleen een beetje drooggeilen, zeker omdat er nu mensen naar bed gaanquote:
[..]
[..]
Ik bedoel, als je moet kiezen, *of* winnaar van BB5 worden, *of* zo'n kakmadam vingeren, dan kies je toch voor dat eerste?quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep dat zei ik een tijd geleden ook al, doodzonde van die jongenDoor zo´n kakmuts
![]()
het lijkt er wel op het dekbed maakt ook zo'n beweging.quote:Op zondag 20 november 2005 01:47 schreef melke het volgende:
Dido word 'n vinger geholpen
Dido ligt gewoon klaar te komenquote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
Ik weet niet preciés wat ze aan het doen zijn maar aan het gehjig te horen komen er wél geslachtsdelen aan te pas.
Alleen ja... samen met ons... knusquote:Op zondag 20 november 2005 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
Denk dat ze nu ook een stapje verdergaan omdat ze nu eindelijk echt alleen zijn in de slaapkamer
Nou, ik denk dat Madam Dido niet meer droog is op het moment.quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat er wat gebeurt, alleen een beetje drooggeilen, zeker omdat er nu mensen naar bed gaan
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef CartWOman het volgende:
Ah, 't is ergens goed voor geweest: Ing denkt nu dat Rob haar heeft genomineerd.![]()
Dan moet je vriendin zich eens wat vaker wassenquote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Madam Dido niet meer droog is op het moment.
Ben ik overigens de enige die vindt dat de gebruikte vingers daarna echt naar rotte vis ruiken?![]()
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef CartWOman het volgende:
Ah, 't is ergens goed voor geweest: Ing denkt nu dat Rob haar heeft genomineerd.![]()
Ik denk het ook. Vorige keer dacht ik ook dat er heel wat gebeurde, en toen stelde het ook niets voor.quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat er wat gebeurt, alleen een beetje drooggeilen, zeker omdat er nu mensen naar bed gaan
En toch steeds aan ruiken zeker?quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben ik overigens de enige die vindt dat de gebruikte vingers daarna echt naar rotte vis ruiken?![]()
Ik hoor nu niks meerquote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!![]()
Neih, niet echt, heeft wel wat die geur.Of jouw vrouw in kwestie heeft een ander probleem. Die van mij ruikt in ieder geval niet naar rotte visquote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ruikt naar bloemetjes, begrijp ik?quote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je vriendin zich eens wat vaker wassen
Dichter dan dat kom je er zeker nooit bij hequote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!![]()
Yep. Rob z'n plannetje om ze te vriend te houden tot donderdag valt volledig in duigen....ik voel Dido.quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ja die word dus door haar terug genomineerd
Jij moet je muil houden en screenshots maken.quote:
Nee je ziet geen spoken het is ene beetje jakkie aan het wordenquote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
jepquote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Whahahaha... sorry APK...quote:Op zondag 20 november 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet je muil houden en screenshots maken.
O nee, de buurman draaide een kraan dicht of zo.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee, de buurman draaide een kraan dicht of zo.![]()
Sigaretje, honey?quote:
Fuck die blote tieten.. We hebben klaarkom momenten nuquote:Op zondag 20 november 2005 01:54 schreef F4iTH het volgende:
LOL blote tieten op de badkamer maar de cameramannen stonden zich achter de raampjes van de slaapkamer te rukken geloof ik![]()
Te klein om te cappenquote:Op zondag 20 november 2005 01:58 schreef doka het volgende:
Tieten van Naatje. Wie heeft caps?
quote:Op zondag 20 november 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fuck die blote tieten.. We hebben klaarkom momenten nu
ikkequote:Op zondag 20 november 2005 01:58 schreef doka het volgende:
Tieten van Naatje. Wie heeft caps?
Ja en dat Rob dan net binnen komtquote:Op zondag 20 november 2005 01:56 schreef Gert het volgende:
Ik hoop wel dat Dido een explosief knallend kreunend orgasme heeft dadelijk.
Bij Dido weet je het nooit.quote:Op zondag 20 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee, de buurman draaide een kraan dicht of zo.![]()
echt heel triest hahahaquote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Toé dan Dido, je kúnt het! Knallen!!! Laat die golven maar komen!!!![]()
Hahaha wat erg dit, om hier een beetje naar te gaan zitten kijken achter je pC'tje.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Hahaha wat erg dit, om hier een beetje naar te gaan zitten kijken achter je pC'tje.![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Toé dan Dido, je kúnt het! Knallen!!! Laat die golven maar komen!!!![]()
ROT OP met die zaadkop!quote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef MrObjective het volgende:
Natte Lie weer voor de spiegel
[afbeelding]
Zal ik je pijpen, APK?quote:Op zondag 20 november 2005 02:00 schreef APK het volgende:
Geweldig, wat zijn wij een stel mongolen zeg!![]()
![]()
![]()
Het is al gebeurd volgens mijquote:Op zondag 20 november 2005 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
OKEE ROEL, NU STOPPEN MET VINGEREN!!!!![]()
![]()
Vlak voordat Dido klaarkomt weglopen, DOEN DOEN!!![]()
Ik weet niet precies hoe dat bij vrouwen zit, maar bij mannen kan dat het feestje echt onevenredig, met terugwerkende kracht, en allesverslappend vergallen.quote:
Ze benne nog bezig hoor, kijk en luister maar eens goed.quote:
Jaaaaa.. dat wil ik horenquote:Op zondag 20 november 2005 02:02 schreef Wup het volgende:
ondertussen heeft Ingrid het over nominatie op Tanja
Ik lig verdomme tegen de speakers, maar hoor geen reet meer.quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze benne nog bezig hoor, kijk en luister maar eens goed.
quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lig verdomme tegen de speakers, maar hoor geen reet meer.
Scanman je lijkt nu wel een beetje op een seksfreakquote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal maar niks meer zeggen... voordat ik APK weer op mijn nek krijgquote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lig er nog steeds.... en dan opeens knalhard die stem van BB. Is al eens eerder gebeurdquote:
Beetje kansloos vind je ook niet?quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu nóg niet?quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ze zijn nu weer aan het fluisteren ...SANCTIE!quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meelullen manquote:Op zondag 20 november 2005 02:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman je lijkt nu wel een beetje op een seksfreak![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze niet mag lopen op haar bezeerde enkel misschien?quote:Op zondag 20 november 2005 02:04 schreef melke het volgende:
Jezus, waarom moet die Nathalie altijd gedragen worden zeg!
Ja de show is overquote:Op zondag 20 november 2005 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
Is ze nu al klaar???? Ze liggen nu zo stil? Bang dat er andere binnenkomen? Als ik zo close kan ik niet meer op houden hoor
Nou, dan lijkt me de volgende TT een inkopper.quote:
Joh, neem alles niet zo serieus manquote:
7cm -> 3cmquote:Op zondag 20 november 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, dan lijkt me de volgende TT een inkopper.
Nooit van krukken gehoord? Vind het maar overdreven. Ik heb een been gebroken gehad en stelde me nog niet zo aanquote:Op zondag 20 november 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat ze niet mag lopen op haar bezeerde enkel misschien?
De hele buurt wakker: Dit is een waarschuwingquote:Op zondag 20 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lig er nog steeds.... en dan opeens knalhard die stem van BB. Is al eens eerder gebeurd
[BB SC 786] Fish Fingersquote:Op zondag 20 november 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, dan lijkt me de volgende TT een inkopper.
Roel's spetterende seksleven, en morgen staat die weer aan zijn vingers te ruiken !quote:
Ja joh, neem niet alles zo serieus man! Lighten upquote:Op zondag 20 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, neem alles niet zo serieus man![]()
Lighten up
Ze heeft hieronder iig geen BH aan, want toen ze zojuist haar tshirt optrok zag ik haar blote tietjes.quote:Op zondag 20 november 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
Gaat Nathalie nu in haar kleren slapen? Heeft ze pyama? Of is dit haar pyama? Valt me nu ineens op
Precies, Rob zie je ook niet op krukken lopen.quote:Op zondag 20 november 2005 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Nooit van krukken gehoord? Vind het maar overdreven. Ik heb een been gebroken gehad en stelde me nog niet zo aan
Bof jij evenquote:Op zondag 20 november 2005 02:09 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ze heeft hieronder iig geen BH aan, want toen ze zojuist haar tshirt optrok zag ik haar blote tietjes.
Iets dat je ontspannen maakt of zoquote:Op zondag 20 november 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
wat is dat voor ding wat Chantal op Nathalie's hoofd zet?
Ah, het kwartje valt.quote:Op zondag 20 november 2005 02:10 schreef F4iTH het volgende:
Ok en nu wil ik echt weten waarom Dido een gaatje knipte in haar knuffeltje!
daar had ze condooms in verstopt?quote:Op zondag 20 november 2005 02:10 schreef F4iTH het volgende:
Ok en nu wil ik echt weten waarom Dido een gaatje knipte in haar knuffeltje!
hehe. Nou ik doe het er vandaag voor hoor.quote:
Ik vind Fish Fingers ook wel geinig.quote:Op zondag 20 november 2005 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zet jij 'm alvast eh... klaar?![]()
omg.. ik hoop zó dat hij dit speelt en daar ooit op terugkomt. Als hij dit meent is ie echt reddeloos verloren.quote:Op zondag 20 november 2005 02:10 schreef CartWOman het volgende:
Nou, Roel vond het "beter dan welke drugs of party dan ook."
quote:Op zondag 20 november 2005 02:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Fish Fingers ook wel geinig.
Al had ik gehoopt een vervolg op je vorige sig te kunnen posten: "No spoken words, just a scream".![]()
Maar het was van een uitermate beschaafd geluidsniveau helaas, echt op z'n Heemsteeds.![]()
Viboquote:Op zondag 20 november 2005 02:08 schreef ruby het volgende:
De vibo is ff aan het trillen. Chantal vindt 'm snel.
Ze heeft iig íets geleerd van Tanja.quote:
Het eendje van Lieske is een vermomde viboquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Wat er ook gebeurt, ik zal jou noooooit meer vergeten"
Roel: "Ik zal jou ook zeker nooit meer vergeten!"
Ik denk dat alle mannen hier de vertaling daarvan wel kennen.quote:Op zondag 20 november 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "je bent wel een hele bijzondere jongen, echt waar. Ik ken echt niemand zoals jij"
Hoezo? Wat dan?quote:Op zondag 20 november 2005 02:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze heeft iig íets geleerd van Tanja.
Ik ben een meisje, wat is de vertaling daar dan van?quote:Op zondag 20 november 2005 02:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mannen hier de vertaling daarvan wel kennen.![]()
Nu ga je echt te diep, ik ben heel dom...quote:Op zondag 20 november 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het eendje van Lieske is een vermomde vibo
Sorry Scan, ik vind het echt het stel from hell.quote:Op zondag 20 november 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom nou? Is toch liefffffffff
quote:Op zondag 20 november 2005 02:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mannen hier de vertaling daarvan wel kennen.![]()
Hahaha dat zal best meevallen...quote:Op zondag 20 november 2005 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nu ga je echt te diep, ik ben heel dom...
Wat doe jij dan? Haar uitsschelden?quote:Op zondag 20 november 2005 02:15 schreef F4iTH het volgende:
Hoe kan je nou in godsnaam je vriendin zo aan een orgasme helpen en dan relaxed erbij gaan liggen en lieve dingen tegen haar zeggen?
quote:Op zondag 20 november 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, wat is de vertaling daar dan van?
Dat periodieke onthouding geen al te beste anticonceptie is, en dus had ze die beer klaar voor als Roel overenthousiast zou worden. Dan mocht ie daarin, zeg maar.quote:
Mierentietjes... niet gek dat ze kipfilees gebruiktquote:
Je bent nu wel ff handig als derde hand en als slaafje, maar na het huis geef je je nummer maar, bel ons niet wij bellen jou wel!quote:Op zondag 20 november 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, wat is de vertaling daar dan van?
Erbovenop duiken? Of naar de plee rennen!quote:
Nee dat valt dus niet mee, ik ben echt heel dom...quote:Op zondag 20 november 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha dat zal best meevallen...
Precies.quote:Op zondag 20 november 2005 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent nu wel ff handig als derde hand en als slaafje, maar na het huis geef je je nummer maar, bel ons niet wij bellen jou wel!
Filedump is net in onderhoud, dus zie ik het hele plaatje nietquote:
Is je probleem al opgelost met je Netwerkverbindingen?quote:
Filedump werk bij mij gewoon weer sinds een paar uurquote:Op zondag 20 november 2005 02:19 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Filedump is net in onderhoud, dus zie ik het hele plaatje niet![]()
En Ralluf dan?quote:Op zondag 20 november 2005 02:20 schreef Arliator het volgende:
Nathalie vind de Dildo groot, is ze ook niks gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |