Dido is de grootste teaser ooit.quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Gert het volgende:
Hahaha Dido
Ik zat met m'n oren op de speaker.![]()
Dit is zo vreselijk teasen dat het weer leuk wordt![]()
Windows Operating Systemsquote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
In me apparaatbeheer zie ik ook geen apparaten meer trouwens , blijft gewoon leeg , in veiige modus wel , maar dan zie ik me netwerkverbindgen ook niet![]()
![]()
snap er geen k*t van
quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
In welke BB's is er nog meer gezoend? Ik kan me nl alleen Bart en Sabine herinneren iig
Jazekerquote:
Moet jij niet even gaan spelen met een stuk touw en een hoge boom?quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan niet, maar wel heel flauw...
Eens!quote:Op zondag 20 november 2005 01:30 schreef Lamon het volgende:
Maar mocht Roel nu bij wijze van wonder wel iets goeds zeggen, moet ze hem nu wel die kans geven. Dat heeft ie wel verdiend.
Oeh dat is wel een erg generaliserende stelling zeg. Maar toch ga ik er op in: Nee niet alle jongens hoor...quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef melke het volgende:
[..]
Roel is gewoon zo geil als de pest. Die denkt ik ga gewoon zeggen dat ik van haar hou dan wil ze wel. Zo denken jongens toch?
zielig?quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Ik vind het zo zielig voor Roel dat hij iets niet durft te zeggen. Dat zegt toch al genoeg van de verhoudingen
quote:Op zondag 20 november 2005 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is het formaat waar Lieske van droomt
[afbeelding]
De meeste dan?quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een erg generaliserende stelling zeg. Maar toch ga ik er op in: Nee niet alle jongens hoor...
Aargh!quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef regenworm het volgende:
Daar gaat het eelt handje van roel weer.
Dat schijnt gevaarlijk te zijn als je een zak paddo''s achter je kiezen hebt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet jij niet even gaan spelen met een stuk touw en een hoge boom?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |