quote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn al wel caps gemaakt van Roel met een stijve hark in zijn ondebroek.
Hij is niet groot maar ook niet belachelijk klein.
Sjezus, wat ben ik eigenlijk aan het typen.![]()
Ik wou het bijna opschrijven.quote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoho nieuwe spelling he KERMIS de kikker !
Hmm...dan word het lastig, probeer even te "backtracken" wat je allemaal op je PC heb gedaan voordat dit probleem op is getredenquote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat zet ik altijd al uit voordat ik xp er uberhaupt op heb staan
mocht 'ie willen. Beetje kusjes geven is alles wat hij krijgt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij ligt te vozen met die kaktrut uit Heemstede![]()
Haha dat zou een grap zijn zeg! Zij denkt dat hij ik hou van je wil zeggen en dat hij dan zegt lik mijn ballen haha. Ruzie!quote:
Irfanview geinstalleerd, verder doe ik niks op me laptp behalve internettenquote:Op zondag 20 november 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...dan word het lastig, probeer even te "backtracken" wat je allemaal op je PC heb gedaan voordat dit probleem op is getreden
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je reageert niet op mijn posts...
gek hequote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Je reageert niet op mijn posts...
Dit gaat nog wel een uurtje duren voor ze uit gevreeen zijnquote:Op zondag 20 november 2005 01:25 schreef ks_choice het volgende:
[..]
mocht 'ie willen. Beetje kusjes geven is alles wat hij krijgt.
Heemstede chop chop chop!!
In me apparaatbeheer zie ik ook geen apparaten meer trouwens , blijft gewoon leeg , in veiige modus wel , maar dan zie ik me netwerkverbindgen ook nietquote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Irfanview geinstalleerd, verder doe ik niks op me laptp behalve internetten
Hmm..zeker weten dat het niet mogelijk is veroorzaakt door een stukkie spyware of een virus? Ik zou als ik jou was iig even Hitman Pro gebruiken en eventueel je virusscanner, je weet maar nooitquote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Irfanview geinstalleerd, verder doe ik niks op me laptp behalve internetten
Roel is gewoon zo geil als de pest. Die denkt ik ga gewoon zeggen dat ik van haar hou dan wil ze wel. Zo denken jongens toch?quote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef F4iTH het volgende:
"Ik ben 26 jaar oud. Ik verlies tijd..." ZO begin je toch als je iemand ten huwelijk gaat vragen ofzo? (heb daar verder weinig ervaring mee)
Roel doe niet zo vaag man!
netwerkkabeltje er in zitten.quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
In me apparaatbeheer zie ik ook geen apparaten meer trouwens , blijft gewoon leeg , in veiige modus wel , maar dan zie ik me netwerkverbindgen ook niet![]()
![]()
snap er geen k*t van
nou nu vooral overdonderende stilte.quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Gert het volgende:
Hahaha Dido
Ik zat met m'n oren op de speaker.![]()
Dit is zo vreselijk teasen dat het weer leuk wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |