Dido kreunt nu wel erg hardquote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kijk niet langer dan een paar seconden, voel me er altijd ietwat ongemakkelijk bij...
quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja gek eigenlijk maar tis wel zo, soms is het overdag ook wel redelijk maar 's nachts is het op de een of andere manier leuker (alhoewel de alcohol ook meespeelt bij vele users natuurlijk)
quote:Op zondag 20 november 2005 01:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het dekbed is dan nog wakker want dat gaat nog steeds op en neer
Jep dat zei ik een tijd geleden ook al, doodzonde van die jongenquote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is zoals hij bij Dido is
Als er geen Dido was, was hij allang met kop en schouders winnaar van BB5
Maar ik denk niet dat er wat gebeurt, alleen een beetje drooggeilen, zeker omdat er nu mensen naar bed gaanquote:
[..]
[..]
Ik bedoel, als je moet kiezen, *of* winnaar van BB5 worden, *of* zo'n kakmadam vingeren, dan kies je toch voor dat eerste?quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep dat zei ik een tijd geleden ook al, doodzonde van die jongenDoor zo´n kakmuts
![]()
het lijkt er wel op het dekbed maakt ook zo'n beweging.quote:Op zondag 20 november 2005 01:47 schreef melke het volgende:
Dido word 'n vinger geholpen
Dido ligt gewoon klaar te komenquote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
Ik weet niet preciés wat ze aan het doen zijn maar aan het gehjig te horen komen er wél geslachtsdelen aan te pas.
Alleen ja... samen met ons... knusquote:Op zondag 20 november 2005 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
Denk dat ze nu ook een stapje verdergaan omdat ze nu eindelijk echt alleen zijn in de slaapkamer
Nou, ik denk dat Madam Dido niet meer droog is op het moment.quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat er wat gebeurt, alleen een beetje drooggeilen, zeker omdat er nu mensen naar bed gaan
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef CartWOman het volgende:
Ah, 't is ergens goed voor geweest: Ing denkt nu dat Rob haar heeft genomineerd.![]()
Dan moet je vriendin zich eens wat vaker wassenquote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Madam Dido niet meer droog is op het moment.
Ben ik overigens de enige die vindt dat de gebruikte vingers daarna echt naar rotte vis ruiken?![]()
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef CartWOman het volgende:
Ah, 't is ergens goed voor geweest: Ing denkt nu dat Rob haar heeft genomineerd.![]()
Ik denk het ook. Vorige keer dacht ik ook dat er heel wat gebeurde, en toen stelde het ook niets voor.quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat er wat gebeurt, alleen een beetje drooggeilen, zeker omdat er nu mensen naar bed gaan
En toch steeds aan ruiken zeker?quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben ik overigens de enige die vindt dat de gebruikte vingers daarna echt naar rotte vis ruiken?![]()
Ik hoor nu niks meerquote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!![]()
quote:
Neih, niet echt, heeft wel wat die geur.Of jouw vrouw in kwestie heeft een ander probleem. Die van mij ruikt in ieder geval niet naar rotte visquote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ruikt naar bloemetjes, begrijp ik?quote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je vriendin zich eens wat vaker wassen
Dichter dan dat kom je er zeker nooit bij hequote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!![]()
Yep. Rob z'n plannetje om ze te vriend te houden tot donderdag valt volledig in duigen....ik voel Dido.quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ja die word dus door haar terug genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |