quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef CartWOman het volgende:
Ah, 't is ergens goed voor geweest: Ing denkt nu dat Rob haar heeft genomineerd.![]()
Dan moet je vriendin zich eens wat vaker wassenquote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Madam Dido niet meer droog is op het moment.
Ben ik overigens de enige die vindt dat de gebruikte vingers daarna echt naar rotte vis ruiken?![]()
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef CartWOman het volgende:
Ah, 't is ergens goed voor geweest: Ing denkt nu dat Rob haar heeft genomineerd.![]()
Ik denk het ook. Vorige keer dacht ik ook dat er heel wat gebeurde, en toen stelde het ook niets voor.quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat er wat gebeurt, alleen een beetje drooggeilen, zeker omdat er nu mensen naar bed gaan
En toch steeds aan ruiken zeker?quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben ik overigens de enige die vindt dat de gebruikte vingers daarna echt naar rotte vis ruiken?![]()
Ik hoor nu niks meerquote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!![]()
quote:
Neih, niet echt, heeft wel wat die geur.Of jouw vrouw in kwestie heeft een ander probleem. Die van mij ruikt in ieder geval niet naar rotte visquote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ruikt naar bloemetjes, begrijp ik?quote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je vriendin zich eens wat vaker wassen
Dichter dan dat kom je er zeker nooit bij hequote:Op zondag 20 november 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Pleurt op met dat offtopic gedoe. Ik hoor klaarkom geluiden!![]()
Yep. Rob z'n plannetje om ze te vriend te houden tot donderdag valt volledig in duigen....ik voel Dido.quote:Op zondag 20 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ja die word dus door haar terug genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |