Daar zijn ze mede op geselecteerdquote:Op zondag 20 november 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
wat kennen die lui veel & rare liedjes
Lief tongetje heb jij angelquote:
Of gewoon op FOK! in de Digitale Cornerquote:Op zondag 20 november 2005 01:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk anders op www.helpmij.nl Daar in het forum kan je zoeken staat je vraag er niet bij, dan kan je hem ff stellen in een nieuw topic.
duss.... kinderen of toch maar uit elkaar??quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Het kan niet om na 3 maanden al zulke dingen te zeggen."
Volgens mij vergeet Roel dat 3 maanden in het huis bijna gelijk staat aan 3 jaar buiten het huis.
Kim nasibamischijf en Georgie toch ook?quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
In welke BB's is er nog meer gezoend? Ik kan me nl alleen Bart en Sabine herinneren iig
Hmm..dat weet ik niet meer precies, kan het me iig niet herinneren maar je zou best gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kim nasibamischijf en Georgie toch ook?
En zodra ze buiten zijn is het gewoon weer 3 maandenquote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Het kan niet om na 3 maanden al zulke dingen te zeggen."
Volgens mij vergeet Roel dat 3 maanden in het huis bijna gelijk staat aan 3 jaar buiten het huis.
Ok dan, omdat jij het bent.quote:
No Problemquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
thx pinball en zapp, ik had al gegoogled maar daar vond ik niks, ik ga kijken
Daarom Roel nu dus ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Als je geil bent moet je nooit zeggen dat je van iemand houdt. Alles wat een man zegt als hij geil is, moet met een korreltje zout worden genomen.
Dat niet, maar dan is het wel opeens heel anders ja. Maar de ervaring blijft.quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
En zodra ze buiten zijn is het gewoon weer 3 maanden
Ik was wel Georgie fanquote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
He gadver, die zelf ingenomen Georgie. Ook zo'n eng mannetje.
Nou! En die Fewwwdi danquote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
Ja, maar dat duurde zo kort dat je het miste als je met je ogen knipperde.quote:Op zondag 20 november 2005 01:36 schreef regenworm het volgende:
Dit schiet niet op in de slaapkamer.
Ze zijn nu al langer aan het vrijen dan roel het met linda deed
Scan sta je beetje aan ons kant of niet? Daar gaat onze betrouwbaarheid.quote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Als je geil bent moet je nooit zeggen dat je van iemand houdt. Alles wat een man zegt als hij geil is, moet met een korreltje zout worden genomen.
quote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal TOP hier in de topics vannacht trouwens
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
Dus hét moment om het te zeggen. Kan je later altijd terugkrabbelen met 'Ja maar ik was geil, dus daar hoorde wat zout bij.'quote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
eensquote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal TOP hier in de topics vannacht trouwens
Ik help juist. Als een man een vrouw ten huwelijk vraagt in een geile bui, kan hij er tenminste nog onderuit door te zeggen dat je niets serieus moet nemen als een man geil isquote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Scan sta je beetje aan ons kant of niet? Daar gaat onze betrouwbaarheid.
En daar gaat Robs plan!quote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Rob houd dingen achter voor Ingrid stond op de Dildo
Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten van mij mogen ze gaan slapen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurde zo kort dat je het miste als je met je ogen knipperde.
Komt wel op een leuk moment...quote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Eensch! vrolijk sfeertje!quote:
waar zie jij ruzie... ik wil ut ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:40 schreef ruby het volgende:
Ah...komen er ruzies?
Rob ik er klaar voor.![]()
quote:
HAHAHAHA elke zaterdag hetzelfde. De Aalsmeerse jeugdsoos loopt weer uit.quote:
Zekerquote:
Ik hoopte even tussen een bitch fight tussen Rob en Ingrid.quote:
Petssssssss... voor je kop....quote:
Is dat niet gewoon Rob z'n prothese?quote:Op zondag 20 november 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kwamen ze aan die dildo dan???? Ik zat op de Dido/Roel streams dus heb het gemist.
Rob wil ingrid maar dat gaat hem niet lukkenquote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zouden er wat drank in moeten gooien, zo komt er nooit ruzie.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerZonder FOK geen BB (althans, ik vind dat FOK onlosmakelijk verbonden is met BB)
quote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoopte even tussen een bitch fight tussen Rob en Ingrid.![]()
Over de schutting gegooidquote:Op zondag 20 november 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kwamen ze aan die dildo dan???? Ik zat op de Dido/Roel streams dus heb het gemist.
hmz die fout maak ik hier nog steeds... beetje traag ikquote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
Petssssssss... voor je kop....
Zo... hebben we nu ruzie?
Nou.. hij kan zijn benen wel vèr uit elkaar.quote:
Die laat zich door niks tegenhouden, dat blijkt nu wel.quote:
Behoorlijk!quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef ks_choice het volgende:
Rob is trouwens opeens niet zo dronken meer.
Valt hij daarmee niet een beetje door de mand bij anderen?
Idd, maar denk dat de rest a) te dom is en bij sommige b) te dronkenquote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef ks_choice het volgende:
Rob is trouwens opeens niet zo dronken meer.
Valt hij daarmee niet een beetje door de mand bij anderen?
quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef melke het volgende:
Je kunt best makkelijk paniek zaaien daar in dat huis zeg. Bal naar binnen gooien met de tekst: Roel, Dido had een geheime missie om je te verleiden. Als dat lukt krijgt ze jouw 10.000 euro
Ruzie!
Jij kan het weten, als FOK!'s bekendste nachtbraker.quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is hier 's nachts altijd een stuk leuker dan overdag.
Dat geldt voor heel FOK! overigens.
Maar dat is wel het leuke van BB5.quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is zoals hij bij Dido is
Als er geen Dido was, was hij allang met kop en schouders winnaar van BB5
Als ze dat uitzenden heeft hij denk ik zijn eigen ruiten ingegooitquote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die laat zich door niks tegenhouden, dat blijkt nu wel.
Damn, wat 'ie zostraks tegen Dido en Roel bekende heeft er wel ingehakt hier. Ik háat die man nu echt.
Ja gek eigenlijk maar tis wel zo, soms is het overdag ook wel redelijk maar 's nachts is het op de een of andere manier leuker (alhoewel de alcohol ook meespeelt bij vele users natuurlijk)quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is hier 's nachts altijd een stuk leuker dan overdag.
Dat geldt voor heel FOK! overigens.
quote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ah... ik ga die eensch van je stelen, die is leuk
Ik kijk niet langer dan een paar seconden, voel me er altijd ietwat ongemakkelijk bij...quote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Horen jullie dat kreunen ook, of zie/hoor ik spoken?
Nou, die was ook zo benauwend claimerig tegenover "Kimmibimmiebamischijf".quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ruby het volgende:
Rob denkt ook... ik ben toch niet genomineerd... kan wel ff wat wagen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef melke het volgende:
[..]
Als ze dat uitzenden heeft hij denk ik zijn eigen ruiten ingegooit
quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kijk niet langer dan een paar seconden, voel me er altijd ietwat ongemakkelijk bij...
alleen lieske op dit momentquote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef ks_choice het volgende:
Owjeee. ze gaan slapen. Kans weer verkeken voor de lovebirds
Ja en niet zuinig ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Horen jullie dat kreunen ook, of zie/hoor ik spoken?
wat zei ie ??quote:Op zondag 20 november 2005 01:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die laat zich door niks tegenhouden, dat blijkt nu wel.
Damn, wat 'ie zostraks tegen Dido en Roel bekende heeft er wel ingehakt hier. Ik háat die man nu echt.
Dacht ik ook ja.quote:Op zondag 20 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Dido is echt behoorlijk aan het zuchten.
Volgens mij ook jaquote:Op zondag 20 november 2005 01:47 schreef melke het volgende:
Dido word 'n vinger geholpen
Stond dat er écht?quote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |