Wat doe jij dan? Haar uitsschelden?quote:Op zondag 20 november 2005 02:15 schreef F4iTH het volgende:
Hoe kan je nou in godsnaam je vriendin zo aan een orgasme helpen en dan relaxed erbij gaan liggen en lieve dingen tegen haar zeggen?
quote:Op zondag 20 november 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, wat is de vertaling daar dan van?
Dat periodieke onthouding geen al te beste anticonceptie is, en dus had ze die beer klaar voor als Roel overenthousiast zou worden. Dan mocht ie daarin, zeg maar.quote:
Mierentietjes... niet gek dat ze kipfilees gebruiktquote:
Je bent nu wel ff handig als derde hand en als slaafje, maar na het huis geef je je nummer maar, bel ons niet wij bellen jou wel!quote:Op zondag 20 november 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, wat is de vertaling daar dan van?
Erbovenop duiken? Of naar de plee rennen!quote:
Nee dat valt dus niet mee, ik ben echt heel dom...quote:Op zondag 20 november 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha dat zal best meevallen...
Precies.quote:Op zondag 20 november 2005 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent nu wel ff handig als derde hand en als slaafje, maar na het huis geef je je nummer maar, bel ons niet wij bellen jou wel!
Filedump is net in onderhoud, dus zie ik het hele plaatje nietquote:
Is je probleem al opgelost met je Netwerkverbindingen?quote:
Filedump werk bij mij gewoon weer sinds een paar uurquote:Op zondag 20 november 2005 02:19 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Filedump is net in onderhoud, dus zie ik het hele plaatje niet![]()
En Ralluf dan?quote:Op zondag 20 november 2005 02:20 schreef Arliator het volgende:
Nathalie vind de Dildo groot, is ze ook niks gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |