Ik mis Ralluf ookquote:Op zondag 20 november 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
kan iemand even de plantjes water gaan geven nu......
Zou Ralph niet beseffen dat hij een relatie heeft gehad met een psycho?quote:
Deze was eerderquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[BB SC 784] Gaan we slapen of gaan we nuecken?
Ja zeg
ja je vraagt je toch af hoe hij hier naar zit te kijken... als hij al kijkt natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef ruby het volgende:
Zou Ralph niet beseffen dat hij een relatie heeft gehad met een psycho?
Nee hoor: "Nee Roel! Ik wil dat niet!"quote:Op zondag 20 november 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido, uit die bikini. Maak Roel helemaal gek
Neu...quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Als Rob nog even doorgaat met Ingrid, hebben we dit jaar ook de eerste live verkrachting in het huis.
of gaat dat te ver?..
Denk het niet. Weet je dat ik helemaal niets geloof van dat malle verhaal van Nathalie dat hij wilde dicteren welke kleding ze aantrok?quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef ruby het volgende:
[..]
sorryquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[BB SC 784] Gaan we slapen of gaan we nuecken?
Ja zeg
Er gaat helemaal niets gebeuren, wat voor sfeertje het ook isquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Okee, er gebeurt nog niet veel.
Maar qua sfeertje is dit 1 van de eerste avonden sinds tijden waarop er iets zou kunnen gebeuren. Ik weet niet wat, maar als er nu niets bijzonders gaat gebeuren, gebeurt het nooit meer.
Wacht af het kan zo afgelopen zijn maar het kan ook nog uren duren.quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Okee, er gebeurt nog niet veel.
Maar qua sfeertje is dit 1 van de eerste avonden sinds tijden waarop er iets zou kunnen gebeuren. Ik weet niet wat, maar als er nu niets bijzonders gaat gebeuren, gebeurt het nooit meer.
Ik dacht gewoon swaffeltje wassen.quote:
En der dansstudio, en Joostquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer eigenlijk.quote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk het niet. Weet je dat ik helemaal niets geloof van dat malle verhaal van Nathalie dat hij wilde dicteren welke kleding ze aantrok?
Swaffeltje?quote:Op zondag 20 november 2005 00:45 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon swaffeltje wassen.
scanman zijn deze screenshots van vandaag om van vorige weekquote:Op zondag 20 november 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dido wilde niet verder gaan en Roel deed alsof hij zichzelf ging aftrekken of hij deed het echt.
Dido: "Roel, doe eens effe normaal. Dit kan echt niet!"
[afbeelding]
Zijn ze nog aan het fietsen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om je eens in te lezen in fok! , kutnewbee
Hij heeft er gewoon een slinger aangegeven.quote:Op zondag 20 november 2005 00:45 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon swaffeltje wassen.
Nog een klein weekje en we hoeven haar niet meer te zien. Of Chantal eruit, ook goedquote:Op zondag 20 november 2005 00:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer eigenlijk.
Bij Nathalie verbaast mij gewoon niets meer.![]()
Sowieso vond ik Ralph + dominant een moeilijk verteerbare combinatie. Maar na nog wat langer naar Nathalie gekeken te hebben zou het me inderdaad niet verbazen als ze de waarhied wat heeft verbogen zodat die wat beter in haar ééndimensionale wereldbeeld past.quote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Denk het niet. Weet je dat ik helemaal niets geloof van dat malle verhaal van Nathalie dat hij wilde dicteren welke kleding ze aantrok?
Fietsen?quote:
Lieske haalt gewoon uitquote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef ks_choice het volgende:
Arme Lieske zit wel in de gevarenzone (i.e. direct naast Rob)
naar het aloude werkwoord "swaffelen"quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon een slinger aangegeven.
En bedankt hèquote:
pleziergleufjequote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Dido nou net een pleziergleufje voor Roel geknipt in haar knuffeltje?
Ja dat wel, maar dat is dan ook het enige.quote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is weer erg aanwezig
Toch blij dat hij er nog is, brengt toch wel leven in de brouwerij
T lijkt wel een psychiatrische afdelingquote:Op zondag 20 november 2005 00:53 schreef ruby het volgende:
Die kippengeluiden hoeven van mij niet zo.
idd, wie doet dat?quote:Op zondag 20 november 2005 00:53 schreef ruby het volgende:
Die kippengeluiden hoeven van mij niet zo.
Nee want ze laat hem gewoon in de vrouwenkamer liggenquote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Dido nou net een pleziergleufje voor Roel geknipt in haar knuffeltje?
Oh voor Nathalie dan. Die is toch ook van euuh...gleufjes?quote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef melke het volgende:
[..]
Nee want ze laat hem gewoon in de vrouwenkamer liggen
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Waarom vroeg ze dan continue aan Ralph hoe haar kleding/make up zat?quote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sowieso vond ik Ralph + dominant een moeilijk verteerbare combinatie. Maar na nog wat langer naar Nathalie gekeken te hebben zou het me inderdaad niet verbazen als ze de waarhied wat heeft verbogen zodat die wat beter in haar ééndimensionale wereldbeeld past.
Als Ralph rottend in een lijkkist naast haar lag zou ze dat nog vragenquote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Waarom vroeg ze dan continue aan Ralph hoe haar kleding/make up zat?
Nou, sinds ik Rob zie op de streams wankelt mijn heteroseksuele geaardheid...quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef ruby het volgende:
Zal er iemand voor Rob z'n "charmes" vallen?
Voetwarmer voor Nathalie??quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Oh voor Nathalie dan. Die is toch ook van euuh...gleufjes?![]()
Had je liever dat ze nu allemaal zaten te slapen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef ks_choice het volgende:
Rob gedraagt zich ook als een student van 22.
Heeft hij nog wat in te halen uit die tijd of zo??
Omdat iedereen het toelaat.quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heeft Rob toch altijd het hoogste woord ?
Omdat het een Amsterdammer is. Voor Chantal geldt hetzelfdequote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind 'm wel lekker. Ga met een bos bloemen voor de poort staan als ie vroegtijdig het pand moet verlatenquote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef ruby het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef ruby het volgende:
Omdat hij nou eenmaal een fantastische leider is.quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
wat heb je daar nou aan?quote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef ks_choice het volgende:
pffff. Roel en Dido hadden nu dus al lang samen op de slaapkamer moeten liggen konijnen.
ja maar Dido heeft hoofdpijn vanavondquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef ks_choice het volgende:
pffff. Roel en Dido hadden nu dus al lang samen op de slaapkamer moeten liggen konijnen.
Ik denk dat Ralph haar vorige Dido was, en dat ze om de 20 seconden bevestiging nodig heeft.quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef Day het volgende:
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Waarom vroeg ze dan continue aan Ralph hoe haar kleding/make up zat?
Zou een stunt zijn, die lult hier de boel compleet platquote:
Inderdaad er is leven in de brouwerij.quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Had je liever dat ze nu allemaal zaten te slapen?
Hij brengt tenminste leven in de brouwerij.
Laat maar komen die grootsmoel.quote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou een stunt zijn, die lult hier de boel compleet plat![]()
hele menno topics volquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Heeejquote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat het een Amsterdammer is. Voor Chantal geldt hetzelfde
Als ze verstandig zijn lezen de exbewoners hier niets naquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik die slok bier net weghad toen ik dit las.quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef F4iTH het volgende:
Oh voor Nathalie dan. Die is toch ook van euuh...gleufjes?![]()
Menno is hier anders al geweestquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef melke het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn lezen de exbewoners hier niets na
Het tietuhtopic moet bv gevuld blijven wordenquote:
Net Patty Brard, die heeft dat ook altijd.quote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef CartWOman het volgende:
En alwéer heeft Rob zgn. de slappe lach en even abrupt breekt het lachen af.
Wat is die vent nep... en eng. Hoor 'm toch.
Niet zo kritisch doen, hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef CartWOman het volgende:
En alwéer heeft Rob zgn. de slappe lach en even abrupt breekt het lachen af.
Wat is die vent nep... en eng. Hoor 'm toch.
Leuke vergelijkingquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Net Patty Brard, die heeft dat ook altijd.
haha oke, dat eerste is een sterk argumentquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef ks_choice het volgende:
Het tietuhtopic moet bv gevuld blijven worden
En dan hoef ik bv niet meer naar dat gekakel te kijken.
en zo.
Nou hoor, Patty is leuk. Wat zeg ik, ze is hilarisch.quote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij moet de trileend van lieske maar gaan gebruikenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef ruby het volgende:
Rob wordt behoorlijk opgewonden van zichzelf...rilllll.
lijkt me best een goede matchquote:Op zondag 20 november 2005 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
Leuke vergelijking
Misschien is Rob wel het type voor Patty![]()
Ja inderdaad!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef ruby het volgende:
[..]
En ze zijn nog niet eens getrouwd.quote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Gaan Roel en Dido het nu doen?
Dido: "ooooh, ik ben echt moe Roel"
ow oke volgende BB dan maar:)quote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef CartWOman het volgende:
Ja inderdaad!!!!
Dat mens moeten zo ook euthanaseren.
Misschien wat voor haar nieuwe programma.quote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!!!
Als je daar een petitie voor start, dan teken ik graag als eerste.quote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!!!
Ik word onpasselijkquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Je weet als je bij me komt lig je op 1 poot. Als je bij me in bed komt naai ik je helemaal dood"
quote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Je weet als je bij me komt lig je op 1 poot. Als je bij me in bed komt naai ik je helemaal dood"
Het zou een stunt zijn maar het gebeurt niet.quote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef kissa het volgende:
Ik hoop dat BB ze morg (zondag) om 8 uur wekt met een vreselijk zware nieuwe opdracht![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!!!
Heel erg dit.... ik hoop dat 'ie zich nog verder belachelijk maakt.quote:
Ik mijn hond wel, die maakt van zijn andere been ook een stompje.quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef Gert het volgende:
Begh Rob, ranzige potentiële verkrachter![]()
![]()
Ik zou m'n hond nog niet aan hem toevertrouwen.
Ik ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heel erg dit.... ik hoop dat 'ie zich nog verder belachelijk maakt.![]()
Haaaaai Wicked!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik mijn hond wel, die maakt van zijn andere been ook een stompje.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "This pussy is mine. I will lick somebody's pussy"
Nou, dan helpt mijn hond gaarne meequote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Haha wat een stel kuikensquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
Dido tegen Roel: ik hou van je
Roel: Dido doe even normaal man
Hij doet net of hij dronken is en wil Ingrid gaan versieren straks... want zei wil dat ook (volgens Rob)quote:Op zondag 20 november 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rob nu weer tegen Dido verteld?
Even Apeldoorn Bellenquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef Lamon het volgende:
Dido zegt per ongeluk dat ze van Roel houdt!
dag kissaquote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef kissa het volgende:
Ik stort jammergenoeg in, was vanochtend om 5 uur al op![]()
Have fun and truste![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef kissa het volgende:
Have fun and truste![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
Dido zei tegen Roel: ik hou van je
Roel: Didoooo doe ff normaal
als roel het weer niet verneukt.quote:
Welterusten.quote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef kissa het volgende:
Have fun and truste![]()
![]()
Jij ook!quote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef kissa het volgende:
Have fun and truste![]()
![]()
hahahaquote:Op zondag 20 november 2005 01:17 schreef Pinball het volgende:
*smak* *lebber* *smek*
Zijn ze alweer aan het eten.
Dan kan ie zich altijd nog aan Rob vergrijpen. Die heeft er ook zin in.quote:Op zondag 20 november 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Als ze hem nu weer afwijst, spat Roel spontaan uit elkaar.
Zeg het maarquote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef odie22 het volgende:
Zou iemand mij willen helpen , ik heb een probleempje met mijn laptop en ik kan het niet vinden
Zeker wetenquote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef melke het volgende:
Zouden ze nou weten dat ze daar ook gefilmd worden? Ook door zo'n nachtcamera?
hoi Bor, ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo blij wordt van wat gerommel onder dekens maar het zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef BorTheWolf het volgende:
Jongens er moet echt meer geneukt worden !
Goedenavond allemaal
Je weet nooit hoe veel dat ding kan groeien als het bloed er eenmaal instroomtquote:
Als ik mijn netwerkverbindingen open, is het helemaal leeg , al mijn verbindingen zijn wegquote:
Zeg dat nog niet te snelquote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt Scan! Het gaat gebeuren vannacht!![]()
Er zijn al wel caps gemaakt van Roel met een stijve hark in zijn ondebroek.quote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe veel dat ding kan groeien als het bloed er eenmaal instroomt
Ingrid heeft ooit in het begin gezegd dat ze Rob een lekker ding vindt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
Dido voor de bijl vannacht Scanman? Egggggt niet onze ijskonijn ondooit nooit joh! En ik snap Rob niet dat hij achter Ingrid aangaat????? Kan beter achter Chantal aan gaan want die wil heus wel iets met hem ook al doet ze van niet
Heb je misschien een bepaald programma geinstalleerd? Probeer eventueel Systeemherstel en kies een herstelpunt voordat het probleem optradquote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
Als ik mijn netwerkverbindingen open, is het helemaal leeg , al mijn verbindingen zijn weg
Ik weet een goeie psycholoog voor je. Maar die is nu even bezig.quote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn al wel caps gemaakt van Roel met een stijve hark in zijn ondebroek.
Hij is niet groot maar ook niet belachelijk klein.
Sjezus, wat ben ik eigenlijk aan het typen.![]()
ruby, ik wil je...quote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan kan ie zich altijd nog aan Rob vergrijpen. Die heeft er ook zin in.
Ik hoop dat ze helemaal bevangen worden door pure lust en die dekens van zich afgooien en elkaar helemaal in trance naaien!quote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop wel dat ze voorzichtig doen... net zoals de egeltjes![]()
Denk dat mensen het toch wel grappig vinden als er live geneukt wordt voor de camera's. ???quote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
[..]
hoi Bor, ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo blij wordt van wat gerommel onder dekens maar het zal wel aan mij liggen
Ja, ze wil gewoon horen dat hij zegt dat hij van haar houdt. Daarom blijft ze ook zo doordrammenquote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel durft iets niet te zeggen tegen Dido, maar Dido wil het wel graag weten.
Roel houdt van Didooooooooooo![]()
![]()
![]()
Relax, keep it cool, let's get loud rubi...quote:Op zondag 20 november 2005 01:22 schreef ruby het volgende:
Roel weer met z'n Kermit de kikker geluid.
De trut.quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
pffffffffff Dido wil een time-out... ff bijkomen
Steven Pont?quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet een goeie psycholoog voor je. Maar die is nu even bezig.
Hoho nieuwe spelling he KERMIS de kikker !quote:Op zondag 20 november 2005 01:22 schreef ruby het volgende:
Roel weer met z'n Kermit de kikker geluid.
'lik mijn ballen' denk ik.quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef ks_choice het volgende:
Roel wil woorden gebruiken die hij normaal pas na 1 a 1,5 jaar gebruikt. Maar hij durft het niet te zeggen.
hahaquote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
Hoho nieuwe spelling he KERMIS de kikker !
quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je misschien een bepaald programma geinstalleerd? Probeer eventueel Systeemherstel en kies een herstelpunt voordat het probleem optrad
Hij ligt te vozen met die kaktrut uit Heemstedequote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat vond ik zooo komisch toen!quote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn al wel caps gemaakt van Roel met een stijve hark in zijn ondebroek.
Hij is niet groot maar ook niet belachelijk klein.
Sjezus, wat ben ik eigenlijk aan het typen.![]()
Ik wou het bijna opschrijven.quote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hmm...dan word het lastig, probeer even te "backtracken" wat je allemaal op je PC heb gedaan voordat dit probleem op is getredenquote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat zet ik altijd al uit voordat ik xp er uberhaupt op heb staan
mocht 'ie willen. Beetje kusjes geven is alles wat hij krijgt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij ligt te vozen met die kaktrut uit Heemstede![]()
Haha dat zou een grap zijn zeg! Zij denkt dat hij ik hou van je wil zeggen en dat hij dan zegt lik mijn ballen haha. Ruzie!quote:
Irfanview geinstalleerd, verder doe ik niks op me laptp behalve internettenquote:Op zondag 20 november 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...dan word het lastig, probeer even te "backtracken" wat je allemaal op je PC heb gedaan voordat dit probleem op is getreden
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je reageert niet op mijn posts...
gek hequote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Je reageert niet op mijn posts...
Dit gaat nog wel een uurtje duren voor ze uit gevreeen zijnquote:Op zondag 20 november 2005 01:25 schreef ks_choice het volgende:
[..]
mocht 'ie willen. Beetje kusjes geven is alles wat hij krijgt.
Heemstede chop chop chop!!
In me apparaatbeheer zie ik ook geen apparaten meer trouwens , blijft gewoon leeg , in veiige modus wel , maar dan zie ik me netwerkverbindgen ook nietquote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Irfanview geinstalleerd, verder doe ik niks op me laptp behalve internetten
Hmm..zeker weten dat het niet mogelijk is veroorzaakt door een stukkie spyware of een virus? Ik zou als ik jou was iig even Hitman Pro gebruiken en eventueel je virusscanner, je weet maar nooitquote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Irfanview geinstalleerd, verder doe ik niks op me laptp behalve internetten
Roel is gewoon zo geil als de pest. Die denkt ik ga gewoon zeggen dat ik van haar hou dan wil ze wel. Zo denken jongens toch?quote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef F4iTH het volgende:
"Ik ben 26 jaar oud. Ik verlies tijd..." ZO begin je toch als je iemand ten huwelijk gaat vragen ofzo? (heb daar verder weinig ervaring mee)
Roel doe niet zo vaag man!
netwerkkabeltje er in zitten.quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
In me apparaatbeheer zie ik ook geen apparaten meer trouwens , blijft gewoon leeg , in veiige modus wel , maar dan zie ik me netwerkverbindgen ook niet![]()
![]()
snap er geen k*t van
nou nu vooral overdonderende stilte.quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Gert het volgende:
Hahaha Dido
Ik zat met m'n oren op de speaker.![]()
Dit is zo vreselijk teasen dat het weer leuk wordt![]()
Dido is de grootste teaser ooit.quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Gert het volgende:
Hahaha Dido
Ik zat met m'n oren op de speaker.![]()
Dit is zo vreselijk teasen dat het weer leuk wordt![]()
Windows Operating Systemsquote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
In me apparaatbeheer zie ik ook geen apparaten meer trouwens , blijft gewoon leeg , in veiige modus wel , maar dan zie ik me netwerkverbindgen ook niet![]()
![]()
snap er geen k*t van
quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
In welke BB's is er nog meer gezoend? Ik kan me nl alleen Bart en Sabine herinneren iig
Jazekerquote:
Moet jij niet even gaan spelen met een stuk touw en een hoge boom?quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan niet, maar wel heel flauw...
Eens!quote:Op zondag 20 november 2005 01:30 schreef Lamon het volgende:
Maar mocht Roel nu bij wijze van wonder wel iets goeds zeggen, moet ze hem nu wel die kans geven. Dat heeft ie wel verdiend.
Oeh dat is wel een erg generaliserende stelling zeg. Maar toch ga ik er op in: Nee niet alle jongens hoor...quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef melke het volgende:
[..]
Roel is gewoon zo geil als de pest. Die denkt ik ga gewoon zeggen dat ik van haar hou dan wil ze wel. Zo denken jongens toch?
zielig?quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Ik vind het zo zielig voor Roel dat hij iets niet durft te zeggen. Dat zegt toch al genoeg van de verhoudingen
quote:Op zondag 20 november 2005 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is het formaat waar Lieske van droomt
[afbeelding]
De meeste dan?quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een erg generaliserende stelling zeg. Maar toch ga ik er op in: Nee niet alle jongens hoor...
Aargh!quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef regenworm het volgende:
Daar gaat het eelt handje van roel weer.
Dat schijnt gevaarlijk te zijn als je een zak paddo''s achter je kiezen hebt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet jij niet even gaan spelen met een stuk touw en een hoge boom?![]()
Nee, m'n tante heet Hogenboom, maar om mezelf nou op te hangen?quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet jij niet even gaan spelen met een stuk touw en een hoge boom?![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heel erg dit.... ik hoop dat 'ie zich nog verder belachelijk maakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |