Ik mis Ralluf ookquote:Op zondag 20 november 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
kan iemand even de plantjes water gaan geven nu......
Zou Ralph niet beseffen dat hij een relatie heeft gehad met een psycho?quote:
Deze was eerderquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[BB SC 784] Gaan we slapen of gaan we nuecken?
Ja zeg
ja je vraagt je toch af hoe hij hier naar zit te kijken... als hij al kijkt natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef ruby het volgende:
Zou Ralph niet beseffen dat hij een relatie heeft gehad met een psycho?
Nee hoor: "Nee Roel! Ik wil dat niet!"quote:Op zondag 20 november 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido, uit die bikini. Maak Roel helemaal gek
Neu...quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Als Rob nog even doorgaat met Ingrid, hebben we dit jaar ook de eerste live verkrachting in het huis.
of gaat dat te ver?..
Denk het niet. Weet je dat ik helemaal niets geloof van dat malle verhaal van Nathalie dat hij wilde dicteren welke kleding ze aantrok?quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou Ralph niet beseffen dat hij een relatie heeft gehad met een psycho?
sorryquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[BB SC 784] Gaan we slapen of gaan we nuecken?
Ja zeg
Er gaat helemaal niets gebeuren, wat voor sfeertje het ook isquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Okee, er gebeurt nog niet veel.
Maar qua sfeertje is dit 1 van de eerste avonden sinds tijden waarop er iets zou kunnen gebeuren. Ik weet niet wat, maar als er nu niets bijzonders gaat gebeuren, gebeurt het nooit meer.
Wacht af het kan zo afgelopen zijn maar het kan ook nog uren duren.quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Okee, er gebeurt nog niet veel.
Maar qua sfeertje is dit 1 van de eerste avonden sinds tijden waarop er iets zou kunnen gebeuren. Ik weet niet wat, maar als er nu niets bijzonders gaat gebeuren, gebeurt het nooit meer.
Ik dacht gewoon swaffeltje wassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |