En bedankt hèquote:
pleziergleufjequote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Dido nou net een pleziergleufje voor Roel geknipt in haar knuffeltje?
Ja dat wel, maar dat is dan ook het enige.quote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is weer erg aanwezig
Toch blij dat hij er nog is, brengt toch wel leven in de brouwerij
T lijkt wel een psychiatrische afdelingquote:Op zondag 20 november 2005 00:53 schreef ruby het volgende:
Die kippengeluiden hoeven van mij niet zo.
idd, wie doet dat?quote:Op zondag 20 november 2005 00:53 schreef ruby het volgende:
Die kippengeluiden hoeven van mij niet zo.
Nee want ze laat hem gewoon in de vrouwenkamer liggenquote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Dido nou net een pleziergleufje voor Roel geknipt in haar knuffeltje?
Oh voor Nathalie dan. Die is toch ook van euuh...gleufjes?quote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef melke het volgende:
[..]
Nee want ze laat hem gewoon in de vrouwenkamer liggen
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Waarom vroeg ze dan continue aan Ralph hoe haar kleding/make up zat?quote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sowieso vond ik Ralph + dominant een moeilijk verteerbare combinatie. Maar na nog wat langer naar Nathalie gekeken te hebben zou het me inderdaad niet verbazen als ze de waarhied wat heeft verbogen zodat die wat beter in haar ééndimensionale wereldbeeld past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |