Als Ralph rottend in een lijkkist naast haar lag zou ze dat nog vragenquote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Waarom vroeg ze dan continue aan Ralph hoe haar kleding/make up zat?
Nou, sinds ik Rob zie op de streams wankelt mijn heteroseksuele geaardheid...quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef ruby het volgende:
Zal er iemand voor Rob z'n "charmes" vallen?
Voetwarmer voor Nathalie??quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Oh voor Nathalie dan. Die is toch ook van euuh...gleufjes?![]()
Had je liever dat ze nu allemaal zaten te slapen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef ks_choice het volgende:
Rob gedraagt zich ook als een student van 22.
Heeft hij nog wat in te halen uit die tijd of zo??
Omdat iedereen het toelaat.quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heeft Rob toch altijd het hoogste woord ?
Omdat het een Amsterdammer is. Voor Chantal geldt hetzelfdequote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind 'm wel lekker. Ga met een bos bloemen voor de poort staan als ie vroegtijdig het pand moet verlatenquote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef ruby het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef ruby het volgende:
Omdat hij nou eenmaal een fantastische leider is.quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
wat heb je daar nou aan?quote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef ks_choice het volgende:
pffff. Roel en Dido hadden nu dus al lang samen op de slaapkamer moeten liggen konijnen.
ja maar Dido heeft hoofdpijn vanavondquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef ks_choice het volgende:
pffff. Roel en Dido hadden nu dus al lang samen op de slaapkamer moeten liggen konijnen.
Ik denk dat Ralph haar vorige Dido was, en dat ze om de 20 seconden bevestiging nodig heeft.quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef Day het volgende:
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Waarom vroeg ze dan continue aan Ralph hoe haar kleding/make up zat?
Zou een stunt zijn, die lult hier de boel compleet platquote:
Inderdaad er is leven in de brouwerij.quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Had je liever dat ze nu allemaal zaten te slapen?
Hij brengt tenminste leven in de brouwerij.
Laat maar komen die grootsmoel.quote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou een stunt zijn, die lult hier de boel compleet plat![]()
hele menno topics volquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Zou een stunt zijn, die lult hier de boel compleet plat![]()
Heeejquote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat het een Amsterdammer is. Voor Chantal geldt hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |