Jij ook!quote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef kissa het volgende:
Ik stort jammergenoeg in, was vanochtend om 5 uur al op![]()
Have fun and truste![]()
![]()
hahahaquote:Op zondag 20 november 2005 01:17 schreef Pinball het volgende:
*smak* *lebber* *smek*
Zijn ze alweer aan het eten.
Dan kan ie zich altijd nog aan Rob vergrijpen. Die heeft er ook zin in.quote:Op zondag 20 november 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Als ze hem nu weer afwijst, spat Roel spontaan uit elkaar.
Zeg het maarquote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef odie22 het volgende:
Zou iemand mij willen helpen , ik heb een probleempje met mijn laptop en ik kan het niet vinden
Zeker wetenquote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef melke het volgende:
Zouden ze nou weten dat ze daar ook gefilmd worden? Ook door zo'n nachtcamera?
hoi Bor, ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo blij wordt van wat gerommel onder dekens maar het zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef BorTheWolf het volgende:
Jongens er moet echt meer geneukt worden !
Goedenavond allemaal
Je weet nooit hoe veel dat ding kan groeien als het bloed er eenmaal instroomtquote:
Als ik mijn netwerkverbindingen open, is het helemaal leeg , al mijn verbindingen zijn wegquote:
Zeg dat nog niet te snelquote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt Scan! Het gaat gebeuren vannacht!![]()
Er zijn al wel caps gemaakt van Roel met een stijve hark in zijn ondebroek.quote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe veel dat ding kan groeien als het bloed er eenmaal instroomt
Ingrid heeft ooit in het begin gezegd dat ze Rob een lekker ding vindt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
Dido voor de bijl vannacht Scanman? Egggggt niet onze ijskonijn ondooit nooit joh! En ik snap Rob niet dat hij achter Ingrid aangaat????? Kan beter achter Chantal aan gaan want die wil heus wel iets met hem ook al doet ze van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |