quote:
ok. hij ziet er hip uit. maar voor de restquote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dat suffe haar en die getuite lipjes?.
Nee, bedankt..
Zoals ik al zei: Ellen. Of Floortje. Of Sanne.
die gast staat op om 5 uur om zijn haar in die coupe te gooien hoorquote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef CasB het volgende:
Is dat tegenwoordig hip? Geen tijd meer hebben om je haar te kammen?
Raffaela is een goede gok denk ik... Als ze Harm naar de workshops laten gaan kan het zomaar zijn dat ie ver komt... Wellicht niet op sex-appealquote:Op zondag 20 november 2005 09:44 schreef mrsj het volgende:
Raffaela of Harm..
die laatste heb ik overigens wel m`n twijfels over..
hijs keischattigquote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dat suffe haar en die getuite lipjes?.
Nee, bedankt..
Zoals ik al zei: Ellen. Of Floortje. Of Sanne.
Zo is je avatar wat beterquote:
Jaaa Nadeemquote:
Daar lijkt het wel op idd. Het lijkt nergens naar imho, maar goed.quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die gast staat op om 5 uur om zijn haar in die coupe te gooien hoor
Gelukkig is die Charissa niet overdrevenquote:Op maandag 28 november 2005 09:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik denk dat dat overdreven gedoe van Raffaëla - dat nu nog gewoon grappig is - mensen op een gegeven moment op de zenuwen gaat werken en dat Charissa dan een hele goede kans maakt.
Met d'r glimlachquote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig is die Charissa niet overdreven. Alleen met een mindere stem dan.
Deze gast heeft inderdaad een super stem, heel professioneel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:07 schreef Ivatje het volgende:
Ik hoop I-Jay!!![]()
Hij is mooi, heeft een goede uitstraling, kan goed zingen en heeft een prettige stem...Dus alles!
Sluit me hierbij aanquote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Floortje, Raffaëla, Aäron. Een van die 3.
zou wel leuk zijn, er heeft nog geen vrouw gewonnen, ook nog geen negerquote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Ivatje het volgende:
Aäron is lief en schattig en Angelique kan steengoed zingen...Dus een van die twee...![]()
Ik gun het beiden best wel.quote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Ivatje het volgende:
Aäron is lief en schattig en Angelique kan steengoed zingen...Dus een van die twee...![]()
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:28 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik gun het beiden best wel.
Of een vrouw van 34 jaar nog toekomst heeft als nieuwe, veelverkopende zangeres is weer een ander verhaal. (O.k., je ziet het niet aan haar af, dat scheelt.)
finale aäron VS floortje kan ik me idd goed voorstellenquote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef BVO het volgende:
1. Floortje.
2. Aäron.
3. Raffaëla.
4. Harm.
5. Charissa.
Dat wordt het denk ik.
Je hebt natuurlijk gelijk dat de percentages niet zondermeer vergelijkbaar zijn, maar Floortje en Raffaëla steken er toch wel torenhoog bovenuit, dus als we hier op af mogen gaan kunnen we ons verheugen op een battle of the babes zonder weerga. En - vooropgesteld dat Floortje niet nog een keer in de fout gaat - zou ik niet weten wie er dan zou winnen: de megaleuke Raffaëla met haar uitstraling van hier totaan de maan of de ultraperfecte girl next door met haar werkelijk prachtige stem?quote:Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
Als je puur kijkt naar het percentage stemmen, wat natuurlijk niet werkt omdat er een verschil is in het aantal stemmers en de kwaliteit van de andere kandidaten, kom je op de volgende top 12 uit:
[...]
zou heel goed kunnen, dit zijn dan ook de 3 kandidaten met de hoogste verwachtingen van fokkersquote:Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
01. Floortje - 42%
02. Raffaela - 38%
03. Aäron - 19%
Uhuh, al zie ik Harm ook nog wel verrassen.quote:Op maandag 19 december 2005 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen, dit zijn dan ook de 3 kandidaten met de hoogste verwachtingen van fokkers
Das vaak waar, maar ik zie eigenlijk niemand behalve Floortje, Harm en Raffaela een grote kans hebben...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
Favorieten winnen nooit.
Ja preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
Favorieten winnen nooit. Denk ik. Behalve Boris dan.
Dit is mijn lijstje met hoe hoog ik denk de idols worden. Mijn favoriet Floortje zal dus denk ik winnenquote:
Je kan het beter ook even zetten in Finaleranglijstjes en stats topic., dan wordt jouw lijstje in de statistieken opgenomenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit is mijn lijstje met hoe hoog ik denk de idols worden. Mijn favoriet Floortje zal dus denk ik winnen
Dus het staat wel goed volgensmij
Dat is het topic met hoe je hóópt dat het wordtquote:Op woensdag 28 december 2005 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je kan het beter ook even zetten in Finaleranglijstjes en stats topic., dan wordt jouw lijstje in de statistieken opgenomen.
INDERDAAD!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:40 schreef sbientje het volgende:
als marescha wint dan kijk ik nooooit meer naar idols
Ik hoop dat ze wint, maar ik denk niet dat ze genoeg stemmen kan krijgen. Floortje wint.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:40 schreef sbientje het volgende:
Volgens mij is Marescha echt een geval van you hate her or love her..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:40 schreef sbientje het volgende:
dat denk ik ook ja... misschien is het een hele leuke meid, ik weet niet, ik word gewoon bloednerveus van haar..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij is Marescha echt een geval van you hate her or love her..
Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:35 schreef BVO het volgende:
Een vrij grote poll:
Wie is jouw favoriete kandidaat voor de overwinning van Idols 3?
Floortje [36.5%]
Raffaëla [31.4%]
Aäron [6.9%]
Charissa [4.8%]
Serge [4.7%]
Harm [4.5%]
I-Jay [2.8%]
Ellen [2.7%]
Marescha [1.9%]
Angelique [1.8%]
Christon [1.5%]
Totaal 1155 bezoekers hebben gestemd
quote:Marescha [1.9%]
Misschien moeten we zelf eens zo'n poll doen in IDO, heb eigenlijk geen idee wie de rest van de users hier nou echt leuk vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:59 schreef BVO het volgende:
Is de enige poll die ik krijg als ik "Idols poll" bij google doe.
Dat Marescha het daar wel goed doetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef BVO het volgende:
En wat is daar héél anders aan dan Poll: favoriet vóór ronde 2: Stem mee!! ?!.
Ik bedoel, dat jij zegt dat we zo'n poll moeten maken, terwijl 'ie er dus al lang isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat Marescha het daar wel goed doet.
Ik zei ook dat ik niet wist wie de andere users hier als favorieten hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat jij zegt dat we zo'n poll moeten maken, terwijl 'ie er dus al lang is.
christon zo laagquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef BVO het volgende:
Nog een polletje.
Bron: www.jeugdjournaal.nl
Aantal stemmen : 3820.
36,9% Floortje
23,2% Raffaëla
07,5% Charissa
06,8% Aäron
05,6% Harm
05,5% I-Jay
04,0% Serge
03,7% Ellen
02,8% Marescha
02,5% Angelique
01,5% Christon
Floortje en Raffaëla krijgen terecht veel stemmen, maar I-Jay, Serge en Charissa boven Mareschaquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef BVO het volgende:
Nog een polletje.
Bron: www.jeugdjournaal.nl
Aantal stemmen : 3820.
36,9% Floortje
23,2% Raffaëla
07,5% Charissa
06,8% Aäron
05,6% Harm
05,5% I-Jay
04,0% Serge
03,7% Ellen
02,8% Marescha
02,5% Angelique
01,5% Christon
Jeugdjournaal-publiek loopt tegenwoordig ook met mobieltjes rond.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Achja, kleine kinderen mogen toch niet bellen.
niet altijd zijn de meisjes voor meisjes hoor. Ik heb een aantal kleine nichtjes en die vinden de jongens maar niks dit jaar.Die nichtjes (8-16 jaar) van mij die zijn helemaal gek van Raffaela en Floortje, maar ook Ellen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat het Floortje - Aäron wordt. Gewoon omdat die 2 het beste bij de doelgroep (jeugd van 12 t/m 18 passen. En 1 jongen zal wel de finale halen. Daarvoor zullen genoeg meisjes stemmen (die doen dat eerder dan jongens)
Serge zo hoog.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef Promiss het volgende:
Inmiddels weer een veranderde stand van het 'jonge publiek':
(Totaal 1541 bezoekers hebben nu gestemd)
Floortje [633 stemmen, 41.08%]![]()
Raffaëla [302 stemmen, 19.60%]
Serge [143 stemmen, 9.28%]
Aäron [111 stemmen, 7.20%]
Harm [106 stemmen, 6.88%]
Ellen [97 stemmen, 6.29%]
Christon [55 stemmen, 3.57%]
Angelique [52 stemmen, 3.37%]
Marescha [42 stemmen, 2.73%]![]()
Damn, de enige keer DAT er wat over Serge gezegd wordt, is het nog negatief ook! Echt niemand heeft vertrouwen in 'm.. En dat terwijl HIJ juist gaat winnen! Jullie hebben 't allemaal mis: Serge is 'n schatjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef Ayaxola het volgende:
Floortje zeer constant, zo'n Poll met meer dan 3000 stemmen per keer zegt denk ik ook wel aardig wat. En wat doet Serge zo bovenin?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef Promiss het volgende:
www.kindertent.com (zie ook eerdere posts)
Waarschijnlijk is Marescha voor het jonge publiek te uitwisselbaar met Floortje...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Damn, de enige keer DAT er wat over Serge gezegd wordt, is het nog negatief ook! Echt niemand heeft vertrouwen in 'm.. En dat terwijl HIJ juist gaat winnen! Jullie hebben 't allemaal mis: Serge is 'n schatje, en definitely DE Idol 2006!!!
![]()
![]()
(
)
Nou DE Idol 2006 ...... ik vind Serge erg leuk en ook wel goed. Maar DE Idols 2006? Neee dat weer niet.... dat is Floortjequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Damn, de enige keer DAT er wat over Serge gezegd wordt, is het nog negatief ook! Echt niemand heeft vertrouwen in 'm.. En dat terwijl HIJ juist gaat winnen! Jullie hebben 't allemaal mis: Serge is 'n schatje, en definitely DE Idol 2006!!!
![]()
![]()
(
)
Hoezo? Floortje wint en ze kan het beste zingen van allemaal, dan klopt het toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
't is duidelijk dat het 'jonge' publiek weinig let op muziekale kwaliteiten, dat is gewoon jammer
Aaron leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef chansadres het volgende:
Ik vind Floortje het beste zingen en daarnaast ziet ze er erg schattig uit
Serge of Aaron zal 2e eindigen. Gewoon omdat het leuke gozers zijn.
Ja, en die mensen die bellen blijkbaar véél en véél te veel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef chansadres het volgende:
Ja, bij de sportvereniging help ik vaker mee bij de jeugd en daar hoor ik dat Serge en Aaron zo leuk zijn (Leeftijdscategorie 12 t/m 14)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef chansadres het volgende:
Ik vind Katie Melua en Lucie Silvas echte typische idols en die zijn ook erg braaf.
Ik denk dat Floortje gewoon qua zang het beste is.
Qua uitstraling is ze ook.
Daarnaast ziet er heel lief en schattig uit, wat Raffaella niet heeft.
Ze kan leuk zingen en leuk voor in een uptempo Motown-coverband maar echt Idol zal ze niet worden.
Floortje zie ik zo voor me met een gitaar en van die mooie breekbare nummers maar andere soort nummers zou ze ook makkelijk kunnen zingen.
Zoiets is het wel, Always van Bon Jovi (volgens iemand op het Idols-forum). Geen "echte" rock dus, meer een rock-ballad.quote:Ik ben benieuwd wat ze zaterdag gaat doen want het thema is Rock en echte rock zie ik haar niet maken. Ik hoop op een nummer zoals Nothing else matters
Eensch. Alleen nog iets liever finale Angelique - Ellen !! En Floortje derde!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:35 schreef RnB-girliej het volgende:
Een goeie finale zou zijn; Floortje & Angelique![]()
Maakt me niet uit wie er wint want hun 2 zijn de allerbeste zangeressen van 't programma!
Aaron mag 3e worden..
Daar heb je inderdaad wel een goed punt denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef chansadres het volgende:
Ik vind Katie Melua en Lucie Silvas echte typische idols en die zijn ook erg braaf.
Ik denk dat Floortje gewoon qua zang het beste is.
[...]
Floortje zie ik zo voor me met een gitaar en van die mooie breekbare nummers maar andere soort nummers zou ze ook makkelijk kunnen zingen.
I rest my case! Floortje is bij mij op alle fronten de beste. Mij gaat meer verbazen wie 1e wordt. Serge, Angelique of Ellen. Spannend. Nu denk ik Serge maar dat kan zo anders wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef fayle het volgende:
Floortje gaat winnen.
Ik denk en hoop precies hetzelfdequote:Op zondag 29 januari 2006 10:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik denk FloortjeIk hoop Harm of Rafaela
![]()
Airellequote:Op zondag 29 januari 2006 09:22 schreef Airelle het volgende:
Ik denk Floortje. Ik hoop Ellen of Raffaela.
Wat nog veel belangrijker is, is om je zenuwen in controle te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef Scootmobiel het volgende:
Hmm... Floortje is wel heel goed qua zang en presentatie enzo, maar ik vind haar voor een echt pop-idool toch een beetje te braaf, te 'netjes'. Zij mist altijd net dat beetje 'lef' (brutaliteit, uitdagendheid, of hoe je het ook wilt noemen), wat Raffaella juist wél heeft, en wat een idool toch eigenlijk wel moet hebben, vind ik.
Okee, Raf heeft dan wel een paar mindere optredens achter de rug, maar als ze goed in haar vel zit en een nummer kiest waarbij ze echt kan stralen, dan zingt en danst ze de sterren van de hemel. Ik hoop dan ook dat ze gauw weer helemaal 'zichzelf' is en ons weer als vanouds laat genieten!![]()
Helemaal mee eens. Ellen is okay, maar Floortje steekt imo boven iedereen uit met haar mooie stem.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef Danzig het volgende:
Lijkt me duidelijk, Floortje dus. Ze steekt er met kop en schouders bovenuit. Ik hoop dat Ellen tweede wordt. In eerste instantie vond ik haar niet zo heel erg goed, maar ze weet me met de week meer te overtuigen.
Als je goed kijkt staat hij wel op 3e plaats toch niet slecht volgens mij.Toch???quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig, Serge niet zo hoog. En Ellen ook niet![]()
Ja, maar bijna 30 procent minder dan Floortje terwijl iedereen zegt dat hij na haar de populairste is. Nu zegt deze poll niet alles, maar toch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef leichje het volgende:
[..]
Als je goed kijkt staat hij wel op 3e plaats toch niet slecht volgens mij.Toch???
Nee kijk maar dat jaar met Jim/Jamai iedereen zei dat Jim ging winnen.Dikke nee dus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, maar bijna 30 procent minder dan Floortje terwijl iedereen zegt dat hij na haar de populairste is. Nu zegt deze poll niet alles, maar toch.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef leichje het volgende:
[quote]Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, maar bijna 30 procent minder dan Floortje terwijl iedereen zegt dat hij na haar de populairste is. Nu zegt deze poll niet alles, maar toch.
[/quote
]
Nee kijk maar dat jaar met Jim/Jamai iedereen zei dat Jim ging winnen.Dikke nee dus.
En dan die Maud in de peilingen moest ze iedere keer eruit van "de mensen"nou finaleplaats dus en ze heeft Boris nog flinke tegenkracht gegeven ook in de finale dat ik even ging denken dat ze nog ging winnen ook.Want zij was zo lief" en Boris zo 'arrogant".
Ik doe toch niksquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef chansadres het volgende:
Give him a rest. Ze zijn hier al zo schaars, laat ze toch lekker hun mening hier geven
Vandaagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef WithMe het volgende:
Nieuwe poll van het Jeugdjournaal:
Floortje: 4366 (61,7%)
Raffaëla: 974 (13,8%)
Serge: 482 (6,8%)
Aäron: 435 (6,1%)
Harm: 347 (4,9%)
Angelique: 292 (4,1%)
Ellen: 180 (2,5%)
1. Floortje 7389 (64,97%)quote:
ik was te lui om het uit te rekenenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
1. Floortje 7389 (64,97%)
2. Raffaëla 1754 (15,42%)
3. Serge 820 (7,21%)
4. Harm 639 (5,62%)
5. Angelique 471 (4,14%)
6. Ellen 300 (2,64%)
Ff percentages bij gezet
No problemquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was te lui om het uit te rekenen![]()
Vind Raf hier opvallend hoog staan. Dat ze 2x zoveel stemmen krijgt als Serge is toch wel noemenswaardig imho.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
3. Serge 820 (7,21%)
4. Harm 639 (5,62%)
5. Angelique 471 (4,14%)
6. Ellen 300 (2,64%)
Ff percentages bij gezet
Nou ik vind hem wel steeds beter worden en daar heb ik bewondering voor ,maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem de beste vind. Als ik echt naar m'n eigen smaak kijk, dan had Christon veel verder mogen komen en mag Ellen winnen van mij.Het gaat er om wat vindt de meerderheid van de stemmers.Ik denk dat Sergé toch wel goed ligt en voor een verrassing gaat zorgen.En het is zo als altijd er is een jongen die door veel meisjes leuk gevonden wordt , dus er keren automatisch mensen tegen zo iemand.quote:
Das wel een bizar gat zeg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
3. Serge 820 (7,21%)
4. Harm 639 (5,62%)
5. Angelique 471 (4,14%)
6. Ellen 300 (2,64%)
Ff percentages bij gezet
60/40 ongeveer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef Lynx666 het volgende:
Hoe lagen de percentages 2 jaar geleden tussen Boris en Maud eigenlijk?
Ik zou daar ook 'Ja, mee eens' stemmen. Of het een handige situatie is is een tweede.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef BVO het volgende:
Andere poll van die site:
Ook al ben je zwanger, je kan nog Idols-winnares worden!
12555 stemmen.
Ja, mee eens..... 83,3%
Nee, mee oneens..... 16,7%
In het verleden vond ik de aantallen mp3tjes op Kazaa altijd wel een aardige indicator voor de populariteit van de verschillende kandidaten. Maar als ik nu zoek naar de huidige kandidaten dan vind ik eigenlijk helemaal niets, behalve dan mp3tjes van Floortje, daar wemelt het echt van. Uitgemaakte zaak dus lijkt me. Als Floortje niet wint dan eet ik mijn pantoffels op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef BVO het volgende:
Overal dus Floortje........... groot gat............... Raffaëla, Serge.
Appelmoes schijnt bij alles te smaken volgens de laatste peilingen hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Riparius het volgende:
[..]
P.S. Heeft er iemand nog een aardig recept voor pantoffels in roomsaus?
ROFL, zelfs Serge smaakt er lekker mee dus dan moet het goed smakenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Appelmoes schijnt bij alles te smaken volgens de laatste peilingen hier.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
ROFL, zelfs Serge smaakt er lekker mee dus dan moet het goed smaken
Zoekt naar de comment van de kapotte tv!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ook mp3'tjes van Marescha gevonden, maar dat zegt niks, dus..
Als je het terugluistert is haar versie van You helemaal niet slecht..
Ik had haar liever de versie van Judith horen zingen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ook mp3'tjes van Marescha gevonden, maar dat zegt niks, dus..
Als je het terugluistert is haar versie van You helemaal niet slecht..
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:47 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop Ellen.
Maar dan zonder de "quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef BVO het volgende:
Floortje [1006 stemmen, 42.45%]
Raffaëla [562 stemmen, 23.71%]
Serge [305 stemmen, 12.87%]
Angelique [172 stemmen, 7.26%]
Ellen [165 stemmen, 6.96%]
Harm [160 stemmen, 6.75%]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef Lynx666 het volgende:
3. Serge 820 (7,21%)
4. Harm 639 (5,62%)
5. Angelique 471 (4,14%)
6. Ellen 300 (2,64%)
Die polls zeggen dus echt niet zoveel. Overal Raffaëla en Serge op de 2e en 3e plek, terwijl Serge gewoon afviel en Raf ook op de kruk kwam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef WithMe het volgende:
Floortje 690 (56%)
Raffaëla 232(18%)
Serge 131 (10%)
Angelique 69 (5%)
Ellen 56 (4%)
Harm 49 (3%)
Ja, bij Idols 1 dacht iedereen ook dat Jim ging winnen...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef WithMe het volgende:
Nou, als er iets is dat de uitzending van afgelopen zaterdag heeft laten zien, is dat er nog helemaal niks vaststaat, al lijkt het nog zo obvious.
Kanttekening: Wel maar net hoor. Maud heeft meer concurrentie kunnen bieden dan verwacht was!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Lynx666 het volgende:
Bij Idols 2 was ook al van mijlenver te zien dat Boris zou winnen. En hij won..
Kortom, we weten het gewoon niet.![]()
Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat Jim niet zou gaan winnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:06 schreef superhero87 het volgende:
Ja, bij Idols 1 dacht iedereen ook dat Jim ging winnen...
Dat kwam denk ik omdat een hele grote groep 'm een irritante gladjakker vond en voor Maud ging.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kanttekening: Wel maar net hoor. Maud heeft meer concurrentie kunnen bieden dan verwacht was!
Precies. Ik kan me niet voorstellen dat Floortje zo'n grote groep tegenstanders heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik omdat een hele grote groep 'm een irritante gladjakker vond en voor Maud ging.
Laten we hopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik heb er gewoon vertrouwen in dat mijn grote favoriet nu wel wint.
Idols 1: Hind 3e
Idols 2: Maud 2e
Idols 3: Floortje (1e?)
Iedereen dacht eerst toch dat Hind ging winnen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, bij Idols 1 dacht iedereen ook dat Jim ging winnen...
Ik zeg: Angelique![]()
Dat wordt dan een toffe 4 maartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
Tussenstand op kindertent.com, na 1668 stemmen sinds zaterdagavond.
42.7% Floortje --> +0.7%
28.1% Raffaëla --> +5.4%
10.3% Angelique --> +2.7%
09.5% Ellen --> +2.5%
09.5% Harm --> +2.3%
Het verbaast me toch wel dat Harm bij de kinderen nog evenveel stemmen haalt als Ellen. Je wilt toch als kind geen poster van zo'n engerd boven je bed? De grote vraag is wat de sms-ende puber- en prepubermeisjes gaan doen nu hun favo eruit is. Een deel daarvan zal helemaal niet meer stemmen omdat ze er nu van overtuigd zijn dat het allemaal doorgestoken kaart is, en een ander deel zal gaan voor één van de andere kandidaten, maar niet voor Harm. Dat betekent dat de vrouwen zullen profiteren van het vertrek van Serge. Verder hebben we het geluk dat het thema komende zaterdag nederlandstalig is én dat er twee liedjes gezongen moeten worden (een noviteit bij Idols). Dat gaat Harm tekstueel gezien vast niet trekken, en deze keer zal het niemand ontgaan dat zijn kortetermijngeheugen dusdanig kort is dat hij aan het eind van de strofe al geen idee meer heeft waar het mee begon. Kortom, exit Harm, maar ik vrees wel weer voor Ellen op de kruk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
42.7% Floortje --> +0.7%
28.1% Raffaëla --> +5.4%
10.3% Angelique --> +2.7%
09.5% Ellen --> +2.5%
09.5% Harm --> +2.3%
Inderdaad. In de online poll van het AD lag Maud op het allerlaatst (op de dag vóór de finale) zelfs iets voor op Boris. Maar [complottheorie] The Powers That Be hadden allang bepaald dat Boris moest winnen en dus werden de lijnen meteen opengegooid en kon er 24 uur voordat de finalisten ook nog maar een noot hadden gezongen al worden gestemd. Dat gaf voldoende tijd om aan trendanalyse te doen en de uitkomst eventueel bij te sturen met wat extra sms-offensiefjes [/complottheorie].quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kanttekening: Wel maar net hoor. Maud heeft meer concurrentie kunnen bieden dan verwacht was!
Serge die lekker smaakt met appelmoes.... Ik krijg hier associaties door op mijn netvlies die ik mezelf liever bespaard had zien wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
ROFL, zelfs Serge smaakt er lekker mee dus dan moet het goed smaken
Goeie theorie!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het verbaast me toch wel dat Harm bij de kinderen nog evenveel stemmen haalt als Ellen. Je wilt toch als kind geen poster van zo'n engerd boven je bed? De grote vraag is wat de sms-ende puber- en prepubermeisjes gaan doen nu hun favo eruit is. Een deel daarvan zal helemaal niet meer stemmen omdat ze er nu van overtuigd zijn dat het allemaal doorgestoken kaart is, en een ander deel zal gaan voor één van de andere kandidaten, maar niet voor Harm. Dat betekent dat de vrouwen zullen profiteren van het vertrek van Serge. Verder hebben we het geluk dat het thema komende zaterdag nederlandstalig is én dat er twee liedjes gezongen moeten worden (een noviteit bij Idols). Dat gaat Harm tekstueel gezien vast niet trekken, en deze keer zal het niemand ontgaan dat zijn kortetermijngeheugen dusdanig kort is dat hij aan het eind van de strofe al geen idee meer heeft waar het mee begon. Kortom, exit Harm, maar ik vrees wel weer voor Ellen op de kruk.![]()
Dus 4 maart Raff, ik hoop echt dat ze het in ieder geval tot die tijd volhoudt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:58 schreef chansadres het volgende:
Ik denk eigenlijk stiekem dat Harm er volgende keer er nog niet uitvliegt maar dat Ellen jammergenoeg dit moet. Denk dat Harm de week erna eruit vliegt. Gevolgd door Raff.
Ik ook. Anders is het ineens een stuk minder leuk op 4 maart.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus 4 maart Raff, ik hoop echt dat ze het in ieder geval tot die tijd volhoudt.
Echt wel! ik hoop zo dat deze drie overblijvenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt dan een toffe 4 maart. Mocht dit de uitslag worden dan he.
Exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef jessjuh het volgende:
Ik denk ook dat Ellen gaat zaterdag en Raffaella daarna. Harm denk ik derde worden.
* Droomt verder *quote:
Succesquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:05 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar goed, ik ga nu slapen, heb morgen een gesprek op mijn (mogelijk) nieuwe school
Hm ja. Maar of ik daar nou zó blij mee ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
bright side, jij zit tenminste op school. er zijn mensen die dat niet voor elkaar krijgen...
Haha, er zijn meer mensen voor Harm dan voor Ellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef WithMe het volgende:
Poll van het Jeugdjournaal:
Floortje: 2201 (48,4%)
Raffaëla: 521 (11,5%)
Harm: 281 (6,2%)
Angelique: 247 (5,4%)
Ellen: 140 (3,1%)
Ik heb geen favoriet: 1158 (25,5%)
Daar dacht ik ook al aanquote:
Op kindertent.com heeft Ellen nu een lichte voorsprong op Harm. Ik heb goede hoop dat die voorsprong nog wat uitloopt door de 'zwevende' kiezers die nu niet meer op Serge kunnen stemmen en ook niet voor Harm zullen gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef WithMe het volgende:
Ellen bungelt nu wel heel treurig onderaan.![]()
Ai, dus a.s. zaterdag Ellen eruit, als vergeldingsactie van alle Serge fans?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef WithMe het volgende:
De sfeer bij Serge-aanhangers is misschien nogal tegen Ellen gericht, omdat zij wél doorging en Serge niet. Zo lijkt het teminste op de Serge-fansites.
Ze kunnen haar niet wegstemmen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ai, dus a.s. zaterdag Ellen eruit, als vergeldingsactie van alle Serge fans?
Nou ja, ze kunnen Ellen er niet uit stemmen, hooguit stemmen ze op iemand anders.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ai, dus a.s. zaterdag Ellen eruit, als vergeldingsactie van alle Serge fans?
Het was ook niet heel erg serieus bedoeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze kunnen haar niet wegstemmen...
Dan stemmen ze 5x ipv 150x.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:32 schreef WithMe het volgende:
Maar nu hun echte favoriet weg is, denk ik niet dat ze weer al hun beltegoed spenderen aan hun nieuwe favoriet.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef chansadres het volgende:
Ik denk eerder 0 keer...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet ze niet onderschatten. Volgens mij zijn ze niet altijd zo voorspelbaar.![]()
Misschien gaan er juist wel Serge-aanhangers nu voor Ellen stemmen omdat ze afgelopen zaterdag zo begaan was met Serge.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef WithMe het volgende:
De sfeer bij Serge-aanhangers is misschien nogal tegen Ellen gericht, omdat zij wél doorging en Serge niet. Zo lijkt het teminste op de Serge-fansites.
Zou kunnen, maar ik ga er maar niet vanuit.. echt al die Serge fans zijn kwaad op Ellen.. net of zij er wat aan kan doen.. hadden ze maar meer moeten stemmenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef Riparius het volgende:
[..]
Misschien gaan er juist wel Serge-aanhangers nu voor Ellen stemmen omdat ze afgelopen zaterdag zo begaan was met Serge.![]()
mwah, niet altijd voorspelbaar? niet altijd logisch klinkt toch beter.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet ze niet onderschatten. Volgens mij zijn ze niet altijd zo voorspelbaar.![]()
Opvallend eigenlijk dat juist bij de Jeugdjournaal-kijkers Harm niet onderaan stond.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef WithMe het volgende:
Poll van het Jeugdjournaal:
Floortje: 2201 (48,4%)
Raffaëla: 521 (11,5%)
Harm: 281 (6,2%)
Angelique: 247 (5,4%)
Ellen: 140 (3,1%)
Ik heb geen favoriet: 1158 (25,5%)
Deze was aardig betrouwbaar deze keer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
42.7% Floortje
28.1% Raffaëla
10.3% Angelique
09.5% Ellen
09.5% Harm
Zo, die Raff heeft toch veel stemmen zeg. Maar het is wel duidelijk, Floortje is by far het populairst.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
Deze was aardig betrouwbaar deze keer.![]()
Gok op ellen of Raff. * -Hans- hoopt dat ze op Floortje gaan stemmen!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:05 schreef WithMe het volgende:
Ik ben benieuwd op wie de Harm-stemmers zullen overstappen.
kan ik wel mee leven jahquote:Op zondag 19 februari 2006 15:06 schreef PeRi het volgende:
Ik wil een Raf vs Ellen in de finale en Ellen die wint.
die gaan nu voor Ellen of Angelique denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 15:21 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat veel Harm-stemmers wat Idols betreft nu afhaken.
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die gaan nu voor Ellen of Angelique denk ik
Ik hoop en denk van wel...quote:
en dat is al een unicum op zich...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |