quote:
ok. hij ziet er hip uit. maar voor de restquote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dat suffe haar en die getuite lipjes?.
Nee, bedankt..
Zoals ik al zei: Ellen. Of Floortje. Of Sanne.
die gast staat op om 5 uur om zijn haar in die coupe te gooien hoorquote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef CasB het volgende:
Is dat tegenwoordig hip? Geen tijd meer hebben om je haar te kammen?
Raffaela is een goede gok denk ik... Als ze Harm naar de workshops laten gaan kan het zomaar zijn dat ie ver komt... Wellicht niet op sex-appealquote:Op zondag 20 november 2005 09:44 schreef mrsj het volgende:
Raffaela of Harm..
die laatste heb ik overigens wel m`n twijfels over..
hijs keischattigquote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dat suffe haar en die getuite lipjes?.
Nee, bedankt..
Zoals ik al zei: Ellen. Of Floortje. Of Sanne.
Zo is je avatar wat beterquote:
Jaaa Nadeemquote:
Daar lijkt het wel op idd. Het lijkt nergens naar imho, maar goed.quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die gast staat op om 5 uur om zijn haar in die coupe te gooien hoor
Gelukkig is die Charissa niet overdrevenquote:Op maandag 28 november 2005 09:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik denk dat dat overdreven gedoe van Raffaëla - dat nu nog gewoon grappig is - mensen op een gegeven moment op de zenuwen gaat werken en dat Charissa dan een hele goede kans maakt.
Met d'r glimlachquote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig is die Charissa niet overdreven. Alleen met een mindere stem dan.
Deze gast heeft inderdaad een super stem, heel professioneel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:07 schreef Ivatje het volgende:
Ik hoop I-Jay!!![]()
Hij is mooi, heeft een goede uitstraling, kan goed zingen en heeft een prettige stem...Dus alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |