quote:
ok. hij ziet er hip uit. maar voor de restquote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dat suffe haar en die getuite lipjes?.
Nee, bedankt..
Zoals ik al zei: Ellen. Of Floortje. Of Sanne.
die gast staat op om 5 uur om zijn haar in die coupe te gooien hoorquote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef CasB het volgende:
Is dat tegenwoordig hip? Geen tijd meer hebben om je haar te kammen?
Raffaela is een goede gok denk ik... Als ze Harm naar de workshops laten gaan kan het zomaar zijn dat ie ver komt... Wellicht niet op sex-appealquote:Op zondag 20 november 2005 09:44 schreef mrsj het volgende:
Raffaela of Harm..
die laatste heb ik overigens wel m`n twijfels over..
hijs keischattigquote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dat suffe haar en die getuite lipjes?.
Nee, bedankt..
Zoals ik al zei: Ellen. Of Floortje. Of Sanne.
Zo is je avatar wat beterquote:
Jaaa Nadeemquote:
Daar lijkt het wel op idd. Het lijkt nergens naar imho, maar goed.quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die gast staat op om 5 uur om zijn haar in die coupe te gooien hoor
Gelukkig is die Charissa niet overdrevenquote:Op maandag 28 november 2005 09:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik denk dat dat overdreven gedoe van Raffaëla - dat nu nog gewoon grappig is - mensen op een gegeven moment op de zenuwen gaat werken en dat Charissa dan een hele goede kans maakt.
Met d'r glimlachquote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig is die Charissa niet overdreven. Alleen met een mindere stem dan.
Deze gast heeft inderdaad een super stem, heel professioneel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:07 schreef Ivatje het volgende:
Ik hoop I-Jay!!![]()
Hij is mooi, heeft een goede uitstraling, kan goed zingen en heeft een prettige stem...Dus alles!
Sluit me hierbij aanquote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Floortje, Raffaëla, Aäron. Een van die 3.
zou wel leuk zijn, er heeft nog geen vrouw gewonnen, ook nog geen negerquote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Ivatje het volgende:
Aäron is lief en schattig en Angelique kan steengoed zingen...Dus een van die twee...![]()
Ik gun het beiden best wel.quote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Ivatje het volgende:
Aäron is lief en schattig en Angelique kan steengoed zingen...Dus een van die twee...![]()
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:28 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik gun het beiden best wel.
Of een vrouw van 34 jaar nog toekomst heeft als nieuwe, veelverkopende zangeres is weer een ander verhaal. (O.k., je ziet het niet aan haar af, dat scheelt.)
finale aäron VS floortje kan ik me idd goed voorstellenquote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef BVO het volgende:
1. Floortje.
2. Aäron.
3. Raffaëla.
4. Harm.
5. Charissa.
Dat wordt het denk ik.
Je hebt natuurlijk gelijk dat de percentages niet zondermeer vergelijkbaar zijn, maar Floortje en Raffaëla steken er toch wel torenhoog bovenuit, dus als we hier op af mogen gaan kunnen we ons verheugen op een battle of the babes zonder weerga. En - vooropgesteld dat Floortje niet nog een keer in de fout gaat - zou ik niet weten wie er dan zou winnen: de megaleuke Raffaëla met haar uitstraling van hier totaan de maan of de ultraperfecte girl next door met haar werkelijk prachtige stem?quote:Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
Als je puur kijkt naar het percentage stemmen, wat natuurlijk niet werkt omdat er een verschil is in het aantal stemmers en de kwaliteit van de andere kandidaten, kom je op de volgende top 12 uit:
[...]
zou heel goed kunnen, dit zijn dan ook de 3 kandidaten met de hoogste verwachtingen van fokkersquote:Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
01. Floortje - 42%
02. Raffaela - 38%
03. Aäron - 19%
Uhuh, al zie ik Harm ook nog wel verrassen.quote:Op maandag 19 december 2005 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen, dit zijn dan ook de 3 kandidaten met de hoogste verwachtingen van fokkers
Das vaak waar, maar ik zie eigenlijk niemand behalve Floortje, Harm en Raffaela een grote kans hebben...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
Favorieten winnen nooit.
Ja preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
Favorieten winnen nooit. Denk ik. Behalve Boris dan.
Dit is mijn lijstje met hoe hoog ik denk de idols worden. Mijn favoriet Floortje zal dus denk ik winnenquote:
Je kan het beter ook even zetten in Finaleranglijstjes en stats topic., dan wordt jouw lijstje in de statistieken opgenomenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit is mijn lijstje met hoe hoog ik denk de idols worden. Mijn favoriet Floortje zal dus denk ik winnen
Dus het staat wel goed volgensmij
Dat is het topic met hoe je hóópt dat het wordtquote:Op woensdag 28 december 2005 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je kan het beter ook even zetten in Finaleranglijstjes en stats topic., dan wordt jouw lijstje in de statistieken opgenomen.
INDERDAAD!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:40 schreef sbientje het volgende:
als marescha wint dan kijk ik nooooit meer naar idols
Ik hoop dat ze wint, maar ik denk niet dat ze genoeg stemmen kan krijgen. Floortje wint.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:40 schreef sbientje het volgende:
als marescha wint dan kijk ik nooooit meer naar idols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |