ha.ha. Oh sorry was t grappig bedoeld?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Molluck het volgende:
Van helemaal niemand eigenlijk, misschien moet je 'downloaden' in de titel zetten
Uit welke PI maak je dat op?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ha.ha. Oh sorry was t grappig bedoeld?
Ik vind het alleen maar moedig dat je dat in het openbaar durft te zeggen....quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef BVO het volgende:
Raffaëla. Niet alleen omdat ze zo leuk is en een erg lekkere stem heeft, maar vooral ook omdat haar muziekstijl me het meest aanspreekt.
Als Ellen die jazz/Stevie Wonder achtige nummers blijft maken zou ik van haar zeker ook wel een plaat willen hebben.
Ik vraag me af of ze een goeie plaat kan maken. Ligt deels aan haar, maar ook aan producers zoals Alain Clark (quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef BVO het volgende:
Raffaëla. Niet alleen omdat ze zo leuk is en een erg lekkere stem heeft, maar vooral ook omdat haar muziekstijl me het meest aanspreekt.
Als Ellen die jazz/Stevie Wonder achtige nummers blijft maken zou ik van haar zeker ook wel een plaat willen hebben.
Alain Clark is nog wel okay, Fluitsma en van Tijn is echt de saaiheid ten top. Maar goed, dat blijf je toch houden, bij alle finalisten.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een goeie plaat kan maken. Ligt deels aan haar, maar ook aan producers zoals Alain Clark () , Fluitsma en van Tijn (
) ...als ze bv met Tjeerd Oosterhuis zou gaan werken , kan er best een toffe plaat uitkomen
Alain wil zichzelf teveel in elk nummer proppen..en die hoge stemmetjes etc gaan ook irriteren.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Alain Clark is nog wel okay, Fluitsma en van Tijn is echt de saaiheid ten top. Maar goed, dat blijf je toch houden, bij alle finalisten.
Tjeerd Oosterhuis lijkt me wel een goede voor Raffaëla.
Weet ik niet hoor. Zou zij wel een volledig album kunnen maken dat ook nog eens het geld waard is?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog niemand voor MareschaDat zou mijn tweede keus geweest zijn.
Ja ik weet niet, haar stem is iig goed genoeg naar mijn mening. Ik weet niet precies wat haar muziekstijl is, als 't alleen ballads zouden zijn zou mij 't niet echt kunnen boeien.. dus ligt eraan.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Zou zij wel een volledig album kunnen maken dat ook nog eens het geld waard is?
Nu wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog niemand voor MareschaDat zou mijn tweede keus geweest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |