Stond dat ter twijfel dan?quote:
opvallend idd .quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
hilly is niet door he? Vreemd........
Done.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef Koenz0r het volgende:
Tom_Tom, kun je mijn topic even opslot doen?
Thanksquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Done..
En wie was Hilly, charmed_angel?
Voor mij niet, maar zelf was ze er niet zo zeker van. Dat vond ik toch wel minder.quote:
Juist.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef PeRi het volgende:
GODVERDETERINGTIEFUSKUTMAIKE.
ze kwam bij de auditie erg laat aan en toen zei ze: tjah NS.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Done..
En wie was Hilly, charmed_angel?
Ik dacht dat Tooske slecht was maar deze domme doos slaat echt alles. Wat een trutje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
Het einde was weer hilarisch. Martijn Krabbe die alle tekst zeg, en BOERIN Janzen die er weer voor NIETS bijstaat. Net of ze niets kan onthouden.
Alles voor de kijkcijfers he.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Maike door.Wat een slechte beslissing. Nog langer dat gezeur aanhoren.
Ze zoeken Idols, geen chipmunks.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef tonks het volgende:
en waarom is dat leuke meisje niet door die der liedje 3x overnieuw zong bij de audities
Beschermd diersoort?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Waarom is die aap met rode haren door (Dat wijf)
Ik zag het al helemaal voor me. Het wordt weer alleen maar jongens en zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef PeRi het volgende:
Aäron.
En wat een naaistreek joh, van dat sorteren op geslacht. Ik zat echt uit mn vel te gaan zowat toen hij dat zei in kamer 1. Ik vond het al raar gesorteerd
vond het wel een leuke move.... ik ben al blij dat ze ons niet in spanning hebben laten zitten met, welke kamer is door??? Net als de afgelopen 2 idolsquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef PeRi het volgende:
Aäron.
En wat een naaistreek joh, van dat sorteren op geslacht. Ik zat echt uit mn vel te gaan zowat toen hij dat zei in kamer 1. Ik vond het al raar gesorteerd
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze zoeken Idols, geen chipmunks.
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
Is die gast die te laat kwam, nou door of niet?
Hij zong wel goed, alleen zo een figuurtje a la 50 eurocentquote:
Hmz, das wel zo... alleen Alice had tietuhquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuh, Alice was op een andere manier irritant.
Pcies, Dat Harm roodhaar-wezen is ook door terwijl hij zat te neurien -_-quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:12 schreef Rnnz het volgende:
Wat kan Maike eraan doen dat ze door is?![]()
Als ze slecht zingt en ze gaat nog door zal de jury wel iets in d'r zien hè..
Clarissa.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zei is ook door en megagoed..... weet iemand haar naam?
[afbeelding]
In the pocket!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuh, Alice was op een andere manier irritant.
Dat hoofdquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Clarissa is ook megagoed
[afbeelding]
Whehe, het kon onze Poolse schoonmaakster zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
nee deze is lekker
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat hoofd.
Probeer het hier eens: Flora & Fauna.
Verdomme, inderdaad zegquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een hoop lelijke kandidaten.
Daar hoort voor mij echt een PINPASFRAUDE onder ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
ow my fucking god.....
[afbeelding]
volgens mij hebben ze de verkeerde database online gezet. Die van een willekeurige vrouwenvleugel ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
ow my fucking god.....
[afbeelding]
Maike is wel leuk toch? Als 't tenminste degene is die ik voor me hebquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:12 schreef Rnnz het volgende:
Wat kan Maike eraan doen dat ze door is?![]()
Als ze slecht zingt en ze gaat nog door zal de jury wel iets in d'r zien hè..
Rafaellaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
Maar het allerbelangrijkste is dat:
[afbeelding]
door is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
ow my fucking god.....
[afbeelding]
Hij is goed jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Hij vond ik ook zéer sterk
Maar ze is wel goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef LeBeau het volgende:
[afbeelding]
"We zijn hoeren! Hoeren!"
Pinooow is niet door.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Whehe, die lijkt op dat zwaar gefotoshopte wijf, dat op internet rondcirkelt. Met dat strakgetrokken gezicht + botox
niet allemaal.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef Zhenar het volgende:
Die foto's op de site zijn echt verschrikkelijk!![]()
ok net zei ik: Huib is een lekker dingquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]ik vergelijk hem met Frank van vorig jaar
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
The aliens have arrived.
Weet ik niet, maar ze zong wel een van de bestequote:
* Eens is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de fans...... Nog 1 keer maike.... en dan wil ik geen foto meer zien van haar! Mee eens?
Bij deze foto zit ik echt hardop te lachen.quote:
Dat moet haast wel... wat ik me kan herinneren is dat ze goed zong én de jury positief was.quote:
ja klopt en toen was ze niet door naar de theaterquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jep. Kamer 2.
Heeft zij eerder meegedaan?
lijkt wel of ze allemaal stoned zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef tonks het volgende:
Al die foto's zijn erg raar, hoe komt dat?
*agree. Wat een kutwijf. De arrogantie. Als zangeres moet je van alle markten thuis zijn, Truus. En als je nog nooit wat klaar gemaakt hebt moet je al helemaal geen eisen gaan stellenquote:
Zou het de flitser zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef tonks het volgende:
Al die foto's zijn erg raar, hoe komt dat?
It's about time!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Er zitten helemaal geen leuke jongens bij!
Krijgen we dit jaar een vrouwelijke winnares?
I hope so!!!!!!!!
God I hope so! Echt ik wil een top10 finale met maar 2 gozers en 8 meiden of zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Er zitten helemaal geen leuke jongens bij!
Krijgen we dit jaar een vrouwelijke winnares?
I hope so!!!!!!!!
Volgens mij zijn er dit jaar 13 finalisten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
God I hope so! Echt ik wil een top10 finale met maar 2 gozers en 8 meiden of zo
Dat was idd ook het eerste wat ik dacht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een slechte foto's zeg, bijna allemaal.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:30 schreef PeRi het volgende:
Er moet een jongen winnne! Niks meisjes!!!![]()
Ik ook! Er zitten toch betere zangeressen bij dan zangers....quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
God I hope so! Echt ik wil een top10 finale met maar 2 gozers en 8 meiden of zo
Gulsh..quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/i(...)s/50_KAS---04479.jpg.
Nr. 1, 2 en4.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook! Er zitten toch betere zangeressen bij dan zangers....
Rafaella![]()
Floortje![]()
Lindy![]()
Ariel![]()
Geinige kop, die Gabriel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
Zijn Esther, Karlijn en Gabriel door?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:30 schreef PeRi het volgende:
alweer een jongen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:30 schreef PeRi het volgende:
Is dat dat meisje dat op het eind in dat "Zij zijn nog meer door"-stukje was en waarvan de jury zei dat ze er vrolijk van werden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Zij staat wel leuk op de foto.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
Lindy ken ik zo ff niet.
Kan me hem niet herinneren eig'lijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is een grappige en aardige gozer, lijkt me
Nee hoor,quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Je hebt twee jaar je zin gehad, nu is het de beurt aan de meisjes
Hee, een foto die meevalt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is
[afbeelding] eigenlijk door?
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is
[afbeelding] eigenlijk door?
Zeikerd. Ik wil gewon een jongen weer. Een echte vent dit keer. Dan pas mogen de meisjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Je hebt twee jaar je zin gehad, nu is het de beurt aan de meisjes
Oh ja, zij. Nou ja, ze ziet er apart uit. D'r stem heb ik nog niet goed gehoord.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had der vorige idols al doorgemoeten![]()
Het wordt tijd voor een meid! Ik ben die puberachtige kindertjes nou wel zatquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeikerd. Ik wil gewon een jongen weer. Een echte vent dit keer. Dan pas mogen de meisjes
Ja, dat zal inderdaad de reden zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt? Ach jah hij zong wel een beetje als Jim..... misschien daarom?
Rafaella wordt het.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een meid! Ik ben die puberachtige kindertjes nou wel zat![]()
Ik kan het dan weer niet laten om even Photoshop te openen, binnen 2 minuten heb je een foto die er gewoon beter uit zietquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Airbrushen enzo kunnen ze ook al niet bij de Idolsredactie.. Die foto's zien er echt niet uit.
Rafaellaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Rafaella wordt het.
Een mark my words momentje, dit.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Rafaella wordt het.
GEEN FOTO'S MEER VAN DAT GNOOMPJE HADDEN WE GEZEGD!!!!quote:
Ja dus toch, samen met die blonde die ook met Nora bij dat Duitse meisjesgroepje had gezeten. Ze heeft ook nog meegedaan aan dat Talpa indehuidvangedoe meegedaan. Ze was toen (met Popstars) net zestien geworden geloof ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yep ze zat bij de laatste 10 en viel als eerste af toch?
ow shitquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GEEN FOTO'S MEER VAN DAT GNOOMPJE HADDEN WE GEZEGD!!!!![]()
!
Maike mag van mij heel snel terughobbelen naar dat volk van Laaf waar ze vandaan komt.!
DOE JIJ EENS NIET ZO LELIJK!!!111quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GEEN FOTO'S MEER VAN DAT GNOOMPJE HADDEN WE GEZEGD!!!!![]()
!
Maike mag van mij heel snel terughobbelen naar dat volk van Laaf waar ze vandaan komt.!
ga zelf daar staan dan stelletje miereneukersquote:
Ik zag Esther volgens mij in kamer 2 zitten dus volgens mij is ze door. Ik lette daar extra op omdat zij bij mij in de klas heeft gezeten.....in 88/89 en 89/90quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
Zijn Esther, Karlijn en Gabriel door?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien moet je de foto nog een keer posten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef Ivatje het volgende:
Maike is de irritanste kandidat! Een mix van een vervelend kind en een huisvrouw!![]()
[afbeelding]
Welke wel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
Die foto is niet echt om over naar huis te schrijven.
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef Ivatje het volgende:
Maike is de irritanste kandidat! Een mix van een vervelend kind en een huisvrouw!![]()
[afbeelding]
Ja, echt niemand vindt haar leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springen. totdat ze opeens iemand pakte.
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat grappig was, toen ze te horen kregen dat ze door waren.. zij helemaal janken.. wilde iemand gaan knuffelen en die liep weg.. wilde nog iemand knuffelen en die liep ook weg.. stond ze daar alleen te janken en te springen. totdat ze opeens iemand pakte.
Die hebben bij jou nooit zoveel waardequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
Geen enkelequote:
Is zij wel of niet door? Ze staat op Idols.nl wel bij degene die door zijn, maar ik dacht dat ik haar weg zag gaan..?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Whehe, die lijkt op dat zwaar gefotoshopte wijf, dat op internet rondcirkelt. Met dat strakgetrokken gezicht + botox
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hebben bij jou nooit zoveel waarde!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.
Ja die warenquote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kim, Renske en Esther.
Hoppatee, alledrie meteen naar de workshops, aub!
Over één van hen kun je een spoiler vinden in het Voor- & Theaterrondes Spoilertopic...quote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kim, Renske en Esther.
Hoppatee, alledrie meteen naar de workshops, aub!
En wat is de top van Idols I & II?? Zeker de finale van II?quote:Op zondag 20 november 2005 10:43 schreef BVO het volgende:
2.205.000 kijkers gisteravond, het hoogste aantal sinds aflevering 1.
Jawel dus.quote:Op zondag 20 november 2005 10:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een hele suffe vraag: wat houden die "workshops" nou precies in? Dat is toch niet live hè?
Ooooooooooooooooooh!quote:Op zondag 20 november 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel dus.Alleen het oefengedeelte met BN'ers en zulks zijn opgenomen.
Ginale Idols 1 geloof ik.quote:Op zondag 20 november 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat is de top van Idols I & II?? Zeker de finale van II?
Ja, maar dat was dan ook een Ginale. En hoe vaak zie je dát op televisie?!quote:Op zondag 20 november 2005 10:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ginale Idols 1 geloof ik.
Ter vergelijking:
Eerste theaterronde bij Idols 1 scorrde 1,9 miljoen kijkers en de eerste theaterronde bij Idols 2 scoorde 2.177.000 kijkers.
Ik zag haar ook weggaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef laen het volgende:
[..]
Is zij wel of niet door? Ze staat op Idols.nl wel bij degene die door zijn, maar ik dacht dat ik haar weg zag gaan..?
Ah dat maakt het een stuk duidelijker!quote:Op zondag 20 november 2005 11:18 schreef PeRi het volgende:
Ze stapte de bus in met de woorden 'Ik heb Idols niet nodig'. Ze staat tussen de 89 van de theaterronde, maar de 30 van deze week die afvielen staan daar ook nog tussen.
Was me niet opgevallen, maar klinkt goed!quote:Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef apestaartje het volgende:
Nog liefhebbers van Celinde, trouwens? Of ben ik de enige die haar heeft opgemerkt? Ze zong best goed, had een Irma-achtig klankje. Ze is alleen wat knapper.
http://www.rtl.nl/shows/i(...)_CELINDE---01387.jpg
http://www.rtl.nl/(channe(...)rio_15.avi_plain.xml
Nee, zeker niet. Erg goed gedaan van de mensen in de montage. Veel zingen en weinig onzinfilmpjes.quote:Op zondag 20 november 2005 12:27 schreef LeBeau het volgende:
Ben ik trouwens de enige die te theater ronde dit keer echt 300 keer beter vond dan die van Idols 2?
dat doet ie idd jaquote:Op zondag 20 november 2005 11:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik kijk net naar de auditie van Kas Gabriël en Frengey... Ligt het aan mij of zingt die Frengey daar onwijs vals?!![]()
De montage is sowieso veel beter als bij Idols 1 en 2. Heb me echt bescheurd om die kabouter Plop muziek en het smurfenlied die ze onder de auditie van zo'n halve hadden gezet. En Rafella en haar Henk-Jan adoratie met daaronder Marco Borsato's De Waarheidquote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Erg goed gedaan van de mensen in de montage. Veel zingen en weinig onzinfilmpjes.
Volgens mij is hij er al uit. Was die jongen waarmee Chantal 'flirte' tijdens de audities.quote:Op zondag 20 november 2005 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Mijn favoriet tot nu toe is de Indo in de lichtblauwe trui, als ik de foto's bekijk is dat volgens mij Stacey. geweldige stem die gozer...
Jep, die mocht wieberen...quote:Op zondag 20 november 2005 17:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er al uit. Was die jongen waarmee Chantal 'flirte' tijdens de audities.![]()
Je PI.quote:
De jaren ervoor kwamen ze eerst naar het theater toe en kregen ze dáár pas te horen uit welke liedjes ze konden kiezen.quote:Op zondag 20 november 2005 10:18 schreef PeRi het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat er dit jaar veel minder echt helemaal de mist ingingen qua tekst? Alleen Harm en een andere gozer volgens mij waren even de tekst kwijt. Misschien wel meer, maar het viel niet echt op. Geen Jamai-achtige taferelen.
Sorry.quote:
quote:
Ja, wat is er nou weer niet goed danquote:
Met dat van Raffaela als verreweg het grootstequote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik goed tel zijn er al 36 topics van kandidaten in de theaterronde.
waarvan er 9 met Gavin DeGraw dus mochten "workshoppen"quote:Op zondag 20 november 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel dus.Alleen het oefengedeelte met BN'ers en zulks zijn opgenomen.
Maar mochten ze de vorige keren dan ook al thuis oefenen? Dat wist ik niet?quote:Op zondag 20 november 2005 10:18 schreef PeRi het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat er dit jaar veel minder echt helemaal de mist ingingen qua tekst? Alleen Harm en een andere gozer volgens mij waren even de tekst kwijt. Misschien wel meer, maar het viel niet echt op. Geen Jamai-achtige taferelen.
quote:
I-Jay :R :R:R:quote:
Hij zit er nog in.quote:
GODVER :R R:ERE R:R :R:Rquote:
Het hele A-Team?quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb er ook niet zo'n last van, vond het wel grappig. Hij lijkt op The A team
quote:Op maandag 21 november 2005 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
I-Jay is multifunctioneel hoor.
Ik moet aan JK denken als ik hem zie. En das meestal foooouuutquote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef BVO het volgende:
Wat is er eigenlijk zo mis aan hem?
Oh ja, das waar ook, ze hebben allebei een kleur.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet aan JK denken als ik hem zie. En das meestal foooouuut
Volgens mij is hij een stuk aardiger en zo. Alleen zijn stem is.. op zijn Jerny..quote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef Takkembah het volgende:
JK
Vergelijking is makkelijk gemaakt inderdaad, maar ik schat I-Jay toch iets hoger in
Ja nee he! Hopelijk gaat hij dus aan de hand van de jury eruit! Anders is hij natuurlijk weer de populairste voor de breezerkutjesquote:
Jullie kozen Neil!
Jullie hebben gekozen: Neil Hendriks is de populairste auditiekandidaat!
‘Wie vind jij de beste auditiekandidaat?’ Die vraag stelde de redactie vorige week aan de bezoekers van Idols.nl, en de reacties zijn overweldigend! Ruim duizend e-mails zijn de afgelopen dagen in onze mailbox bezorgd, en hoewel Herman ‘I’m a dancer’ Berghuis lange tijd de ranglijst aanvoerde, wist Neil Hendriks na een indrukwekkende inhaalrace de spontaan in het leven geroepen populariteitsprijs binnen te slepen!
Het gaat de jongste van de drie Hendriks-deelnemers dus voor de wind. Waar zijn twee oudere broers Jim en Steve al sneuvelden in de auditieronde, mocht Neil wel opdraven in de theaterronde. Zijn toch al trotse vader Ben zal afgelopen zaterdag bovendien met een brede grijns hebben toegekeken hoe zijn zoon de trio’s overleefde.
Neil kreeg van jullie 31% van het totale aantal stemmen toegekend, waarmee hij Herman (26%) en Raffaela (21%) achter zich liet. Herman speelde zich nadrukkelijk in de kijker vanwege zijn hilarische danspasjes, terwijl Raffaëla jullie betovert vanwege haar charisma én natuurlijk de kriebels voor juryvoorzitter Henkjan.
In de schaduw van Neil, Herman en Raffaela eindigden Marlous en Huib als nummer vier en vijf. Marlous is erg populair vanwege de manier waarop ze de jury inpalmde en drie keer mocht zingen tijdens haar auditie. Huib mag rekenen op veel stemmen omdat hij, net als Neil, vele vrouwelijke harten sneller doet kloppen.
De top-5:
1: Neil (31%)
2: Herman (26%)
3: Raffaëla (21%)
4: Marlous (12%)
5: Huib (7%)
Bron: idols.nl
Ja, wilde het ook net posten. Ik hoop echt dat hij afgevallen is.quote:Op maandag 21 november 2005 15:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja nee he! Hopelijk gaat hij dus aan de hand van de jury eruit! Anders is hij natuurlijk weer de populairste voor de breezerkutjesGodver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 17:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, wilde het ook net posten. Ik hoop echt dat hij afgevallen is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ben je ook stiekum 'n beetje verliefd op hem?quote:
Déja vu.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraald.
Slet dat je bentquote:Op maandag 21 november 2005 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je ook stiekum 'n beetje verliefd op hem?![]()
Erik was juistquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slet dat je bent![]()
Ik zie hem als een Erik achtige gozert! Beetje cool en normaal
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:02 schreef Zhenar het volgende:
OK, dat klonk gay
Ach, ik waarschijnlijk ook wel weerquote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond tussen het voetbal door weer een beetje kijken gaat?.
Om dingen te zien die je zaterdag niet zag he.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:25 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het zaterdag gezien... waarom zou ik het nog een keer zien?
Hmm.. daar heb je gelijk in... maar ik besteed mijn tijd liever in andere nuttige dingen. Zoals GVH bijvorbeeldquote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Om dingen te zien die je zaterdag niet zag he..
Tweede keer merk je altijd weer andere dingen op![]()
.
Jij moet modden dan hequote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik waarschijnlijk ook wel weer.
Ik kan ook modden zonder het programma te zienquote:
Dan kijk je niet goedquote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Er zit gewoon niet één lekker wijf bij deze keer...
Was idd het gevalquote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Om dingen te zien die je zaterdag niet zag he..
Tweede keer merk je altijd weer andere dingen op![]()
.
Ik heb gewoon twee keer die Gabriel niet gezien...quote:
Hij was samen met die Indo in dat rode truitje. HJ zei dat ze niet gelijkwaardig ofzo aan elkaar waren, en toen ze naar buiten kwamen vroegen ze zich af wat en wie hij daarmee bedoelde.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb gewoon twee keer die Gabriel niet gezien...
Is er toch al?quote:
Vind hem wel een goede stem hebben, haalt de workshops wel denk ik... z'n uitstraling is alleen wat mat.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
Ik heb hem wel gezien in dat filmpje, vond er weinig aan..
Ik bedoel een Raffaerla TT voor de nieuwe Idols topicquote:Op woensdag 23 november 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Is er toch al?.
Het is trouwens Raffaela. Of Raffaëla, volgens Idols, maar dat lijkt me stug.
Als ik snel genoeg ben......quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel een Raffaerla TT voor de nieuwe Idols topic
Doe je dat nou expres, die rquote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel een Raffaerla TT voor de nieuwe Idols topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |