quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:02 schreef Zhenar het volgende:
OK, dat klonk gay
Ach, ik waarschijnlijk ook wel weerquote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond tussen het voetbal door weer een beetje kijken gaat?.
Om dingen te zien die je zaterdag niet zag he.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:25 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het zaterdag gezien... waarom zou ik het nog een keer zien?
Hmm.. daar heb je gelijk in... maar ik besteed mijn tijd liever in andere nuttige dingen. Zoals GVH bijvorbeeldquote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Om dingen te zien die je zaterdag niet zag he..
Tweede keer merk je altijd weer andere dingen op![]()
.
Jij moet modden dan hequote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik waarschijnlijk ook wel weer.
Ik kan ook modden zonder het programma te zienquote:
Dan kijk je niet goedquote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Er zit gewoon niet één lekker wijf bij deze keer...
Was idd het gevalquote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Om dingen te zien die je zaterdag niet zag he..
Tweede keer merk je altijd weer andere dingen op![]()
.
Ik heb gewoon twee keer die Gabriel niet gezien...quote:
Hij was samen met die Indo in dat rode truitje. HJ zei dat ze niet gelijkwaardig ofzo aan elkaar waren, en toen ze naar buiten kwamen vroegen ze zich af wat en wie hij daarmee bedoelde.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb gewoon twee keer die Gabriel niet gezien...
Is er toch al?quote:
Vind hem wel een goede stem hebben, haalt de workshops wel denk ik... z'n uitstraling is alleen wat mat.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
Ik heb hem wel gezien in dat filmpje, vond er weinig aan..
Ik bedoel een Raffaerla TT voor de nieuwe Idols topicquote:Op woensdag 23 november 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Is er toch al?.
Het is trouwens Raffaela. Of Raffaëla, volgens Idols, maar dat lijkt me stug.
Als ik snel genoeg ben......quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel een Raffaerla TT voor de nieuwe Idols topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |