Thanksquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Done..
En wie was Hilly, charmed_angel?
Voor mij niet, maar zelf was ze er niet zo zeker van. Dat vond ik toch wel minder.quote:
Juist.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef PeRi het volgende:
GODVERDETERINGTIEFUSKUTMAIKE.
ze kwam bij de auditie erg laat aan en toen zei ze: tjah NS.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Done..
En wie was Hilly, charmed_angel?
Ik dacht dat Tooske slecht was maar deze domme doos slaat echt alles. Wat een trutje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
Het einde was weer hilarisch. Martijn Krabbe die alle tekst zeg, en BOERIN Janzen die er weer voor NIETS bijstaat. Net of ze niets kan onthouden.
Alles voor de kijkcijfers he.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Maike door.Wat een slechte beslissing. Nog langer dat gezeur aanhoren.
Ze zoeken Idols, geen chipmunks.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef tonks het volgende:
en waarom is dat leuke meisje niet door die der liedje 3x overnieuw zong bij de audities
Beschermd diersoort?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Waarom is die aap met rode haren door (Dat wijf)
Ik zag het al helemaal voor me. Het wordt weer alleen maar jongens en zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef PeRi het volgende:
Aäron.
En wat een naaistreek joh, van dat sorteren op geslacht. Ik zat echt uit mn vel te gaan zowat toen hij dat zei in kamer 1. Ik vond het al raar gesorteerd
vond het wel een leuke move.... ik ben al blij dat ze ons niet in spanning hebben laten zitten met, welke kamer is door??? Net als de afgelopen 2 idolsquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef PeRi het volgende:
Aäron.
En wat een naaistreek joh, van dat sorteren op geslacht. Ik zat echt uit mn vel te gaan zowat toen hij dat zei in kamer 1. Ik vond het al raar gesorteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |