Sja, die heb ik zo ff uit m'n mouw geschud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:45 schreef regenworm het volgende:
Weer een leuke TT
Die spoort niet hoor wat ik je brom..quote:
Ik was er al bang voor dat iemand die rotkop van Naath zou cappen.quote:
Gatver, Chantal zit een keer op de bank en gaat gelijk kinderachtig doen. Ik hoop echt dat ze gelijk naar huis gestuurd zal worden donderdag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:46 schreef Wup het volgende:
ze heeft idd. het gedeelte waar roel bijzat gehoord;
dat Chantal vertelde dat ze - mocht ze er uit stemd zijn - er van buiten het huis alles aan zou doen om ervoor te zorgen dat 'sommige mensen' niet zouden winnen
Toch antwoord ik evenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Effe een retorische vraag.
Zou natte lie het druk hebben op de wallen of loopt er iedereen voorbij
er komt echt helemaal niks uit dat kindquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef ruby het volgende:
Nathalie, flikker toch op met die suffe slijmadviezen van je.
Waarschijnlijk kan ze heel goed blowjobs uitvoeren gezien haar lelijke elastieken bek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Is ze er al klaar mee?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dido vindt eigenlijk dat ze er maar boven moet staan, ze heeft namelijk op een hele nette manier genomineerd vindt ze zelf.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch antwoord ik even
Nee, ze legt ze allemaal plat op de Love Factory
Ach als t gratis, is duiken sommige overal opquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch antwoord ik even
Nee, ze legt ze allemaal plat op de Love Factory
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als t gratis, is duiken sommige overal op![]()
Kweeniequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Ik ben niet vies van een lekkere sexpartij, maar met Nathalie zou ik toch echt bedanken....quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als t gratis, is duiken sommige overal op![]()
ik weet het ook niet Aventura, grotendeels wel geloof ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Aventura het volgende:
Hoe weten ze nou opeens van elkaar wie wie heeft genomineerd?
* Aventura net inschakelt
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Zw0rld het volgende:
Nog 1
Natte lie staat in de Playboy!
Koop je hem en kijk je er in
Koop je hem en leg je de Playboy direct in de kattebak.
Oh ja die kan ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.
Kopen is niet nodig. Er zullen er genoeg bij het oud papier liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.
Kwestie van wegstrepen denk ik. Ze zullen het nooit 100% van iedereen zeker weten, maar ze komen een heel eind.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Aventura het volgende:
Hoe weten ze nou opeens van elkaar wie wie heeft genomineerd?
* Aventura net inschakelt
oeps, ik dan ben ik er immuum voor gworden... nou nee lijkt me sterkquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef sleepy1958 het volgende:
jazaker wel, heb eens keer gehoord dat ze er klaar mee was. wilde chantal voortaan
compleet negeren. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE schalde door mijn speakers
De pret zou gelijk gedaan zijn met die smurfen stem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een lekkere sexpartij, maar met Nathalie zou ik toch echt bedanken....
Maar ja, andersom waarschijnlijk ook wel
Prima gedaan!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef frizti het volgende:
Met dank aan Muerte voor de caps:
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef ruby het volgende:
Ja, gooi het maar open Dido. Ik wil namelijk sensatie op de streams.
Vrees van niet.quote:
gezien het formaat van roeltje zou het me niks verbazen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:57 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Vrees van niet.
Zou Roel denken, "Wat heeft ze toch een lekker pijpbekkie"
Zal wel niet.![]()
en dat terwijl alcoholistische mensen juist zo leuk zijn...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan iemand zo'n hekel gehad als aan Nathalie volgens mij.
Wat een verschrikkelijk, walgelijk en volkomen gestoord mens
Nope!quote:
Die heeft geen leven meer na BB.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan iemand zo'n hekel gehad als aan Nathalie volgens mij.
Wat een verschrikkelijk, walgelijk en volkomen gestoord mens
Sterker nog, die zit voorgoed opgesloten op een afdeling voor leipen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Die heeft geen leven meer na BB.
Echt niemand wil nog met haar omgaan.
Die zit voortaan achter de planten op 1 hoog.
misschien samen met die crackhoer en haar kind.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Die heeft geen leven meer na BB.
Echt niemand wil nog met haar omgaan.
Die zit voortaan achter de planten op 1 hoog.
Ik denk dat Dido er over 20 jaar gewoon zo uitzietquote:
De enige met een lekker pijpbekkie in dat huis is deze lekkere ding.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:57 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Vrees van niet.
Zou Roel denken, "Wat heeft ze toch een lekker pijpbekkie"
Zal wel niet.![]()
Een wekelijkse stroomstoot wil ik dan wel bekostigenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Sterker nog, die zit voorgoed opgesloten op een afdeling voor leipen.![]()
Weet niet,quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef ruby het volgende:
Wat zit Chantal toch gezellig te beppen met Naath en Died.
En die dwangbuis flans ik wel in elkaar achter de naaimachine.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een wekelijkse stroomstoot wil ik dan wel bekostigen
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwensquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De enige met een lekker pijpbekkie in dat huis is deze lekkere ding.![]()
![]()
[afbeelding]
Als die op de wallen zit, is het een eenzaam en verlaten steegje waar nooit iemand komt. nooit niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Omdat er over haar geroddeld schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Waarom was Dido nou boohoos!?
Klop eens op je monitor Scan. Je beeld blijft hangen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwens
Omdat Chantal in de tuin over haar roddeldehehequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Dido was boos dat Chantal & Ingrid weer over haar hadden zitten roddelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwens
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Het is nog vroeg hè. Misschien een paar flessen wijn verder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Nou, die bitchfight gaat er niet van komen hoor...
Ja, staat 'r zeker leuk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Die haarkleur staat haar best goed.
Wat een ramp zeg. Alsof zij niet over anderen klets. Pff drama queenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat er over haar geroddeld schijnt te zijn.
Omdat BB het regelt misschien?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heb ik toch het angstige vermoeden dat Nathalie er niet uitvliegt dondedag
Ik moest echt 2 keer kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Dan vliegt ze er dus wel uit juist. BB wil haar ook eruit hebben, anders hadden ze die actie niet uitgehaald lijkt me.quote:
Ik heb altijd zo'n angstig vermoeden. Nathalie of Dido mogen wat mij betreft naar huis. Maar denk dat Nathalie toch wel moet vertrekkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heb ik toch het angstige vermoeden dat Nathalie er niet uitvliegt dondedag
Dankjequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef lovebear het volgende:
Ik ga weer miscchien vanaaf nog ff terug![]()
![]()
Veel plezier allemaal
In een zatte bui zou ik haar bij de Wallen niet erg gauw overslaan denk ik. Dan moet ik dus echt zo zat zijn dat ik haar kop niet echt helder meer kan zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Als die op de wallen zit, is het een eenzaam en verlaten steegje waar nooit iemand komt. nooit niet.
Zelfs de sint wil er niet doorheen.![]()
De grootste schijnheilige zit naast Dido. Die heeft duidelijk de pest aan Lieske, maar in haar buurt noemt ze haar altijd 'schatje' en doet poeslief tegen haar. En zo flikt ze dat met iedereen trouwens.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef melke het volgende:
[..]
Wat een ramp zeg. Alsof zij niet over anderen klets. Pff drama queen
Geloof me maar, die gaat er niet uit. Ze schijnt behoorlijk te stijgen qua populariteit de laatste wekenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef sleepy1958 het volgende:
omdat Chantal er uit gaat scan. hoef je trouwens niet bang van te worden hoor, tenzij
ze bij je in de straat woont.
Het is (bij mij dan dus) eerder dat de andere dalenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Geloof me maar, die gaat er niet uit. Ze schijnt behoorlijk te stijgen qua populariteit de laatste weken
Sja, ach.... ik wacht op een bitch fight want Dido is boos omdat er over haar geroddeld is. Maar tot nu toe doen ze nog aardig tegen elkaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef MissX het volgende:
is het de moeite om de streams aan te zetten of gebeurt er nog steeds niets
Vrouwen zijn niet gemaakt om gesnapt te worden dus troost je.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Dat sommige vrouwen het gewoon 'doos' noemen
Snap ik helemaal niets van.
Je moet kiezen: sex met Nathalie of sex met Kelly. Wat kies je?quote:
ik kelly, zonder aarzelen. moet ze wel haar mond houden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet kiezen: sex met Nathalie of sex met Kelly. Wat kies je?
Zet ze maar aan , want er broeit iets, bovendien zijn de mannen niet zichtbaar dus zou me niets verbazen als er iets voorbereid wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef MissX het volgende:
is het de moeite om de streams aan te zetten of gebeurt er nog steeds niets
Dat blijkt anders niet uit de talpa poll, maarja die zuigt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me maar, die gaat er niet uit. Ze schijnt behoorlijk te stijgen qua populariteit de laatste weken
Hoe moeten we het dan noemen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Castratie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja....je moet toch wat. Het is maar een bijnaam. Hoe noem jij het dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Kan je er geen 3e optie bij zetten: sex met je hand. Dit is toch wel een erg lastige keuze zo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scanquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen deze 2:quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles is beter dan doos, wat mij betreft. Doos vind ik echt een heel erg verkeerde naam.quote:
gleufquote:
Wat denk je,quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:23 schreef frizti het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen deze 2:
[afbeelding]
Doe dan maar Dido. Niets lekkerder dan je zaad in zo'n bekakt gezicht te kwakken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:23 schreef frizti het volgende:
[..]
[afbeelding]
Omdat Chantal in de tuin over haar geroddeld heeftquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij kort vertellen waarom Dido boos is? (TT)
Ik zie niets hierover in de streamverslagen, noch op de Talpa-site.
Lieske, geen keuze wmb.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:23 schreef frizti het volgende:
[..]
[afbeelding]
Omdat er over haar geroddeld is in de tuin. Als het goed is door Chantal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef Gert het volgende:
Die is wel héél makkelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:23 schreef frizti het volgende:
[..]
[afbeelding]
100% zeker seks met Nathalie. Ze heeft een mooi figuur en is zeker niet lelijk. Zolang ze niks zegt en geen gekke bekken trekt...laat maar komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En deze keer is vooral speciaal omdat Dido het weet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat Chantal in de tuin over haar geroddeld heeft
Ze heeft te horen gekregen dat Chantal over haar heeft zitten roddelen geloof ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef Gert het volgende:
allebei mag zeker niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:23 schreef frizti het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nah....ik krijg dat zelf nooit zo uit m'n strot.quote:
Ik zou willen dat ik Kelly zou kiezen, maar ik ben bang dat het Nathalie wordtquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:27 schreef Zw0rld het volgende:
Scanman01
Aan jou de vraag.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat er over haar geroddeld is in de tuin. Als het goed is door Chantal.
Dus je begrijpt dat dit stilte voor de storm is (wishfull thinking).
Ik vrees dat er best veel van die Love factory en dansschool voor Natte Lie stemmen en voor Chantal misschien een paar collega`s en vrienden en een paar kijkers maar meer niet dus al mag ik ze beiden niet ik hoop toch dat Calimero eruit gaat want door haar kijk ik al weken geen streams mee,ik kan die kop en stem echt niet velen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Zeg dokter, ik heb zo'n jeuk aan mijn gleuf."quote:
Chantal was wel weer ranzig bezig ja, als ik het zo lees op de Talpa-site.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
En deze keer is vooral speciaal omdat Dido het weet.
Je kan er altijd een zak over doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik Kelly zou kiezen, maar ik ben bang dat het Nathalie wordt
Dat schijnt ze vaak te vergeten. Selectief geheugen geloof ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:29 schreef cuall het volgende:
[..]
ha dat zei ik vanmiddag ook al.
Dido moet eens ophouden met dat kakkerige hypocriete gedoe, ze loopt zelf ook voortdurend te smiespelen met Roel en Nathelie![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze is wel heel leuk na "gleuf en/of doos"![]()
Via hondje Roel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Chantal was wel weer ranzig bezig ja, als ik het zo lees op de Talpa-site.
Hoe weet Dido het dan?
In the heat of the moment wel... gewoon tijdens een gesprek niet neequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Nah....ik krijg dat zelf nooit zo uit m'n strot.
Dat heb ik niet meegekregen. Via Roel dus lees ik hierboven.quote:
? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Lieske, laat die meid nou alleen!!!
Lieske zei idd tegen Ingrid vanmiddag dat ze al weer spijt heeft van die nominatie. Misschien was dat omdat ze net een aanvaring met iemand anders had gehad ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:31 schreef melke het volgende:
Op de site van Talpa staat dat Ingrid zei dat Lieske veel spijt heeft dat ze Roel genomineerd heeft. Is dat zo? Merk er niets van. Ze heeft ook het minste met Lieske en Dido. Ook best schijnheilig, ze doet wel leuk en aardig, maar ondertussen...
spelletje, race autos' denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:33 schreef Zw0rld het volgende:
Wat de heren nou aan het doen?
Hebben ze tv?
Lieske zat weer lief te doen tegen Nathalie. Ze moest eens weten wat die meid, die haar altijd met 'schatje' aanspreekt, allemaal al over haar gezegd heeft.quote:
Met wie dan? Lieske heeft toch altijd spijtquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zei idd tegen Ingrid vanmiddag dat ze al weer spijt heeft van die nominatie. Misschien was dat omdat ze net een aanvaring met iemand anders had gehad ofzo.
nee bazig instelling van een dictatorquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef melke het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Rob erg bazig ingesteld?
Rob denkt de vaderrol te hebben in het huis ja, tot vervelens toe.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef melke het volgende:
Ach het zijn toch allemaal schijnheilen. Ingrid ook tov Lieske. Dido ook. Alleen Chantal iets minderquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zat weer lief te doen tegen Nathalie. Ze moest eens weten wat die meid, die haar altijd met 'schatje' aanspreekt, allemaal al over haar gezegd heeft.
Nee hoor, dat doet hij nu al week.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef melke het volgende:
neequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef Zw0rld het volgende:
Weten de dames van die Xbox
Ik dacht het niet.
Snap niet dat iedereen daar tegen kan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Rob denkt de vaderrol te hebben in het huis ja, tot vervelens toe.![]()
Roel bedoelde vast iets anders toen hij dat zei in de DBK.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef frizti het volgende:
Need for speed
ja precies, behelave met Ralph geloof ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef melke het volgende:
Lieske heeft toch altijd spijt
Mannenweek?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde hiervan???
Het wordt hier toch alleen maar saaier door?
Een echte gamer ben je neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef MissX het volgende:
tering ze snappen er niets van zo moeilijk is het toch niet
Meer risico op die bitchfight omdat de dames alleen zijn nu.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
ja en die kerels knappen er ook niet van op met dat kinderlijke gedragquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Ja, dat is voor mij ook onbegrijpelijk. Ik zou het gauw zat worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef melke het volgende:
[..]
Snap niet dat iedereen daar tegen kan.
Die mannen kunnen we wel afschrijven vanavond ja, maar misschien hoopt BB echt op een bitchfight.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
De dames hebben gister kadootjes gehad toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
hahaha ik game nooit, maar ik kan me niet voorstellen dat zo een menu nou zo moeilijk is. Dat je niet begrijpt wat je moet doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een echte gamer ben je neem ik aan?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel bedoelde vast iets anders toen hij dat zei in de DBK.
Ik hoorde Lieske net zeggen dat de heren een k*tspelltje hebben, dus denk dat ze het dan wel wetenquote:
een bak vlaquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:38 schreef Anitra het volgende:
De dames hebben gister kadootjes gehad toch?
Bedoel je specifiek vanavond of gewoon altijd?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Zo duidelijk zit het menu van Need for Speed Most Wanted niet in elkaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef MissX het volgende:
[..]
hahaha ik game nooit, maar ik kan me niet voorstellen dat zo een menu nou zo moeilijk is. Dat je niet begrijpt wat je moet doen.
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef melke het volgende:
Ze zijn in principe voortdurend clueless, dus vanavond is daarop geen uitzonderingquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bedoel je specifiek vanavond of gewoon altijd?
Die lingeriesetjes noem ik niet bekaaid afkomen hoor of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Aventura het volgende:
Mijns inziens is dit de tweede avond dat de heren verwend worden, terwijl de meiden er bekaaid vanaf komen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel bedoelde vast iets anders toen hij dat zei in de DBK.
Maar ik bedoel dat die vlafight voornamelijk een lust voor het mannelijk oog was, (en die lingerie trouwens ook).quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die lingeriesetjes noem ik niet bekaaid afkomen hoor of zie ik dat verkeerd?
Zal wel psychologische oorlog moeten voorstellen ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Aventura het volgende:
Mijns inziens is dit de tweede avond dat de heren verwend worden, terwijl de meiden er bekaaid vanaf komen
Best schijnheilig of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Wup het volgende:
Dido & Chantal hebben plezier in de badkamer... dames toch
ah okayquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Zo duidelijk zit het menu van Need for Speed Most Wanted niet in elkaar.
Als je het zo bekijkt wel welquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat die vlafight voornamelijk een lust voor het mannelijk oog was, (en die lingerie trouwens ook).
Ach, dat heet de "goede vrede" bewaren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef melke het volgende:
[..]
Best schijnheilig of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef ruby het volgende:
Naath wil graag een bunnypakje aan. Chantal niet.
Ik ook!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:46 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske drukt op alle knopjes en wint altijd
Dat was dan ook de enige die ze echt niet zo erg mocht. De rest wel, dus dan kan ik me die spijt wel voorstellen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ja precies, behelave met Ralph geloof ik
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
Pfffff stelletje Lieske-perverts hier...![]()
Geef Naat haar beautycase en ze is de hele dag zoetquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:48 schreef Anitra het volgende:
Nu heeft Nathalie weer die make up tas op d'r schoot
Ze doet de hele dag niks anders.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
Jaaaa dit wordt er beter op.quote:
Totdat ze de make-up afdoetquote:
Voorbereiding op het strip pokeren.quote:
Nee hoor. Zonder make-up is ze ook veruit de mooistequote:
Ik was al zo blij dat ze op die bank moest zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geef Naat haar beautycase en ze is de hele dag zoet
Ga maar snel dan, want flauwvallen moeten we niet hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:54 schreef ruby het volgende:
Ik ga ff eten want anders val ik flauw.
Het is dan ook mannenweek dus dat worden nog 5 dagen mannenverwendagen (voetbal e.d vrees ik).quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Aventura het volgende:
Ik zag je daar al...quote:
Ik probeer wat tegenwicht te bieden, maar het zijn er te veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
Laat dat maar mij overquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:57 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat ook effe wat anders doen.
Tot laterz
En aub door gaan met Lieske cappen.
Rot voor 'r.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:58 schreef cuall het volgende:
Dido kan het echt heel slecht hebben dat ze genomineerd is, het lijkt er echt op dat haar ego gekrenkt is.
Dido voldoet voor 100% aan mijn verwachting op dat punt. Mevrouw kan het namelijk niet verkroppen dat zij, mevrouw Dido, is genomineerd. Dat kàn toch niet?! Daar is ze véél te leuk voor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:00 schreef melke het volgende:
Pfff kan Dido nou eens kappen met dat doordrammen over die nominaties! Je hebt Ingrid of Lieske of Chantal toch ook niet horen zeiken over haar nominatie
Dat is dus zelfs nog een zeer ongunstige foto. Pak alle caps van vanmorgen er maar bij, dan zie je hoe ze eruit ziet onder make-up. Of die van welke morgen dan ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zonder make-up is nog steeds erg lekker
[afbeelding]
Nou ik geef Chantal in deze gelijk, ik vind het ook heel keinzielig zoals Dido het oppakt en er over blijft zeurenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:00 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Dido niet tegen Chantal op kan. Chantal heeft altijd wel een weerwoord.
Gelukkig posten we niet voor jou alleen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
kunnen jullie al die foto's niet in ee speciaal topic doen. Ik vind het echt vermoeiend worden hier.
Ik geef Chantal ook gelijk in dit geval.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik geef Chantal in deze gelijk, ik vind het ook heel keinzielig zoals Dido het oppakt en er over blijft zeuren
Inderdaad. Het lachwekkende is dat ze dat zelf dus totaal niet doorheeft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido voldoet voor 100% aan mijn verwachting op dat punt. Mevrouw kan het namelijk niet verkroppen dat zij, mevrouw Dido, is genomineerd. Dat kàn toch niet?! Daar is ze véél te leuk voor!
Lijkt me een goed idee en dan de slowchat in ONZ en de rest in commentaren op de streamverslagen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
kunnen jullie al die foto's niet in ee speciaal topic doen. Ik vind het echt vermoeiend worden hier.
Alsjeblieft niet! Die foto's fleuren de boel heel aangenaam opquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
En ze denkt ook dat, als ze het probeert goed te maken met je, dat je haar de volgende keer dan niet weer nomineert. Zo werkt het niet..quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lachwekkende is dat ze dat zelf dus totaal niet doorheeft.
Daarom vroeg ze vlak voor de nominaties ook aan Chantal in de douche of ze nu wel weer zichzelf was....en Chantal zei erg ongeinteresseerd "ja hoor"quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:05 schreef Aventura het volgende:
En ze denkt ook dat, als ze het probeert goed te maken met je, dat je haar de volgende keer dan niet weer nomineert. Zo werkt het niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |