hahaha ik game nooit, maar ik kan me niet voorstellen dat zo een menu nou zo moeilijk is. Dat je niet begrijpt wat je moet doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een echte gamer ben je neem ik aan?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel bedoelde vast iets anders toen hij dat zei in de DBK.
Ik hoorde Lieske net zeggen dat de heren een k*tspelltje hebben, dus denk dat ze het dan wel wetenquote:
een bak vlaquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:38 schreef Anitra het volgende:
De dames hebben gister kadootjes gehad toch?
Bedoel je specifiek vanavond of gewoon altijd?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde hiervan???
Het wordt hier toch alleen maar saaier door?
Zo duidelijk zit het menu van Need for Speed Most Wanted niet in elkaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef MissX het volgende:
[..]
hahaha ik game nooit, maar ik kan me niet voorstellen dat zo een menu nou zo moeilijk is. Dat je niet begrijpt wat je moet doen.
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef melke het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Rob erg bazig ingesteld?
Ze zijn in principe voortdurend clueless, dus vanavond is daarop geen uitzonderingquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bedoel je specifiek vanavond of gewoon altijd?
Die lingeriesetjes noem ik niet bekaaid afkomen hoor of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Aventura het volgende:
Mijns inziens is dit de tweede avond dat de heren verwend worden, terwijl de meiden er bekaaid vanaf komen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel bedoelde vast iets anders toen hij dat zei in de DBK.
Maar ik bedoel dat die vlafight voornamelijk een lust voor het mannelijk oog was, (en die lingerie trouwens ook).quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die lingeriesetjes noem ik niet bekaaid afkomen hoor of zie ik dat verkeerd?
Zal wel psychologische oorlog moeten voorstellen ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Aventura het volgende:
Mijns inziens is dit de tweede avond dat de heren verwend worden, terwijl de meiden er bekaaid vanaf komen
Best schijnheilig of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Wup het volgende:
Dido & Chantal hebben plezier in de badkamer... dames toch
ah okayquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Zo duidelijk zit het menu van Need for Speed Most Wanted niet in elkaar.
Als je het zo bekijkt wel welquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat die vlafight voornamelijk een lust voor het mannelijk oog was, (en die lingerie trouwens ook).
Ach, dat heet de "goede vrede" bewaren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef melke het volgende:
[..]
Best schijnheilig of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef ruby het volgende:
Naath wil graag een bunnypakje aan. Chantal niet.
Ik ook!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:46 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske drukt op alle knopjes en wint altijd
Dat was dan ook de enige die ze echt niet zo erg mocht. De rest wel, dus dan kan ik me die spijt wel voorstellen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ja precies, behelave met Ralph geloof ik
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
Pfffff stelletje Lieske-perverts hier...![]()
Geef Naat haar beautycase en ze is de hele dag zoetquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:48 schreef Anitra het volgende:
Nu heeft Nathalie weer die make up tas op d'r schoot
Ze doet de hele dag niks anders.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
Jaaaa dit wordt er beter op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |